De klassieke, veilige WIDM keuze is juist Loes in plaats van Nathan, sowieso al om het feit dat ze een actrice is. Geloof dat 90% of meer van de mollen dan wel acteur/actrice, dan wel presentator/presentatrice was. De goedlachse oud-voetballer zou juist eens een verfrissende keuze zijn daarin.
Daarnaast hebben we bij de vrouwen qua karakter en profiel ook al zo vaak een dergelijke mol gehad. Ergens rond de gemiddelde leeftijd van de groep (Renee als recente uitzondering), slim, sociaal en welbespraakt, daarmee geloofwaardig en goed in de groep liggend, maar ook berekenend en gewiekst.
Ik heb elk seizoen allen gewoon één keer 'live' gekeken, maar uit m'n herinnering zijn zeker Kim, Susan, Merel en Anna daarin redelijk vergelijkbaar en past Loes zo in dat rijtje. Bij de mannen zou je daar Thomas, Jeroen, Everon en wellicht Klaas nog aan toe kunnen voegen qua 'molstijl', karakter en/of profiel. Maar mijn geheugen kan me in de steek laten, dus correct me if I'm wrong.
Nathan zou daarin, zoals eerder genoemd, wat meer passen bij mollen als Dennis en Jan en die zijn uiteindelijk unieker gebleken.