Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022230 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4280 Gepost op: 23-12-2014, 12:47:58 »
Op Texel hadden ze maatregelen genomen
::rofl:: Arm schaap
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4281 Gepost op: 27-12-2014, 19:08:38 »
Bakkerij Brokking in IJsselstein bakt volgens de AD-oliebollentest de lekkerste oliebollen. Laat deze bakkerij nou heel toevallig ook een vestiging in Schoonhoven te hebben ::bravo:: Aanstaande maandag ga ik maar eens een zak halen  :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4282 Gepost op: 27-12-2014, 19:17:10 »
mazzelaar!!!
er was eens......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4283 Gepost op: 27-12-2014, 20:01:02 »
Bakkerij Brokking in IJsselstein bakt volgens de AD-oliebollentest de lekkerste oliebollen. Laat deze bakkerij nou heel toevallig ook een vestiging in Schoonhoven te hebben ::bravo:: Aanstaande maandag ga ik maar eens een zak halen  :P


Bij mij in het stadje! :D ik kom echt nooit daar. Ze hebben me ooit heel asociaal behandeld toen ik k daar gesoliciteerd had.. daarna nooit meer binnen geweest.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4284 Gepost op: 27-12-2014, 21:08:03 »
Bakkerij Brokking in IJsselstein bakt volgens de AD-oliebollentest de lekkerste oliebollen. Laat deze bakkerij nou heel toevallig ook een vestiging in Schoonhoven te hebben ::bravo:: Aanstaande maandag ga ik maar eens een zak halen  :P

Bij mij in het stadje! :D ik kom echt nooit daar. Ze hebben me ooit heel asociaal behandeld toen ik k daar gesoliciteerd had.. daarna nooit meer binnen geweest.
over drie dagen woon ik aan de overkant (ongeveer) van Tristan en Elise (en bakkerij Brokking)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4285 Gepost op: 27-12-2014, 21:33:51 »
 ::oink::

Dan kunnen ze alvast jouw spelletjesdagvertrekken-met-snookertafel(s) verkennen! ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4286 Gepost op: 27-12-2014, 22:06:46 »

Bij mij in het stadje! :D ik kom echt nooit daar. Ze hebben me ooit heel asociaal behandeld toen ik k daar gesoliciteerd had.. daarna nooit meer binnen geweest.
::hug:: ::rofl:: tot zo ver alle positieve reclame voor Bakkerij Brokking ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4287 Gepost op: 28-12-2014, 13:52:17 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4288 Gepost op: 28-12-2014, 14:00:43 »
 :o Kan hij eindelijk mee gaan doen aan Wie is de mol  ::bravo::

Dit is ook echt typisch  ;D "In zijn contract was ook vastgelegd dat hij zijn boodschappen alleen bij supermarkten van Albert Heijn mocht doen. Dit om te voorkomen dat het boegbeeld van de grootgrutter uit Zaandam bij concurrenten als Jumbo of Plus zou worden gespot."

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4289 Gepost op: 28-12-2014, 15:28:49 »
Dit is ook echt typisch  ;D "In zijn contract was ook vastgelegd dat hij zijn boodschappen alleen bij supermarkten van Albert Heijn mocht doen. Dit om te voorkomen dat het boegbeeld van de grootgrutter uit Zaandam bij concurrenten als Jumbo of Plus zou worden gespot."
Ach, waarschijnlijk deed zijn partner de boodschappen en die kon natuurlijk wel gewoon bij de Plus, Jumbo, Lidl of welke supermarkt dan ook terecht ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4290 Gepost op: 29-12-2014, 21:50:03 »
Tja, ik krijg in het echt een nieuwe bedrijfsleider, en mijn reclame-bedrijfsleider stopt er ook mee... :\'(

ben benieuwd wat ze nu bedenken.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4291 Gepost op: 23-01-2015, 20:20:48 »
Intussen weten we het al: de hamsters zijn back in business.


