Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022524 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2860 Gepost op: 6-09-2011, 12:48:54 »
Je kan dus voorlopig geen kruidnoot meer zien.......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2861 Gepost op: 6-09-2011, 12:49:29 »
ik ga vandaag maar even naar de hema ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2862 Gepost op: 6-09-2011, 12:59:53 »
Een paar kilo kruidnoten inslaan? Om op een studentensurpriseparty mee te gaan strooien? Leuk, leuk........

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2863 Gepost op: 6-09-2011, 13:55:04 »
Is jullie nieuws van de dag echt "kruidnoten in de winkels" ::oink:: ::)

Maar goed...

http://www.nu.nl/politiek/2608305/kunduz-vooral-militaire-missie.html

Het vervelende vind ik dat het me niet eens meer verbaast met deze regering... steeds meer van / alles wat ze geroepen hebben blijk grote onzin en het feit dat het onzin was werd door diezelfde regering altijd zwaar ontkent...

::kots:: ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2864 Gepost op: 6-09-2011, 13:57:41 »
Precies wat je zegt. Je kijkt er gewoon niet meer van op als de regering weer eens iets doordrukt wat ze 'nooit' zou doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2865 Gepost op: 6-09-2011, 14:03:00 »
Ik moet je eigenlijk ook wel gelijk geven, maar zie het als non-nieuws met een serieuze ondertoon.


De huidige regering struikelt zo vaak over haar eigen uitspraken, dat je al gauw geneigd bent om nieuws over te vroege kruidnoten als serieus nieuws te zien.


Zoiets, dus.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2866 Gepost op: 6-09-2011, 14:06:44 »
Daar heb je wel een punt...

oké... kruidnoten is het huidige onderwerp dus...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2867 Gepost op: 6-09-2011, 14:08:07 »
Wat vindt Muis ervan dat ze nu al te koop zijn?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2868 Gepost op: 6-09-2011, 22:27:44 »
Ach, kruitnoten ... ik liep zondag tussen de kerstbomen en kerstballen bij de V&D. Da's pas schokkend! ::oink::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2869 Gepost op: 6-09-2011, 22:33:59 »
Een paar kilo kruidnoten inslaan? Om op een studentensurpriseparty mee te gaan strooien? Leuk, leuk........
ze zijn echt zooo lekker, en toevallig heeft mn huisgenote van hiernaast ze ook al gekocht :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2870 Gepost op: 6-09-2011, 22:36:26 »
ze zijn echt zooo lekker, en toevallig heeft mn huisgenote van hiernaast ze ook al gekocht :P.


Ik stond er ook voor, maar ging toch voor stroopwafels. Zo erg mis ik Nederland  :\'(
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2871 Gepost op: 6-09-2011, 23:22:41 »
::rofl::

1 avond geen ER kunnen zien, en hij heeft al heimwee :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2872 Gepost op: 6-09-2011, 23:27:55 »
::rofl::

1 avond geen ER kunnen zien, en hij heeft al heimwee :P

Gelukkig had ik een download gevonden  :D

Maar het gaat zelfs zo voor dat ik bij de kassa een dropje uit een bakje daar pakte. Toen de cassière lachend naar me zat te kijken, besefte ik dat die natuurlijk voor kinderen bedoeld waren. Hollands bloed kruipt waar het niet gaan kan.  ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2873 Gepost op: 7-09-2011, 14:20:16 »
Logisch dat je Nederland mist:

België is het minst coole land ter wereld
Redactie − 07/09/11, 10:32
© reuters

vk UPDATE De VS is het coolste land ter wereld, België moet het doen met de titel 'minst coole land'. Dat vinden 30.000 gebruikers van de sociale-netwerksite Badoo die meededen aan een enquête. Nederland staat op de zevende plaats.
De lijst omvat vijftien landen. Brazilië, Spanje, Italië en Frankrijk staan op plaats 2 tot en met 5.

'We horen in de media steeds meer over anti-Amerikanisme', zegt een woordvoerder van de site, 'maar blijkbaar beschouwen heel veel mensen vanover de hele wereld de VS nog steeds als een cool land', aldus de woordvoerder

Badoo claimt wereldwijd ongeveer 120 miljoen gebruikers te hebben. Die zitten vooral in Spanje, Frankrijk en Latijns-Amerika, wat zijn sporen op de uitslag lijkt na te laten. Badoo is vooral bekend als datingsite, omdat het aanknopen van relaties met onbekenden voorop staat.


