Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (41.3%)
Merel
13 (7.3%)
Nathan
92 (51.4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49746 keer)

Offline Rozz75

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #360 Gepost op: 6-12-2025, 21:59:44 »
Kim  ::tandpastasmiley::

Offline Moltifunctional

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 6-12-2025, 22:06:08 »
Loes.
Het licht dat verschijnt in het Portugees is luz, wat klinkt als …
Ze zagen dus een glimp van de mol.
Ik vind dit echt wel een hele sterke mogelijke hint, 100% op Loes nu.  ::jaja::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #362 Gepost op: 6-12-2025, 22:13:03 »
Voor mij is het Nathan of Loes. En dan kies ik voor Nathan.

Kim vind ik erg kandidaats.

En Merel zit overduidelijk te nepmollen.

Maar als het toch Loes is, val ik ook niet van mijn stoel.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 6-12-2025, 22:40:28 »
Alles wat hierboven staat, alleen dan Loes en Nathan omgekeerd.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #364 Gepost op: 6-12-2025, 22:42:48 »
Ja, Nathan of Loes inderdaad.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #365 Gepost op: 6-12-2025, 23:13:52 »
Loes, maar deze keer voor het eerst met wat overtuiging.

Loes een paar kleine dingen verdacht (beide kaarten meenemen, bij Nathans stroopwafels op verkeerde elementen focussen, was deel van de groep die de rekensommen slecht deden (al was ze daar niet de enige)).

Kim nog niet helemaal uit te sluiten, maar minder verdacht (en Sahil viel af met joker ondanks hij als een van de weinigen op haar focuste).

Nathan op belangrijke momenten niet aanwezig. Hij werkt hard en helpt daarbij de kandidaten vaak. Hij maakt het niet helemaal af en dan gaat het vaak fout, maar als mol zou hij wel steeds het risico nemen dat een scherpe kandidaat geld binnenhaalt. Dat is geen sabotage.

Merel is wispelturig maar eerder als paranoïde kandidaat.

Ik volg hints doorgaans niet zo, maar die wijzen ook steeds duidelijker de kant van Loes op.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 6-12-2025, 23:31:06 »
was deel van de groep die de rekensommen slecht deden (al was ze daar niet de enige)).

Dat waren Merel, Kim en AM.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 6-12-2025, 23:43:27 »
Blijf twijfelen tussen Nathan en Kim.

Heb even opgeschreven waarom ik Kim verdacht vind. In spoiler tags vanwege de lengte

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #368 Gepost op: 6-12-2025, 23:48:28 »
Kim mag een streep krijgen, je gaat toch niet het spel waarin geld verdiend wordt verlaten omwille van een jokerspel zonder geld?!

Loes weer supermols, ik had echt het idee dat zij de verkeerde landkaart wilde pakken maar toen Nathan doordrukte beide kaarten mee te nemen ging ze daar heel gemakkelijk in mee, immers was het dan sowieso ook fout, maar was de foute landkaart niet meer naar haar te herleiden maar naar Nathan. Kandidaatspunt dus voor hem, molpunt voor haar.

Merel viel natuurlijk geheel door de mand als mol met haar catfight (dat ging niet van Loes uit, maar die stoeide natuurlijk graag mee). Tja, het is gewoon een makkelijk seizoen.

Btw. Loes zat er bij de executie ook weer erg relaxed bij, benen over elkaar. En dat terwijl je weet dat er 2 exit moeten en er jokers in het spel zitten.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 6-12-2025, 23:53:42 »
Volgens mij wisten de kandidaten niks van de joker van Anne-Marie of je bent de mol.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #370 Gepost op: 6-12-2025, 23:56:48 »
AM heeft letterlijk gezegd dat zij en Kim om troeven hebben gespeeld, dus dan zal je als kandidaat toch heel bang worden dat je exit gaat, even statistisch: 6 kandidaten waarvan 2 troeven en 1 mol, dus 3 kandidaten met slechte papieren over, waarvan 2 moeten gaan.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 6-12-2025, 23:58:44 »
Net de aflevering gekeken. Wederom op Loes geklikt.

Merel heb ik een paar weken geleden al afgestreept, Kim zet ik nu ook definitief een streep door. De mol gaat niet een opdracht vroegtijdig verlaten om een jokerspel te spelen waar toch geen geld mee gemoeid is.

Nathan, tja. Het zou kunnen, hij zou ook een logische wensmol zijn voor een jubileumseizoen, maar na beide opdrachten in aflevering 5 onmols/afwezig nu weer een paar vreemde keuzes. In het waterpark gaat weliswaar een hoop fout bij hem, maar zoals Leendert al aangeeft komt dit ook doordat de kandidaten gewoon niet opletten. Als Loes en Merel beter hadden geluisterd hadden ze geweten dat ze alleen het juiste ding moesten meenemen en was er €1000 verdiend. En waarom niet gewoon op de knop drukken? Het enige belangrijke voor de mol is hier de €2000 voorkomen, er hoeft nog maar één andere kandidaat te drukken en het is weg.