Krijg jij nu ook een hamster als bedrijfsleider?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4292 Gepost op: 30-01-2015, 00:01:20 »
ik vond de uitzending (en sowieso het handelen van de medewerkers) van de NOS vanavond heel erg sterk en professioneel. Enkele misplaatste vragen en mislukte onderdelen, maar dat is begrijpelijk. Verder vind ik dat ze heel erg goed om zijn gegaan met de omstandigheden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4293 Gepost op: 30-01-2015, 00:03:31 »
ik vond de uitzending (en sowieso het handelen van de medewerkers) van de NOS vanavond heel erg sterk en professioneel. Enkele misplaatste vragen en mislukte onderdelen, maar dat is begrijpelijk. Verder vind ik dat ze heel erg goed om zijn gegaan met de omstandigheden.
eens, maaar ik vind het wel vervelend om te merken dat er dus geen back-up is als dat gebouw wordt bezet/uitgeschakeld. Duurde lang hoor tot onze rampenzender weer in de lucht was.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4294 Gepost op: 30-01-2015, 00:06:25 »
daar ben ik het ook wel mee eens ja. Ik schakelde pas over op de NOS rond 20.20, toen begon langzaamaan al duidelijk te worden wat er aan de hand was. Ik neem aan dat de zenders er na vandaag wel een andere aanpak kiezen mbt back-ups.

edit: het wapen was dus nep, zeggen ze op het journaal

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4295 Gepost op: 30-01-2015, 00:08:49 »
Hmmja nieuws hoeft toch niet perse op tv te komen vanuit de NOS?
Kan ook via Rtl of twitter of wat dan ook.
Snap wel dat als t gebouw ontruimd en nagekeken wordt dat ze geen uitzending kunnen maken en Ron Fraser deed dat nu eigenlijk ook vanuit den haag

Maargoed ook ik was pas om half 9 thuis en heb t eerste half uur niet meegekregen
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4296 Gepost op: 30-01-2015, 00:11:10 »
Ron Freser kwam pas om 21.00 uur hè. Dat duurde een uur. NPO 1 is wel ingericht als rampenzender / nieuwszender. Dat mag niet zo lang duren vind ik persoonlijk. (ze krijgen daar ook geld voor)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4297 Gepost op: 30-01-2015, 00:19:05 »
Hmmja maar als het hun eigen gebouw is, vind het niet zo gek dat ze daar niet op ingesteld zijn.
Vind het lastig als je zelf slachtoffer ergens van bent dat je dan je taak nog goed uit moet voeren op hetzelfde moment. Vond dat ze dat al goed deden vnv.

Maar goed : Gelukkig valt alles mee, was het gewoon een individu die gek was. En kunnen we 'gewoon' weer door met ons normale leventje. Zal niet de geschiedenisboeken ingaan dit ;)
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4298 Gepost op: 30-01-2015, 09:21:26 »
Ik vind het niet vreemd inderdaad dat het wel even duurde voor alles op gang kwam. Wat ik wel bizar vond is dat al die mensen eigenlijk doorgignen met hun werk. Een schakeltechnicus heeft blijkbaar nog snel een camera gedraaid om die vent in beeld te krijgen en iedereen ging met mijn mobiel filmen.

Het is trouwens wel een goed idee om een plan B te hebben bij een ramp die ook NOS treft.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #4299 Gepost op: 30-01-2015, 11:24:07 »
Ik vind het niet vreemd inderdaad dat het wel even duurde voor alles op gang kwam. Wat ik wel bizar vond is dat al die mensen eigenlijk doorgignen met hun werk. Een schakeltechnicus heeft blijkbaar nog snel een camera gedraaid om die vent in beeld te krijgen en iedereen ging met mijn mobiel filmen.

Het is trouwens wel een goed idee om een plan B te hebben bij een ramp die ook NOS treft.

Op zich niet vreemd. Het zijn journalisten, dit is hun eerste instinct. Nieuws is hun werk en leven en dit was natuurlijk nieuws ;).

Ik denk dat RTL plan B is, maar goed er kan ook iets gebeuren dat het hele Mediapark plat legt. Wat gaat er dan gebeuren vraag ik me af. ???