--

titel is niet helemaal correct, aangezien er slechts 15 landen in de lijst stonden, maar toch. En misschien zijn de coolste landen niet meegenomen. En of de onderzoeksgroep wel zo representatief is, is ook het nodige op af te dingen. Net als de definitie van cool en hoe het is gemeten.

Magoed, nuances en reflecties horen veelal niet thuis in nieuwsberichten - so there you have it.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2874 Gepost op: 7-09-2011, 18:30:55 »
Logisch dat je Nederland mist:

België is het minst coole land ter wereld
Redactie − 07/09/11, 10:32
© reuters

vk UPDATE De VS is het coolste land ter wereld, België moet het doen met de titel 'minst coole land'. Dat vinden 30.000 gebruikers van de sociale-netwerksite Badoo die meededen aan een enquête. Nederland staat op de zevende plaats.
De lijst omvat vijftien landen. Brazilië, Spanje, Italië en Frankrijk staan op plaats 2 tot en met 5.

'We horen in de media steeds meer over anti-Amerikanisme', zegt een woordvoerder van de site, 'maar blijkbaar beschouwen heel veel mensen vanover de hele wereld de VS nog steeds als een cool land', aldus de woordvoerder

Badoo claimt wereldwijd ongeveer 120 miljoen gebruikers te hebben. Die zitten vooral in Spanje, Frankrijk en Latijns-Amerika, wat zijn sporen op de uitslag lijkt na te laten. Badoo is vooral bekend als datingsite, omdat het aanknopen van relaties met onbekenden voorop staat.


--

titel is niet helemaal correct, aangezien er slechts 15 landen in de lijst stonden, maar toch. En misschien zijn de coolste landen niet meegenomen. En of de onderzoeksgroep wel zo representatief is, is ook het nodige op af te dingen. Net als de definitie van cool en hoe het is gemeten.

Magoed, nuances en reflecties horen veelal niet thuis in nieuwsberichten - so there you have it.
Jamaja minst cool?Waarop gebaseerd?
Moet ik het voortouw nemen en vanaf morgen rondlopen met een peniskoker en zo alle Belgische mannen aanzetten tot...ofzo?Misschien zullen we dan plots het meest coole land zijn?  8) 8)  ;D
En dan heb je nog de "randgevallen".Neem nu Jann,wat moeten we met hem?Misschien een half peniskokertje opbinden of opzetten,ophangen....Tja,weet ik veel hoe je zo'n ding bevestigd  ??? ???

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2875 Gepost op: 7-09-2011, 18:49:17 »
Al sla je me dood - en om nu de VS cool te noemen..

Misschien gaat het om de hoeveelheid 'coole' sterren, waar de VS immers van over loopt. Het zou kunnen zijn dat ze minder Bekende Belgen kennen  ;)
Nederland heeft nog een redelijk bekend voetbal-team, dus wij mogen middenmotertje spelen.

ps: Jann kan je afdoen als economisch immigrant.  ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2876 Gepost op: 7-09-2011, 22:31:45 »
Al sla je me dood - en om nu de VS cool te noemen..
Nou, op veel gebieden denk ik dat je de VS best 'cool' mag noemen... Ik vind bijvoorbeeld hun sportmentaliteit, hun muziekinzicht en hun auto's behoorlijk cool!
« Laatst bewerkt op: 7-09-2011, 22:33:58 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2877 Gepost op: 8-09-2011, 17:40:34 »
Ach, kruitnoten ... ik liep zondag tussen de kerstbomen en kerstballen bij de V&D. Da's pas schokkend! ::oink::

Kruitnoten?  Kun je daar ook mee schieten?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2878 Gepost op: 8-09-2011, 17:59:03 »
Moet je op sabbelen ipv bijten  ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2879 Gepost op: 9-09-2011, 11:49:05 »
Leuk, je hebt net je ID-kaart bij de gemeente laten verlengen, daar 4 of 5 tientjes voor neergeteld bij je gemeente, beslist de Hoge Raad dat dit onrechtmatig is.

Ik heb zelf een paspoort, omdat ik ook naar landen toe wil kunnen gaan waar dat wel vereist is. Maar krijgen mensen die de ID-kaart hebben aangeschaft, nu hun geld (de leges) terug?

Lees het bijbehorende artikel


Overigens wordt ten onrechte gesteld dat je je ID dan volledig gratis krijgt, maar dat klopt niet.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2011, 11:51:46 door Bodejos »