Poll

Wie is de Mol?

Loes
70 (41.2%)
Merel
11 (6.5%)
Nathan
89 (52.4%)

Totaal aantal stemmen: 170

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49274 keer)

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #220 Gepost op: 26-11-2025, 17:05:16 »
Hier op t forum wordt op Loes nog steeds tot twee keer meer gestemd dat op Nathan, maar ik kan in het Loes-topic niet zien waarom. Nathan daarentegen...
Niemand verwacht het van hem. Ondertussen speelt hij perfect, oud-winnaars €2000 uit de pot laten halen, de kandidaten vol ongeloof achterlatend; vrijstelling pakken met voorstel van Rik om €1500 uit de pot te halen voor voorkennis om die niet te checken, en met zijn blauwe ogen vol eerlijkheid en teamspirit de meerderheid naar groen krijgen en de pot naar 0 brengen, ik hoop het zo...

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 26-11-2025, 18:43:50 »
Hier op t forum wordt op Loes nog steeds tot twee keer meer gestemd dat op Nathan, maar ik kan in het Loes-topic niet zien waarom. Nathan daarentegen...
Niemand verwacht het van hem. Ondertussen speelt hij perfect, oud-winnaars €2000 uit de pot laten halen, de kandidaten vol ongeloof achterlatend; vrijstelling pakken met voorstel van Rik om €1500 uit de pot te halen voor voorkennis om die niet te checken, en met zijn blauwe ogen vol eerlijkheid en teamspirit de meerderheid naar groen krijgen en de pot naar 0 brengen, ik hoop het zo...

Mee eens alles wat je zegt, maar ik ben ergens ook bang dat ik zo erg hoop dat het nathan is dat het m juist niet is 😅 het is wel echt mijn blinde vlek dit jaar

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 26-11-2025, 19:20:24 »
Mee eens alles wat je zegt, maar ik ben ergens ook bang dat ik zo erg hoop dat het nathan is dat het m juist niet is 😅 het is wel echt mijn blinde vlek dit jaar
Haha en waar ik heel erg bang voor ben dat juist de makers dachten hè we brengen twee mensen terug die in hun vorige seizoen geen mol waren, maar super verdacht waren volgens de kijkers, Loes en Nathan. Die maken wij weer heel erg verdacht, de kijkers gaan weer volledig voor hun en laten hun weer geen mol zijn, dan is hun plan volledig gelukt om de kijkers op het verkeerde spoor te zetten en zeker ook de grootste deel van het forum.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2025, 19:22:39 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 27-11-2025, 00:49:35 »
Het enigste wat mij wel tegenhoudt wat je ook zei ze observeert meer en dan vooral de gezichten van de kandidaten als kandidaat snap ik dit, maar als mol minder.

Maar de makers hebben het slim gedaan om voorbeeld juist Loes en Nathan weer mee te laten doen, want die waren in hun andere seizoen ook beide behoorlijk verdacht bij de kijkers, ik heb van deze twee alleen Loes als mol gezien ooit. En achteraf waren ze niet de mol. Ben benieuwd als we er nu weer in trappen of dat één van hen eindelijk de mol is.

Loes en Nathan heb ik in 'hun' seizoenen nooit het meest verdacht. Nu allebei wel.  ;D En op dit moment Nathan meer dan Loes; al vind ik wel dat Nathan in afl. 4 veel geld heeft binnengehaald voor de mol (wat op zich nog wel te verantwoorden is om vertrouwen te winnen en al het geld is nu weg, maar toch).

En ik heb even gekeken bij het Nathan-topic van toen. En hij stond toen bekend als 'eerlijk', maar ook als verdacht.
Net als dit jaar eigenlijk; wat je ook al zegt.  ;)
Dat zorgt bij mij ook voor twijfels, maar ja. Ik blijf toch maar in die tunnel zitten tot dat niet meer kan.  ;D Als kandidaat vond ik Nathan tof; ik zie ook wel een toffe mol in hem.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 27-11-2025, 07:33:25 »
In 2020 zat ik eerst op Leonie, maar daarna heel snel op Rob. Ik heb Nathan in die tijd nooit verdacht, omdat ik wel heel duidelijk zag dat hij kandidaat was. Door de manier van spelen en inderdaad zijn eerlijkheid. De eerlijkheid is mijn blinde vlek bij hem nu ook, want ik heb hem dit seizoen nooit verdacht gevonden tot ik gisteren de afleveringen teruggekeken heb zie ik hem samen met Loes nu zeker als optie.

Ze hebben beiden dingen dat je denkt dat zou zomaar als mol kunnen, maar ook bij beide zijn er dingen dat ik minder logisch vind als mol. Maar dat heb je altijd wel bij een mol, als je het maar logisch kan verklaren.