Daarbij, Loes en Merel zitten nu wel duidelijk volledig op elkaar. Als ze beide niet de mol zijn, zouden ze het beide tot de laatste 4 hebben geschopt zonder bij de twee slechtsten te zitten, waarbij AM had ook nog eens een joker had. Die kans is niet groot.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 6-12-2025, 23:59:20 »
AM heeft letterlijk gezegd dat zij en Kim om troeven hebben gespeeld, dus dan zal je als kandidaat toch heel bang worden dat je exit gaat, even statistisch: 6 kandidaten waarvan 2 troeven en 1 mol, dus 3 kandidaten met slechte papieren over, waarvan 2 moeten gaan.
Ohja.  ::rofl:: Verder ben ik btw volledig met je eens, het is nu zo duidelijk ;D

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 7-12-2025, 00:20:27 »
Ik zit zo te twijfelen tussen Kim en Loes. Maar eigenlijk alleen door jullie allemaal en jullie constante overtuigingen te lezen voor Loes sinds vele afleveringen. :P

Ik denk dat ik toch op Kim ga klikken. Nog even een nachtje over slapen...

Online evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 7-12-2025, 01:32:03 »
Kim of toch Nathan

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 7-12-2025, 07:15:31 »
Btw. Loes zat er bij de executie ook weer erg relaxed bij, benen over elkaar. En dat terwijl je weet dat er 2 exit moeten en er jokers in het spel zitten.

Klopt, met de finale op het spel dan ook nog eens.
De Loes van 2018 had daar met de billen dichtgeknepen gezeten.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 7-12-2025, 09:13:09 »
Dat waren Merel, Kim en AM.

Ok dat dan niet verdacht voor Loes. Maar alsnog de rest van de factoren leiden toch naar Loes.

Wat me een tijdje tegenstond dat Loes een wat weinig spectaculaire keuze was in een seizoen vol oud-mollen en oud-smaakmakers. Maar het vorige jubileumseizoen kozen ze Jeroen en daar kon hetzelfde van worden gezegd.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 7-12-2025, 10:23:57 »
Kim mag een streep krijgen, je gaat toch niet het spel waarin geld verdiend wordt verlaten omwille van een jokerspel zonder geld?!

Dit kostte wel 500 euro omdat haar koffer zo niet binnengehaald kan worden. Plus verwarring bij de groep bij de ingang zodat waardevolle info minder kans heeft door te komen. Prima uit te leggen als Mol, lijkt me.

Afijn, ik blijf bij Nathan. Kim voor de zekerheid als tweede. Loes scoort wat puntjes maar ik kan er nog steeds met de beste wil van de wereld geen Mol in zien. En Merel, tsja...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #378 Gepost op: 7-12-2025, 11:03:57 »
Loes scoort wat puntjes
Hierover gesproken, ik begin me inmiddels wel zorgen te maken met mijn wensmol Nathan. Ik bedoel, het zou echt spetterend zijn hoor, zo'n mol, maar als die nu werkelijk geen mollenstreek uithaalt dan kan ik ook wel 'de mol' zijn terwijl ik me gewoon puur als kandidaat blijf gedragen. Want over de puntjes gesproken, Lavezzi heeft een mooi overzicht. Loes staat daar inmiddels bovenaan met heel veel molpunten. Nathan bungelt helemaal onderaan, praktisch geen puntjes. En ik denk dat Lavezzi zijn vader wel als de beste kan inschatten dus MOCHT hij molse acties uithalen dan is Lavezzi de eerste om die toe te bedelen. Dus ja, gaan we voor de 'goede mol' dan is het saai, wisten we het al vanaf aflevering 1, maar hebben we in elk geval veel molstreken in beeld gehad, gaan we voor de 'spetterende jubileummol' die iedereen wil, zie de 9 juryleden, dan gaan we voor Nathan, er zullen alleen maximaal 'krijtachtige' mollenstreken voor hem zijn, dus hij zal niet uit de verf komen als een echte mol. Vanavond maar eens zien of Lavezzi zijn score nog wat kan opvoeren maar ik ben bang na gisteravond dat er geen molpunten bijkomen.....

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 7-12-2025, 13:52:47 »
Ik ben ook bang dat het toch gewoon Loes is.
Ik vind haar zo saai dit seizoen, met uitzondering van de laatste aflevering maar dat lag weer meer aan Merel dan aan Loes.
Heb AM in haar jaar vibes bij haar. AM vond ik niets aan in haar eerste seizoen, en nu was ze geweldig.
Omdat ik Loes zo saai vindt hoop ik dat het toch Kim is en dat die dan toch heel veel gemold heeft, benoemd immers steeds pas na afloop van de opdracht hoe het had gemoeten.