Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (41.8%)
Merel
12 (6.8%)
Nathan
91 (51.4%)

Totaal aantal stemmen: 177

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49630 keer)

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 8-12-2025, 12:51:36 »
Ik hoop op Loes, maar ge gaat zien dat het Nathan is. Het is WIDM hé. Keep it simple: kies de ex-voetballer
Haha wat een grappige beredenering. Ik zou hier neerzetten; kies simpel, kies de blondine..... Ook had Nathan best een leuke hint, dat bij die tent waar Natanatanatan ofzo stond. Maar Luz voor Loes is mooier.

Nathan als mol zou ik echt een stunt vinden, en tegelijkertijd zou mijn vertrouwen in de mensheid verdwijnen ::)

Loes heeft 2x zoveel molpunten bij Lavezzi, heeft 100 molloten hier die op haar stemmen, dus laten we maar van haar uitgaan ;D

Offline Joker

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 8-12-2025, 15:09:49 »
De klassieke, veilige WIDM keuze is juist Loes in plaats van Nathan, sowieso al om het feit dat ze een actrice is. Geloof dat 90% of meer van de mollen dan wel acteur/actrice, dan wel presentator/presentatrice was. De goedlachse oud-voetballer zou juist eens een verfrissende keuze zijn daarin.

Daarnaast hebben we bij de vrouwen qua karakter en profiel ook al zo vaak een dergelijke mol gehad. Ergens rond de gemiddelde leeftijd van de groep (Renee als recente uitzondering), slim, sociaal en welbespraakt, daarmee geloofwaardig en goed in de groep liggend, maar ook berekenend en gewiekst.
Ik heb elk seizoen allen gewoon één keer 'live' gekeken, maar uit m'n herinnering zijn zeker Kim, Susan, Merel en Anna daarin redelijk vergelijkbaar en past Loes zo in dat rijtje. Bij de mannen zou je daar Thomas, Jeroen, Everon en wellicht Klaas nog aan toe kunnen voegen qua 'molstijl', karakter en/of profiel. Maar mijn geheugen kan me in de steek laten, dus correct me if I'm wrong.

Nathan zou daarin, zoals eerder genoemd, wat meer passen bij mollen als Dennis en Jan en die zijn uiteindelijk unieker gebleken.

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #402 Gepost op: 8-12-2025, 15:31:28 »
Maar Dennis en Jan hadden spectaculaire molacties en een heimelijk genoegen de boel te belazeren. Dat zou ik ze ook zo geven in hun betreffende seizoen. In alles spreekt dat Nathan hiervan het tegendeel is. Een mens kan niet hondertachtig graden van karakter wisselen.

Stel je eens voor, iemand maakt op glad ijs een enorme duikeling. Veel pijn. Jan en Dennis: LACHEN, junges. Niet Nathan, die zou de pijn plaatsvervangend al voelen en aan komen rennen om te helpen. Hij zou doodongelukkig als mol zijn. En ja, er valt zaak te maken dat hij dat is doordat hij zich zo terugtrekt. Maar een mol a la Jan en Dennis zal ie nooit worden.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #403 Gepost op: 8-12-2025, 15:35:07 »

Nathan zou daarin, zoals eerder genoemd, wat meer passen bij mollen als Dennis en Jan en die zijn uiteindelijk unieker gebleken.

Helemaal eens. Meest gewaagde keuze. Grootste wensmol.
“Want dat kan hij toch niet want zo eerlijk”

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #404 Gepost op: 8-12-2025, 15:37:30 »
“Want dat kan hij toch niet want zo eerlijk”
Dat is over Dennis en Jan nooit gezegd....

