Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (41.8%)
Merel
12 (6.8%)
Nathan
91 (51.4%)

Totaal aantal stemmen: 177

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49619 keer)

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #280 Gepost op: 1-12-2025, 14:35:57 »
Ik bedoel dus 'de meerderheid van het forum', van meet af aan heel beslissend......
te maken door haar lichaamstaal, die verraad haar.
Dat ben ik helemaal eens ::ok::

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 1-12-2025, 15:13:54 »
Ik bedoel dus 'de meerderheid van het forum', van meet af aan heel beslissend......
Ja en een deel niet, omdat net zoals ik eerst meer op andere mensen focuste.
Maar dan zou ik hun als tip geven: kijk eerst de afleveringen van 2018 terug t/m Loes eruit is en focus alleen op Loes. Ga dan de afleveringen van dit seizoen zien en focus dan weer alleen op Loes, dan ga je echt een verschil zien in kandidaat Loes en mol Loes. Heb ik ook gedaan en heeft mij heel erg geholpen in mijn besluit.

En ook al is het misschien in sommige ogen te makkelijk, ze is het wel  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 15:37:14 door Mol1991 »

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #282 Gepost op: 1-12-2025, 16:54:07 »
En hij heeft Jurre niet eens meegenomen in de test als je Niet de Mol goed beluistert. Dus dan zou hij alleen over de dames spreiden, inclusief waarschuwing op zak dat hij de week ervoor wel eens rood gehad kon hebben, dus dan tunnel je niet meer op 1 lijkt mij maar neem je Kim zeker mee. En Kim wordt groepsgewijs niet enorm verdacht, dat waren Sahil en Merel (en AM kreeg 1 stem).

Ik vrees dat we met een 'makkelijk seizoentje' te maken hebben.... de productie doet een samenraapsel van 25 jaar, alle gebaande paden worden betreden, daarin zie je dan de mol snel bovendrijven. Zodoende zitten we al vanaf aflevering 1 consequent op Loes. Ik hoop echt op het andere scenario naast Makkelijk: nl. toch die spetterende mol die Nathan zou zijn. Maar ik zou het haast bovenmenselijk vinden. En aan de kandidatengroep te zien gelooft ook niemand erin. Ik denk ook niet dat hij nog erg lang in het spel zit, het is een kort seizoen dus zaterdag er al uit ??? :o

Goed verwoord, vrees dat je gelijk krijgt Lo. Maar blijf hopen vooralsnog

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 1-12-2025, 17:23:11 »
Toch vind ik wel knap dat de kijkers nou de meerderheid de mol snel doorhad al sinds aflevering 1 en dat de ervaren oud-mollen en oud-kandidaten mol Loes niet doorhebben, behalve Merel maar pas sinds aflevering 4. De lichaamstaal die wij zien, zien de kandidaten ook best vaak en waarom valt dit niet op? Er zijn natuurlijk meerdere factoren dat je het niet ziet, maar toch is dit wel compliment voor Loes, dat pas sinds aflevering 4 iemand je noemt bij de test en misschien blijft Merel ook de enige die de mol goed heeft en dat is echt wel knap met zo’n ervaren groep :) lijkt mij ook niet makkelijk om in zo’n ervaren groep de mol te zijn, die overal op letten. Blijkbaar niet overal op  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 17:26:01 door Mol1991 »

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
« Reactie #284 Gepost op: 1-12-2025, 20:09:03 »
Ik ben wel blij, mits Loes de mol is, dat ze geen oud-mol weer mol gemaakt hebben. Zou ik persoonlijk niet leuk vinden. En vind Loes tot nu toe wel een leuke mol. En ja, door haar biechten en het wegkijken en lichaamstaal valt ze op. De lichaamstaal die ons opvalt zien wij in biechten. Dat is toch wat anders dan de andere kandidaten zien. Wel knap dat Merel het doorheeft. Ze werken nu ook al toe naar een Merel-Loes duel. Ze verdenken elkaar en in 9 vd 10 gevallen is er dan 1 van beide de mol.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 1-12-2025, 20:23:32 »
Ik zie dezelfde lichaamstaal ook buiten de biechten om. En die kunnen de kandidaten 100% zeker zien. Voorbeeld als er wel of geen geld verdiend wordt of bij de executie, daar verraad haar acterende gezichtsuitdrukking haar, maar ook haar andere lichaamstaal. Maar dat valt hun blijkbaar minder op, dan wij als kijker.
Maar ik vind wel leuk de Merel-Loes duel, ik vind ze beide leuke dames  :)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 20:36:59 door Mol1991 »

