Opvallend hoe overtuigd mensen van Loes zijn en dat dit een "makkelijk seizoentje" is. Ik denk dat de verbazing groot zal zijn in aflevering 8 
Ik denk dat de verbazing groot wordt dat Nathan niet de finale haalt. Ga zelf een klein beetje vanuit dat hij zaterdag afvalt, maar dit zou ook nog Kim kunnen zijn. Toch zegt mijn gevoel dat we een shock krijgen zaterdag wat het forum ook raakt, dus in dit geval zijn Loes en Nathan de grootste shock als ze afvallen. Maar als je naar de app kijkt zou Merel en Nathan de grootste shock zijn die al vanaf aflevering 1 op plek 1 en 2 staan, Loes stond ook hoog, maar na de laatste aflevering is Loes gedaald als verdachte in de app.
Nog één puntje waarom ik denk dat Kim en Nathan nog gaan afvallen voor de finale.
Door de Instagram post van Kim na aflevering 4, hier zegt ze net in andere woorden dat ze niet de mol is en in aflevering 4 toch niet de juiste mol aan het werk heeft gezien, op dat moment leek ze sterk Nathan te verdenken.
Het gaat om de volgende tekst:
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst; ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de mol. Maar ja, niets is wat het lijkt…