Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022239 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2800 Gepost op: 23-07-2011, 17:31:56 »
Ik ben er echt heel naar van. Trek het me waarschijnlijk zo aan omdat het een bijeenkomst van jongeren tussen 14 en 18 betreft. Mijn 2 mannen zijn nu op voorreis in denemarken op weg naar de jamboree. Ook allemaal  jeugd van 14 tot 18 jaar. Vanavond als de troepen allemaal weer in het kamp zijn houdt het nederlands contingent een minuut stilte.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2801 Gepost op: 23-07-2011, 17:35:57 »
Ik ben er ook raar van Ibung, zoveel onschuldige kinderen de dood ingejaagd, ze konden geen kant op. Het is zo triest. :-[

Mijn zoon zit met zijn vriendin in Stockholm, was eerst nog bang dat ze ook richting Noorwegen zouden gaan, maar dat is gelukkig niet het geval.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2802 Gepost op: 23-07-2011, 17:36:01 »
Is ook bar naar Ibung,dit gaat allemaal maar overal door
i.i.geval sterkte !!!

trialk
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2803 Gepost op: 23-07-2011, 18:35:51 »
ANP-PERSALARM 1: AMY WINEHOUSE DOOD AANGETROFFEN IN HAAR WONING IN LONDEN (SKY NEWS



Bron: Twitter

Toegevoegd: zaterdag 23 jul 2011, 18:37
Update: zaterdag 23 jul 2011, 18:41

In haar flat in Noord-Londen is de Britse zangeres Amy Winehouse dood gevonden. Dat meldt de Britse zender Sky News. De zangeres is 27 jaar geworden.

Twee dagen geleden stond ze nog op het podium op een festival in Londen, al zong ze daar niet. Een maand geleden brak Amy Winehouse in Belgrado een optreden en een concerttour af, nadat ze door publiek was weggehoond omdat ze stomdronken op het podium stond.

Winehouse kreeg al vrij snel na haar succesvolle debuut in 2003 te kampen met drank- en drugsproblemen. Ze werd bij herhaling opgenomen in een afkickkliniek.

Bron: NOS-teletekst
« Laatst bewerkt op: 23-07-2011, 18:48:53 door Bodejos »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2804 Gepost op: 23-07-2011, 18:54:34 »
Ik lees het net. Ik schrik ervan ... maar aan de andere kant, het is iets wat me ook niet heer erg verbaast...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2805 Gepost op: 23-07-2011, 18:58:25 »
Dat plaatst haar ''optreden'' in Belgrado wel in een ander daglicht. Was ze toen dronken, had ze iets anders, niemand die het met zekerheid kan zeggen.



Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2806 Gepost op: 23-07-2011, 18:58:50 »
:O same here.. ik las het net op teletekst, mijn eerste reactie was OMG.. maar in tweede instantie verbaasde het me niet omdat zij vaker dronken/stoned was dan nuchter. Doktoren hadden ook gewaarschuwd dat als ze zo door zou gaan, ze zou overlijden.
R.I.P  :(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2807 Gepost op: 23-07-2011, 20:10:32 »
Wat er in Noorwegen is gebeurd is verschrikkelijk...mijn hart stond ook even stil en kan me jouw reactie ook zo goed voorstellen Ibung ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2808 Gepost op: 23-07-2011, 21:46:31 »
Amy Winehouse overlijd op 27 jarige leeftijd.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2809 Gepost op: 23-07-2011, 23:02:20 »
Ik ben er echt heel naar van. Trek het me waarschijnlijk zo aan omdat het een bijeenkomst van jongeren tussen 14 en 18 betreft. Mijn 2 mannen zijn nu op voorreis in denemarken op weg naar de jamboree. Ook allemaal  jeugd van 14 tot 18 jaar. Vanavond als de troepen allemaal weer in het kamp zijn houdt het nederlands contingent een minuut stilte.

Ik kan me jouw gevoel goed voorstellen Ibung. Als je naar zoiets kijkt, is er iets wat je het allerliefste wil: je eigen kuikens allemaal in jouw hok!

Met kippevel gekeken naar de beelden. Zoveel jonge mensen die door één of andere maniak neergeschoten worden......... Daar zijn geen woorden voor.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2810 Gepost op: 23-07-2011, 23:26:57 »
Mja, Amy Winehouse ook toegetreden tot de 27-club. Ach, je kon er eigenlijk op wachten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2811 Gepost op: 24-07-2011, 20:22:58 »
Mja, Amy Winehouse ook toegetreden tot de 27-club. Ach, je kon er eigenlijk op wachten.