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 1-12-2025, 23:26:36 »
Opvallend hoe overtuigd mensen van Loes zijn en dat dit een "makkelijk seizoentje" is. Ik denk dat de verbazing groot zal zijn in aflevering 8 ::tandpastasmiley::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #287 Gepost op: 1-12-2025, 23:45:08 »
Opvallend hoe overtuigd mensen van Loes zijn en dat dit een "makkelijk seizoentje" is. Ik denk dat de verbazing groot zal zijn in aflevering 8 ::tandpastasmiley::

Hoop het zeker. Genoeg molse acties elke aflevering weer voor Nathan aan te wijzen. Ben wel weer toe aan een Jan-achtige kwajongensmol

Online Soes

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 1-12-2025, 23:51:57 »
Citaat van: Theovv link=topic =75611.msg2604003#msg2604003 date= 1764627996

De verbazing bij de Loes-verdenkers of bij jou? ;) ::tandpastasmiley::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #289 Gepost op: 2-12-2025, 00:16:15 »
De verbazing bij de Loes-verdenkers of bij jou? ;) ::tandpastasmiley::

Ik kom de Nathan-tunnel niet uit (maar twijfel nog wel over Loes) en dan zul je toch zien dat heel iemand anders is.  ::rofl:: Nooit denken dat het een makkie is, dat is hier op het forum echt wel vaker mis gegaan. En bij mezelf trouwens ook wel eens.

Niks is wat het lijkt.
Nathan is de mol ;)
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 00:19:20 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #290 Gepost op: 2-12-2025, 00:45:29 »
Kim
Waar ga je haar dit jaar ontmaskeren? Bij Eva of toch Pauw & De Wit? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 2-12-2025, 07:31:58 »
Kim kan, koffiekan, theekan.

Er waren enkele momenten van Kim in beeld zoals het opvallend aanwijzen van de foute zware ton en het heel duidelijk in beeld gebrachte glimlachen bij Pinkelotje die me net deden twijfelen aan haar als mogelijke mol, maar de uitstraling, en de subtiele tussenkomsten heeft ze zeker.
Met Sahil eruit zou het natuurlijk handig uit komen dat de kijker denkt dat hij haar nog steeds verdacht. Mogelijks sneuvelt ook Jurre nog voor de finale.

Nathan is van mijn molradar aan het wegdeemsteren na afl 5. Kim neemt zijn plaats in als uitdager van Loes.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 2-12-2025, 07:44:40 »
Ik denk dat de verbazing groot wordt dat Nathan niet de finale haalt. Ga zelf een klein beetje vanuit dat hij zaterdag afvalt, maar dit zou ook nog Kim kunnen zijn. Toch zegt mijn gevoel dat we een shock krijgen zaterdag wat het forum ook raakt, dus in dit geval zijn Loes en Nathan de grootste shock als ze afvallen. Maar als je naar de app kijkt zou Merel en Nathan de grootste shock zijn die al vanaf aflevering 1 op plek 1 en 2 staan, Loes stond ook hoog, maar na de laatste aflevering is Loes gedaald als verdachte in de app.

Nog één puntje waarom ik denk dat Kim en Nathan nog gaan afvallen voor de finale.
Door de Instagram post van Kim na aflevering 4, hier zegt ze net in andere woorden dat ze niet de mol is en in aflevering 4 toch niet de juiste mol aan het werk heeft gezien, op dat moment leek ze sterk Nathan te verdenken.

