Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022117 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3920 Gepost op: 24-03-2014, 17:55:44 »
Dat vandaag duidelijkheid is gekomen wat betreft het lot van de vermiste Boeing van Malaysia Airways.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3921 Gepost op: 24-03-2014, 18:46:38 »
Dat vandaag duidelijkheid is gekomen wat betreft het lot van de vermiste Boeing van Malaysia Airways.
eerst wrakstukken dan geloven.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3922 Gepost op: 24-03-2014, 21:12:05 »
Satelliet van Inmarsat vond uiteindelijk vlucht MH370

 De stelling dat de verdwenen Maleisische Boeing 777 in de Indische Oceaan is gestort, komt van telecommunicatiebedrijf Inmarsat. Het 35 jaar geleden als internationale organisatie begonnen bedrijf, dat inmiddels een commerciële onderneming is, is een cruciale dienstverlener als het gaat om communicatie via satellieten.

De communicatie met de Maleisische Boeing 777 werd uitgezet kort voor het toestel 8 maart van de radar verdween. Dat was op een moment dat het toestel van de zone van de Maleisische luchtverkeersleiding naar die van Vietnam overging. De satellieten van Inmarsat bleven echter signalen van het toestel ontvangen.

Dat werd 11 maart al doorgegeven, maar de Maleisische autoriteiten brachten dat aanvankelijk helemaal niet naar buiten, zei een zegsman van het bedrijf volgens de Britse nieuwszender SkyNews. Het werd pas geopenbaard op 15 maart toen het zoeken naar de Boeing zich naar de Indische Oceaan verplaatste.

Signalen
Inmarsat had aangegeven dat het vliegtuig nog zeker 5 uren heeft gevlogen langs een van de twee vermoede routes, een naar het noorden en westen en een naar het zuiden. Volgens Inmarsat is vandaag bevestigd dat het de zuidelijke route moet zijn geweest. Een topman van Inmarsat, Chris McLoughlin, heeft gezegd dat het bedrijf daarvoor signalen van andere vluchten van soortgelijke Boeings heeft vergeleken met dit raadselachtige geval. Het signalenpatroon zou op basis van die vergelijkingen sterk wijzen op de zuidelijke route, volgens McLoughlin.

De Maleisische premier Najib Razak zei dat er een geheel nieuwe analyse op de verdwijning van de Boeing 777 is losgelaten en dat hij daarom zeker is dat het vliegtuig in de Indische Oceaan is gestort.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3923 Gepost op: 24-03-2014, 21:12:39 »
eerst wrakstukken dan geloven.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3924 Gepost op: 24-03-2014, 23:13:03 »
Arme opa :(



Bejaarde (87) in elkaar geslagen bij graf vrouw
 
De 87-jarige Jo Vlemmix wilde het graf van zijn vrouw bezoeken, maar werd op de begraafplaats achter de Petruskerk in Eindhoven in elkaar geslagen en beroofd.

Op zondagochtend was Vlemmix op weg naar het graf van zijn vrouw toen hij op het kerkhof door een lafbek opeens op zijn achterhoofd werd geslagen. Jo voelde hoe tegen de grond werd geduwd en bij zijn haar werd beetgepakt. Vervolgens werd de oude man meerdere malen met zijn gezicht tegen de betontegels geslagen. Al bloedende zag Vlemmix een ongeveer 25-jarige er vandoor gaan met zijn portemonnee. De totale buit van deze lafhartige beroving: 120 euro.

Vlemmix is erg geschrokken door de beroving en gaat alleen nog maar met zijn dochter Marian naar de begraafplaats. De oude man was meer dan 50 jaar getrouwd toen zes jaar geleden vrouw Fien overleed. "Ik had het beloofd en beloftes moet je nakomen" zegt Jo, terwijl er een traan langs zijn gehavende gezicht biggelt. Maar elke dag dat hij bij het graf langs wil gaan moet hij ook weer langs de plek waar hij werd neergeslagen, mishandeld en beroofd.

