Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022211 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2420 Gepost op: 7-10-2010, 16:56:02 »
Heel jammer dat hij niet uit de depressie heeft kunnen komen, en alleen dit als oplossing zag.
Voor Isa en de kinderen een zware klap. :(
« Laatst bewerkt op: 7-10-2010, 18:35:39 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2421 Gepost op: 7-10-2010, 16:57:27 »
Verbijstering ook bij mij. Ook al was ik nooit een GTST-fan, maar dat laatste staat hier dus los van.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2422 Gepost op: 7-10-2010, 19:17:54 »
echt afschuwelijk ja, zoiets :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2423 Gepost op: 7-10-2010, 20:08:10 »
Ik las 't vanochtend op 't werk. 't Was net alsof alles even stil stond. Iedereen was geschokt. Echt bizar dit. :(

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2424 Gepost op: 7-10-2010, 22:39:24 »
Ik hoorde ´t van een moeder van één van de kinderen bij ons op de opvang. Echt schokkend. Verschrikkelijk ook voor vrouw en kinderen.  :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2425 Gepost op: 10-10-2010, 10:55:28 »
Soulzanger Solomon Burke overleed vandaag, vlak na de landing op Schiphol. 12 oktober zou hij samen met De Dijk enkele nummers zingen van een album dat de groep samen met hem had opgenomen.

Op dit moment is het onbekend of het concert dinsdag doorgaat.

Ik weet niet of mensen van RN erheen zouden gaan. De Dijk kent iedereen, maar eerlijkgezegd, kende ik de naam Solomon Burke helemaal niet. Ik las het toevallig op  twitter.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2426 Gepost op: 10-10-2010, 18:56:24 »
Soulzanger Solomon Burke overleed vandaag, vlak na de landing op Schiphol. 12 oktober zou hij samen met De Dijk enkele nummers zingen [...] De Dijk kent iedereen, maar eerlijkgezegd, kende ik de naam Solomon Burke helemaal niet.[...]

Ik heb daar een week of 2 geleden een item over gezien bij De Wereld Draait Door. Daar werd Burke omschreven als genie dat iedereen moest kennen, maar ik kende hem ook niet. Maar goed, bij DWDD gebeurt het wel vaker dat soul/jazz artiesten als wereldberoemd worden gezien terwijl dat volgens mij nogwel meevalt ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2427 Gepost op: 10-10-2010, 19:27:53 »
Wereldberoemd binnen de wereld van De Wereld draait door. Dan kan het kloppen.


Overigens heeft ie wel opgetreden op Pinkpop in 2003, aldus Dolf Jansen, die hem ooit ontmoet blijkt te hebben.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2428 Gepost op: 10-10-2010, 19:55:24 »
Ik heb 'm wel eens op TV gezien op een festival, vermoedelijk was dat idd Pinkpop 2003 (Lifehouse trad daar ook op, wellicht dat ik 't me daarom voor de geest kan halen). Vond het voor dat genre wel goed klinken, maar het is niet helemaal mijn muziek.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2429 Gepost op: 13-10-2010, 08:00:43 »
Net de eerste beelden uit Chili op TV gezien, het blijft toch echt een wonder dat die mannen het gewoon overleefd hebben. ::respect::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2430 Gepost op: 13-10-2010, 14:08:45 »
ik heb vannacht live zitten kijken op bbc world. ik werd er helemaal naar van toen die eerste reddingswerker naar beneden ging. wat duurde dat lang voor ie er was. en die beelden dat die capsule beneden bij de mijnwerkers verscheen. zo surrealistisch.
en wat een mediacircus! wanneer zal de film verschijnen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2431 Gepost op: 13-10-2010, 14:52:40 »
Ook hiet stond de tv aan vanaf t allereerste moment maar ik heb niks gezien.
We zitten met een zieke en dachten wat afleiding te kunnen geven met die tv. Niet dus.
Ik heb wel begrepen dat er al ruzies zijn over de rechten en centen van eerste boek en film.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2432 Gepost op: 13-10-2010, 14:54:13 »
wat gaat dat langzaam. ik zag net dat er pas 11 boven zijn. cnn meldt dat het nog wel dagen kan duren voor ze allemaal boven zijn.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2433 Gepost op: 13-10-2010, 16:19:05 »
de teller staat op 13. die heb ik net boven zien komen.
Ben blij dat ik vannacht niet gewacht heb op de eerste. Die kwam geloof ik pas om kwart over 5.
Toch indrukwekkend en geweldig dat het gelukt is.
En tja blijkt dus niet alleen met vrouwen te zijn dat als je ze samen in een hok zet dat het ruzie wordt ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2434 Gepost op: 13-10-2010, 17:26:08 »
ik zou het niet graag doen in 20 minuten 600 meter naar boven in zo'n cilindertje van 0.5 m doorsnee
Stelletje molloten...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2435 Gepost op: 13-10-2010, 18:03:51 »
ik zou het niet graag doen in 20 minuten 600 meter naar boven in zo'n cilindertje van 0.5 m doorsnee
Ik denk dat ze wel wat gewend zijn qua kleine ruimtes

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2436 Gepost op: 13-10-2010, 18:54:31 »
Bij mij op het werk in de hal hangt een TV, en daar staat elke dag CNN aan. Dus af en toe loop je daar natuurlijk langs en blijf je even kijken. Elke keer als ik de beelden weer zie krijg ik weer tranen in m'n ogen. Ik geloof niet in wonderen, maar dit is er toch wel één. Én ik ben echt niet emotioneel aangelegd.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2437 Gepost op: 14-10-2010, 23:09:29 »
Ik zag ´t vanmorgen ook op ´t nieuws en ik kreeg ook wel tranen in mijn ogen. Fijn dat alles steeds veel sneller is gegaan dan ze verwachten. Ik ben blij voor ze dat ze er niet echt tot kerstmis hebben hoeven zitten.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2438 Gepost op: 21-10-2010, 14:56:28 »
DIT

En weer een stapje verder. Nu alweer een voorstel om een hele bevolkingsgroep te weren uit een sociale activiteit.... Goh, lijkt het niet heel erg op bepaalde omstandigheden die in de jaren 30 vorig jaar golden voor één bepaalde bevolkingsgroep ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2439 Gepost op: 21-10-2010, 15:06:15 »
DIT

En weer een stapje verder. Nu alweer een voorstel om een hele bevolkingsgroep te weren uit een sociale activiteit.... Goh, lijkt het niet heel erg op bepaalde omstandigheden die in de jaren 30 vorig jaar golden voor één bepaalde bevolkingsgroep ::ohno::


Moest ik ook aan denken toen ik dat las... Als we over toen lezen vinden we het schandalig dat dat gebeurde.. En nu moeten we het goed vinden?? ::ohno:: Een zeel slechte ontwikkeling
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!