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 8-12-2025, 15:38:26 »
Nee maar daarom wel de meest gewaagde keuze wat in mijn tekst staat die je weglaat

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #406 Gepost op: 8-12-2025, 15:46:29 »
Ja, dat zeggen we al vanaf aflevering 1, daarom gingen de 9 juryleden er ook met boter en suiker in ::)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 8-12-2025, 15:46:34 »
Maar grootste wensmol, betekend niet dat hij het persé is.  ;)
Jullie zitten zo op de focus van we hopen zo dat Nathan het is, omdat dat jullie wensmol is en Loes zo ‘standaard’ mol is, dat jullie de feiten niet meer onder de ogen zien. Want anders is het wel heel makkelijk denken jullie. Toch? ;)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #408 Gepost op: 8-12-2025, 15:49:55 »
Maar er zijn er ook genoeg die alles met een enorme dikke molloesbril bekijken  ;D
Niet erg, het is tijd om kleur te bekennen, maar het worden wel gevalletjes pot&ketel…

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 8-12-2025, 15:53:47 »
Ja, maar het verschil is dat bij Loes stapelt de bewijzen zich op en je kan het nog steeds best wel goed uitleggen als mol bij haar. Behalve in begin heeft ze wat minder goede molkeuzes gemaakt.

En bij Nathan wordt het steeds meer dingen, die je als mol niet kan uitleggen. En dat is het verschil tussen hun tweeen.

Dit kan je zien als oh jullie kijken vooral naar Loes, maar je merkt dat wel echt in de afleveringen. Dat ik denk Nathan, hoe ga jij dit uitleggen als mol

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 8-12-2025, 15:54:48 »
Maar grootste wensmol, betekend niet dat hij het persé is.  ;)

Nergens zeg ik dat hij het persé is. Sterker nog.. in bijna elke post die ik plaats zeg ik dat ik nog niet overtuigd ben van wie dan ook

Jij bent degene die in elk topic Loes loopt te roeptoeteren.

Dus laten we fair blijven

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 8-12-2025, 15:57:01 »
Maar dat ik op Loes zit komt door het forum haha en de afleveringen van 2018 terug te kijken. En ik zit in dit seizoen pas op het forum na aflevering 4. Daarvoor geloofde ik totaal niet in mol Loes. Het forum had ik toen bekeken en ook bij Nathan dingen gelezen, alleen de dingen van Loes overtuigde mij het meest.

Maar fair FS. ::ok::

Toch blijf ik zeggen van deze vier, heb ik Merel het eerst afgestreept, Nathan zag ik al standaard als mol niet, zoals Loes in eerste instantie ook niet, maar die heeft dingen gedaan na dat de pot leeg is wat hij echt niet goed kan uitleggen als mol. Dus heb Nathan van hun vier als tweede afgestreept, alleen de stem bij de test lijkt wel echt veel op Nathan. Kim heb ik sinds de laatste aflevering afgestreept, omdat je als mol niet gaat afzonderen met een andere als het alleen om jokers gaat. En ja Loes, die heeft in het begin dingen gedaan wat ik niet helemaal begrijp, zeker aflevering 3 snap ik haar keuzes niet. Toch blijft zij bij mij wel de enige die het nog in principe kan zijn, want naar mijn mening kan zij haar acties als enige nog uitleggen als mol.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2025, 16:11:19 door Mol1991 »

Offline Joker

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 8-12-2025, 16:24:27 »
Nergens zeg ik dat hij het persé is.

Haha inderdaad, ik neig naar Nathan maar twijfel absoluut (al afleveringen lang) tussen hem en Loes. Mijn reactie was simpelweg op @Klaartje76 die stelde dat Nathan de 'simpele keuze' zou zijn. Dat is in mijn ogen (en gezien het verleden) toch echt eerder de rustige, analyserende actrice dan de stuiterende, goudeerlijke ex-topsporter.

Net als dat ik niet heb gezegd dat Nathan één op één vergelijkbaar zou zijn als mol met Dennis en Jan @Lo. Daarmee doelde ik vooral op fanatisme als dekmantel en het feit dat ik hen anders vond dan de gemiddelde mol. Dat zou ik bij Nathan ook vinden.
Qua karakter (hij is volgens mij écht altijd lief en eerlijk) zou ik het hem inderdaad ook niet geven, maar juist daarom zou het natuurlijk tevens een goede keuze zijn. Net als dat het in het voetbal bij een penalty op een enorm belangrijk moment juist slim kan zijn om voor een Panenka (stiftje door het midden) te kiezen omdat de keeper het niet verwacht ;).

