Poll

Wie is de Mol?

Loes
61 (40.9%)
Merel
7 (4.7%)
Nathan
81 (54.4%)

Totaal aantal stemmen: 149

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 48056 keer)

Offline Rubmol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 24-11-2025, 12:03:02 »
Nathan.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 24-11-2025, 14:20:14 »
Ik blijf ook bij Nathan

Loes blijft ook echt heel verdacht

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 24-11-2025, 19:12:02 »
Na het nogmaals zien van de laatste aflevering switch ik van Loes naar Nathan, vanwege zijn gesprek met Kim, waarin hij erg onnatuurlijk overkwam met zijn pleidooi dat mensen voor geld gaan. Het zou me niet verbazen dat Kim hem hier door heeft.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 24-11-2025, 21:42:55 »
Na nogmaals bekeken te hebben zie ik bij Loes een voldaan lachje op haar gezicht het moment dat Rik dat laatste groene papiertje eruit haalt. Net ff iets te snel. Zelfs Sahil was nog niet zover te gniffelen dat hij door was. Dit was de eerste microseconde

Zij is waarschijnlijk de mol.

Naar aanleiding van deze opmerking ben ik even gaan graven in 2018.  ;D Ik heb daar toen een foto geplaatst van de woordzoeker-opdracht. Hier kijkt kandidaat Loes op dezelfde manier, vind ik.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2025, 21:45:22 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 24-11-2025, 22:20:30 »
Nathan.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 24-11-2025, 23:25:07 »
Ik heb even 2018 teruggekeken t/m Loes eruit gaat.
Ene kant herken ik nog steeds wel de Loes van 2018 hoe ze gedraagt, maar er zitten ook wel wat verschillen in haar gedrag en hoe ze in beeld komt. Ze stond in 2018 bekend als fanatieke kandidaat (ook haar woorden) waar juist de opvallende acties in beeld kwamen. Ik vind haar nog steeds wel fanatiek, maar wel minder en komen haar acties minder in beeld.

Maar er zitten ook verschillen en die kunnen ook verwijzen dat ze de mol is.
Ze is voor mijn gevoel meer op de achtergrond dan in 2018, kan ook door de edit komen. De 2 keer dat ze in 2018 haar scherm zag, was ze zoveel meer zenuwachtiger dan ik haar nu toe gezien heb. Kan natuurlijk gewenning zijn,  maar het komt ook als ik terugkijk meer geacteerd over. En ze lijkt minder enthousiast als ze geld verdienen dan in 2018.

Natuurlijk kan ze als kandidaat een andere tactiek kiezen, maar vaak zie je wel bij oud kandidaten dat ze toch onbewust weer in hun oude tactiek vallen. Zeker als dit een karaktereigenschap is van je en geloof dat Loes van zichzelf heel fanatiek is in spellen.

Enigste wat wel volledig tegen Loes als mol ingaat, dat ze nu veel meer de kandidaten in de gaten houd en na hun gedrag kijkt en gezichtsuitdrukking, bij spellen, uitleg, executie etc. dan in 2018. Deze komt in mijn ogen te veel kandidaats over.

Ik moet eigenlijk al overgeblevende kandidaten terugkijken voor een volledig beeld, maar dat kost te veel tijd zeker bij de oud mollen en Nathan, die tijd heb ik niet dus dat ga ik niet doen.

Ik ga denk ik nu Loes wel meer in de gaten houden, maar niet als hoofdverdachte, maar gewoon voor de zekerheid.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2025, 15:32:01 door Mol1991 »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 25-11-2025, 07:57:46 »
Na het nogmaals zien van de laatste aflevering switch ik van Loes naar Nathan, vanwege zijn gesprek met Kim, waarin hij erg onnatuurlijk overkwam met zijn pleidooi dat mensen voor geld gaan. Het zou me niet verbazen dat Kim hem hier door heeft.
Kim zei op Instagram, dat ze in deze aflevering volgens haar voor het eerst de mol aan het werk zag. Misschien bedoelde ze dit.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #207 Gepost op: 25-11-2025, 08:44:04 »
Merel, zeker hoe ze iedereen overtuigde om voor de optie ''eliminatie niet door gaan'' te gaan, want sowieso als ze dat kan, kan ze zelf voor die rode kaart hebben gekozen?

