Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022341 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2460 Gepost op: 31-10-2010, 12:43:33 »
Zeker, ik heb hem ook gelezen. De Aanslag vond ik ook een erg goed boek. Siegfried het minst van de drie die ik gelezen heb.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2461 Gepost op: 31-10-2010, 13:41:30 »
Siegfried is heel boeiend! Twee vrouwen was ook goed te doen. En het teater, de brief en de waarheid was een van de betere boekenweekgeschenken ooit geschreven. De man was ook zo geweldig in media optredens. Echt een heer!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2462 Gepost op: 31-10-2010, 18:39:47 »
Ik moest wel even glimlachen, toen iemand een opmerking maakte vanwege een opschrift boven een artikel, dat ging over het overlijden van Harry Mulisch. Degene die erop reageerde, vond het een beetje wrang commentaar.


http://yfrog.com/b5iivoj

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2463 Gepost op: 31-10-2010, 20:28:05 »
een over het paard getilde (door zichzelf) kwal. ik mocht hem niet. verder over de doden niets dan goeds.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2464 Gepost op: 31-10-2010, 20:51:37 »
en dan zeggen dat ik harde woorden gebruik ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2465 Gepost op: 31-10-2010, 20:59:45 »
een over het paard getilde (door zichzelf) kwal. ik mocht hem niet. verder over de doden niets dan goeds.

Ik heb wel eens een interview gezien waarin hij het heeft over dat hij al vroeg wist dat hij een genie was. Of dat nu ironie of zelfspot is, zoals Joost Zwagerman zegt, vraag ik me af.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2466 Gepost op: 8-11-2010, 13:36:32 »
Ik reed vanmorgen richting Dronten, en er was echt een hele rare lucht, het werd steeds donkerder, een dikke zwarte walm...

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/76033/geen-asbest-vrijgekomen-bij-brand-aan-de-staalwijk
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2467 Gepost op: 8-11-2010, 17:16:51 »
Stroomstoring bij onder meer mijn werkgever en het AZM in Maastricht.


Gevolg: vandaag kunnen de poststukken niet gedateerd worden, en morgen kan daardoor geen post worden bezorgd.

Aanvankelijk een gedwongen vrije dag, maar dat blijkt niet zomaar te mogen.

Nu ga ik TOCH werken, met behoud van onkostenvergoeding, en zonder het afgeven van een vrije dag.

Tot voor kort gingen de poststukken ongedateerd de deur uit, en nu wil de directie dat alles gedateerd wordt (op de plek waar TNT de frankering zet).

Er is verder geen registratie van die poststukken, dus ik zie niet in waarom die post voor een keer niet ongedateerd naar de lokaties kan.

Overigens is het dateren iets heel anders dan het frankeren, dat doet mijn afdeling ook, alleen op verzoek van onze klanten.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2468 Gepost op: 11-11-2010, 14:01:05 »
Vandaag is t de 11 e van de 11 e
Het karnavalsseizoen is officieel om 11 over 11 geopend.
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf  ::bravo::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2469 Gepost op: 12-11-2010, 16:58:02 »
een nieuw dieptepunt bij nu.nl... ze kunnen er wat van daar...de stukjes die ze typen staan altijd bol van de spelfouten... maar deze vind ik persoonlijk wel heel knullig... 'prettug' ::ohno::

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2470 Gepost op: 12-11-2010, 17:33:11 »
 ::rofl:: Ooh wat erg. Wie zou zoiets nou geschreven hebben? Misschien wilde de 7 jarige dochter van de redacteur ook een paar zinnetjes typen.  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2471 Gepost op: 12-11-2010, 18:05:32 »
::rofl:: Ooh wat erg. Wie zou zoiets nou geschreven hebben? Misschien wilde de 7 jarige dochter van de redacteur ook een paar zinnetjes typen.  ::rofl::
::rofl:: slechte politiek!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2472 Gepost op: 12-11-2010, 19:39:02 »
::rofl:: Ooh wat erg. Wie zou zoiets nou geschreven hebben? Misschien wilde de 7 jarige dochter van de redacteur ook een paar zinnetjes typen.  ::rofl::

© NU.nl/Lucas Benschop 

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2473 Gepost op: 12-11-2010, 20:34:39 »
Volgens mij heeft de papagaai van Lucas ook enkele woordjes getypt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2474 Gepost op: 12-11-2010, 22:23:14 »
Ik zie dat de fout inmiddels hersteld is. ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2475 Gepost op: 13-11-2010, 00:23:32 »
Hoe laag kunnen sommige debielen zijn?  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Tremeloos slechtziend meisje bestolen op trein

TREMELO - Fleur (18 jaar) van al haar bagage, waaronder haar blindegeleidestok, bestolen op trein Brugge-Leuven.


TremeloWoensdagavond, 10 november, nam Fleur Van Liefferinge(18 jaar) de trein van Brugge naar Leuven. Een rit van 1 1/2 uur. Zij is studente aan Spermalie, het instituut voor blinden en slechtzienden te Brugge. Even voorbij Gent viel zij in slaap.

Ter hoogte van Brussel ontwaakte zij en merkte direct dat ze bestolen was. Haar laptop, die in een eenvoudige rugzak zat, was verdwenen evenals haar witte stok.

'Voor haar is deze diefstal het zelfde alsof men een lamme zijn rolstoel zou stelen', vertelt een aangeslagen mama Chris. 'Haar pc bevat al haar schoolboeken in vergroting en audio omgezet. De speciale programma's zijn op haar maat gemaakt, waardoor ze nu letterlijk niets meer heeft om mee te werken. Ook het gemis van haar witte stok (125 euro) maakt dat ze eveneens letterlijk verlamd en aan huis gebonden is, haar witte stok is trouwens haar vrijheid. Het feit is dat het niet alleen een financiële maar ook een praktische en sociale opdoffer. Ze is werkelijk afgesneden van de buitenwereld. Op schools gebied verliest ze alles.'

Pendelaars die woensdag iets zouden hebben gemerkt, die haar rode Kipling rugzak, de inhoud of de witte stok zouden hebben gevonden, kunnen zich wenden tot de spoorwegpolitie of een mail sturen naar tremelo@nieuwsblad.be.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2476 Gepost op: 13-11-2010, 10:03:12 »
Waar gaat het toch heen met de wereld... ::ohno::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2477 Gepost op: 13-11-2010, 12:37:49 »
Pakjesboot 12 aangekomen in Harderwijk

HARDERWIJK - Onder grote belangstelling van kinderen en hun ouders is Sinterklaas zaterdag met zijn Zwarte Pieten aangekomen in de haven van Harderwijk.


Pakjesboot 12 meerde rond het middaguur af in de Vissershaven. Burgemeester John Berends verwelkomde de goedheiligman.

De intocht van Sinterklaas is rechtstreeks te zien op de televisie in een speciaal Sinterklaasjournaal met Dieuwertje Blok.

Er is een kruipende zak ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2478 Gepost op: 13-11-2010, 12:39:36 »
Ik heb het sinterklaasjournaal hier ook aan staan.  ;D

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2479 Gepost op: 13-11-2010, 19:49:29 »
M'n opa is vandaag overleden.

Hij was 82 en dementerend; de laatste paar weken waren een lijdensweg voor hem.
Wat dat betreft ben ik eerder blij dat hij net meer hoeft te lijden dan verdrietig, maar ja, het blijft je opa, en hij was de laatste van m'n grootouders.

Dus, vaarwel opa en bedankt voor alles  :\'(.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn