Poll

Wie is de Mol?

Loes
70 (41.2%)
Merel
11 (6.5%)
Nathan
89 (52.4%)

Totaal aantal stemmen: 170

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49260 keer)

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #320 Gepost op: 3-12-2025, 21:11:14 »
Ik streep Merel eindelijk af na het ontdekken van die geheime deur. Loes zie ik echt niet hoor jongens, ze doet raar maar ze doet eigenlijk daarnaast ook helemaal niks.

Kim neemt de leiding op.cruciale momenten en snoert AM de mond als ze de kok wil noemen. Vind haar al sinds aflevering 1 interessant.

Jurre heeft al zoveel uit de pot gehaald, die YES bij -500 in het gesprek met de mol!  ::rofl::
Nu had hij echt gedacht wel tegen dat zuur te kunnen, en dat had hij gelijk in... Tot hij zijn mond open trekte! 😂

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #321 Gepost op: 3-12-2025, 21:15:36 »
Vrij zeker van Kim  ::jaja::

« Reactie #322 Gepost op: 3-12-2025, 21:51:43 »
Kim. Denk dat ik nu door heb dat ze het heel stilletjes sluw doet.

Jurre kan ik geen pijl op trekken. Maar dat kon ik juist wél heel snel in Zuid-Afrika.

Kim kan ik me niet voorstellen. Zo ontspannen en voortdurend die lach van verbazing en blij dat ze weer mee mag doen.
Ik weet dat ze kan acteren. Maar dit ziet er zo ontspannen en ongeacteerd uit dat ik het me niet voor kan stellen.
Een blij ei. Dus toch maar weer een Oscar als ze het toch is.

Jurre kon ik in Zuid-Afrika ook geen pijl op trekken, tot het moment dat hij zijn duim opstak naar de regie.
« Laatst bewerkt op: 3-12-2025, 21:55:47 door Groundhog860 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 4-12-2025, 10:15:53 »
Ik vrees ook ernstig dat Loes en Nathan beide in de finale zullen zitten, zodat wij niet kunnen afstrepen...

Ik gok op Loes, Nathan en AM. De verdenking van AM wordt met opzet vaag gehouden (tenzij ik iets heb gemist?).

Online Soes

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 4-12-2025, 11:02:26 »
Kim kan ik me niet voorstellen. Zo ontspannen en voortdurend die lach van verbazing en blij dat ze weer mee mag doen.
Ik weet dat ze kan acteren. Maar dit ziet er zo ontspannen en ongeacteerd uit dat ik het me niet voor kan stellen.
Een blij ei. Dus toch maar weer een Oscar als ze het toch is.

Jurre kon ik in Zuid-Afrika ook geen pijl op trekken, tot het moment dat hij zijn duim opstak naar de regie.

Wacht even, zijn duim opstak naar de regie?  :o Wanneer was dat, gewoon in een aflevering zichtbaar?

« Reactie #325 Gepost op: 4-12-2025, 11:07:25 »
Wacht even, zijn duim opstak naar de regie?  :o Wanneer was dat, gewoon in een aflevering zichtbaar?

Yes, was gewoon in een aflevering zichtbaar. Het was een opdracht op een boot/schip en hij stond met 2 andere kandidaten hossend iets te vieren,
toen zijn blik richting de camera ging en hij zijn duim opstak. Dan kun je denken misschien ziet hij ergens nog andere kandidaten maar dat kon niet, ze stonden
allemaal achter hem of zijwaarts.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 4-12-2025, 11:30:22 »
Zou het zeer teleurstellend vinden als hij zo kort na 2023, wat mij betreft sowieso een minder seizoen, alweer de mol zou zijn. Kan me ook haast niet voorstellen dat de productie hiervoor zou willen kiezen.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 4-12-2025, 12:17:06 »
Ik gok op Loes, Nathan en AM. De verdenking van AM wordt met opzet vaag gehouden (tenzij ik iets heb gemist?).

Er wordt veel vaag gehouden  bij de test maar Anne-Marie noemde in aflevering 1 èn 5 Jurre.

Jurre 's verdenkingen zijn wèl vaag tot nog toe. De mol zit bij het groepje oud mollen (Dennis) Bij de line-up vallen Merel en Kim op maar hij vraagt zich af wie van de anderen  geoefend heeft om strak te blijven kijken.  In aflevering 4 zegt hij te letten op diegene die behoefte heeft aan chillen. Aflevering 5 is een vraagteken.

Nathan heeft in aflevering 5 een nieuwe hoofdverdachte Anne-Marie.

Zo langzamerhand moet er wel toegewerkt worden naar verdenkingen richting finalisten, ik heb echter het idee dat er nog het e.e.a. gaat schuiven in de verdenkingen.

Loes en Kim kunnen (geloofwaardig gezien hun eerdere verdenkingen) naar Nathan schuiven. Merel verdenkt Loes.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #328 Gepost op: 4-12-2025, 13:54:00 »
Als Jurre op basis van Niet de Mol een finalist is, is Nathan dat ook. Dat Merel en Loes elkaar zo duidelijk verdenken betekent inderdaad wel dat de een waarschijnlijk niet zomaar afvalt en de andere tot aflevering 8 een mogelijke Mol blijft. Dubbele eliminatie of een finale met 4?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 4-12-2025, 14:52:14 »

Dubbele eliminatie of een finale met 4?

Zaterdag a.s. is de halve finale, dus bij een dubbele eliminatie wordt het een finale met vier.

Ik gok op een finale met vijf.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #330 Gepost op: 4-12-2025, 15:05:31 »
Zaterdag a.s. is de halve finale, dus bij een dubbele eliminatie wordt het een finale met vier.

Ik gok op een finale met vijf.
Oh ja met de finale bedoel ik meestal de laatste ronde. Bij het vorige jubileumseizoen begon aflevering 7 ook met vier kandidaten, maar viel Peggy na één opdracht nog af. Dat tel ik dan toch gewoon mee als finale met drie, net als de andere seizoenen waarbij er nog iemand afviel in de laatste aflevering. Als er zaterdag geen dubbele eliminatie in zit en ze aflevering 7 inderdaad beginnen met vijf deelnemers ben ik heel benieuwd hoe die aflevering eruit gaat zien!

Leuk dat Kim derde staat hier en zelfs Anne-Marie weer begint te stijgen ;D Opvallend ook dat verschil tussen de app en dit forum bij Merel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Airysuit

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 4-12-2025, 15:08:47 »
Nathan is de mol, Jurre de winnaar, en AM verliezend finalist? Denk ik?

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 4-12-2025, 15:35:15 »
Oh ja met de finale bedoel ik meestal de laatste ronde. Bij het vorige jubileumseizoen begon aflevering 7 ook met vier kandidaten, maar viel Peggy na één opdracht nog af. Dat tel ik dan toch gewoon mee als finale met drie, net als de andere seizoenen waarbij er nog iemand afviel in de laatste aflevering. Als er zaterdag geen dubbele eliminatie in zit en ze aflevering 7 inderdaad beginnen met vijf deelnemers ben ik heel benieuwd hoe die aflevering eruit gaat zien!

Leuk dat Kim derde staat hier en zelfs Anne-Marie weer begint te stijgen ;D Opvallend ook dat verschil tussen de app en dit forum bij Merel.

Vijf van die lappen tekst lijkt me zelfs voor Rik te gortig, ja. En het kost heel veel screentijd.

Ook wel interessant: Richard leek in Niet de Mol te suggereren dat Anne-Marie niet de mol was.

Valt ze niet af - ook in afl. 7 niet - en blijkt ze tevens niet de mol te zijn, is ie dus op een andere manier gespoilerd. Altijd fijn om zulke dingetjes helder te hebben.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2025, 16:05:20 door Amethyst »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 4-12-2025, 16:13:49 »
Nathan is de mol, Jurre de winnaar, en AM verliezend finalist? Denk ik?