Het gaat om de volgende tekst:
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst; ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de mol. Maar ja, niets is wat het lijkt…
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 08:37:58 door Mol1991 »

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 2-12-2025, 08:58:02 »
Was Loes in haar seizoen hier ook niet heel verdacht? Ik vind haar nu ook verdacht maar Nathan net zo. Waarom zou Loes bijv. bij de bezorgers willen zitten waar ze 0 invloed had. En niet bij de flitsers? Nathan was daar zgn. fanatiek. Dat is wat hem dit seizoen kenmerkt vind ik. Zgn. Fanatiek. Dit in tegenstelling tot zijn seizoen.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 2-12-2025, 09:04:00 »
Klopt helemaal bmol, maar Nathan was ook hier enorm verdacht in zijn seizoen en zelfs meer dan Loes volgens mij. Alleen toch is er een verschil bij Loes. Vooral haar lichaamstaal verraad haar, in 2018 was het achteraf heel kandidaats haar lichaamstaal en nu veel meer geacteerd. En ze is veel minder enthousiast als er geld verdiend wordt.

Met bezorgen en flitsen, heb ik mij twijfels ook bij Loes, maar ze had gewoon pech met Dennis en de andere. Ze was nog bezig met hen af te leiden, tijd te rekken etc. wat helaas mislukt is. Dit kan gebeuren, maar je zag haar duidelijk balen in de biechten, maar ook buiten de biechten om.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 09:16:17 door Mol1991 »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 2-12-2025, 09:19:59 »
Bij de flitsopdracht zag ik Loes helemaal geen tijdrekken. In tegendeel. Samen met Dennis  bracht ze het meeste geld binnen, ze deden 3 bezorgingen. Bij het oversteken van een zebrapad zag je haar inhouden maar stak ze toch nog over. Hier had ze gemakkelijk tijd kunnen rekken door te wachten voor de politieauto die er aankwam.

Kim en Sahil hadden de 2 verst gelegen locaties. Een mol met voorkennis kan hier beter tijdrekken.
Of dat gelukt is, is de vraag. Kim werd iig in de gaten gehouden door Sahil na het voorval met de zware ton.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 2-12-2025, 09:27:23 »
Loes heeft 100% tijdgerekt, ze had net pech met zo’n fanatieke kandidaat als Dennis. Kijk, maar terug.
Ten eerste was zij de eerste persoon en dat deed ze constant om te zeggen van hè ik zie hier Merel steppen of om welke kandidaat het ook ging op de foto. Zo verzorg dat je minder tijd hebt en ze afleidt met het tellen. Tijdens het lopen zei Dennis op een gegeven moment daar is het en toen zag je Loes echt denken van oh nee en probeerde hem af te leiden en om iets anders te noemen. Maar met de politieauto ben ik wel eens. En ben ook mee eens dat als Loes de mol is, niet het best gelukt is deze opdracht voor de mol, maar ze heeft het echt wel geprobeerd.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 09:33:47 door Mol1991 »

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #297 Gepost op: 2-12-2025, 10:42:36 »
Ik zit zelf ook op Loes (met enige aarzeling). Maar de gedachte dat we dat obv lichaamstaal kunnen achterhalen geloof ik niet zo. Molvibes zonder bewijs wijst doorgaans de verkeerde kant op en leidt naar mensen die toevallig een soort manier van doen die blijkbaar verdacht overkomt (dat kan voor de kijker anders zijn dan in real life). Misschien was Loes daardoor vorige keer ook zo verdacht (ik verdacht haar toen totaal niet).

Maar goed, iedereen zijn eigen strategie.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 2-12-2025, 10:48:25 »
Dit is mijn strategie over het algemeen ook niet persé, ik let meer op waar je het best kan mollen en wat zou de mol doen en wie verdiend wat. Maar helaas voor Loes is het grootste bewijs dat ze de mol is haar lichaamstaal en daar blijf ik bij en zeker als je vergelijkt met 2018, dit is zoveel meer geacteerd. Toch zijn er ook wel duidelijke molacties die je naar Loes brengt, maar dit even terzijde.

Ik vond Loes in 2018 vooral de mol, omdat ze zo verdacht in beeld kwam en nu heb ik veel andere redenen om haar als mol te zien en heb ik er ook echt bewijs voor.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 12:51:22 door Mol1991 »

Online annebeestje

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 2-12-2025, 12:56:44 »
Ik blijf bij Nathan.
..0DATIE