De politie heeft nog geen idee wie de dader is en is op zoek naar getuigen. De dader is een man van ongeveer 25 jaar. Hij is 1,85 meter lang en heeft een getinte huidskleur. Hij droeg een donkere muts met wit merkteken, een donkere heupjas, een donkere broek en donkere schoenen met witte details
« Laatst bewerkt op: 25-03-2014, 16:16:30 door Lukie4, Reden: taalgebruik aangepast en discriminerende opmerking verwijderd »
When life knocks you down, fight back!

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3925 Gepost op: 25-03-2014, 17:42:53 »
De dader is een man van ongeveer 25 jaar. Hij is 1,85 meter lang en heeft een getinte huidskleur. Hij droeg een donkere muts met wit merkteken, een donkere heupjas, een donkere broek en donkere schoenen met witte details

En dit is dus precies de reden waarom veel mensen achter Wilders/de PVV staan.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3926 Gepost op: 25-03-2014, 20:25:07 »
Inderdaad, dat is een van z'n weinige goede punten: weg met die donkere kleren met witte merktekens - iedereen moet wat fleurigs dragen >:(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3927 Gepost op: 26-03-2014, 13:45:19 »
Inderdaad, dat is een van z'n weinige goede punten: weg met die donkere kleren met witte merktekens - iedereen moet wat fleurigs dragen >:(
::rofl:: ::ok::
Nice one
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3928 Gepost op: 1-04-2014, 01:07:05 »
Lieve lentes ::regenboog::  en fleurig shirt
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3929 Gepost op: 5-04-2014, 19:11:05 »
Inderdaad, dat is een van z'n weinige goede punten: weg met die donkere kleren met witte merktekens - iedereen moet wat fleurigs dragen >:(
ik snap niet dat zoveel mensen op hem stemmen
#teamamaimiljaarde

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3930 Gepost op: 6-04-2014, 00:22:41 »
Er stemmen meer mensen niet op hem dan wel.

1 op de 10 stemt op hem. 9 op de 10 doet dat niet. Van die 10 procent stemt ook nog eens een deel uit protest, niet uit overtuiging.

Dat betekent concreet dat zijn aanhang niet zo groot is als hij de massa wil doen geloven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3931 Gepost op: 6-04-2014, 00:34:04 »
en dat betekent concreet dat het nog steeds een hoop mensen zijn die zo denken. Kijk eens om je heen als je met 10 mensen bij elkaar bent. Ze kunnen niet allemaal een IQ lager dan hun schoenmaat hebben.
Ik vind het nog steeds eng.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3932 Gepost op: 6-04-2014, 14:36:06 »
Ik wil ook graag denken dat al zijn volgers een erg laag iq hebben. Alleen, dat betekent dus dat de halve gemeenteraad in Den Haag en in Almere bestaat uit mensen met een er laag iq. En dat vind ik ook heel eng, wat gaan die voor slechte beslissingen nemen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3933 Gepost op: 6-04-2014, 14:43:51 »
Geen.  Die uit Den Haag komen namelijk al zo'n vier jaar nooit opdagen. Die doen gewoon helemaal niks en krijgen intussen wel betaald. Ik zou ook wel zo'n baantje willen. Als je dat ergens anders doet vlieg je er meteen uit. Maar deze mensen mogen van de Haagse bevolking nog lekker vier jaar doorgaan met niks doen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3934 Gepost op: 6-04-2014, 17:26:43 »
Lukie, concreet zijn dat inderdaad nog ongeveer 1 miljoen stemmers.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3935 Gepost op: 6-04-2014, 17:31:31 »
eeh nee
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3936 Gepost op: 6-04-2014, 17:36:48 »
Partijen als een PVV weten heel goed hoe ze een bepaalde kiezersgroep moeten bespelen. Het is slim, maar niet goed voor NL. Hij (Wilders) kan blijven roepen wat ie wil, maar er komt alleen maar ellende van.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3937 Gepost op: 7-04-2014, 20:29:11 »
Net op TV, een PVV aanhanger: Het wordt tijd dat alle Marokkanen terug naar Istanbul gaan....

Zucht......
« Laatst bewerkt op: 7-04-2014, 20:31:04 door Daisy »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3938 Gepost op: 7-04-2014, 20:30:12 »
Zucht......
#teamamaimiljaarde

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #3939 Gepost op: 7-04-2014, 20:31:11 »
::rofl::
🜃