Auteur Topic: [stelling] mannen snappen vrouwen niet  (gelezen 4323 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Gepost op: 5-02-2004, 22:55:31 »
Vrouwen zijn heel lief, aardig, zou absoluut niet zonder willen, maar er is één ding: wij mannen snappen ze niet. :-X

Weet niet bij wie de schuld ligt.  ::)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2004, 23:01:33 »
tja... ik denk dat vrouwen meer gevoelswezentjes zijn dan mannen. Vrouwen zijn emotioneler en mannen rationeler. het is voor beide partijen moeilijk om elkaar te begrijpen.
mannen en vrouwen doen en denken op een ander niveau en ik denk dat de reden is voor het regelamtige onbegrip.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2004, 23:04:45 »
er is zelfs een boek over:

vrouwen komen van Venus en mannen van Mars  ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline alathea

  • Forumlid
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2004, 23:07:32 »
t zit op de bank en het zapt

meer zeg ik niet :-X
It's not  that easy beeing green

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2004, 23:12:26 »
Even iets concreter: Ligt het nou aan de mannen dat zij de vrouwen niet snappen? Of zijn vrouwen gewoon onbegrijpbaar?  :o

Volgens mij snappen vrouwen mannen beter dan andersom.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2004, 23:18:38 »
Nou, ik snap m'n vrouw wel perfect...

Als ze JA zegt, bedoelt ze eigenlijk NEEN en vice versa.
Geef toe, simpeler kan toch niet ?  :P ;)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2004, 23:25:32 »


Volgens mij snappen vrouwen mannen beter dan andersom.
ik denk dat dat komt omdat vrouwen meer empathisch vermogen hebben en meer incasseringsvermogen.
Als jullie ( ik hou eik niet zo van generaliseren maar oke) lastig zijn of eens moeilijk doen of bot oid, dan kunnen vrouwen makkelijker denken: ach man klets maar wat.
Ik kan bijvoorbeeld heel makkelijk bij mijn vriend denken: ach klets jij maar je snapt me gewoon niet en dan laat ik het daarbij.


en ik kan bijvoorbeeld na of tijdens een conflict wel me verplaatsen in hem en dan denken: ja daar heb je eik wel gelijk in of ja dat zal idd heel vervelend voor je zijn als ik dat zo zeg, misschien kwets ik jou wel als zoiets doe of zeg.

 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2004, 23:42:27 »
Even iets concreter: Ligt het nou aan de mannen dat zij de vrouwen niet snappen? Of zijn vrouwen gewoon onbegrijpbaar?  :o
Je moest het nog even wat duidelijker opschrijven he? Want die 3 vrouwen snapten jouw weer niet :P
Volgens mij snappen vrouwen mannen beter dan andersom.
Nee dus ;D

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #8 Gepost op: 6-02-2004, 01:23:10 »
Even iets concreter: Ligt het nou aan de mannen dat zij de vrouwen niet snappen? Of zijn vrouwen gewoon onbegrijpbaar?  :o

Volgens mij snappen vrouwen mannen beter dan andersom.

dat heeft dan mischien weer iets te maken met een andere geweldige stelling van deze week... vrouwen hebben meer intuïtie... voelen mannen dus beter aan  ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #9 Gepost op: 6-02-2004, 10:35:31 »

dat heeft dan mischien weer iets te maken met een andere geweldige stelling van deze week... vrouwen hebben meer intuïtie... voelen mannen dus beter aan  ::ok::

Beter lezen, want dat was de stelling niet.

Aan wie ligt het? Aan de vrouwen natuurlijk. Het beste voorbeeld is wel Expeditie Robinson 2003. Daar had je een mannenkamp en een vrouwenkamp. De mannen voelden elkaar feilloos aan en konden goed samenwerken. Terwijl erbij de vrouwen veel miscommunicatie was, veel onduidelijkheden en men begreep elkaar niet. Conclusie: Vrouwen zijn gewoon onbegrijpbaar.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2004, 10:51:18 »

Beter lezen, want dat was de stelling niet.

Aan wie ligt het? Aan de vrouwen natuurlijk. Het beste voorbeeld is wel Expeditie Robinson 2003. Daar had je een mannenkamp en een vrouwenkamp. De mannen voelden elkaar feilloos aan en konden goed samenwerken. Terwijl erbij de vrouwen veel miscommunicatie was, veel onduidelijkheden en men begreep elkaar niet. Conclusie: Vrouwen zijn gewoon onbegrijpbaar.

zijn we op oorlogspad  ???  ::) :P
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2004, 11:42:18 »
 stelling is niet juist!  ::ohno:: het is ongelofelijk maar waar: er zijn mannen die mij snappen.....  :o :o ;D

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2004, 12:27:47 »
stelling is niet juist!  ::ohno:: het is ongelofelijk maar waar: er zijn mannen die mij snappen.....  :o :o ;D

klopt... er zijn ook mannen die mij snappen  ::jaja:: ... maar dan opeens toch ook weer even niet  ::ohno::

wat ik helemaal niet erg vind hoor, want ik wil die mannen ook niet altijd snappen  ::bravo::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2004, 13:09:27 »
stelling is niet juist!  ::ohno:: het is ongelofelijk maar waar: er zijn mannen die mij snappen.....  :o :o ;D

Die hebben dan wel "Begrijp Cora" gelezen, telt dat wel?





Reclameboodschap:

Nu in de aanbieding bij bol.com!

"Begrijp Cora"
vertaling van "Understanding Cora"

::ok::

Waarschuwing: 't is een enorme dikke pil!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2004, 15:34:36 »

Beter lezen, want dat was de stelling niet.

Aan wie ligt het? Aan de vrouwen natuurlijk. Het beste voorbeeld is wel Expeditie Robinson 2003. Daar had je een mannenkamp en een vrouwenkamp. De mannen voelden elkaar feilloos aan en konden goed samenwerken. Terwijl erbij de vrouwen veel miscommunicatie was, veel onduidelijkheden en men begreep elkaar niet. Conclusie: Vrouwen zijn gewoon onbegrijpbaar.
Dat is gewoon omdat ze die praktische dingen niet kunnen (of willen) doen. Ga maar na: Wie laat een vrouw het plafond in de receptie van haar nieuwe camping witten? juist ja, mannen
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een vrouw de wc ging ontstoppen of het tuinhuisje opknappen of...

Offline Gone

  • Forumlid
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2004, 19:43:48 »
De stelling is dus correct en zo hoort het ook... Stel je voor dat mannen vrouwen zouden begrijpen!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2004, 19:44:48 »

Die hebben dan wel "Begrijp Cora" gelezen, telt dat wel?





Reclameboodschap:

Nu in de aanbieding bij bol.com!

"Begrijp Cora"
vertaling van "Understanding Cora"

::ok::

Waarschuwing: 't is een enorme dikke pil!
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: is de paperback al uit??  ;)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2004, 23:05:06 »
Ik snap de vrouwen niet (altijd).  ??? ::ok::

Maar gelukkig bevindt ik mij in goed gezelschap.  ::ok:: ::niet-ok::

Een heeeeeel oud verhaal hierover:

Ares, god van de oorlog gaf een verjaardags. Iedereen was uitgenodigd, Zeus met zijn ega Hera, Hephaistos met zijn vrouw Aphrodite, Pallas Athene, Dionysus, etc. etc. Kortom de hele goddelijke society.
Alleen de schikgoding Eris was niet uitgenodigd. Eris verpestte iedere party (Eris = godin van de partypoopers).Helaas, tijdens de wekelijkse bridge-avond, kletstte de altijd dronken Dionysus zijn mond voorbij. Gevolg Eris laaiend.

Eris zinde op wraak. Ze ging naar de boom van het eeuwige leven en plukte een gouden appel. Zorgvuldig schreef ze op deze appel ‘Voor de schoonste vrouw BOVEN allen’.
Vervolgens sloop ze naar het verjaardagsfeest dat in volle gang was, opende de deur en gooide de appel stiekem naar binnen.

....

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2004, 23:28:55 »
Aprodithe zag als eerste de appel en dook erop af. ‘Voor de schoonste vrouw BOVEN allen’ riep zij opgewonden tot de menigte. “Oh maar dan is hij voor mij”, schreeuwde Hera. Athene liet daarop luidkeels blijken het hiermee niet eens te zijn.
Er ontstond een ordinaire vechtpartij, waarbij de drie vrouwen door de nimfen en saters enthousiast werden aanmoedig.

Ares die doorkreeg dat zijn feestje naar een bedenkelijk nivo daalde richtte zich tot Zeus met het verzoek zijn vrouwen tot de orde te roepen.
En Zeus sprak: ‘Dames, kunnen we dit niet in alle redelijkheid oplossen’.    :-X


...

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [stelling] mannen snappen vrouwen niet
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2004, 23:44:28 »
De vrouwen staakten het gevecht en krabbelden overeind. Hera, die inmiddels de appel te pakken had gekregen, gaf hem nu aan haar man met de woorden:’Schat, kies jij dan meer’
Het verhaal zou hiermee afgelopen moeten zijn. Zeus wilde echter geen keuze maken.  :o ???
In plaats daarvan stuurde hij de drie godinnen naar Paris 8), zoon van koning Priamus. Volgens Zeus ::pinokkio:: was die de vrouwenkenner bij uitstek.
 ::love::