Wanneer dan?
Ik vind het een beetje vermoeiend dat je steeds uitspraken doet zonder onderbouwing. Ik heb dat nog nooit gezien, hoort ook niet bij het spel. Dus vertel me alsjeblieft in welk seizoen niemand van de finalisten zich er bewust van waren dat ze in de finale zaten. En wij als kijkers ook niet.
Eva, vergeet alles wat ik hierboven zei, heb je een privé bericht kort gestuurd om even kort nog over te hebben en kort uitleg.
Verder blijf ik erbij wat ik hierboven al aangaf, ik denk echt dat dit de finalisten zijn. Mijn reden is: toen Rik binnenkwam en je de vier kandidaten zag, had hij precies dezelfde bovenkleding aan als toen hij zei wie is de mol en het is ook precies dezelfde plek. Daarom toch een kleine zekerheid, dat er geen afvaller komt voor de (finale)test, maar het kan wel zijn dat een verliezende finalist al bekend wordt gemaakt en dan hou je in dit geval ook drie over. Maar snap jou punt ook, want je hebt in dit geval gelijk vind ik. Maar door de informatie wat we nu hebben qua beeld, zou mijn idee ook niet verbazen, want Rik draagt precies dezelfde bovenkleding als hij binnenkwam en je de vier kandidaten zag en wanneer hij zegt nu gaan we naar de andere belangrijke vraag toe, wie is de mol, zoiets zei hij. En de plek is ook precies hetzelfde zie ik, dus dit moet na de finaletest geweest zijn lijkt mij.
Wat wel kan en dit was ook bij het jaar van Anna geweest in 2024, maar dat ze de laatste test, dus finaletest gemaakt hebben. Dat er toch nog iemand afvalt en wie overblijft de finalisten zijn. Rik zei toen ook geen hallo finalisten, maar het was wel de aflevering voor de ontknoping en Kees heeft toen net zoals de finalisten de laatste test gemaakt. En deze bedoelde ik Eva, want toen dacht ik vanaf beginaf aan bij deze aflevering huh zijn het toch 4 mensen in de finale, maar paar seconden voor het einde van de finale ging toch nog Kees uit. Ik twijfelde toen heel erg, omdat hij ook geen finalisten zei, maar het wel de finale was, officieel. Kees had net zoals de finalisten alles meegemaakt toen. En bij het woordje van jullie gaan zo de finaletest maken, toen noemde Rik pas weet wel dat één van jullie nog gaat afvallen. Weet niet als dit de kandidaten van tevoren wisten. Dus misschien zien we zoiets a.s. zaterdag wel.
Want toen hij zei nu gaan we naar de andere belangrijke vraag toe wie is de mol, daarvoor is er ook nog een andere vraag geweest en hij zit bij een computerscherm lijkt het dat de andere vraag wie is de laatste afvaller. Maar hier lijkt denk in niet eens 10 minuten tussen te zitten. Ik denk dat echt nu ligt aan het feit zit Kim nou op Merel of Nathan en op wie gaat Nathan, want die zat hoogst waarschijnlijk echt op afvaller Anne-Marie. En als we dat weten, we beter kunnen inschatten wie afvalt of als er wel een afvaller is, dit is voor mij nu echt nog te vaag.