Haha snap ik volkomen wat je zegt, ik zou het wel echt tof vinden als Nathan het is. :)

Dat de makers hun nog keer hebben benaderd, vind ik gewoon heel logisch wat ik al aangaf. Zeker Nathan, want hij staat wel bekend om één van de favoriete kandidaten van de kijkers volgens mij. Maar hij was net zoals Loes, wat ik al zei in ‘hun’ eigen seizoen behoorlijk verdacht bij de kijkers. Dus het kan op twee manieren gegaan zijn denk ik, ze dachten we pakken twee kandidaten die ooit best verdacht waren en maken één van hen de mol en maken hun in de edit verdacht en de kijkers denken ze zijn het niet door het verleden (als dit waar is, is dit mislukt) of ze dachten we laten hun nog een keer meedoen om verwarring te scheppen en hopen dat de kijkers er weer volledig intrappen. En dat de echte mol lekker uitzicht blijft.

Ik weet niet als één van hen de mol is, maar ik ga vanuit dat één van hen de finale niet haalt, want nu toe lijkt het niet dat één van hen op de ander zit. En dat we voor die tijd nog iemand kunnen afstrepen, als één van hen de mol is, zou het fijn zijn.

Ik denk als Nathan de mol is Kim in de finale komt die lijkt echt op hem te zitten, verder volgens mij niemand, maar de meeste logische is als je naar bijna alle jaren kijkt dat Loes en Merel in de finale komen met iemand die Merel ook verdenkt, dat zijn nog best wel wat. Loes verdenkt Merel en andersom als ik na de laatste aflevering kijk. Want bij Nathan en Kim, daar moet iemand komen die ook Nathan of Kim verdenkt, ik weet dat voorbeeld Sahil, Kim en Merel verdenkt maar lijkt dat hij zou afgevallen zijn in de laatste aflevering. En kans zit erin dat hij komende zaterdag afvalt, en ik zie niet zo snel wie bij Kim en Nathan in de finale ook zou kunnen komen op dit moment. Natuurlijk kan dit nog komen, ook in de finale pas. Maar zo kijk ik er nu tegenaan.

« Laatst bewerkt op: 27-11-2025, 08:32:37 door Mol1991 »

Offline Mollie25

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 27-11-2025, 10:47:54 »
Ik zit al vanaf het begin diep in de Loes-tunnel. Niet zozeer door molacties (die doen alle kandidaten, want iedereen wil verdacht doen) of hints (ook die zitten er naar iedereen wel in) maar gewoon door haar gedrag. Ze lijkt ongemakkelijk, alsof ze heel de tijd (slecht) aan het acteren is, haar lach niet in kan houden, tevergeefs een pokerface probeert te houden.

Als ze inderdaad de mol is, komen haar molacties tot nu toe niet altijd uit de verf: bv. bij de opdracht Flitsbezorgen probeert ze tijd te rekken en af te leiden maar Dennis trapt er niet in en ook bij de opdracht (Mis)gunnen probeert ze op de -250 van Merel te sturen, maar de groep gaat er niet in mee.

Ik hoop heel erg dat ik er naast zit en wensmol Nathan straks de saboteur blijkt, maar vooralsnog kan ik Loes niet anders zien dan als mol.

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #226 Gepost op: 27-11-2025, 16:46:54 »
Nathan zit vaker op betere plekken dan Loes denk ik.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 27-11-2025, 17:03:45 »
Nathan zit vaker op betere plekken dan Loes denk ik.
Nathan zit inderdaad op beter plekken dan Loes, daar geef ik je helemaal gelijk in.
Maar toch blijf ik zeggen wat Mollie25 ook zegt, haar gedrag verraad haar als mol, als zij het natuurlijk is. Dit is niet het gedrag van wat ik ken van Loes en heb haar naast wie is de mol, ook meegemaakt met twee zangprogramma’s. Haar gedrag komt heel erg over als geacteerd, maar dan best slecht geacteerd niet verkeerd bedoelt voor Loes. Voorbeeld bij gezichtsuitdrukkingen bij een executie. En vind haar echt wel goed in acteren als ik series kijk waar ik haar zie acteren, maar hier komt het niet geloofwaardig over.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2025, 17:08:52 door Mol1991 »

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #228 Gepost op: 27-11-2025, 18:29:37 »
Ik ben doorgaans heel voorzichtig met mensen verdenken / doorstrepen op basis van lichaamstaal of acteerwerk, maar zelfs ik krijg bij Loes het idee dat ze aan het acteren is. Het hoogtepunt was voor mij het moment dat de eerste eliminatie was afgelopen en Nathan op het scherm verschijnt. Haar reactie leek echt heel nep, niet te vergelijken met die van Kim (en zij waren de enige twee die op dat moment naar het scherm keken).
Als je een paar shots terugkijkt zie je ook dat Loes als enige het scherm in de gaten houdt wat op dat moment nog gewoon rood is, terwijl ze de shots dààrvoor niet naar het scherm kijkt.

