In 2020 zat ik eerst op Leonie, maar daarna heel snel op Rob. Ik heb Nathan in die tijd nooit verdacht, omdat ik wel heel duidelijk zag dat hij kandidaat was. Door de manier van spelen en inderdaad zijn eerlijkheid. De eerlijkheid is mijn blinde vlek bij hem nu ook, want ik heb hem dit seizoen nooit verdacht gevonden tot ik gisteren de afleveringen teruggekeken heb zie ik hem samen met Loes nu zeker als optie.
Ze hebben beiden dingen dat je denkt dat zou zomaar als mol kunnen, maar ook bij beide zijn er dingen dat ik minder logisch vind als mol. Maar dat heb je altijd wel bij een mol, als je het maar logisch kan verklaren.
Haha snap ik volkomen wat je zegt, ik zou het wel echt tof vinden als Nathan het is.

Dat de makers hun nog keer hebben benaderd, vind ik gewoon heel logisch wat ik al aangaf. Zeker Nathan, want hij staat wel bekend om één van de favoriete kandidaten van de kijkers volgens mij. Maar hij was net zoals Loes, wat ik al zei in ‘hun’ eigen seizoen behoorlijk verdacht bij de kijkers. Dus het kan op twee manieren gegaan zijn denk ik, ze dachten we pakken twee kandidaten die ooit best verdacht waren en maken één van hen de mol en maken hun in de edit verdacht en de kijkers denken ze zijn het niet door het verleden (als dit waar is, is dit mislukt) of ze dachten we laten hun nog een keer meedoen om verwarring te scheppen en hopen dat de kijkers er weer volledig intrappen. En dat de echte mol lekker uitzicht blijft.
Ik weet niet als één van hen de mol is, maar ik ga vanuit dat één van hen de finale niet haalt, want nu toe lijkt het niet dat één van hen op de ander zit. En dat we voor die tijd nog iemand kunnen afstrepen, als één van hen de mol is, zou het fijn zijn.
Ik denk als Nathan de mol is Kim in de finale komt die lijkt echt op hem te zitten, verder volgens mij niemand, maar de meeste logische is als je naar bijna alle jaren kijkt dat Loes en Merel in de finale komen met iemand die Merel ook verdenkt, dat zijn nog best wel wat. Loes verdenkt Merel en andersom als ik na de laatste aflevering kijk. Want bij Nathan en Kim, daar moet iemand komen die ook Nathan of Kim verdenkt, ik weet dat voorbeeld Sahil, Kim en Merel verdenkt maar lijkt dat hij zou afgevallen zijn in de laatste aflevering. En kans zit erin dat hij komende zaterdag afvalt, en ik zie niet zo snel wie bij Kim en Nathan in de finale ook zou kunnen komen op dit moment. Natuurlijk kan dit nog komen, ook in de finale pas. Maar zo kijk ik er nu tegenaan.