Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022446 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3400 Gepost op: 29-03-2013, 23:50:18 »
Ah oke... Die reclamehebik blijkbaar gemist dan....

Mbthet antwoord....ehm... Ik heb nietinderijgestaan, dus de kans is klein nul  :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3401 Gepost op: 29-03-2013, 23:50:59 »
::rofl::  ::zwaaisip::  ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3402 Gepost op: 29-03-2013, 23:51:45 »
(Andere ideeen zijn wlkom) ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3403 Gepost op: 30-03-2013, 06:58:26 »
Lukie heeft gelijk even zijn avatar aangepast na deze discussie  ::rofl::
Wel ff wennen aan de nieuwe

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3404 Gepost op: 30-03-2013, 11:08:49 »
Ik vind Ollie ook leuk  :D
You'll never walk alone

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3405 Gepost op: 30-03-2013, 11:54:32 »
Ik vind Ollie ook leuk  :D

maar om dan maar meteen hardcore te gaan.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3406 Gepost op: 30-03-2013, 11:58:11 »
Het is wel rampestampen met (j)olifanten, als je met ze gaat dansen, zou ik zeggen.


Zou Ollie hier blij mee zijn?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3407 Gepost op: 30-03-2013, 12:02:59 »
Niet met die schrijfwijze nee.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3408 Gepost op: 30-03-2013, 12:04:11 »


Dit vind ik de essentie van het Feyenoorderschap.
Dat je al een filmpje maakt voor het geval Feyenoord verliest.
Daar spreekt toch een fantastisch soort Weltschmerz uit. Dan kan je alleen maar van de club houden.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3409 Gepost op: 3-04-2013, 21:02:13 »
Vlakbij mijn werk is een gewapende overal gepleegd op een juwelier. ::oink:: En we hebben er niks van gemerkt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3410 Gepost op: 3-04-2013, 21:06:37 »
Ik zag het net ook. Is vlakbij mijn huis. Ik doe daar altijd mijn boodschappen in de buurt. Maar ik wist eigenlijk niet eens dat daar ook een juwelier zat. Er zijn inmiddels trouwens ook al twee verdachten aangehouden.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3411 Gepost op: 3-04-2013, 22:11:23 »
Vlakbij mijn werk is een gewapende overal gepleegd op een juwelier. ::oink:: En we hebben er niks van gemerkt.
Ik zag het net ook. Is vlakbij mijn huis. Ik doe daar altijd mijn boodschappen in de buurt. Maar ik wist eigenlijk niet eens dat daar ook een juwelier zat. Er zijn inmiddels trouwens ook al twee verdachten aangehouden.
Raar is dat hé. Ik heb dat, vooral op Schiphol, ook een paar keer gehad. Was er van alles aan de hand geweest en merkte ik dat pas als ik thuis het nieuws zag. Niets van gemerkt op ´t werk.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3412 Gepost op: 3-04-2013, 22:12:06 »
Daisy werkt waar Mloesje woont ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3413 Gepost op: 3-04-2013, 23:00:41 »
 ::rofl:: dat ook ja

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3414 Gepost op: 3-04-2013, 23:14:26 »
Zal morgen maar je zwaaien, kom morgen langs het bewuste winkelcentrum. ;) ::zwaai::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3415 Gepost op: 3-04-2013, 23:21:47 »
Oh ik woon niet bij het winkelcentrum hoor, gelukkig een klein stukje verderop :) Maar lief dat je even naar me komt zwaaien.  :D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3416 Gepost op: 7-04-2013, 17:52:35 »
Eigenlijk nieuws van gisteren, maar gisteren geen tijd meer gehad om foto's te maken en te uploaden, dus dan maar vandaag...

Gisteren is een van onze cavia's, Knabbel, overleden. Na 2 knipbeurten van de kiezen en 7 weken dwangvoeding was het gisterochtend klaar. Hij had de fut niet meer om nog in of uit zijn doos te gaan en als ik hem op de laaggeknipte ingang zette, plofte hij neer zonder naar binnen te lopen. Dus de weekenddienst gebeld, maar de dierenarts was bezig met een operatie, maar we konden wel komen en hem achterlaten en dan zou ze 's middags als ze tijd had kijken naar het gebit en daarna ons bellen zodat we samen een beslissing konden maken. Dat vond ik erg zwaar, omdat het geen makkelijke keuze is om je dier in te laten slapen.

Maar om kwart voor 4 belde ze dat hij hele grote haken aan zijn kiezen die zelfs in zijn wang zaten (hij was afgelopen dinsdag geknipt!) en dat hij onder narcose gestorven was.

We zijn toen om een nieuwe cavia geweest (althans... dat was de bedoeling), want we wilden een maatje voor onze Babbel. Alleen werd Robin spontaan verliefd op een konijntje en daar dat konijntje ongeveer even groot wordt als een cavia kon dat ook wel in de bak.

Dus.... nadat we Knabbel nog opgehaald hebben bij de dierenarts zodat we hem thuis konden begraven, kwamen we met onze nieuwe aanwinst thuis. En het gaat prima met de 2. Fluffy (zo heeft Robin hem genoemd) kroelt lekker met Babbel en soms zit hij hem helemaal te wassen en te poetsen wat Babbel zich lekker wel laat vallen.

Het verdriet om Knabbel was groot, maar deze lieve kleine spring-in-het-veld maakt wel veel goed...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3417 Gepost op: 7-04-2013, 18:11:15 »
Oeh, wat een schattig konijntje! Vele plezier met hem.

En natuurlijk ook nog sterkte vanwege jullie cavia...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3418 Gepost op: 7-04-2013, 21:26:00 »
Ik moest aan mijn eigen cavia denken die ik kreeg toen ik 12 was. Die van mij heette ook Knabbel, en mocht maar 2,5 jaar oud worden.

Het bezoek dacht altijd dat het een rat was zonder staart, want hij had een bruine kleur met een klein wit vlekje op zijn rug.

Tja cavia's kunnen 5 jaar worden, een enkele haalt de 7 wel. Als je daar rekening mee houdt, kun je je erop instellen.


Wel fijn voor Robin, dat ie nu al zijn aandacht kan geven aan de nieuwe bewoner.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2013, 21:29:26 door Bodejos »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3419 Gepost op: 7-04-2013, 21:36:11 »
Klopt, maar Knabbel (en Babbel ook) was van juni 2011, dus nog niet eens 2 jaar oud.

Maar het is een doorfokprobleem. Door de doorfok komen de kiezen te scheef te staan en slijten ze niet meer af en daardoor groeien ze over de tong waardoor de cavia eerst niet meer kan eten en later ook niet meer kan drinken. Gelukkig is Babbel uit een ander nest en die heeft ook geen last. Waar Knabbel altijd heel klein gebleven is, groeide Babbel als een reus. Knabbel kreeg ook luis, waarbij de dierenarts zei: Een cavia met een verzwakte weerstand krijgt ze. Babbel had nergens last van...

Konijnen worden ook maar een jaar of 7 hoor. Maar ook daar heb je weer dieren bij die ook maar een paar jaar halen helaas...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.