Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1019316 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5240 Gepost op: 14-04-2018, 12:28:33 »
Eens natuurlijk, maar het is heel goed dat ze dit onderzocht hebben want dit is gewoon niet oké. Jammer voor hem dat hij de eerste is nu (en dat meen ik oprecht: vind zijn 'Inside My Bones' actie bijvoorbeeld heel tof), maar hopelijk schrikt dit andere artiesten toch een beetje af om hiermee verder te gaan of dit ook te gaan opzetten. De muziekwereld lijkt me een hele harde wereld, maar het zo spelen moet je gewoon niet willen.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5241 Gepost op: 14-04-2018, 12:41:06 »
Ik las al iets over het uitstellen van zijn terugkeer op het podium. Dotan gaf zelf aan dat dit uitstel te maken had met het willen perfectioneren van zijn nog uit te brengen album.

Onder het motto van: beter helemaal in orde, dan uitbrengen wanneer de kwaliteit te wensen overlaat. Immers: dan haken je fan ook af.

Maar als het Volkskrantverhaal klopt, dan heb ik een vermoeden dat het uitstel van het uitbrengen van het nieuwe album hiervan niet los kan worden gezien. In volstrekt toeval geloof ik in dit geval niet.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5242 Gepost op: 19-04-2018, 13:26:01 »
Ik hoor op de radio dat het nationale zaaddonatiedag is..... iets met bloemetjes en bijtjes denk ik ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5243 Gepost op: 20-04-2018, 07:38:38 »
Denk inderdaad daad Dotan niet de enige is. Toen Portugal The Man met I Feel It Still uit kwam, waren ze op een Belgische radio zender in een interview en één van hen vertelde goudeerlijk dat toen ze dat nummer  uitbrachten, hij een post op Twitter ofzo gezet had met een link naar het nummer en 'Wow dit is een gaaf lied!' om te zien wat er zou gebeuren. Het werd meteen massaal geretweet en zo hebben ze wat meer bekendheid gekregen.

Maar die kwam er eerlijk voor uit en heeft denk ik geen profielfoto van iemand gestolen om een fake account aan te maken.



En jammer dat ik je post nu pas lees de_witte, nu helaas te laat om te doneren.  :-\\

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5244 Gepost op: 29-04-2018, 12:50:10 »
Oud-molkandidate Jantien de Boer praat op dit moment in Buitenhof op Npo1 over bloemetjes en bijtjes.


Meer in het bijzonder over het gevaar dat van insecticiden uitgaat naar de bijen-bevolking.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5245 Gepost op: 22-05-2018, 21:36:25 »
Vliegtuigje neergestort (twee doden :() bij mij in de buurt (binnen een straal van 10 km).
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5246 Gepost op: 9-06-2018, 12:43:02 »
Er komt mogelijk een staking voor onbepaalde tijd in het OV  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Bron: Haarlems Dagblad
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5247 Gepost op: 9-06-2018, 12:50:31 »
Tandje bijschakelen, noemen ze dat.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5248 Gepost op: 9-06-2018, 13:13:56 »
Deurie.... dat verhoogt de kans op files.....  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5249 Gepost op: 9-06-2018, 22:00:11 »
Er komt mogelijk een staking voor onbepaalde tijd in het OV  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Bron: Haarlems Dagblad
Je begrijpt dat een staking pas echt werkt als de mensen er last van hebben en beginnen te klagen ? wat dat betreft ben je een goede voor de bonden :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5250 Gepost op: 9-06-2018, 23:06:30 »
Je begrijpt dat een staking pas echt werkt als de mensen er last van hebben en beginnen te klagen ? wat dat betreft ben je een goede voor de bonden :)
Zo worden mensen alleen maar boos op de bonden, niet (direct) op de OV-bedrijven.

En omdat ik meer lasten dan lusten ervoer, heb ik mijn lidmaatschap zo'n 2,5 maand geleden opgezegd.
« Laatst bewerkt op: 9-06-2018, 23:23:00 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5251 Gepost op: 10-06-2018, 01:33:03 »
Zo worden mensen alleen maar boos op de bonden, niet (direct) op de OV-bedrijven.
Waarom though? ???

Ja de bonden nemen de beslissing om te staken maar het is toch alsnog een gevolg van het beleid van het OV bedrijf en dus gewoon hun schuld?

