Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022202 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #880 Gepost op: 29-10-2006, 12:36:52 »
Er zijn ook veel domme Belgen hoor,waar ikniet toe behoor.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Weet ik lieverd! maar jij staat dan ook met 1 been in Frankrijk ;) :-*
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #881 Gepost op: 29-10-2006, 12:57:18 »
Weet ik lieverd! maar jij staat dan ook met 1 been in Frankrijk ;) :-*
::hug:: ::hug:: ::hug::   ::rofl:: dan ben ik maar een halve dommerik   :D
Nee hoor, ik begrijp wel wat je wil zeggen  :-*
Nu moet ik wel ontopic blijven,maar ik heb eigenlijk niets   ::ohno::
Misschien niet spectaculair,maar ik zal vandaag voor de laaste keer friet eten,morgen moeten 2 kiezen getrokken worden  :-\\ (heb mij al een paar potjes rijstpap gekocht  :-\\ :-\\

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #882 Gepost op: 29-10-2006, 15:51:29 »
::hug:: ::hug:: ::hug::   ::rofl:: dan ben ik maar een halve dommerik   :D
Nee hoor, ik begrijp wel wat je wil zeggen  :-*
Nu moet ik wel ontopic blijven,maar ik heb eigenlijk niets   ::ohno::
Misschien niet spectaculair,maar ik zal vandaag voor de laaste keer friet eten,morgen moeten 2 kiezen getrokken worden  :-\\ (heb mij al een paar potjes rijstpap gekocht  :-\\ :-\\

Haha, veel succes morgen bij de tandarts ::hug::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #883 Gepost op: 29-10-2006, 16:12:02 »
Orlando Bloom flirt graag in de metro

Uitgegeven: 29 oktober 2006 12:31

LOS ANGELES - Wie geen afspraakje wil riskeren met Orlando Bloom, doet er goed aan de Londense metro te mijden. De filmster vertelt in de Britse krant The Sun altijd goed uit zijn ogen te kijken op metrostations, omdat er zoveel leuke meisjes rondlopen.

Bloom vindt het zelfs zo leuk in de ondergrondse, dat hij liever met het openbaar vervoer reist dan met een limousine. "Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor de metro", zegt hij. "Je gaat zitten, je ogen ontmoeten die van het meisje dat tegenover je zit, je bent heel even dolgelukkig en daarna ga je allebei weer verder met je leven."


De 29-jarige Bloom, die onder meer bekend is uit de 'Pirates of the Caribbean'-films en de 'Lord of the rings'-trilogie, is sinds kort weer vrijgezel. De Britse acteur had zo'n drie jaar een knipperlichtrelatie met actrice Kate Bosworth.

Iedereen naar de metro  ::) ::) ::)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #884 Gepost op: 29-10-2006, 16:14:12 »
Feyenoord knokt zich ook langs Roda JC

29/10/2006  14:23

De wederopstanding van Feyenoord krijgt langzaam maar zeker gestalte. De lastige uitwedstrijd bij Roda JC werd met 2-1 gewonnen en dat betekende de tweede overwinning op rij. De Rotterdammers klimmen daardoor richting de Europese plaatsen.

Het was een wedstrijd van kansen over en weer in Kerkrade. Stein Huysegems bestookte na een minuut spelen het doel van Vladan Kujovic, maar de doelman bleek al bij de les te zijn. Feyenoord startte goed aan de wedstrijd en zette de thuisclub onder de druk.

Toch kwam de ploeg van trainer Erwin Koeman weer op achterstand. Adil Ramzi profiteerde van het metertje ruimte dat hem werd geboden en krulde de bal van de punt van het strafschopgebied prachtig in de verre kruising: 1-0.

Met de steun van het doelpunt was het Roda dat de controle over de wedstrijd overnam. In die fase hadden de Limburgers Feyenoord verder op achterstand kunnen zetten. Dieter Van Tornhout liet echter twee grote kansen liggen. De Belg miste eerst de bal na een voorzet van Davy De Fauw en stuitte even later op doelman Henk Timmer.


Feyenoord kwam wat gelukkig aan de gelijkmaker. Jan-Paul Saeijs ging onder druk op zoek naar een voetballende oplossing en verslikte zich knullig in de bal. Angelos Charisteas was er als de kippen bij om zijn eerste doelpunt in dienst van Feyenoord aan te tekenen.

