Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (41.3%)
Merel
13 (7.3%)
Nathan
92 (51.4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49741 keer)

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 12-11-2025, 19:55:30 »
Obv de beelden: Kim, Loes, Merel of Nathan. Nathan zou het leukst zijn en het valt wel op dat hij anders speelt dan voorheen, maar het is wel erg in de kijker en dat is meestal voor de mol te riskant. Ik zie niet zo heel veel bij Loes, maar van Kim en Merel vond ik hun eerste molschap niet dusdanig dat het voor herhaling vatbaar was. Om maar niet met de groep hier mee te gaan heb ik voor deze keer maar Merel gestemd. Maar ik hoop van niet.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 13-11-2025, 13:29:42 »
Niet als je weet dat Ellie Lust mee luistert!
Er viel deze keer niet te klooien met de porto. Ze kon beter goed de port proeven en als kenner meepraten. Jurre heeft niet veel kunnen proeven. Of had ze een sneer van Ellie moeten riskeren? "Niet zoveel mollen mevrouw Jung!".
Ik vond Ellie niet echt ingrijpen op de etherdiscipline en vond het portoverkeer ook af en toe best chaotisch. Vaak net even iets zeggen op het verkeerde moment, zeker bij de portproevers ging alles door elkaar met de toelichting die ze kregen, door Jurre. Dat had AM anders zelf als mol kunnen doen.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #102 Gepost op: 14-11-2025, 11:59:02 »
Voor nu: Nathan, Sahil of AM.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 14-11-2025, 15:05:17 »
Ik heb Nabil ingevuld maar neig steeds meer naar Loes en Nathan en Merel komen ook meer in mijn vizier. Dennis en Anne-Marie verdenk ik niet en Jurre is het waarschijnlijk ook niet (op basis van de port(o)proef).

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #104 Gepost op: 14-11-2025, 17:07:58 »
Nabil doet niet mee aan het jubileumseizoen ;D

Ik zie nog geen reden om van Loes af te stappen. Mijn redenatie is als volgt:

De makers kunnen voor dit jubileumseizoen twee opties kiezen: ze kunnen all-in gaan, met een Mol als Nathan, Sahil of Dennis in de reprise. Dat zou een spektakelstuk kunnen maken van de laatste aflevering. Of ze gaan voor een veilige keuze. Iemand die goed kan acteren maar ook onder de radar kan blijven.

Een oud-Mol is altijd een risico, omdat die toch onder het vergrootglas ligt en de oude tactiek geen twee keer zal werken. Qua veilige optie blijft dat alleen Loes over. Het is mij sowieso een raadsel wat nou haar van de 200+ kandidaten een 'all-star' maakt. Een sympathieke kandidaat, maar sprong ze er echt uit in haar jaar? Precies dezelfde vraag die ik vijf jaar geleden bij Jeroen Kijk in de Vegte had. Hm, verdacht ::vergroot::
...óf niet!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #105 Gepost op: 14-11-2025, 17:54:52 »
Nabil doet niet mee aan het jubileumseizoen ;D

Ik zie nog geen reden om van Loes af te stappen. Mijn redenatie is als volgt:

De makers kunnen voor dit jubileumseizoen twee opties kiezen: ze kunnen all-in gaan, met een Mol als Nathan, Sahil of Dennis in de reprise. Dat zou een spektakelstuk kunnen maken van de laatste aflevering. Of ze gaan voor een veilige keuze. Iemand die goed kan acteren maar ook onder de radar kan blijven.

Een oud-Mol is altijd een risico, omdat die toch onder het vergrootglas ligt en de oude tactiek geen twee keer zal werken. Qua veilige optie blijft dat alleen Loes over. Het is mij sowieso een raadsel wat nou haar van de 200+ kandidaten een 'all-star' maakt. Een sympathieke kandidaat, maar sprong ze er echt uit in haar jaar? Precies dezelfde vraag die ik vijf jaar geleden bij Jeroen Kijk in de Vegte had. Hm, verdacht ::vergroot::
Hmm ja, interessante redenatie. Enige waar ik Loes om herinner is de Amsterdamse uitspraak van Ron (en met Ron in de hotelkamer). Verder was ze wel echt een leuke kandidate,maar misschien hebben ze niet per se gekozen voor 'All-stars'. Loes inderdaad verdacht onder de radar, ik heb haar een klein potloodstreepje gegeven na de manier waarop ze orde wilde scheppen in het scheikundelokaal. Toch sluit ik haar zeker nog niet uit.

Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 14-11-2025, 23:24:07 »
Loes inderdaad verdacht onder de radar, ik heb haar een klein potloodstreepje gegeven na de manier waarop ze orde wilde scheppen in het scheikundelokaal. Toch sluit ik haar zeker nog niet uit.
Was het in 2024 niet de mol Anna Gimbrère die bij de Molympische Spelen opdracht ook orde wilde scheppen?

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 15-11-2025, 09:08:47 »
Inderdaad, altijd verdacht als een kandidaat de opdracht goed begrijpt, in handen neemt en zo vertrouwen wint. Om dan vervolgens de boel te mollen.
Je hoort haar -wijzend naar het getal van Avogadro - tegen Dennis zeggen “dit moeten wij nu onthouden” en even later 6,022 nog eens benadrukken Niemand die het in twijfel trekt. Bij haar terugkomst had ze het ook al 2x over hoeveelheid, met dank aan Kim die het niet over eenheid heeft. Molactie geslaagd. En waar is die formule eigenlijk naartoe na de eerste keer?
Ze staat er ook telkens bij (ph waarde cola met Jurre), en probeert verwarring te zaaien bij de koperen munt (“we kunnen hem nog een keer doen” en “ja, wat is het nou”).
Waar het niet meer kan, zoals bij GH2A op het eind, is ze de goede kandidaat die het antwoord bevestigt.
Ze zit er de hele proef bovenop.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 12:43:37 door Molekule »

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #108 Gepost op: 15-11-2025, 13:59:09 »
Loes

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2025, 18:43:10 »
Mijn hoofdverdachten:

Merel/Kim

Ik switch nu even van Kim naar Merel, omdat Kim mij wat te verdacht werd neergezet in de port/vaten-opdracht.

Verdacht blijven ook: Jurre, Sahil

Van matig verdacht naar niet verdacht: Anne-Marie, Dennis, Loes, Nathan
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #110 Gepost op: 15-11-2025, 20:21:02 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 15-11-2025, 21:34:31 »
Ik zit best wel een beetje op Nathan nu.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 15-11-2025, 21:36:06 »
Ja ik ook nu. Hij gedraagt zich echt zooo anders dan in dat andere seizoen

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 15-11-2025, 21:36:35 »
Nathan was wel heel verdacht vandaag, maar blijf bij Sahil.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 15-11-2025, 21:37:26 »
Ik zit best wel een beetje op Nathan nu.

Ik ook.  ::jaja::

Al zou Sahil of Jurre ook nog steeds kunnen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 15-11-2025, 21:37:31 »
Hij leek ook teleurgesteld (of in ieder geval ernstig) toen bleek dat ie de juiste snelheid wél gehaald had, normaal zou ie een gat in de lucht hebben gesprongen. Tenzij de montage ons hier loopt te fucken.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 15-11-2025, 21:37:47 »
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Nathan komt bij mij na deze aflevering ook bovendrijven, maar dat allerlaatste moment in de vooruitblik naar volgende week - waarin de pot waarschijnlijk gewoon leeg gaat - doet mij toch ook vrezen dat de mol tot nu toe niet heel actief is. Ik hoop het toch niet :-\\

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 15-11-2025, 21:39:32 »
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Nathan komt bij mij na deze aflevering ook bovendrijven, maar dat allerlaatste moment in de vooruitblik naar volgende week - waarin de pot waarschijnlijk gewoon leeg gaat - doet mij toch ook vrezen dat de mol tot nu toe niet heel actief is. Ik hoop het toch niet :-\\

Nathan neemt z'n rol altijd zò serieus, dat ik me juist bij hem goed kan voorstellen dat dat geen enkel verschil maakt :)

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #118 Gepost op: 15-11-2025, 21:52:18 »
Ik blijf bij Sahil. En de pot gaat leeg dus de mol is wrs nog niet heel actief geweest tot nu toe…
Meer L

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #119 Gepost op: 15-11-2025, 22:18:13 »
Mijn verdachten zijn: Nathan, Jurre en daarna Loes. In die volgorde.