Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022958 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3220 Gepost op: 13-11-2012, 17:41:38 »
Goed ik ken ook mensen in Heerenveen, die eventueel wel kunnen en willen, maar ik laat het aanbod hier nog heel even staan.


Je kunt ook overdag terecht, maar dan mis je Sven Kramer.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3221 Gepost op: 13-11-2012, 18:49:33 »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3222 Gepost op: 13-11-2012, 20:30:18 »
Grin, ik dacht dat jij in het noorden woonde Nieky.

Wie o wie woont daar dan wel?  ::vergroot::

Voor mij is het ongeveer net zo ver weg als voor jou Jos :) Ik kom ook niet thuis hoor 's avonds ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3223 Gepost op: 13-11-2012, 20:35:20 »
Grin, ik dacht dat jij in het noorden woonde Nieky.

Wie o wie woont daar dan wel?  ::vergroot::

Voor mij is het ongeveer net zo ver weg als voor jou Jos :) Ik kom ook niet thuis hoor 's avonds ;)
D*n deed dat een hele tijd geleden

test en marianne wonen nog in het noorden
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3224 Gepost op: 13-11-2012, 20:39:26 »
Ik woon er nog steeds in de weekenden :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3225 Gepost op: 13-11-2012, 20:44:50 »
test en marianne wonen nog in het noorden

 ::jaja::

Wij gaan zeer waarschijnlijk in januari naar het EK in Thialf. ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3226 Gepost op: 13-11-2012, 20:52:14 »
Het is toh lastiger om de kaarten kwijt te raken dan ik dacht. Ik ga die mensen in Heerenveen eens polsen..........


Goede kans dat ze belangstelling hebben. Dat weet ik morgen.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2012, 21:23:25 door Bodejos »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3227 Gepost op: 13-11-2012, 23:29:43 »
waarom ga je daar niet logeren dan Jos ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3228 Gepost op: 14-11-2012, 13:41:08 »
Het zou een optie zijn geweest als er niet teveel post was om te bezorgen. Maar ik ben vrijdag
 pas laat klaar en dan mis ik een groot deel van het programma. Dat is ook zonde.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2012, 13:44:34 door Bodejos »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3229 Gepost op: 14-11-2012, 14:13:50 »
Erg sympathiek van je Jos ::ok:: ik kan helaas niet deze vrijdag...

Maar is het niet wat voor Bakkertje? Mss haar op een andere manier vragen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3230 Gepost op: 14-11-2012, 15:44:46 »
Ik heb ze net doorgestuurd naar mensen in Heerenveen. De email dan, de kaarten mogen ze zelf uitprinten......

In ieder geval 2 kaarten worden daarmee gebruikt, en zoals ik begrepen heb, de andere 2 ook. Dat hoor ik uiterlijk vanavond.


Gezien de korte termijn (dinsdag-vrijdag) wilde ik graag snel zekerheid. Mocht ik weer iets winnen, en ik kan er zelf geen gebruik van maken, dan meld ik het hier.

Nu ik dit in tik, kom ik overigens op het idee om ergens een verzameltopic voor dit soort dingen te maken, maar dat hikt een beetje tegen de forum-regels aan. Ik bedoel het volgende: mocht iemand iets gewonnen hebben dat overdraagbaar is, en hij of zij kan er zelf niets mee vanwege tijdgebrek of iets dergelijks.


Het moeten wel echte prijzen zijn, geen kortingsbonnen voor welness-arrangementen of hotelbonnen, waarbij je zelf driekwart van de prijs bij moet betalen.

Dus als iemand een wereldreis heeft gewonnen, en hij of zij heeft geen tijd, ik houd me aanbevolen....... ::rofl:: ::rofl::


Ik laat het aan de modjes over of jullie hier een mogelijkheid voor zien, rekening houdend met de forumregels. Zelf zie ik er dus geen kwaad in om (gewonnen) toegangsbewijzen beschikbaar te stellen. Verkopen ervan is echter een ander verhaal, dat zie ik ook niet zitten, daar is Marktplaats en Ebay voor.



Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3231 Gepost op: 14-11-2012, 16:28:39 »
Nee, maar dat lijkt mij ook geen probleem, zo'n topic.

Je kan anderen ook helpen aan bijv. zegels die je bij een winkel krijgt en waar iemand er nog een paar nodig heeft. Als ik iets over heb en ik kan anderen er mee helpen, wil ik het wel even opsturen hoor....

Ik win verder niet zoveel, dus ik kan ook niet zoveel delen :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3232 Gepost op: 14-11-2012, 16:34:19 »
We doen geen apart topic.
Ik citeer uit onze regels ;)

Citaat
Realitynet bestaat uit verschillende sites, forums en chats. Om iedereen op een prettige manier daarvan gebruik te laten maken, gelden er een aantal algemene regels.

Allereerst geldt op Realitynet, waar van toepassing, de Nederlandse wet. Daarnaast wordt van iedereen verwacht dat hij of zij zich aan de netiquette houdt.

Algemeen
- behandel elkaar met respect
- geen spam
- geen ruilhandel
En ja ik weet dat het niet echt ruilhandel is want het gaat om weggeven. Maar doe het maar gewoon stiekem af en toe in dit soort topics. Want ik vind het zeker sympathiek van je Bodejos ::ok::



Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3233 Gepost op: 14-11-2012, 16:52:38 »



Ik win verder niet zoveel, dus ik kan ook niet zoveel delen :P
Ik heb net 12,4 miljoen Britse ponden gewonnen.  Iemand interesse?



Hahahahaha, was het maar waar, die mails verdwijnen regelreht in de digitale papierversnipperaar.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3234 Gepost op: 14-11-2012, 20:42:21 »
We doen geen apart topic.
Ik citeer uit onze regels ;)
En ja ik weet dat het niet echt ruilhandel is want het gaat om weggeven. Maar doe het maar gewoon stiekem af en toe in dit soort topics. Want ik vind het zeker sympathiek van je Bodejos ::ok::

Ik snap het wel Lukie, maar ik heb altijd zoiets van: Als ik het niet gebruik en een ander is er blij mee, dan mag ie het hebben hoor.
Zo was Robin's boek met superdieren van AH ook vol en heb ik daarna zijn beste vriendje (en 2 broertjes en zusje) nog geholpen met hun 2 boeken vol te sparen....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3235 Gepost op: 16-11-2012, 21:05:37 »
De Top 2000 komt er weer aan.



Ik hoop oprecht dat die baggerplaat (ze komt me al jaren de neus uit) van Bohemian Rhapsodie eindelijk eens definitief van de 1e plaats verdwijnt. Avonden van Boudewijn de Groot hoeft ook niet voor mij, evenals die overgewaardeerde Clocks van Coldplay.


Geef mij maar Worn Down Piano............

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3236 Gepost op: 16-11-2012, 22:14:24 »
En dat vind ik dan weer een baggerliedje, teveel herrie en gerommel. Te theatraal.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3237 Gepost op: 17-11-2012, 10:32:27 »
Dat mag. Iedereen heet zin of haar eigen voorkeuren.


Modjes, ik heb me suf gezocht, of niet ver genoeg teruggekeken, naar een apart topic over de Top 2000. Wellicht een idee om dit af te splitsen?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3238 Gepost op: 17-11-2012, 14:02:20 »
De Volkskrant blijft echt verder en verder wegzakken. In dit tempo zijn ze ergens volgend jaar op het niveau telegraaf.
De wetenschapsartikelen waren al van zeer twijfelachtige kwaliteit, de opinie-stukken om te huilen, en nu begint het traditionelere nieuws ook scheuren te vertonen.

Ze zitten nu direct artikelen van de Daily Mail over te nemen.
Wat sowieso een absoluut verschrikkelijk idee is.
Maar dan schort het ook nog eens aan een goede vertaling.

Eerste alinea van artikel 'Alpenmoord is lukrake daad van psychopaat' [wat sowieso een aandachtsgrijpende incorrect ongenuanceerde titel is], waarin valt te lezen:
"De Britse ingenieur en zijn familie die brutaal in de Franse Alpen werden vermoord zijn waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een lukrake daad van een gestoorde moordenaar, aldus onderzoekers."

Brutaal? Oooooh natuurlijk, brutally. Oftewel wreed/beestachtig/grof.

For what it is worth: de rest van het artikel slaat ook praktisch nergens op aangezien er vrijwel geen aanwijzingen zijn naar dader danwel motief - zodat de psychopaat slechts een van de vermoedens is.
Ach je weet hoe het gaat; serie moorden, je gaat er vanuit dat de meeste mensen dat niet doen, je hypothetiseerd dat het iemand is die niet goed bij z'n hoofd is, en ineens staat in de daily mail dat de moordenaar een psychopaat is.
En nu dus ook in de volkskrant.


--

In other news: Trouw heeft onlangs de European Newspaper Award gewonnen, samen met De Tijd.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3239 Gepost op: 17-11-2012, 14:05:14 »
Ik hoop oprecht dat die baggerplaat (ze komt me al jaren de neus uit) van Bohemian Rhapsodie eindelijk eens definitief van de 1e plaats verdwijnt. Avonden van Boudewijn de Groot hoeft ook niet voor mij, evenals die overgewaardeerde Clocks van Coldplay.

 ::oink::

 Bohemian rhapsody is saai dat het steeds op 1 staat, maar gewoon een van de beste nummers ooit. En clocks is gewoon een goed nummer ( alhoewel het lang niet het beste liedje van Coldplay is ). Waar ik me aan kan ergeren zijn mensen zoals mijn papa en mijn broertje die het belachelijk vinden dat er liedjes van na 2000 zo hoog in de lijst kunnen komen te staan.... Muziek = muziek. Of het nou van vroeger of van nu is ;)

OT: Sinterklaas is er weer :D
You'll never walk alone