Ja mee eens ze doen het allemaal zelf uiteindelijk. ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2812 Gepost op: 25-07-2011, 08:22:35 »
Ja mee eens ze doen het allemaal zelf uiteindelijk. ;)

De eerste keer drugs gebruiken is een keuze.... daarna is het een (meestal) een verslaving. Dat meisje was ziek. (ver)oordelen is gemakkelijk.

Wat betreft Noorwegen... daar heb ik (nog steeds) geen woorden voor...wat een drama ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2813 Gepost op: 25-07-2011, 17:58:43 »
De Belgische politie deelt regelmatig boetes uit wegens te traag rijden. In 2008 kregen 547 trage Belgen een prent, in 2009 waren dat er 557 en in de eerste helft van 2010 zijn er 238 bonnen uitgeschreven.

De Belgische wet schrijft voor dat "dat geen enkele bestuurder de normale gang van andere bestuurders mag hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden voor is of door plots te remmen wanneer dit niet om veiligheidsredenen vereist is". Relatief veel inwoners van Wallonië houden zich niet aan dit gebod: in 2010 kregen 96 Walen een prent tegen 111 Vlamingen. Vlaanderen heeft bijna twee keer zoveel inwoners als Wallonië.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2814 Gepost op: 25-07-2011, 19:12:10 »
Het beroerde van die aanslagen vrijdag in Noorwegen, is dat de dader linksom of rechtsom zijn zin heeft gekregen. Al hou je hem nu volstrekt buiten elke publiciteit, de wereld praat erover, en blijft dat nog wel een tijd doen.

Het allerergste vind ik nog dat er in extreem-rechtse kringen bijval is voor deze wandaden. Ene Wilders wist niet hoe snel hij publiekelijk afstand moest nemen van alles waar deze moordenaar voor zegt te staan. Maar helaas is er onder zijn aanhang weldegelijk sympathie te bespeuren voor wat die psychopaat (nee,zijn naam zal ik nooit of te nimmer noemen,is ie niet waard) heeft uitgevreten.

Hij zegt bereid te zijn voor zijn daden de rest van zijn leven gevangen te willen blijven zitten. Laat hem iedere dag zijn eten geserveerd krijgen door iemand uit de bevolkingsgroep die hij hardgrondig haat.

Ik spreek verder de hoop uit dat er nu precies het tegenovergestelde gaat gebeuren van wat hem eigenlijk voor ogen stond. Een klopjacht op zielsverwanten, bijvoorbeeld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2815 Gepost op: 26-07-2011, 19:09:43 »
Gelukkig is er iemand opgestaan, nog wel iemand die voorheen dezelfde gedachten had als wilders, die vindt dat wilders het enorm laat afweten als het gaat om afstand te nemen van de daden van die moordenaar in Noorwegen.

Verder als: ''het is niet mijn verantwoordelijkheid'', en ik neem er afstand van, komt ie niet. Ik vindt het heel erg goed hoe die voormalig geestverwant hem nu oproept nadrukkelijker stelling te nemen tegen wat er vrijdag in Noorwegen gebeurd is.

Natuurlijk: wilders heeft geen wapen ter hand genomen,maar heeft wel de voedingsbodem gelegd voor dit soort haat. Dus ik ben het eens met de uitspraken van dhr. Spruyt, dat wilders meer moet doen om duidelijkheid te verschaffen in waar hij nou precies staat. Zijn aanhangers weten het inmiddels ook niet meer.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2816 Gepost op: 28-07-2011, 23:54:17 »
net als dwaastoo ook geen woorden,..., dus 1
zullen z.g. "impulsstemmers" zich 7 slagen in de rondte moeten gaan piekeren bij hun volgende stembusgang [wie leest nu een volledig program]? het woord is impulsstemmersprobleem!
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2817 Gepost op: 6-08-2011, 01:59:28 »
nouja niet van deze dag.... maar op vakantie hoorde ik dus van de Noorwegenramp en het overlijden van Amy Winehouse....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2818 Gepost op: 6-08-2011, 12:24:33 »
Inderdaad - er was dit jaar weinig tijd voor komkommers.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2819 Gepost op: 6-08-2011, 12:56:01 »
wanneer gaan we zinkende schepen testen? ::ohno::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?