Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 10440 keer)

Offline geennaam

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #100 Gepost op: 19-12-2025, 23:36:28 »
Misschien heb ik deze vraag en antwoorden hierop gemist… maar ik vraag me af waarom Nathan, als hij de mol is, niet uitgesproken heeft Loes te verdenken? Dit is toch meestal de opzet van de makers, om het zo spannend te maken omdat iedereen elkaar verdenkt?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 19-12-2025, 23:45:25 »
Misschien heb ik deze vraag en antwoorden hierop gemist… maar ik vraag me af waarom Nathan, als hij de mol is, niet uitgesproken heeft Loes te verdenken? Dit is toch meestal de opzet van de makers, om het zo spannend te maken omdat iedereen elkaar verdenkt?

Misschien had dat teveel prijsgegeven over Merel, aangezien Kim op haar zat en afviel.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 20-12-2025, 11:56:33 »

Als Nathan als mol op Loes was gegaan hadden ze gespoiled dat Merel de mol niet meer kan zijn aangezien Kim op Merel eruit vloog.

Op deze manier houden ze 3 opties open.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 20-12-2025, 20:13:45 »
In principe spoilen ze nu toch ook dat Loes het niet is. Want een niet ontdekte mol wil je ook niet. Loes vs Nathan was spannender dan Nathans vs Merel..

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 20-12-2025, 20:18:45 »
Ja, de makers willen dit liever niet. Maar het kan wel ooit een keer gebeuren dat de mol niet geraden wordt. En ook al doe je als mol er alles voor en ook de makers om dit te voorkomen, maar als dit niet helpt, ja dan moet je het accepteren als makers.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 20-12-2025, 20:33:16 »
In principe spoilen ze nu toch ook dat Loes het niet is. Want een niet ontdekte mol wil je ook niet. Loes vs Nathan was spannender dan Nathans vs Merel..

Op dit forum wel, maar in het algemeen niet.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 20-12-2025, 21:57:02 »
Ik vind dus dat ze dat echt wel gespoiled hadden door te zeggen dat er nog iemand afviel. Als de Loes mol was had Merel kunnen afvallen, dus had je een hele vreemde finale gehad. Loes - de onontdekte mol. Kim en Nathan die al weten dat ze fout zitten omdat ze op Merel zitten.

Offline milliemollie

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 20-12-2025, 22:25:01 »

Ze laten altijd bij de laatste aflevering eerlijk zien wie op wie zit, dat is geen spoiler. Er is nog nooit een mol geweest die door niemand verdacht werd.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 20-12-2025, 22:30:20 »
Wel leuk om te zien, dat wat we zagen dat Merel lang op Loes zat toch waar was. En net op tijd geswitch had. Daarom hadden we dus ook minder biechten over Nathan gehoord bij Merel.

Ook al leek bij het terugkijken dat er wel echt duidelijk hints waren dat Merel, Nathan als hoofdverdachte had. Maar wat dus deels wel klopte.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #109 Gepost op: 21-12-2025, 12:41:04 »
Nathan zegt tegen Max dat hij pas in de spiegelkamer erachter kwam dat niemand op hem zat..... ik heb dat al van eerdere seizoenen gehoord... toch een beetje gek dat de crew de mol niet op de hoogte houdt. Je wilt dat de mol onbevangen is, OK. Ze zijn denk ik juist huiverig ook voor mollen die WEL verdacht zijn, als je dat dan moet vertellen gaat het al helemaal mis. Dus zal staand beleid zijn. Maar dan wordt er dus niet meer gestuurd gedurende de serie. Had wel leuk geweest om Nathan nog hele brutale molacties te zien doen omdat hij toch niet verdacht werd.....

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 21-12-2025, 18:42:54 »
Ook dit jaar was er weer een inconsistentie in de verdenkingen van de Mol waardoor we het hadden kunnen weten. Nathan reageert met een lachje gevolgd door een strak gezicht bij de eliminatie van AM, al wekenlang zijn hoofdverdachte. Zou toch op z'n minst een beetje verbaasd moeten zijn geweest als kandidaat.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 21-12-2025, 18:50:43 »
Nathan zegt tegen Max dat hij pas in de spiegelkamer erachter kwam dat niemand op hem zat..... ik heb dat al van eerdere seizoenen gehoord... toch een beetje gek dat de crew de mol niet op de hoogte houdt. Je wilt dat de mol onbevangen is, OK. Ze zijn denk ik juist huiverig ook voor mollen die WEL verdacht zijn, als je dat dan moet vertellen gaat het al helemaal mis. Dus zal staand beleid zijn. Maar dan wordt er dus niet meer gestuurd gedurende de serie. Had wel leuk geweest om Nathan nog hele brutale molacties te zien doen omdat hij toch niet verdacht werd.....
Hij wist al wel eerder dat Sahil zijn twee jokers zelf nodig had, rara!

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 21-12-2025, 20:16:48 »
Ze laten altijd bij de laatste aflevering eerlijk zien wie op wie zit, dat is geen spoiler. Er is nog nooit een mol geweest die door niemand verdacht werd.
Dit willen ze liever niet (en ik denk dus ook dat ze merel een zetje de goede richting op gegeven hebben), maar regie kan niet uitsluiten dat dit ooit gebeurd. Maar voordat de eleminatie van Kim bekend was, was al duidelijk dat zij en Loes de mol niet waren. Dus de verdenkingen waren niet de spoiler, maar het feit dat er nog iemand ging afvallen. Dan moest het wel zo dat iemand die verdacht werd de mol was.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 21-12-2025, 21:03:50 »
en ik denk dus ook dat ze merel een zetje de goede richting op gegeven hebben
Daar geloof ik echt niet in. Waarom zouden ze 1 kandidaat gaan voortrekken? Lijkt me heel onwenselijk. Ze zullen hooguit de mol opdracht geven wat opzichtiger te gaan mollen denk ik.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 21-12-2025, 22:01:24 »
Ja sorry dat bedoel ik. Ik denk dat er iets ingezeten heeft waardoor Nathan verdachter werd. Loes zat zo diep in de tunnel, die was niet meer te redden.