Zo'n zelfde moment had ik ook met Jan, toen hij aan het begin van aflevering 1 met Jean-Marc op de hotelkamer zat en de tv ineens aansprong. Dat vond ik er toen ook heel nep uitzien.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 27-11-2025, 19:27:11 »
Helemaal eens dat Loes niet naturel overkomt.

Ook in mijn hoofd zit dat stemmetje dat zij de mol is

Offline Mollie25

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 28-11-2025, 14:35:51 »
Het enige waardoor ik nog 0,1% twijfel aan Loes als mol, is dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze haar als mol gekozen hebben als ze inderdaad zo slecht kan liegen/acteren. Want bij de mollicitatie die we in aflevering 1 te zien kregen (waarbij de kandidaten moesten doen alsof ze nog niet wisten dat ze naar Portugal gingen), loog ze al heel slecht - dus op basis daarvan zou je denken dat ze haar juist meteen hebben afgestreept als potentiële mol.

Enkel kijkend naar die beelden zou ik zeggen dat Nathan het meest eerlijk en naturel overkwam en kan ik me dan ook goed voorstellen dat ze hem als mol zouden kiezen..

Maar verder inderdaad vast in de Loes-tunnel  ::jaja::

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 28-11-2025, 15:01:32 »
Ja, als je echt alleen na die beelden kijkt dan is alleen Nathan nog over als optie vind ik, want de rest vond ik echt heel slecht acteren. Ook al vond ik bij Sahil nog wel meevallen. Maar ik geloof dat er een reden is dat ze juist dit lieten zien. De reden kan van alles zijn, zelfs dat Nathan de mol is maar dit vind ik wel heel simpel. Of is het juist zo makkelijk? Ik denk dat ze juist de oud winnaars en kijkers op het verkeerde spoor gebracht hebben om juist dit te laten zien. En was dit gewoon iets extras wat ze niet persé meenamen tijdens de keuze wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2025, 15:29:26 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 29-11-2025, 16:44:06 »
Ik blijf bij Nathan

Maar die Loes … bijna gedeelde 1e plek.
Misschien meer helderheid na vanavond

Offline geennaam

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 29-11-2025, 17:34:58 »
Loes voor mij bovenaan, met een kleine kans nog op Nathan. Vind alle voetbalhints als t fluitje, fluitsignalen, sporttassen, rode kaart etc eigenlijk juist niet meer voor Nathan pleiten. Zoveel duidelijke hints hebben we toch nog nooit gezien naar de mol? Ik denk dat dat een dwaalspoor is..

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 29-11-2025, 18:57:49 »
Zijn dat hints of maken we dat ervan?

In S22 waren ook veel voetbalhints, naar fresia zogezegd. Bleek niks van aan
klaar voor de strijd

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #235 Gepost op: 29-11-2025, 20:14:27 »
Loes en Nathan heb ik in 'hun' seizoenen nooit het meest verdacht.
Nee ik ook niet. Dat jaar was blondine Stine mijn mol door de Schaakhint. Helaas kwam er een spoiler die aanwees dat zij het spel zou verlaten en ben ik maar met Heinz meegegaan en op Simone gegaan. Maar ook die kreeg een rood scherm vervolgens, en toen zat ik wel goed op Jan. Maar aan Loes nooit gedacht. Nu heb ik alleen maar op haar gestemd tot nu toe maar stiekum hoop ik op Nathan. Ik kan het me echter niet voorstellen. Zou hij dat echt in zich hebben? Nee toch. Zou het knap vinden. Dan nog eerder Sahil van de overblijvende Kandidaten. Maar die zat er wel wat verslagen bij in die stoeltjes bij de Hofdi-opdracht. Tsja, helaas blijft Loes voor de hand liggen. Als ik zo die staatjes hier bekijk denken de meeste molloten er zo over. Geen oud-Mol maar oud-Kandidaat, en dan van die drie dus Loes ;D

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #236 Gepost op: 29-11-2025, 20:25:39 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 29-11-2025, 21:30:25 »
Ik blijf 100% op Loes na deze aflevering er zaten weer genoeg bewijzen.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 29-11-2025, 21:34:00 »
Boh wat een lastig seizoen dit. Na de eerste opdracht was ik wel overtuigd van Loes als mol en zag ik Nathan juist niet zoveel doen, maar vervolgens wordt ze bij de tweede opdracht als eerste van tafel gestemd en leek Nathan dan weer verdachter...

Ik kan maar geen definitieve keuze tussen die twee maken. Of ik zit helemaal verkeerd, dat kan natuurlijk ook.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 29-11-2025, 21:35:56 »
Ja je zou denken dat als Loes de mol was ze mss dat hete gerecht 500x geoefend heeft maar ik zag ook echt meteen dat zij t was.

Niet alleen rood maar ze vertrok echt helemaal.

Weet niet wat ik daarvan moet denken