Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022385 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2040 Gepost op: 15-03-2010, 14:20:36 »
Dan was dat vast geen Spa Rood of Blauw...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2041 Gepost op: 16-03-2010, 22:08:25 »
Storing Ziggo legt TV's plat


ZWOLLE - Door een grote storing bij kabelexploitant Ziggo zitten alle klanten van dit bedrijf zonder radio en televisie. Het bedrijf heeft anderhalf miljoen klanten waarvan veel in de provincie Overijssel. Volgens Ziggo staat vast dat het televisiesignaal in de oostelijke helft van het land - van Groningen naar Limburg - verstoord is.


Een woordvoerder sluit echter niet uit dat de storing landelijk is en dat ook het telefoon- en internetverkeer is getroffen. Twitteraars uit het hele land melden dat zij inderdaad geen telefoon en internet hebben. De oorzaak van de storing is nog niet bekend.

De internetsite van Ziggo was dinsdagavond ook lastig of helemaal niet bereikbaar. Niet duidelijk is of dit met de storing zelf heeft te maken of door overbelasting door mensen die op de site informatie zoeken.
=======================================

Ik zat al te schelden op mijn digitale decoder die ook regelmatig kuren heeft, maar 'gelukkig' was dat het dus niet. :-\\

Edit: de storing is hier gelukkig weer voorbij. ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 16-03-2010, 22:13:36 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2042 Gepost op: 16-03-2010, 22:16:37 »
Het klopt inderdaad. We hebben al sinds een klein uur geleden geen tv signaal meer behalve de regionale zenders die doen t wel. Telefoon werkt ook niet maar internet doet t gewoon nog de hele dag. De site van ziggo is ook niet op te vragen maar ik kreeg net wel hun nieuwsbrief binnen per mail, dat dan weer wel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2043 Gepost op: 16-03-2010, 22:19:02 »
Beeld is er weer, alleen stottert het nogal.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2044 Gepost op: 16-03-2010, 22:32:48 »
Bij mij lagen alleen de HD zenders eruit. Kon gewoon bellen en internetten.

Anders nieuws:

Politieman aangehouden in zaak Milly
DORDRECHT -  De politie heeft een 26-jarige politieagent aangehouden in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly. Dat heeft een woordvoerster dinsdag gemeld.

De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond had zich dinsdag gemeld bij het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop werd hij direct aangehouden. De politie is daarna overgegaan tot een onderzoek in de woning van de man die in de buurt staat van het ouderlijk huis van het verdwenen meisje.

Over het lot van Milly kan de politie nog geen duidelijkheid geven.

Zojuist op Twitter:

@AntoinRTLNieuws Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is
dood

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2045 Gepost op: 16-03-2010, 22:39:29 »
pffffffff, jeetje zeg :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2046 Gepost op: 16-03-2010, 22:41:45 »
ik lees t net op internet, ze hebben haar gevonden in een tuin tegenover haar ouderlijk huis?
Die vent moeten ze heel vlug maar langzaam aan zijn ballen ophangen in een boom in de tuin van t ouderlijk huis, en anders mag t wel in mijn tuin.
Dat is pas van God los

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2047 Gepost op: 17-03-2010, 07:27:21 »
Stond vanmorgen in de krant: 2 huizen verderop.

Niettemin afschuwelijk voor de ouders en broer en zus. Dat is dus iets wat volgens mij het ergste als ouder kan zijn....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2048 Gepost op: 17-03-2010, 18:02:11 »
Echt zielig voor de ouders van Milly echt vreselijk dit had nooit mogen gebeuren. ::ohno:: :\'(

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2049 Gepost op: 18-03-2010, 16:03:41 »
Dit is echt te erg voor woorden. Alleen vraag ik me af waarom andere kinderverdwijingen en kindermoorden weer veel minder aandacht krijgen? Hopelijk niet omdat er hier een politieman in het spel is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2050 Gepost op: 25-03-2010, 11:15:01 »
Tsja, wat moet je hier nu van vinden........... ;D

Vrouw moet bloeden voor vlek
Uitgegeven: 25 maart 2010 06:46


BRUSSEL - Alsof een val met de fiets nog niet erg genoeg was, heeft de Belgische bejaarde Georgette Van Den Bossche er van de Vlaamse stad Aalst nog een factuur van 250 euro bijgekregen. Reden is dat de brandweer haar bloedvlek op het wegdek heeft schoongemaakt.
De brandweer van Aalst verwijderde de vlek. Het karwei duurde twintig minuten, meldt de krant Het Nieuwsblad donderdag.

''Een schande'', foetert haar man Jozef donderdag in krant Het Nieuwsblad. ''Ze kennen daar geen menselijkheid, geen gevoelens, alles gaat volgens de procedure. Er valt niet mee te praten.''




Kiezeltjes

De ruim zeventigjarige vrouw uit Wieze was vorige zomer uitgegleden over een paar kiezeltjes. Bij de val kwam ze op haar gezicht terecht, kneusde haar schedel en brak twee vingers. Ze lag acht dagen in het ziekenhuis.

Volgens burgemeester Ilse Uyttersprot is de rekening een standaardprocedure. ''Als er een ongeval gebeurt krijgt de stad Aalst de facturen voor het vervoer met de ziekenwagen, de opname in het ziekenhuis en sturen we de brandweer om de rijweg schoon te maken'', zegt ze.

