Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1021352 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #540 Gepost op: 24-04-2005, 12:59:09 »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #541 Gepost op: 24-04-2005, 13:00:15 »
 Voorschot op kampioensfeest PSV rustig verlopen
EINDHOVEN - Aanhangers van de voetbalclub PSV hebben zaterdagavond en zondagochtend een voorschotje genomen op het officiële kampioensfeest van hun club. De politie maakte zondag bekend dat er rond de 40.000 feestvierders in het centrum van Eindhoven waren. Het feestje verliep rustig.

Na 3.00 uur kwam het tot kleine vechtpartijen, maar die liepen niet uit de hand, aldus de politie.

PSV won zaterdag thuis van Vitesse (3-0), werd daardoor onbereikbaar voor de concurrentie en mag zich voor de achttiende keer kampioen van Nederland noemen. Het echte kampioensfeest staat pas voor zondag 8 mei op het programma, na de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. De selectie gaat dan op de platte kar door Eindhoven en wordt uiteindelijk op het Stadhuisplein gehuldigd.

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #542 Gepost op: 24-04-2005, 19:54:53 »
Heel, heel, heel erg kutnieuws! :\'(
".."
:o
 :\'(

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #543 Gepost op: 25-04-2005, 15:39:39 »
Wow FF idd zeer balen van die brand... maar gelukkig gelukkig is er niemand gewond! De verzekering betaalt hopelijk alles terug! ::jaja::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #544 Gepost op: 25-04-2005, 15:43:35 »
Mijn nieuws is dat ik vandaag op en neer van Almere naar Drunen (land van ooit) ben gereden en daar aankomende er pas achterkwam dat het Land van Nooit ( >:D) pas 30 april opengaat...

tis toch eigenlijk best wel grappig  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #545 Gepost op: 25-04-2005, 19:13:56 »
The day after... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #546 Gepost op: 25-04-2005, 19:25:12 »
Jammer firefoot... maar gelukkig is er niemand gewond. En dat is toch echt het belangrijkste.
er was eens......

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #547 Gepost op: 25-04-2005, 19:30:08 »
Jammer firefoot... maar gelukkig is er niemand gewond. En dat is toch echt het belangrijkste.
Hmhmm... zeker waar! Maar leuk is anders. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #548 Gepost op: 26-04-2005, 17:15:16 »
Dit is mijn 725e berichtje!!

HULDE!!

Ik wil iedereen bedanken die eraan hebben meegewerkt!!

Met speciale danken voor:

Guikie, Eefjuhh, Cora Bora, Nick en vele anderen and last but not least Compuart!!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #549 Gepost op: 26-04-2005, 17:31:31 »
Dit is mijn 725e berichtje!!

HULDE!!

Ik wil iedereen bedanken die eraan hebben meegewerkt!!

Met speciale danken voor:

Guikie, Eefjuhh, Cora Bora, Nick en vele anderen and last but not least Compuart!!!


Koop een lollie en ga het vieren jongen!  ::zwaai::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #550 Gepost op: 26-04-2005, 17:37:57 »
Bedankt!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #551 Gepost op: 26-04-2005, 18:00:34 »
Bedankt!!

Keep on posting Tinuzzz  ::ok::  :D ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #552 Gepost op: 26-04-2005, 18:09:22 »
voor diegene die het wel interesseert ::) ;)

Men2B gaat verder zonder Anno

AMSTERDAM - De populaire jongensband Men2B zal met ingang van 1 mei doorgaan als viermans formatie, dit meldt het management van de band woensdag. Bandlid Anno heeft aangegeven een andere toekomst te ambiëren en is op dit moment in gesprek met zijn management om hierover concrete afspraken te maken.

Men2B was de winnaar van het RTL 4-programma 'Popstars - The Rivals'.


