De makers hebben dit jublieumseizoen ons lekker moeilijk gemaakt, dat blijf je ook zien bij deze poll. Of is het eigenlijk heel makkelijk? En hebben sommige gewoon een lichte voorkeur en wensmol dat ze de realiteit niet meer onder ogen zien.

Mijn mol blijft met bijna 100% zekerheid Loes. Waarom? Ten eerste er is een werkelijk verschil tussen Loes in 2018 en 2025, maar ook in verschillende andere dingen waar ik haar van ken. Je kan veranderen ook met een andere groep, maar zo erg nee hoor. En ten tweede het bewijs blijft opstapelen bij haar, dat het wel heel duidelijk wordt nu. Zoals bij de waterglijbanenpark, bij de uitleg van Rik zagen we alle rekwisieten snel in beeld, behalve van één die van Loes. Toevallig is haar iPad ook niet gevonden met de beelden dat ze gelogen heeft dat ze in Georgië is begonnen in de tram opdracht van aflevering 4. 2x niet in beeld, is wel veel als je niet de mol bent.
En ja Nathan, de stem bij de test lijkt inderdaad wel veel op Nathan, maar dat is echt het enige wat ik nog kan geloven bij hem als mol. Ik zie het gewoon werkelijk niet voor mij dat hij de mol is en vind hem ook niet heel sociaal dit keer, één van de eigenschappen van de mol is vaak toch wel sociaal zijn tijdens de opdrachten en buiten de opdrachten en dat zie ik niet bij hem. Ik had dit voor dat de pot leeg is al beetje, maar sinds de pot leeg is daalt het bewijs dat hij de mol is en ook veel dingen wat je als mol niet recht kan zetten, maar vind wel dat de mensen die op hem zitten wel goede argumenten hebben bij hem. En mijn grootse probleem op dit moment bij Nathan is, als hij het is wie wint dan de pot. Ik dacht best lang dat Kim op hem zit wat klopt, maar in een post op Instagram bij aflevering 4 zegt ze met andere woorden dat ze toen de mol fout had, dit was Nathan in die tijd. En nu lijkt zij op Merel te zitten als ik opdracht 2 moet geloven. Nathan misschien ook nog een beetje kan, maar dat kan ik niet helemaal terugleiden uit de beelden, maar ze verdenkt Loes zeker niet. Natuurlijk blijft het altijd spannend op het eind, maar ik blijf met de vraag zitten als hij de mol is wie wint de pot?