Net als na de goal van Roda, was het nu Feyenoord dat na gescoord te hebben het heft in handen nam. Huysegems raakte de lat en na de rust kopte Danny Buijs op de voeten van Kujovic. Huysegems, ook al trefzeker tegen Twente, was de maker van de winnende goal. De aanvaller tikte met de punt van zijn schoen een pass van Sebastián Pardo binnen.

Pas in het laatste kwartier raakte Feyenoord aan het wankelen. Van echte paniek was geen sprake en als er gevaar dreigde was doelman Timmer op zijn post.










We komen er weer bovenop!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #885 Gepost op: 29-10-2006, 16:15:57 »
LOS ANGELES - Wie geen afspraakje wil riskeren met Orlando Bloom, doet er goed aan de Londense metro te mijden. De filmster vertelt in de Britse krant The Sun altijd goed uit zijn ogen te kijken op metrostations, omdat er zoveel leuke meisjes rondlopen.

 :o ik ga volgende week naar Londen ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #886 Gepost op: 29-10-2006, 16:19:15 »
:o ik ga volgende week naar Londen ::trots::
Moet je wel tegenover 'm gaan zitten.  ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #887 Gepost op: 29-10-2006, 16:20:45 »
Moet je wel tegenover 'm gaan zitten.  ::tandpastasmiley::

ik ga gewoon hele dagen door de subway toeren, mn moeder mag lekker in dr eentje naar Harrods enzo ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #888 Gepost op: 29-10-2006, 16:27:24 »
ik ga gewoon hele dagen door de subway toeren, mn moeder mag lekker in dr eentje naar Harrods enzo ::)
::rofl:: ::rofl:: ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #889 Gepost op: 29-10-2006, 17:25:41 »
Volgens mij is het nog altijd zo dat als een bedrijf iets aanbiedt voor een te lage prijs, ze verplicht zijn het ook voor deze prijs te verkopen aan klanten die op dat moment willen kopen. Pech voor Otto! ;D
Tenzij het verschil wel erg groot is en je als klant kan aannemen dat een apparaat van 1500 euro niet voor 99 euro kan worden verkocht. Pech voor de dommeriken die hier een slaatje uit probeerden te slaan.
The British are not impressed.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #890 Gepost op: 30-10-2006, 17:03:42 »
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.

 ::rofl:: ::rofl:: :-X
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #891 Gepost op: 30-10-2006, 17:29:10 »
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.

 ::rofl:: ::rofl:: :-X

Whahah herrinneren het programma '2020' van BNN nog? Daarin ging volgens mij Patrick Lodiers terug blikken op de jaren 2000-2020. Toen was er ook een aflevering: '2014: De afscheiding van Friesland'. Het verhaal ging: De FOP (Friese Onafhankelijkheids Partij) pleitte voor Onafhankelijkheid van Friesland. Na drie aanslagen in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht (waarin in totaal 3 doden vielen) verklaarde zijne majesteit koning Willem-Alexander Friesland onafhankelijk. Doet me hier toch wel erg aan denken ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #892 Gepost op: 30-10-2006, 18:06:41 »
LIK-SANG STOPT VANWEGE RECHTZAAK MET SONY

Het slechte nieuws uit Hong Kong heeft veel importeurs uit Amerika en Europa flink geraakt. Lik-Sang is onlangs voor het blok gezet en dient per direct de zaak te sluiten na het verlies van een rechtzaak tegen Sony.

Volgens de laatste berichten, die per direct afkomstig zijn van de officiële website, is Lik-Sang.com vanaf heden verplicht de hele zaak op het internet te sluiten. De bekende importwinkel vanuit het oosten wist al lange tijd bekend te staan als één van de grootste verkooppunten waar wij als westerlingen meerdere Amerikaanse en/of Japanse hard- en software konden bemachtigen. Echter heeft een rechtzaak met Sony de deuren onlangs laten sluiten en dient zowel de naam als de hele website binnenkort te worden verwijderd.

Het betreft een rechtzaak waarbij Sony Lik-Sang.com wist aan te klagen vanwege de verspreiding van hardware die maanden later pas in bijvoorbeeld Europa of Amerika te verkrijgen zou zijn. De bekende importwinkel staat momenteel niet bekend als de enige in zijn soort en zou zodoende de eerste stap kunnen zijn richting de stopzetting van dit fenomeen. Sony schijnt namelijk nogal veel klachten te hebben gehad op een mogelijke reservering van de Amerikaanse versie van de PlayStation 3 door Europeanen, dit samenhangende met een hoop extra hardware die nodig is om de console in Europa te laten draaien.