Na het succes van de nummer 1 hit 'Bigger Than That', de opvolger 'Keep On Moving' en hun debuutalbum 'A Different Way' zetten Nils, Mark, Ehsan en Steven de groep voort zonder hun gewaardeerde vriend en groepslid Anno.

bron: www.nu.nl
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #553 Gepost op: 26-04-2005, 18:19:24 »
eigenlijk kan me dat niet schelen.. maar Anno was wel 1 van de leukste  ;D
maark vind t toch stomme muziek hehe bahbahbah doe mij maar Micheal Bublé  ::tandpastasmiley::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #554 Gepost op: 26-04-2005, 18:21:27 »
DIEMEN - Het aantal 14- en 15-jarigen dat met niet gevulde gaten in het gebit rondloopt is tussen 1996 en 2003 aanzienlijk toegenomen. Was in 1996 26 procent van de gaten bij tieners niet gevuld, in 2003 was dat met 40 procent van de gaatjes het geval. Bij kinderen tot tien jaar was in 2003 bijna de helft (48 procent) van de gaatjes niet gevuld. Dat blijkt uit het Signalement Mondzorg dat het College voor Zorgverzekeringen donderdag aan minister Hoogervorst (Volksgezondheid) aanbiedt.
ik heb lekker nog nooit gaatjes gehad en geen beugel  ::trots::

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #555 Gepost op: 2-05-2005, 01:19:46 »
1 mei was de heetste 1 mei sinds 30 jaar ofzo..
 joh dat was me nou echt niet ontgaan vandaag
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #556 Gepost op: 7-05-2005, 14:39:44 »
Eigenlijk nieuws van gisteren, maar`ik hoorde in Duitsland dat er uit het ziekenhuis een 5 uur oude baby ontvoerd was, de moeder sprak geen duits en haar 9 jaar oude dochtertje moest alles vertalen. Toen er 5 uur na de bavalling iemand in de kamer kwam en zich voorstelde als ziekenhuispersoneel nam ze de baby mee en is verdwenen.

ik moet er echt niet aan denken zeg.. ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #557 Gepost op: 12-05-2005, 00:46:30 »
UTRECHT Het omstreden boetebeleid van de NS wordt toch ingevoerd.Dat gebeurt op 1 oktober, drie maanden later dan de bedoeling was.De NS zet het plan door ondanks felle kritiek van medewerkers en consumentenorganisaties.           
                                       
Elke reiziger die zonder geldig kaartje in de trein zit,moet straks een boete van 35 euro betalen. Dat geldt ook als de kaartautomaat kapot is. Passagiers kunnen nu nog een iets duurder kaartje kopen bij de conducteur zonder boete. 
                                       
Met de strenge regels probeert de NS het zwartrijden tegen te gaan. Mensen die buiten hun schuld een boete krijgen kunnen dat geld achteraf terugvragen. 


En dan zeuren dat er zoveel geweld tegen conducteurs gebruikt wordt. Zo werkt de NS dat wel in de hand natuurlijk, los van het feit dat JIJ dus een boete krijgt omdat de NS in gebreke blijft op het station. Ik denk dat als dit wordt aangevochten bij de rechter, de NS een probleempje heeft.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #558 Gepost op: 12-05-2005, 11:23:17 »
Duitser koelt computer in slaolie
11 mei 2005, 16:32:47

HAMBURG (ANP) - Een Duitser koelt zijn computer al ruim een jaar in slaolie. Het grote voordeel: absolute stilte. Het geruis van de luchtgekoelde pc werkte de man zo op zijn zenuwen, dat hij het hele apparaat in een aquarium met dertig liter olie plaatste.
Alleen de harde schijf zit niet in de olie, meldden Duitse media woensdag. Het experiment begon als weddenschap onder invloed van bier. Volgens Markus Leonhardt werkt zijn computer na ruim een jaar nog steeds perfect. Hij laat de ventilatoren gewoon draaien, waardoor de olie beter circuleert.
Leonardt waarschuwt ervoor de aquarium niet op gelijke hoogte met toetsenbord en muis te plaatsen. Anders zou de olie door de zuigende werking via de kabels uit die apparaten kunnen lekken.
Op het internet buigen zich inmiddels deskundigen over het fenomeen. Een nadeel heeft de slaolie wel: na een tijdje begint het spul te ruiken.  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw