Ik heb even 2018 teruggekeken t/m Loes eruit gaat.
Ene kant herken ik nog steeds wel de Loes van 2018 hoe ze gedraagt, maar er zitten ook wel wat verschillen in haar gedrag en hoe ze in beeld komt. Ze stond in 2018 bekend als fanatieke kandidaat (ook haar woorden) waar juist de opvallende acties in beeld kwamen. Ik vind haar nog steeds wel fanatiek, maar wel minder en komen haar acties minder in beeld.
Maar er zitten ook verschillen en die kunnen ook verwijzen dat ze de mol is.
Ze is voor mijn gevoel meer op de achtergrond dan in 2018, kan ook door de edit komen. De 2 keer dat ze in 2018 haar scherm zag, was ze zoveel meer zenuwachtiger dan ik haar nu toe gezien heb. Kan natuurlijk gewenning zijn, maar het komt ook als ik terugkijk meer geacteerd over. En ze lijkt minder enthousiast als ze geld verdienen dan in 2018.
Natuurlijk kan ze als kandidaat een andere tactiek kiezen, maar vaak zie je wel bij oud kandidaten dat ze toch onbewust weer in hun oude tactiek vallen. Zeker als dit een karaktereigenschap is van je en geloof dat Loes van zichzelf heel fanatiek is in spellen.
Enigste wat wel volledig tegen Loes als mol ingaat, dat ze nu veel meer de kandidaten in de gaten houd en na hun gedrag kijkt en gezichtsuitdrukking, bij spellen, uitleg, executie etc. dan in 2018. Deze komt in mijn ogen te veel kandidaats over.
Ik moet eigenlijk al overgeblevende kandidaten terugkijken voor een volledig beeld, maar dat kost te veel tijd zeker bij de oud mollen en Nathan, die tijd heb ik niet dus dat ga ik niet doen.
Ik ga denk ik nu Loes wel meer in de gaten houden, maar niet als hoofdverdachte, maar gewoon voor de zekerheid.