Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022834 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1980 Gepost op: 9-02-2010, 00:09:55 »
Woooow Ootje..ik weet precies wat je bedoeld en wat je voelt.
Geniet ervan en een dikke kanuf . ::jaja::

 ::bravo::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1981 Gepost op: 9-02-2010, 18:00:47 »
goed nieuws ootje! en ook fijn dat je weer wat ruimte voor je zelf hebt.
vandaag ons mam naar het hospice gebracht en dat zal mij ook wat meer adem geven na weken intensief zorg dragen voor haar in de thuissituatie. dat hakt er toch behoorlijk in ondanks dat de thuiszorg ook een groot deel op zich nam. nu kan ik gewoon op bezoek gaan zonder al die toeters en bellen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1982 Gepost op: 9-02-2010, 18:41:56 »
Mijn nieuws van de dag ligt dicht bij huis. Twee dagen na het overlijden van mijn vader werd mijn moeder aangereden. Ze is 82 en op die leLeftijd geneest een dubbele beenbreuk niet meer zo snel. Maar vandaag is ze thuisgekomen! Ik heb haar opgehaald uit het revalidatiecentrum en ben de hele dag bij haar gebleven, en nu hoef ik morgen voor het eerst sinds november vorig jaar helemaal nergens heen. Dus ... ga ik hier morgen de hele dag lopen klieren. Joepie de poepie! ::bravo::
Leeftijd zegt wat dat betreft helemaal niets, Ootje. Ik ben blij dat er aan een nare periode nu een relatief happy end is gekomen (ja, jullie missen je vader natuurlijk best, maar dat is niet verwonderlijk.


Van dat klieren heb ik nadaag nog niet veel gemerkt, overigens.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1983 Gepost op: 9-02-2010, 18:46:55 »
Mijn nieuws van de dag ligt dicht bij huis. Twee dagen na het overlijden van mijn vader werd mijn moeder aangereden. Ze is 82 en op die leeftijd geneest een dubbele beenbreuk niet meer zo snel. Maar vandaag is ze thuisgekomen! Ik heb haar opgehaald uit het revalidatiecentrum en ben de hele dag bij haar gebleven, en nu hoef ik morgen voor het eerst sinds november vorig jaar helemaal nergens heen. Dus ... ga ik hier morgen de hele dag lopen klieren. Joepie de poepie! ::bravo::
wat fijn dat dit nu even allemaal voorbij is,
na regen komt zonneschijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1984 Gepost op: 9-02-2010, 18:52:14 »
Leeftijd zegt wat dat betreft helemaal niets, Ootje. Ik ben blij dat er aan een nare periode nu een relatief happy end is gekomen (ja, jullie missen je vader natuurlijk best, maar dat is niet verwonderlijk.


Van dat klieren heb ik nadaag nog niet veel gemerkt, overigens.

De botaanmaak gaat bij oude mensen veel minder snel. Daarom duurt het veel langer dan bij een jonger iemand voor je je been weer mag gebruiken. Kijk maar naar Marga Bult. Die is een maand na mijn moeder gevallen, maar liep na een paar dagen al weer (met een rollator). Mijn moeder heeft haar been 6 weken totaal niet mogen gebruiken.

En wat dat klieren betreft: mijn kliermaatje is nog niet online.   
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1985 Gepost op: 10-02-2010, 11:33:22 »
Citaat
Ook volgens jurylid Tatjana was de uitslag van het Nationale Songfestival doorgestoken kaart. Dat zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard. Volgens haar was de uitslag van het liedjesfestijn dat zondag werd gehouden in de kleedkamers al beslist in het voordeel van de 17-jarige Sieneke.

"In de kleedkamers werd 's middags al door Daniël Dekker, George Baker en Pierre Kartner geroepen dat Sieneke het leukste was", zei de blondine. Dat is ook opvallend omdat Pierre Kartner, die de winnaar bekendmaakte, ogenschijnlijk moeite had om de knoop door te hakken.

Eerdere geruchten suggereerden al dat van tevoren al vaststond dat Loekz zou gaan winnen. Op het moment van de bekendmaking van de winnaar kwamen er slingers naar beneden bij de meidengroep. Ook waren er berichten dat de platenmaatschappij vrijdag al aankondigde dat Sieneke zou gaan winnen en dat de single al gedrukt zou zijn.

