Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1021899 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2080 Gepost op: 4-04-2010, 18:23:29 »
en jo met de banjo!

Dat is de Wandelclub ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2081 Gepost op: 4-04-2010, 19:13:13 »
Toch wel bizar dit. R.I.P. :-\\

Toch niet zo heel bizar... ik had het eerlijk gezegd bij het eerste bericht over dat kunstmatig coma wel verwacht. Helaas heb ik al legio mensen aan een heupfractuur zien overleden... SLH had veel risicofactoren...

Bovenal... R.I.P. Marja, je was in Dwaas' ogen altijd een mooi persoon!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2082 Gepost op: 4-04-2010, 19:32:50 »
en waar staat SLH voor?

(of is dit een domme vraag?)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2083 Gepost op: 4-04-2010, 19:35:03 »
en waar staat SLH voor?

Sugar Lee Hooper...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2084 Gepost op: 4-04-2010, 19:44:15 »
wahahahhaha
grapjas
Ik dacht aan één of andere ziekte  ;D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2085 Gepost op: 4-04-2010, 19:47:50 »
In dit geval was het niet als een grap bedoeld eigenlijk :-\\

Maar goed, een persoon heeft risicofactoren, een ziekte kan geen risicofactoren hebben ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2086 Gepost op: 4-04-2010, 21:02:23 »
Tja, ik heb haar nooit in het echt zien optreden, maar ik denk dat ze wel iemand was, die het voor elkaar kreeg dat je in een feestzaal niet stil kon blijven zitten, al ben je NOG zo'n houten klaas. Ook zelfspot was haar niet vreemd.



Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2087 Gepost op: 5-04-2010, 00:03:36 »
echt verschrikkelijk nieuws

als klein kind ben ik ooit naar een optreden van haar geweest (5 of 6 was ik toen)
heb haar altijd geweldig gevonden, echt een jeugd idool :( :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2088 Gepost op: 5-04-2010, 00:24:36 »
Hier schrik ik toch wel ff van. Had haar nog veel mooie jaren gegund.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2089 Gepost op: 6-04-2010, 15:11:02 »
Kabouter Plop in Drenthe gestolen




Kabouter Plop is gestolen. In Drenthe, waar eind deze maand het attractiepark Plopsa Indoor open moet gaan, is de enorme kabouter ontvreemd.

De twee meter hoge Plop was speciaal geleend van de Belgische Plopsaland om bezoekers te trekken. Het park dat in Coevorden wordt geopend is van dezelfde eigenaar als het park in Vlaanderen. De kabouter was vastgezet op een betonnen voet, met bouten die vastgeschroefd en gelast waren.

Het toerismebureau in Dalen zegt erg verdrietig te zijn over de diefstal en zegt dat er geen tijd is om een nieuwe kabouter te plaatsen.



Bron:  NOS-teletekst.


Hier past maar 1 commentaar op:



.......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2090 Gepost op: 6-04-2010, 18:52:06 »
plopperdeplop!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2091 Gepost op: 6-04-2010, 21:20:43 »
 >:D >:( >:D >:( >:D

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2092 Gepost op: 7-04-2010, 17:44:45 »
Vrouwen willen lijk laten vliegen
De Check-in balie van Liverpool airport.

LIVERPOOL - Twee Duitse vrouwen hebben geprobeerd een lijk in een vliegtuig te krijgen voor een vlucht van Liverpool naar Berlijn. De 91-jarige dode zat in een rolstoel en droeg een zonnebril.
Medewerkers van de luchthaven kregen argwaan bij het inchecken. De twee vrouwen, de weduwe van de man en haar stiefdochter, werden gearresteerd en kwamen op borgtocht vrij. Mogelijk hadden zij geen zin in de kosten voor een professionele overbrenging van het lijk, speculeerden Britse media.

Volgens de omroep BBC wilden de vrouwen de man naar zijn geboorteland brengen. De vrouwen wonen in Groot-Brittannië. Zij beweren dat de man, die ernstig ziek was, nog leefde toen zij naar het vliegveld togen. Ze dachten dat hij sliep, zeiden ze. (ANP)
06/04/10 19u58
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2093 Gepost op: 8-04-2010, 16:20:46 »
Werknemer stort 1,8 miljoen op eigen rekening

ENSCHEDE - Een 48-jarige werknemer van de Universiteit Twente (UT) heeft 1,8 miljoen euro van zijn werkgever verduisterd en overgeboekt naar een privérekening in Peru.