Ik snap heel goed dat er gestaakt wordt en ja het is vervelend en ik zit er zelf soms ook op te vloeken, maar bedenk me ook dat als ik zelf in die situatie zou zitten dan had ik wsl ook gestaakt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5252 Gepost op: 10-06-2018, 09:18:42 »
Zo worden mensen alleen maar boos op de bonden, niet (direct) op de OV-bedrijven.

En omdat ik meer lasten dan lusten ervoer, heb ik mijn lidmaatschap zo'n 2,5 maand geleden opgezegd.


Ik mag aannemen dat de gemiddelde mens wel denkt, ok, waarom wordt er gestaakt, is het terecht, en verbind daar voor zichzelf een conclusie aan op wie die eventueel boos wordt.
Ik vind dat ze best een punt hebben. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5253 Gepost op: 10-06-2018, 10:53:43 »
boos op de bonden snap ik als primaire reactie maar als je even doordenkt snap je dat daar niet alleen het probleem ligt.
Vergeet niet dat staken een recht is dat je alleen in fatsoenlijke landen hebt. Het is een laatste redmiddel en volgens mij is nu de keuze of een pamper aan in de bus of staken. Ik snap wel waarom de buschauffeur staakt. En dat het lastig voor je is, dat is echt vervelend. En snap ik dat het je boos maakt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5254 Gepost op: 10-06-2018, 11:06:19 »
Ik denk dat de gemiddelde mens vooral zal denken: @$%@#^@ hoe moet ik nu komen waar ik moet zijn. Die @#$%@$#^ chauffeurs ook altijd met hun stakingen. Belachelijk.... laat ze gewoon werken voor hun geld.

Of de stakingen terecht zijn: geen idee, ik heb me niet in het onderwerp verdiept
Of ik er last van ga hebben: vast niet, tenzij er meer files zullen staan
Wit is ook een kleur!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5255 Gepost op: 10-06-2018, 11:59:55 »
dan overschat ik dus de gemiddelde mens..... kan
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5256 Gepost op: 10-06-2018, 12:18:27 »
Als de gemiddelde mens in het voorste rijtje van de Vliegende Hollander wil, dan overschatten we die ja. ::jaja::

Ander nieuws, Kim en Trump gaan met elkaar praten, samen met Putin de engste mannen ter wereld, wat vinden we daarvan? Ik vertrouw ze allebei niet, je zult zien, Noord-Korea stopt (voorlopig) met de kernwapens, Trump triomfantelijk dat ie dat als eerste Amerikaanse President voor elkaar gekregen heeft en dan zal je zien dat nog wordt herkozen ook over 2,5 jaar. ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 10-06-2018, 12:22:29 door Daisy »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5257 Gepost op: 10-06-2018, 13:00:51 »
boos op de bonden snap ik als primaire reactie maar als je even doordenkt snap je dat daar niet alleen het probleem ligt.
Ik snap ook wel dat de chauffeurs af en toe ook wel eens naar het toilet willen, maar die stakingen horen niet volledig ten koste te gaan van de reizigers. Als er bij de hulpdiensten wordt gestaakt, worden er zondagsdiensten gedraaid. Dat kan ook in het openbaar vervoer.

je zult zien, Noord-Korea stopt (voorlopig) met de kernwapens, Trump triomfantelijk dat ie dat als eerste Amerikaanse President voor elkaar gekregen heeft en dan zal je zien dat nog wordt herkozen ook over 2,5 jaar. ::ohno::
Of hij krijgt er de Nobelprijs voor de vrede voor.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5258 Gepost op: 10-06-2018, 13:05:48 »
Ik snap ook wel dat de chauffeurs af en toe ook wel eens naar het toilet willen, maar die stakingen horen niet volledig ten koste te gaan van de reizigers. Als er bij de hulpdiensten wordt gestaakt, worden er zondagsdiensten gedraaid. Dat kan ook in het openbaar vervoer.

Dat kunnen ze zeker, maar de hulpdiensten kunnen niet anders, ze kunnen moeilijk niet komen, want dan gaan er mensen dood. Er gaan geen mensen dood als de bus niet komt.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #5259 Gepost op: 11-06-2018, 11:39:50 »
Er gaan geen mensen dood als de bus niet komt.

Nou, aan het geklaag hier te horen zou je het wel bijna denken...
I won't worry my life away. I choose to be happy!