Overigens denk ik dat hij best zijn competitiviteit en integriteit in zou kunnen zetten om de rol als mol zo goed mogelijk te vervullen, maar het zou net zo goed kunnen dat we volgende week zaterdag horen dat hij de mol absoluut niet wilde zijn.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 8-12-2025, 16:28:51 »
Oh ja ik weet zeker dat hij dit super goed zou kunnen.

Hij zou de ultieme keuze zijn.

Wie zit er te wachten op weer een actrice of acteur.  :P

Offline Renske is helder

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 8-12-2025, 17:10:34 »

En bij Nathan wordt het steeds meer dingen, die je als mol niet kan uitleggen. En dat is het verschil tussen hun tweeen.

Dat zie ik precies andersom hoor.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #415 Gepost op: 8-12-2025, 17:28:43 »
Dat zie ik precies andersom hoor.

En je bent niet de enige.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 8-12-2025, 18:00:05 »
Het zou net zo goed kunnen dat we volgende week zaterdag horen dat hij de mol absoluut niet wilde zijn.
Het is volgens mij vaker geweest, dat een finalist redelijk verdacht was of in beeld heel erg verdacht gemaakt werd en achteraf niet de mol wilde zijn, goed voorbeeld Charlotte in 2021 en dat is voor mij gelijk ook de enige die in mij op popt, maar volgens mij zijn er meer.

Maar eerlijk ene kant zou mij dit bij Nathan ook niet verbazen, niet omdat ik hem niet verdenk, maar hij lijkt mij ook een type om juist nee te zeggen tegen een molschap. Of hij dacht, ook al ben ik zo eigenlijk helemaal niet, ik doe dit voor mijn zoontje.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 8-12-2025, 21:12:06 »
Misschien heb ik nog een idee voor de eventuele hint naar de leader, vind het wel een gewaagde actie van de makers. Maar het zou in principe kunnen.
We weten dat de intro steeds uit duo’s bestaat, bij bijna iedereen is één van hen weg behalve bij Kim en Nathan. Je zou denken oh dan zijn zij misschien de verliezers dit is de enige mogelijke dudelijke duo in de finale. Maar wat nou als dit de mol en winnaar is en dat de makers hier al naar hintte sinds het begin. Is zeker een mogelijkheid vind ik.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2025, 21:15:04 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 8-12-2025, 21:14:51 »
Misschien heb ik nog een idee voor de eventuele hint naar de leader, vind het wel een gewaagde actie van de makers. Maar het zou in principe kunnen.
We weten dat de intro steeds uit duo’s bestaat, bij bijna iedereen is één van hen weg behalve bij Kim en Nathan. Je zou denken oh dan zijn zij misschien de verliezers dit is de enige mogelijke dudelijke duo in de finale. Maar wat nou als dit de mol en winnaar is en dat de makers hier al naar hintte. Is zeker een mogelijkheid vind ik.

Ik voel je voorzichtig de Loestunnel uitkruipen  :)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 8-12-2025, 21:16:28 »
Ik voel je voorzichtig de Loestunnel uitkruipen  :)
Haha jullie laten mij inderdaad wel sterk twijfelen.  :)
Maar ik ben wel benieuwd hoe hij als mol is, want vind hem nu minder leuk dan 2020.

Ook al blijf ik nu wel bij Loes, maar ik vind vooral jammer bij de andere mensen die ook op Loes zitten, die zeggen ja het is nu wel heel duidelijk Loes. Vind ik in veel gevallen ook en plaats dit op het forum, maar waarom staat er dan zo weinig in haar topic met echt molacties, dan wil ik dit ook wel graag mee lezen net zoals bij Nathan. Ik lees in sommige andere topics wel dingen over haar, maar nog steeds niet zo bijzonder, als ik erover na denk nu. Sorry mensen, maar dit is wel een erger moment je van mij. Door dit twijfel ik wel als ze het is.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2025, 21:34:33 door Mol1991 »