Ik gok eerder Loes mol en Merel winnaar kan ook nog andersom zijn (wat in mijn ogen niet logisch is) Omdat we wel erg gewezen worden naar het duel Merel en Loes, dus zou vreemd zijn als zij niet de finale halen. Toch? En de verliezer gok ik Jurre.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2025, 16:16:39 door Mol1991 »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 4-12-2025, 16:31:02 »
Als Jurre op basis van Niet de Mol een finalist is, is Nathan dat ook.
Maar op basis van een instagrampost van Kim, na aflevering 4 is Nathan geen finalist. Kan alleen als ieder kandidaat nu al precies weet hoe het zit, maar zouden ze dit 2x in hetzelfde jaar doen? Vraag ik mij af.

En over het stukje dat Merel zo verdacht is in de app, snap ik heel eerlijk gezegd nog wel. Ik heb Merel t/m aflevering 5 ook constant meegenomen. Maar in aflevering 4 en 5 nam ik haar vooral mee, omdat ik ook wel door kreeg dat ze waarschijnlijk wel heel ver zou komen en dacht zo kan ik blijven spreiden. Ook al had ik wel door dat ze niet kon zijn.

Ik merk bij mijzelf een duidelijk verschil als ik alleen de afleveringen kijk en de app doe of dat ik het forum er nog bij doe. Want het forum invloed mijn stem bij mij ook, dat zie je bij aflevering 5 toen nam ik voorbeeld voor de zekerheid Loes en Nathan mee. Daarom kies ik altijd bewust om eerst zelf na te denken en met mijn zus nadenken wie het zou kunnen zijn en pas rond aflevering 4 á 5 op het forum te kijken.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2025, 18:42:22 door Mol1991 »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 4-12-2025, 17:16:19 »
Zou het zeer teleurstellend vinden als hij zo kort na 2023, wat mij betreft sowieso een minder seizoen, alweer de mol zou zijn. Kan me ook haast niet voorstellen dat de productie hiervoor zou willen kiezen.
Juist wel, hij stapt gemakkelijk weer in die rol.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 5-12-2025, 14:30:09 »
Juist wel, hij stapt gemakkelijk weer in die rol.
Het zou goed kunnen dat hij (Jurre) weer de mol is, maar of hij dat om die reden is geworden, vraag ik mij af. In principe zou elk van de 10 kandidaten in deze rol kunnen stappen. Dat is toch het uitgangspunt van Wie is de Mol?

Edit: net als Nathan wordt Jurre al in de eerste aflevering verdacht in beeld gebracht, als hij zijn pot niet meer weet. Bij de test komt Annemarie daar op terug. Het lijkt mij daarom onwaarschijnlijk dat hij de mol is.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2025, 18:35:03 door Delightz »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 5-12-2025, 19:37:07 »
Volgens Follow the money heeft Jurre veruit het meeste mingeld verzameld dus de kans is groot dat hij het is.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 5-12-2025, 19:39:54 »
Volgens Follow the money heeft Jurre veruit het meeste mingeld verzameld dus de kans is groot dat hij het is.
Je weet toch dat Follow the money, de laatste jaren ook niet helemaal meer klopt, door meerdere oorzaken. Zoals nepmollen en zo staat Wie is de mol bekend om, de laatste tijd.. Dus ik vertrouw dat zeker niet meer. Vaak staat de echte mol bij zoiets op plek 2 of 3.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2025, 19:42:48 door Mol1991 »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 5-12-2025, 19:40:34 »
Dit is een mooi schema:
https://scratch.mit.edu/projects/1232366551/
Jurre op -1220. Daar komen de anderen nog niet in de buurt. Alleen Loes met -647.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2025, 19:43:01 door Run »