ik denk dat Loes eerst aan rood dacht maar door Merel werd overtuigd (een keuze waar ze spijt van had, waar ze het over had)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 25-11-2025, 15:07:19 »
Kim zei op Instagram, dat ze in deze aflevering volgens haar voor het eerst de mol aan het werk zag. Misschien bedoelde ze dit.

Tenzij er ergens spiegels hingen is dit van haar iig wel een erg kandidaatse uitlating!

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 25-11-2025, 15:20:26 »
Tenzij er ergens spiegels hingen is dit van haar iig wel een erg kandidaatse uitlating!
Eens ze zei dit, bij foto’s van de aflevering.
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst; ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de Mol. Maar ja, niets is wat het lijkt.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #210 Gepost op: 25-11-2025, 15:34:01 »
En deze foto is wanneer ze hoort dat Nathan groen krijgt. Dat herinner ik me uit de uitzending.
Grappig dat ze precies deze gebruikt.
Maar dat niets is wat het lijkt zou dan juist weer duiden op dat ze fout zit/zat?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 25-11-2025, 16:01:19 »
En deze foto is wanneer ze hoort dat Nathan groen krijgt. Dat herinner ik me uit de uitzending.
Grappig dat ze precies deze gebruikt.
Maar dat niets is wat het lijkt zou dan juist weer duiden op dat ze fout zit/zat?
Dit is de begin foto, maar ze heeft meerdere foto’s gebruikt  ;)

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 25-11-2025, 21:02:07 »
Ik heb Nathan aangeduid maar Loes kan het ook zijn, ik twijfel tussen die twee.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2025, 07:47:54 door Luc »

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 25-11-2025, 21:25:45 »
Nathan als ‘eerlijke mol’
Merel als ‘obvious mol’
En op de reservebank nog Kim

Grappig, Loes staat juist onderaan mijn lijstje met AM. Ze was bij de laatste opdracht de enige die een tactiek bedacht waarbij voorkomen kon worden dat heel de pot leeg ging. Ook probeerde ze haar hoofdverdachte Merel nog te bespelen en testen tijdens hun overleg.
Ik ben benieuwd of ik haar dan zo verkeerd inschat. Ook leuk om er een keer volledig naast te zitten.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 25-11-2025, 21:59:34 »
Ik geloof nu ook steeds meer Loes.
Blijkbaar kwam ze in 2018 in WIDM anders over dan nu wat ik gisteren ontdekte, maar ook bij het perfecte plaatje in 2023 waar ze de winnaar werd. Begreep ik van een vriendin. Waarom is dit zo? Was ze bij WIDM 2018 en bij het perfecte plaatje de echte Loes die het spel graag wil spelen en bij dit een acterende Loes die wil overkomen als kandidaat?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 25-11-2025, 22:37:11 »
Ik geloof nu ook steeds meer Loes.
Blijkbaar kwam ze in 2018 in WIDM anders over dan nu wat ik gisteren ontdekte, maar ook bij het perfecte plaatje in 2023 waar ze de winnaar werd. Begreep ik van een vriendin.

Het scheelt natuurlijk ook 7 jaar, denk ik.  :D Het kan best zijn dat Loes in 2018 het spel fanatiek speelde en nu misschien wat meer wil observeren? En ze is nu misschien ook wat beter voorbereid op WIDM als spel.
Ik zou niet verbaasd zijn als ze de mol is hoor. Maar ben daarvan nog niet overtuigd.