''Het is standaardprocedure om de kosten te verhalen bij de betrokkenen.''

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2051 Gepost op: 25-03-2010, 11:30:40 »
Als ik haar was zou ik een rekening aan de gemeente sturen wegen nalatigheid wat betreft het wegonderhoud en de schade die daaruit voort is gekomen. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2052 Gepost op: 28-03-2010, 21:56:08 »
Tsja, wat moet je hier nu van vinden........... ;D

Vrouw moet bloeden voor vlek
Uitgegeven: 25 maart 2010 06:46


BRUSSEL - Alsof een val met de fiets nog niet erg genoeg was, heeft de Belgische bejaarde Georgette Van Den Bossche er van de Vlaamse stad Aalst nog een factuur van 250 euro bijgekregen. Reden is dat de brandweer haar bloedvlek op het wegdek heeft schoongemaakt.
De brandweer van Aalst verwijderde de vlek. Het karwei duurde twintig minuten, meldt de krant Het Nieuwsblad donderdag.

''Een schande'', foetert haar man Jozef donderdag in krant Het Nieuwsblad. ''Ze kennen daar geen menselijkheid, geen gevoelens, alles gaat volgens de procedure. Er valt niet mee te praten.''




Kiezeltjes

De ruim zeventigjarige vrouw uit Wieze was vorige zomer uitgegleden over een paar kiezeltjes. Bij de val kwam ze op haar gezicht terecht, kneusde haar schedel en brak twee vingers. Ze lag acht dagen in het ziekenhuis.

Volgens burgemeester Ilse Uyttersprot is de rekening een standaardprocedure. ''Als er een ongeval gebeurt krijgt de stad Aalst de facturen voor het vervoer met de ziekenwagen, de opname in het ziekenhuis en sturen we de brandweer om de rijweg schoon te maken'', zegt ze.

''Het is standaardprocedure om de kosten te verhalen bij de betrokkenen.''


dit is toch van de zotte, hier stijgt mijn bloeddruk van.
wat test zegt zou ik ook doen, de gem. de rekening sturen van de schade en smartegeld  >:D
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2053 Gepost op: 28-03-2010, 22:03:11 »
Ze gaan die wet aanpassen mede naar aanleiding van dit incident... ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2054 Gepost op: 28-03-2010, 22:43:32 »
Ik betaalde geen cent en procedeerde desnoods tot het Europese Hof aan toe. Belachelijk dit!  >:(
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2055 Gepost op: 28-03-2010, 23:00:14 »
Ik zou alsnog de gemeente of de wegbeheerder aansprakelijk stellen voor t ongeval. Tenslotte was t wegdek niet vrijgemaakt van kiezeltjes.

Ik ken iemand die struikelde over een troittoirtegel die niet goed lag.
Zij raakte gewond.
De gemeente kreeg alle kosten op haar dak.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2056 Gepost op: 29-03-2010, 00:52:27 »
Ik zou alsnog de gemeente of de wegbeheerder aansprakelijk stellen voor t ongeval. Tenslotte was t wegdek niet vrijgemaakt van kiezeltjes.

Ik ken iemand die struikelde over een troittoirtegel die niet goed lag.
Zij raakte gewond.
De gemeente kreeg alle kosten op haar dak.

Kunnen we ook gaan doen voor al die gaten die in de weg zitten nav afgelopen winter. Tis toch niet normaal hoe slecht het wegdek erbij ligt. Kunnen we nou helamaal niks meer goed maken? Een keer een wat strengere winter en alle wegen zijn kapot. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2057 Gepost op: 29-03-2010, 01:41:46 »
Zeker doen als je schade hebt ondervonden ::rofl::
http://rechtopgeld.nl/auto_schadeclaim.php

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2058 Gepost op: 29-03-2010, 19:08:29 »
Kunnen we ook gaan doen voor al die gaten die in de weg zitten nav afgelopen winter. Tis toch niet normaal hoe slecht het wegdek erbij ligt. Kunnen we nou helamaal niks meer goed maken? Een keer een wat strengere winter en alle wegen zijn kapot. ::ohno::

Misschien moeten we een landelijke inzamelingsactie houden, want de wegen zijn echt dramatisch.  ::niet-ok:: Hier in Utrecht is de schade ruim 1 miljoen, terwijl er 250.000 euro begroot was. Ik kan in Utrecht geen weg vinden waar geen gat zit (behalve de snelweg misschien). Wie er toch 1 vind graag bij mij melden.  ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2059 Gepost op: 29-03-2010, 19:12:34 »
Zeker doen als je schade hebt ondervonden ::rofl::
http://rechtopgeld.nl/auto_schadeclaim.php
ik vind dit soort dingen zo vreselijk.
Rijkswaterstaat en de regering in het algemeen doen wat ze kunnen. Ja er worden fouten gemaakt, ja dat kan wel een ten koste van jou gaan. Kijk wat ze allemaal wel doen en ga niet nog eens de staat (en dus mij als belastingbetaler) op nog hogere kosten jagen met schadeclaims, rechtbankkosten, etc etc.
Ik had dit jaar autoruitschade door losliggende stenen. Even slikken, nieuwe ruit, eigen risico van 250 euro, nog even slikken en weer door gaan.
Juist door dit soort praktijken wordt alles zo langzamerhand onbetaalbaar.

btw:  dat die gewonde vrouw moest betalen voor het schoonspuiten van de straat is natuurlijk ook onzin!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.