Tatjana had vooraf al een voorkeur voor Loekz, maar de bijdrage van de meidengroep kon haar niet overtuigen. "Loekz hebben niet de looks. Ze zien er gewoon niet uit. Klaar."

Volgens Tatjana had jurylid Johnny Logan geen goed woord over voor het Nederlandse songfestival. "Hij zei tegen me: 'It's awfull. Oh my god, this is so Dutch'."

Logan herhaalde de kritiek in SBS Shownieuws. "Het was gedateerd en ouderwets. Het was zo bizar. Alles was in het Nederlands en ik begreep er niets van. Het was een samenzwering. Een samenzwering van idioten."

Jurylid George Baker reageerde in Shownieuws op de aantijgingen van Tatjana dat Baker bij het kamp van Sieneke's coach Marianne Weber zou horen. "Ik heb inderdaad liedjes gemaakt voor Marianne Weber, maar ook voor Corry Konings. En kandidaat Vinzzent zit bij dezelfde platenmaatschappij als ik. Ik zit in niemands kamp. Tatjana is een beetje in de war." Jurylid Daniël Dekker noemt de beschuldigingen van Tatjana 'onbegrijpelijk'.

Bron: msn.nl

 ::ohno::
Why don't I ever listen to me?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1986 Gepost op: 10-02-2010, 15:41:38 »
Ik blijf dat hele songfestival gedoe raar vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1987 Gepost op: 10-02-2010, 15:44:52 »
Ik blijf dat hele songfestival gedoe raar vinden.

Ja hè, en vooral dat liedje ... ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1988 Gepost op: 10-02-2010, 15:47:54 »
dat liedje... verschrikkelijk.... Moet dit nu het niveau van de nederlandse muziek vertegenwoordigen?? ::ohno::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1989 Gepost op: 10-02-2010, 15:48:38 »
Ik kan me niet herinneren dar er ooit geen gedoe is geweest rond t songfestival. Dus waarom zou t nu anders moeten zijn.
T is zoals altijd weer een liedje van niks, 12 in een dozijn.
Onze plaatselijke karnavalskraker is zelfs leuker.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1990 Gepost op: 10-02-2010, 16:52:03 »
dat liedje... verschrikkelijk.... Moet dit nu het niveau van de nederlandse muziek vertegenwoordigen?? ::ohno::

Ik vind het ook verschrikkelijk hoor, maar het blijft wél hangen. Tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik gisteren de hele dag shalali heb lopen zingen, fluiten, neuriën enzovoorts. ::schaam::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1991 Gepost op: 10-02-2010, 17:11:08 »
het is een grote hit op mijn school :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1992 Gepost op: 10-02-2010, 18:22:47 »
ik heb het liedje gelukkig nog niet gehoord  ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1993 Gepost op: 10-02-2010, 18:53:53 »
ik heb het liedje gelukkig nog niet gehoord  ::trots::

Speciaal voor jou dan. Dit is een cover van een Nederlandse band, die veel beter klinkt dan het origineel. Niet omdat ie in het Engels is, maar omdat het meisje dat naar Noorwegen gaat pas 17 is en nog zo´n heel iel stemmetje heeft. Bovendien is dit arrangement veel beter. In het origineel zit een "echt Hollands" draaiorgel en het klinkt ongeveer zoals Marianne Weber na een avond met te veel drank.

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1994 Gepost op: 10-02-2010, 18:56:37 »
alleen de tekens na de = dan doet ie het goed ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1995 Gepost op: 10-02-2010, 18:59:29 »
mmmm, toch best te pruimen. had het na alle berichten die ik er over hoorde erger verwacht.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1996 Gepost op: 10-02-2010, 19:02:21 »
ik heb het hele liedje nog niet gehoord, en dat ga ik zo houden ook ::trots::
Keep calm and eat chocolates!

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1997 Gepost op: 10-02-2010, 19:10:38 »
dit is toch om te huilen? voor mij mogen ze dat hele songfestival wel afschaffen want het is een belachelijk te duur ,evenement, geworden met een hoop vriendjespolitiek ::niet-ok::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1998 Gepost op: 10-02-2010, 19:11:19 »
eens ::jaja:: het vreet geld, en we winnen toch nooit meer ::niet-ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1999 Gepost op: 10-02-2010, 19:14:05 »
En dit gaat naar Oslo ...  :\'(

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING