Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1023109 keer)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3040 Gepost op: 7-12-2011, 07:41:27 »
^bovenstaande wordt weer heftig ontkend.  >:(

 maar, nu heeft Belgie meen ik werkelijk een (afgeslankte) regering   ::vergroot:: :)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3041 Gepost op: 8-12-2011, 14:55:51 »
Harry Morgan overleden. Colonel Sherman T. Potter uit 4077th M*A*S*H. Fantastisch karakter, uren plezier aan gehad.http://www.imdb.com/news/ni19222393/
« Laatst bewerkt op: 8-12-2011, 14:57:25 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3042 Gepost op: 8-12-2011, 19:58:15 »
 ::jaja:: Ik vind het echt de beste serie ooit!

 ::love:: Hawkeye  ::love::  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3043 Gepost op: 8-12-2011, 22:23:09 »
::jaja:: Ik vind het echt de beste serie ooit!

 ::love:: Hawkeye  ::love::  ;D
ik ben echt wel MASH verslaafd, jaarlijks zo'n 2 a 3 keer de hele serie kijken. Seizoen 2 en 3 zijn favorieten. Colonel Blake favoriete karater, oewel Potter ook geweldig was!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3044 Gepost op: 9-12-2011, 21:54:56 »
Ik vind de latere series met Potter, Hawkeye, BJ en Charles het leukst.
Hawkeye is gewoon jummie en leuk  ::love:: ::schaam:: , Potter is door zijn vaak-chagerijnige houding heel komisch, BJ is gewoon veel zachtaardiger en leuker dan Trapper en Charles is door zijn sophisticated-upperclass opvoeding en houding zó geweldig!

Henry vond ik vaak toch nogal een watje, Frank was soms echt irritant en Trapper heb ik nooit leuk gevonden :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3045 Gepost op: 9-12-2011, 23:28:13 »
Ik vond het karakter van Sherman Potter een van de betere. Over the top was het karakter van de would-be travestiet, die er maar niet in slaagde S5 te krijgen voor zijn gedrag (Klinger....).

Aandoenlijk en zielig tegelijk, maar voortreffelijk neergezet door Gary Burghoff, was het karakter van Radar.  (zit ie midden in de vuile oorlog zijn cavia's te voeren).

Hawkeye: ik kon niet zo goed tegen zijn quasi-intellectuele grappen. Het was een karakter, dat weet ik wel, maar opeen gegeven moment had ik er wel genoeg van.

Gut, en dan de aalmoezenier........

(heb ik het nog niet eens over Major Houlihan gehad..........).

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3046 Gepost op: 10-12-2011, 19:58:25 »
Ik vind die typische humor van Hawkeye echt geweldig!

En tja, M*A*S*H was gewoon super. Het ene moment doldwaze humor en "het-kan-niet-gekker" en het andere moment weer een hele emotionele aflevering.

De treurigste aflevering is toch wel Abyssinia Henry, waarin Henry naar huis mag. Het is dus allemaal heel vrolijk en iedereen is blij voor Henry. Maar terwijl hij in de heli stapt, wordt het team oproepen voor de OK. Als ze later aan het opereren zijn, komt Radar binnen met de mededeling dat het vliegtuig van Henry Blake boven de zee bij Japan is neergestort en dat er geen overledenen zijn. Je hoort dan iemand snikken en je ziet de schok in ieder's ogen.

Leuk weetje is dat ze niemand het script gegeven hadden, behalve Gary Burghof. Dus niemand was ook op de hoogte van hoe Henry eruit zou gaan. Dus iedereen was ook in shock toen ze het hoorden en dat brengen ze ook over op het scherm :)

Maar ook de laatste 4 afleveringen (uitgebracht als 1 film: Goodbye Farewell and Amen) zijn érg aangrijpend!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3047 Gepost op: 10-12-2011, 21:05:46 »
vandaag 'change of command' bekeken. De aflevering dat Sherman T. Potter zijn intrede maakt in de 4077th. (hoewel Harry Morgan al een keer een gastrol speeld (General Steele, that is with three e's) in 'the general flipped at dawn'. Heerlijke aflevering met al na 5 minuten zijn bekende uitspraak 'horse hockey' ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 11-12-2011, 10:14:26 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3048 Gepost op: 11-12-2011, 08:21:44 »
Schitterend ja, als hij aankomt en Radar met 2 bakken zit te zonnen :)
Hij maar claxoneren en Radar maar zoiets hebben van: Houd je rustig, ik zit hier lekker!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3049 Gepost op: 11-12-2011, 20:27:34 »
You'll never walk alone

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3050 Gepost op: 11-12-2011, 21:39:56 »
Mooie serie iddmash... Leeft nu nog meer sinds ik terug ben uit korea...

Rip harry morgan
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3051 Gepost op: 13-12-2011, 13:10:28 »
Pardon ::oink::

http://www.nu.nl/buitenland/2692396/man-werpt-granaten-in-centrum-luik.html

Het wordt steeds extremer... 1 dode (al)...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3052 Gepost op: 13-12-2011, 13:49:59 »
Pardon ::oink::

http://www.nu.nl/buitenland/2692396/man-werpt-granaten-in-centrum-luik.html

Het wordt steeds extremer... 1 dode (al)...

Ik hoorde het net op de radio. Het schijnt dat de dader ook overleden is. Het wordt inderdaad steeds extremer. ::oink::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3053 Gepost op: 13-12-2011, 17:26:34 »
Ik ging mijn eindejaarspakket ophalen op de hoofdvestiging van mijn werk, samen met mijn broer. Pakket was echt te zwaar en te onhandelbaar om met de brommer te vervoeren.

Door de gebeurtenissen in Luik werden een paar mensen gevraagd om een spoedmailing te bezorgen in de onmiddellijke nabijheid van het Vrijthof, en ik ben meegegaan. Ze kwamen er vrij snel achter dat de kerstmarkt op zich geen doelwit was, dus die mailing was overbodig.

Maar vlak nadat het gebeurde in Luik, dacht men klaarblijkelijk dat de daders het voorzien hadden op grote mensenmassa's.

Inmiddels zijn er 4 slachtoffers te betreuren, ik zag colonnes ziekenauto's (zowel Belgisch als Nederlands kenteken) onder politebegeleiding naar het AZM rijden, de A2 bij het Koningsplein werd ook bewaakt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3054 Gepost op: 13-12-2011, 18:13:37 »
Pff.. Ik zat op school toen ik dit las, en het eerste wat door mijn hoofd schoot was: zoiets gebeurd toch alleen in Amerika? Maar helaas.. het komt steeds vaker voor dat doorgeslagen mensen in hun overtuiging, wanhoop (crisis??) of een andere reden tot zulke daden in staat zijn.
Na Alphen aan de Rijn, Noorwegen en nu dit weer al het 3e grote drama van dit jaar.
Dan zijn er nog gevallen als Almelo afgelopen vrijdag, het wordt steeds erger en erger..Afgelopen donderdag sprong er hier een man van een 42 verdiepingen hoog gebouw af. Hijzelf was dood, verder geen gewonden of doden, maar wel ruim 50 mensen die dat voor hun ogen hebben zien gebeuren (getraumatiseerd raken)
Echt ongelovelijk gewoon hoe mensen door kunnen slaan..  ???

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3055 Gepost op: 14-12-2011, 11:22:44 »
Het is echt eng dat dit steeds vaker lijkt te gebeuren. Brrrrr, ik krijg altijd kippenvel van dit soort dingen. mijn gedachten zijn bij de overlevenden en de nabestaanden (en de hulpverleners ter plekke).  ::ohno::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3056 Gepost op: 14-12-2011, 18:40:00 »
helaas, het geeft ook nog meer slacht offers ,wat veel gewonden zeg, ik keek gisteren v.r.t. straks 19:00 waarschijnlijk weer.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3057 Gepost op: 17-12-2011, 19:11:33 »
Oke, iedereen maakt wel eens fouten... Maar dit is toch wel een grof schandaal! >:(

http://www.nu.nl/binnenland/2696146/vermiste-gehandicapte-vergeten-in-taxibusje.html
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3058 Gepost op: 18-12-2011, 12:33:43 »
Vaclav Havel overleden. Toch een boegbeeld van het verdwijnen van het ijzeren gordijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3059 Gepost op: 19-12-2011, 10:31:04 »
Kim Jong-Il is overleden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.