Nathan nog steeds op 1 hier.  ::jaja:: Ondanks dat hij ook dingen laat zien die ik minder logisch zou vinden voor een mol. Maar ook genoeg verdachte zaken, is mijn indruk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 25-11-2025, 23:57:18 »
Nathan:

aflevering 1: hij en Sahil laten een koffer links liggen  die ze moesten pakken en pakken één die voor de andere groep was. Toevallig  degene die geld opbracht. Daarnaast is het zo mols om zo je best te doen voor 0 euro

Aflevering 2: hij had de mogelijkheid om voor het geld te kiezen en maar koos zichzelf (iets dat hij in China nooit deed). Daarnaast deed hij niks met de voorkennis.

Aflevering 3: verpest het skeeleren en doet iets raars met het skateboarden. Doet het amper goed bij lasergame (wat zijn opdracht was in 2020).

Aflevering 4: bij de eerste 2 foto's staat hij goed maar dit waren zaken niet te mollen waren (iedereen weet dat hij in China begon of dat zijn scherm als laatste kwam). Daarna staat hij niet op de foto. Hij  pakt 500 euro maar in zijn Nathan zijn kan hij wel de potleegtrekken.
klaar voor de strijd

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 26-11-2025, 07:30:09 »
Het scheelt natuurlijk ook 7 jaar, denk ik.  :D Het kan best zijn dat Loes in 2018 het spel fanatiek speelde en nu misschien wat meer wil observeren? En ze is nu misschien ook wat beter voorbereid op WIDM als spel.
Ik zou niet verbaasd zijn als ze de mol is hoor. Maar ben daarvan nog niet overtuigd.

Klopt, ik ben er zelf ook niet volledig overtuigd van omdat ik gewoon te weinig bewijs heb bij haar, maar geloof er wel meer in. Want ik zie toch ook wel een duidelijk verschil, als ik haar gedrag in spellen even niet mee tel. Wanneer ze haar scherm ziet, ze komt veel minder zenuwachtig over kan gewenning zijn, maar als ik het nu beide naast elkaar leg lijkt het nu heel erg geacteerd te zijn.

En gisteren zei een vriendin dat ze Loes ook verdenkt, omdat blijkbaar bij het perfecte plaatje in 2023 ook anders overkwam dan hier. Ik weet het niet heb het niet gezien en het is natuurlijk een ander programma, maar wel een spelprogramma waar je fanatiek bent en wil winnen. En dat is, pas 2 á 3 jaar geleden opgenomen.

Mijn ervaring is wel met oud kandidaten die weer meedoen, die vallen toch altijd onbewust in hun oude tactiek, ook al hadden ze dit anders in hun hoofd. Want het zit ook gewoon in hun karakter. Maar misschien kan Loes dit beter.

Het enigste wat mij wel tegenhoudt wat je ook zei ze observeert meer en dan vooral de gezichten van de kandidaten als kandidaat snap ik dit, maar als mol minder.

Maar de makers hebben het slim gedaan om voorbeeld juist Loes en Nathan weer mee te laten doen, want die waren in hun andere seizoen ook beide behoorlijk verdacht bij de kijkers, ik heb van deze twee alleen Loes als mol gezien ooit. En achteraf waren ze niet de mol. Ben benieuwd als we er nu weer in trappen of dat één van hen eindelijk de mol is.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2025, 08:03:31 door Mol1991 »

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 26-11-2025, 08:04:49 »
Ik kon eindelijk kijken.

Ik blijf nog bij Loes, maar niet helemaal meer van harte. Nathan komt meer om het hoekje kijken. Het leek alsof hij acteerde bij het gesprek met Kim.

Daarnaast zit ik met Merel in mijn maag. Merel zat heel gauw in mijn irritatie de vorige keer en ik had al gauw door dat ze de Mol was. Ik voel nu dezelfde irritatie. Misschien is haar persoonlijkheid zo dat het schuurt met de mijne of ze is weer de Mol (al denk ik dat deze keer echt niet)  :-X
Ma how, zeg!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #219 Gepost op: 26-11-2025, 16:50:52 »
Frappant dat onze twee hoofdverdachten door niemand genoemd worden bij Liefs uit Lissabon ::vergroot:: Verder werd iedereen behalve Jurre wel minstens één keer opgeschreven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.