Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022989 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2940 Gepost op: 6-10-2011, 17:19:30 »
zal ik er dan maar eens een dooddoener ingooien ::)

Er sterven kinderen in Afrika van de honger.

hoezo Steve Jobs is dood ?

Dat is geen dooddoener, dat is iets kapot relativeren. ::) :P
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2941 Gepost op: 6-10-2011, 17:31:55 »
zal ik er dan maar eens een dooddoener ingooien ::)

Er sterven kinderen in Afrika van de honger.

hoezo Steve Jobs is dood ?

Tja... er werden meerdere kinderen verkracht en aangerand door die knakker van dat creche in Amsterdam... maar wat maakt het uit want er sterven veel meer kinderen in Afrika...

Mijn moeder is net aangereden en overleden (is NIET WAAR, is maar een voorbeeld), maar wat maakt het uit, want er sterven kinderen in Afrika...

"Ja mevrouw, de MRI-scan heeft uitgewezen dat u een agressieve vorm van kanker heeft... maar ja wat maakt het uit want er sterven kinderen in Afrika en u bent maar één persoon..."

Voor alles, is wel iets ergers te verzinnen dus met jouw redenering kan ik helemaal niets...

het is wat Test zegt... dat is kapot relativeren...

Voor jou is het niet belangrijk... dat mag... voor andere mensen wel weer en dat zijn er velen in dees wereld... Voor mij is dít het nieuws voor de dag... voor jou niet... ieder zijn eigen :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2942 Gepost op: 6-10-2011, 17:34:12 »
En trouwens, hongerige kinderen in Afrika is ook geen nieuws.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2943 Gepost op: 6-10-2011, 17:48:08 »
En trouwens, hongerige kinderen in Afrika is ook geen nieuws.
Zover wil ik toch echt niet gaan, het was immers onlangs nog in het nieuws... Het is echter in mijn ogen op dit moment geen wereldnieuws omdat het al tientallen jaren zo is... Maar er hoeft maar iets aparts te gebeuren en het zou zomaar echt nieuws kunnen zijn.

Maar ja, het blijft een oneindige discussie, wanneer iets al dan niet nieuws is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2944 Gepost op: 6-10-2011, 17:49:10 »
 i stand corrected ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2945 Gepost op: 6-10-2011, 17:57:10 »
i stand corrected ::schaam::

Dat schamen is natuurlijk niet nodig!!! Ik ben blij dat je begaan bent met de mensen / kinderen in de weteld ::bravo::  ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2946 Gepost op: 6-10-2011, 18:04:01 »
Dat schamen is natuurlijk niet nodig!!! Ik ben blij dat je begaan bent met de mensen / kinderen in de weteld ::bravo::  ::ok::

Wat staat daar nou? In de weet-teelt?  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2947 Gepost op: 6-10-2011, 18:09:01 »
grappig Jann  ;D

Banken vallen omver,gelukkig nog niet dagelijks,en alweer over Steve jobs [een hippie]  en lastig
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2948 Gepost op: 6-10-2011, 18:16:12 »
Wat staat daar nou? In de weet-teelt?  :o

Dat komt door steve jobs, hij had iets langer na moeten denken over het toetsenbord van de Ipad ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2949 Gepost op: 6-10-2011, 18:17:07 »
die tijd had die niet meer ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2950 Gepost op: 6-10-2011, 18:19:39 »
 ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2951 Gepost op: 6-10-2011, 18:37:42 »
Dat komt door steve jobs, hij had iets langer na moeten denken over het toetsenbord van de Ipad ::jaja::

::rofl:: het klopt nog ook... Serieus :-//
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2952 Gepost op: 7-10-2011, 09:32:22 »
Een plaszak voor wc-loze sprinters....

Sjemig.. hoe verzinnen ze het ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2953 Gepost op: 7-10-2011, 09:51:28 »
Een plaszak voor wc-loze sprinters....

Sjemig.. hoe verzinnen ze het ::ohno::
Die mogen hier in Twente op de treinen van Syntus hier in de buurt worden ingevoerd... ::rofl:: Daar zit immers ook geen toilet in...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2954 Gepost op: 7-10-2011, 17:11:31 »
Het vermakelijke aan die aankondiging is, dat jer er meteen woordgrappen over kan maken:

De meeste heb ik van Twitter, hoor, er is er echter ook een van mezelf:

Na gebruik wordt de plaszak een zak plas.


Hoe moeten meisjes dat in de trein dan doen? Komen er jongensplaszakken en meisjesplaszakken?

Het eerste exemplaar wordt aangeboden aan voormalig minister van Onderwijs Ronald Plasterk.


Wat nou als er gaatjes in zitten, kun je de plaszak dan thuis in de keuken als waszak voor de groente gebruiken?


De NS was het gezeik over de ontbrekende toiletten in de treinen behoorlijk zak zat.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2955 Gepost op: 7-10-2011, 18:29:05 »
De beste vraag die ik tot toe hoorde...

"komen er ook poepzakken"... (voor poep stond iets anders, maar ik zal de mods maar niet teveel werk geven ::) )
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2956 Gepost op: 7-10-2011, 18:57:41 »
Dwaas, gij denkt in de richting der faecaliën, of aan de vlaamse betekenis van het woord?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2957 Gepost op: 7-10-2011, 21:40:16 »
Volgens mij is die plaszak gewoon een hoax. ::jaja::

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2958 Gepost op: 7-10-2011, 22:01:43 »
Serieus, ik snap dat het frustrerend is als je nodig moet.
Maar de gemiddelde reistijd in een sprinter is zo'n 10 á 15 minuten. Trams, bussen, metro.. zitten mensen ook vaak veel en lang in, maar dat daar geen wc in zit vindt iedereen doodnormaal ;) Ach, ik snap de frustratie ook wel hoor, treinen hebben ook wel vaker flinke vertraging dan de andere genoemde vervoerders, en treinreizigers zitten tóch uiteindelijk waarschijnlijk misschien wel ietsje langer in de sprinter dan in een ander vervoersmiddel, maar toch.. Altijd voordat je vertrekt voor een lang reisje ff naar de wc gaan ;)

En zo'n plaszak is gewoon iehl. Ik hou het wel ff op. (Al zit ik nooit in sprinters (handig van in een grote stad wonen, en in een andere grote stad studeren xD), dus ik heb niet te klagen :P )
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2959 Gepost op: 11-10-2011, 12:54:57 »
Citaat
'Extreme winter op komst'

vk UPDATE Er staat Nederland weer een koude winter te wachten. De langetermijnkaarten van Meteoconsult geven dat aan. Dat meldt EenVandaag op zijn website.

De Britse langetermijnvoorspeller James Madden rept zelfs over temperaturen van twintig graden onder nul en enorme sneeuwval voor Groot-Brittannië en Ierland.
De voorspellingen van een koude winter passen in het weerbeeld van de afgelopen jaren. Studies geven aan dat een afnemende activiteit van de zon hiermee in verband staat. Volgens EenVandaag wordt al gesproken van 'een kleine ijstijd'.
In het land worden voorbereidingen getroffen. Zo heeft Rotterdam een miljoen kilo extra strooizout besteld, laat woordvoerder Gisèla van Welsenis van Roteb weten aan EenVandaag. In het totaal heeft de gemeente Rotterdam 8 miljoen kilo strooizout besteld.
De eerste echte kou wordt volgens de voorspellingen begin november verwacht

Ik ga verhuizen naar een warm land  >:(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.