De Enschedeër is dinsdag aangehouden, zo maakte de politie donderdag bekend. Het geld is afkomstig van drie rekeningen van de faculteit ITC van de universiteit.

Volgens de politie kreeg de man tijdens het paasweekeinde spijt van zijn handelen en nam hij vervolgens zelf contact op met de directeur. De politie doet geen verdere mededelingen over de zaak.




even rekenen, mijn broer is van 66, dus die is eh, 44, nee, hij was het dus toch niet ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2094 Gepost op: 8-04-2010, 18:58:05 »
BELACHELIJK

Alsof je als arts nooit eens vakantie mag hebben zonder lastig gevallen te worden over NIET SPOEDEISENDE zaken, die niet eens binnen je eigen aandachtsgebied ligt! ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2095 Gepost op: 8-04-2010, 19:07:54 »
BELACHELIJK

Alsof je als arts nooit eens vakantie mag hebben zonder lastig gevallen te worden over NIET SPOEDEISENDE zaken, die niet eens binnen je eigen aandachtsgebied ligt! ::ohno::

Snap je punt en ben het ook wel eens met je hoor. Zeker in deze situatie.

Maar druist het niet verlenen van hulp in zo'n geval niet in tegen de eed van Hippoctrates die je als arts hebt afgelegd? ???
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2096 Gepost op: 8-04-2010, 19:14:35 »
BELACHELIJK

Alsof je als arts nooit eens vakantie mag hebben zonder lastig gevallen te worden over NIET SPOEDEISENDE zaken, die niet eens binnen je eigen aandachtsgebied ligt! ::ohno::

Idd echt belachelijk...moet ik dus mijn beroep ook maar niet zeggen op vakantie, anders ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2097 Gepost op: 8-04-2010, 19:16:04 »
Maar druist het niet verlenen van hulp in zo'n geval niet in tegen de eed van Hippoctrates die je als arts hebt afgelegd? ???

Ik ben zelf van mening van niet... als het in dit geval spoedeisend was geweest, had de internist vast direct geholpen, bovendien heeft hij aangegeven dat ze een reguliere arts ter plaatse moest zoeken... (bovendien (maar dat weet ik niet zeker) is deze arts in Nepal wel bevoegd zijn beroep uit te oefenen?)

Omdat het niet spoedeisend was én het probleem niet binnen zijn gebied ligt is er nog een ander probleem... wát nou als die arts wél had gekeken en geconcludeerd had dat de hand flink gekneust en niet gebroken was (wat een reeele optie is gezien het feit dat internisten over het algemeen idd niets van orthopedische zaken weten)... dan was de wereld ook te klein geweest en was hij daarom weer aangeklaagd...

Tenslotte zat de arm al in een mitella, dus had hij verder niets anders kunnen doen dan doorverwijzen naar een andere arts...


De wet van Hipocrates geldt m.i. niet voor álle mogelijke klachten... er moet wel enigszins iets van spoed of iets dergelijks bij zitten...

Zo.. dat is eruit ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2098 Gepost op: 8-04-2010, 19:21:50 »
Was al ongeveer datgene aan het typen dat jij hier nu net hebt neergeschreven.

Inderdaad houdt de eed van Hippocrates een zekere verantwoordelijkheid in, maar ook ik vind: nkiet tot elke prijs. Het had zelfs zo kunnen zijn dat die man WEL hulp zou geven, en hier fouten mee zou maken (gezien zijn eigen fysieke toestand op dat moment).

Ik weet zeker dat die toeristen de arts ook DAN zouden hebben aangeklaagd, met het argument dat hij in zijn situatie (vermoeidheid enzo) niet had mogen ingrijpen. En in feite is dat wat Dwaastoo hierboven ook zegt.

Kortom, het is te belachelijk voor woorden dat deze arts zich juridisch heeft moeten verantwoorden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2099 Gepost op: 8-04-2010, 21:02:16 »
Oh, ik hoorde nog een heel aparte opmerking naar aanleiding van het overlijden van Sugar Lee Hooper:

''Sinds haar overlijden is het in de artiestenhemel weer een stuk gezelliger geworden''.


Kun je een groter compliment krijgen? Jammer dat ze het niet meer heeft mogen horen.