Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022181 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3840 Gepost op: 4-01-2014, 19:02:19 »
 ::trots::

Citaat
HARDERWIJK - De dolfijnenverzorgers van het Dolfinarium hebben de babydolfijn, die vorig weekend geboren werd , de naam Daisy gegeven. Uit honderden naamsuggesties kozen zij ervoor om de babydolfijn te vernoemen naar Daisy, een 2-jarig meisje uit Zevenhuizen, van wie het zeezoogdierenpark een mooie brief ontving.
In de brief vertelt het meisje ontzettend onder de indruk te zijn van Molly, die ze eerder dit jaar in het Dolfinarium al bewonderde. Sindsdien gaat haar dolfijnenknuffeltje ‘Molly’ overal mee naar toe. “Wij vonden de naam Daisy allemaal erg goed passen bij de naam van haar moeder Molly, en de twee andere babydolfijnen die we eerder dit jaar verwelkomden: Baya en Zoë. Iedereen is enthousiast over de naam”, zegt verzorger Martijn. De jonge briefschrijfster uit Zevenhuizen komt binnenkort op bezoek bij haar jonge naamsgenoot in het Dolfinarium.
Moeder Molly en Daisy maken het goed. Zij zwemmen samen rustig rond in de kraamkamer van het Dolfinarium. De babydolfijn zoogt goed en groeit als kool. Bezoekers hebben nog tot en met aanstaande zondag (5 januari) de tijd om de babydolfijn te komen bewonderen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3841 Gepost op: 4-01-2014, 19:08:27 »
Aaah gefeliciteerd Dais! ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3842 Gepost op: 4-01-2014, 19:44:07 »
Gefeliciteerd Daisy  ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3843 Gepost op: 4-01-2014, 20:41:39 »
wat leuk!
gefeliciteerd met deze eer ::bravo::
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3844 Gepost op: 4-01-2014, 21:30:30 »
Wellicht een idee om op 11 januari alsnog een duik te nemen in de Noordzee?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3845 Gepost op: 13-01-2014, 18:07:14 »
Boekhandel Polare na fusie tussen De Slegte en Selexys andermaal in de problemen, lees ik net.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3846 Gepost op: 13-01-2014, 19:12:32 »
En gras is groen is jarig ::regenboog:: ::jaja::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3847 Gepost op: 13-01-2014, 19:14:34 »
En gras is groen is jarig ::regenboog:: ::jaja::

= goed nieuws  :)
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3848 Gepost op: 14-01-2014, 09:41:04 »
De eerste lammetjes zijn al geboren!!

op de vraag hoe dat zo vroeg in het jaar al kon gebeuren antwoordde de schaapsherder dat er in augustus een ram op bezoek was geweest. Wie een beetje rekenen kan weet dan dat er in januari lammetjes zijn  ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3849 Gepost op: 14-01-2014, 10:36:19 »
 ;D


Maar de eerste sneeuwklokjes heb ik gisteren ook gespot. Bijna lente! :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3850 Gepost op: 18-01-2014, 19:48:33 »
En ik maar denken dat het gedoe rond de verdwenen negerzoenen, jodenkoeken, jubeltenen, zigeuner saus... en hiermee verband houdende Zwarte Pieten discussie en onlangs de heisa rond een opmerking van Jan Willem een typische Nederlands eigenschap was. Blijkt het dat de Zweden ook zo hun spijkers op laag water te hebben:

'Racistische' Haribo uit handel

Nog even en je mag niet meer in je neus peuteren omdat je daarmee kleine kinderen discrimineert.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3851 Gepost op: 18-01-2014, 21:26:32 »
En ik maar denken dat het gedoe rond de verdwenen negerzoenen, jodenkoeken, jubeltenen, zigeuner saus... en hiermee verband houdende Zwarte Pieten discussie en onlangs de heisa rond een opmerking van Jan Willem een typische Nederlands eigenschap was. Blijkt het dat de Zweden ook zo hun spijkers op laag water te hebben:

'Racistische' Haribo uit handel

Nog even en je mag niet meer in je neus peuteren omdat je daarmee kleine kinderen discrimineert.


Te zot voor woorden. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3852 Gepost op: 23-01-2014, 13:17:31 »
kreeg vandaag de eerste 'officiële' rekening voor mijn moeders verblijf in het zorgcentrum... €1702 per maand. Dat is even slikken, maar als je ziet hoe gelukkig ze daar is, dan is het iedere cent waard!
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3853 Gepost op: 23-01-2014, 20:00:20 »
 ::oink::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3854 Gepost op: 25-01-2014, 11:23:32 »
eigenlijk al nieuws van gisteren ::ohno:: :-[
Korte tijd was op pagina 104 van teletekst te lezen hoe het college van Edam-Volendam was gevallen. Reden voor deze wanprestatie is een eeuwenoude vete tussen Edam en Volendam die door de lokale Volendam80 partij en Volendamse politici van het CDA in stand wordt gehouden.
In de gemeente wordt al maanden gediscussieerd over de huisvesting van de ambtenaren. Het oude gemeentehuis is te klein. Toen het Hoogheemraadschap, dat in Edam gevestigd was, verhuisde, heeft de gemeente de monumentale kantoorpanden aangekocht. Prachtige gebouwen en vrijwel gebruiksklaar om het ruimtegebrek van de gemeente op te lossen. Maar Volendammers willen daar niet werken omdat ze in hun eigen plaats willen blijven. Het gaat hier om een afstand van maximaal 1,5 km. Vanwege de kwestie stapte in juni de PvdA al uit de coalitie.
Het is te zielig voor woorden  ::ohno:: :-[ ::ohno::
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3855 Gepost op: 25-01-2014, 11:28:31 »
Triest inderdaad. Maar het blijkt dus menselijk te zijn. De Groningers zijn nu  gepikeerd en roepen direct (wel als ludieke actie) de onafhankelijkheid uit. Protectionisme voor je eigen groep. Oerinstincten zijn dat denk ik maar daar houdt hdd vast binnenkort een lezing over. Hij kan dan verwijzen naar de Voerstreek in België, voormalig Joegoslavië en de pvv ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3856 Gepost op: 25-01-2014, 12:17:17 »
*noteert snel mee*

Verder nog voorbeelden waar ik naar kan verwijzen? ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3857 Gepost op: 25-01-2014, 15:15:25 »
Een paar dagen geleden blijkt er iemand op hemelsbreed 250 a 300 meter van mijn huis bij een pinautomaat te zijn overvallen. Geen prettig idee dit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3858 Gepost op: 26-01-2014, 18:38:27 »
Er is een aardbeving geweest nabij Kefalonia. En dat ligt weer vlakbij Zakynthos, waar ik net een vakantie naar heb geboekt. :o

Nou ja, beter nu dan in mei. :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3859 Gepost op: 26-01-2014, 20:37:41 »
zeker weten beter nu dan in mei.. Wij reden richting vliegveld (Zaventem) voor onze vakantie naar Costa Rica en bij de Belgische grens hoorden we op de radio dat er vluchten uitgevallen waren vanwege een vulkaan op IJsland. Het heeft 4 dagen geduurd voordat onze vlucht en dus vakantie officieel gecanceled werd.. Een lege luchthaven is een heel vreemd gezicht!!
er was eens......