@#$&$)!@*(&#!@)  >:( >:( >:(

Madine

  • Gast
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #893 Gepost op: 30-10-2006, 20:03:55 »
Volgens mij is het nog altijd zo dat als een bedrijf iets aanbiedt voor een te lage prijs, ze verplicht zijn het ook voor deze prijs te verkopen aan klanten die op dat moment willen kopen. Pech voor Otto! ;D

Art. 3:35 BW (zie quote) geeft in zo'n geval die kopers bescherming op basis van gerechtvaardigd vertrouwen, alleen gaat dat in dit geval niet op want:

Citaat
Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil.

Is 99,- voor een televisie ter waarde van 1200,- een redelijke prijs?


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #894 Gepost op: 31-10-2006, 12:01:32 »
Verzekering dekt snelheidsboetes

AMSTERDAM - Automobilisten kunnen zich vanaf woensdag verzekeren tegen snelheidsovertredingen. Het Nederlandse bedrijf Orfub, dat staat voor Online Resource For Unexpected Bills, dekt voor 8,50 euro per maand maximaal drie boetes per jaar.

Alleen boetes tot een overschrijding van twintig kilometer per uur worden vergoed. Dat zegt de eigenaar van het bedrijf, Steven Ruyter, dinsdag in het Financieele Dagblad.


Eerder werd een Zweedse verzekeringsmaatschappij die in Nederland boetes wilde dekken, door voormalig minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) van de markt geweerd. Tot een wettelijk verbod op de 'scheurverzekering' kwam het niet. De Nederlandsche Bank stelde een onderzoek in naar de Zweedse maatschappij Bisso. Het bedrijf besloot vervolgens zelf af te zien van een introductie op de Nederlandse markt.

Tegenvallers

Ruyter is niet bang dat ook zijn product niet op de markt wordt toegelaten. Hij stelt in het dagblad dat de polis niet specifiek is bedoeld voor het dekken van boetes voor snelheidsovertredingen, maar voor zogenoemde economische tegenvallers.

Ook krijgen klanten die een jaar lang niet beboet worden de helft van de premie terug. Daarmee wil Ruyter voorkomen dat de verzekering een vrijbrief wordt voor te hard rijden.

Die gaan we afsluiten, echt makkelijk  ;D ;D ;D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #895 Gepost op: 31-10-2006, 19:16:47 »
Britse filmfans vallen flauw bij horrorfilm

Uitgegeven: 31 oktober 2006 13:50

LONDEN - De Amerikaanse horrorfilm Saw III zorgt voor consternatie in Engelse bioscopen. De afgelopen dagen moesten hulpdiensten al drie keer uitrukken om flauwgevallen filmbezoekers te behandelen. Dat meldde de website van de BBC dinsdag.

Meer mensen werden onwel, maar niet in alle gevallen hoefden ambulances te komen. De film Saw III gaat in Nederland op 4 januari in première. De productie maakt deel uit van een reeks.


In het eerste deel werden hoofdrolspelers door een moordenaar voor de keuze gesteld: Of sterven door gas of hun voet afzagen (vandaar de naam Saw). Ook in het derde deel laat de moordenaar mensen twee gruwelijke keuzes.

En ik vond Saw 1 al best wel eng  :o (nouja, alleen dat ventje dan  ::) ::))
Die trailer ziet er ook echt zwaar griezelig uit..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #896 Gepost op: 2-11-2006, 16:17:37 »
Arie Koomen weg bij de Lama's

HILVERSUM - Arie Koomen gaat weg bij de Lama's. De cabaretier wordt een van de panelleden bij de Nederlandse versie van de satirische popquiz Never Mind the Buzzcocks. Deze wordt vanaf begin 2007 bij BNN uitgezonden.


Koomen is een Lama van het eerste uur. "Je moet op een hoogtepunt stoppen en ik denk dat het winnen van de Televizierring dat is. De kans dat De Lama's de Nobelprijs voor de Vrede winnen is volgens mij nihil", aldus de cabaretier in een toelichting. BNN is hard op zoek naar nieuwe Lama's, want eerder liet ook al Sara Kroos weten dat ze stopt als Lama.


 :(

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #897 Gepost op: 6-11-2006, 20:40:27 »
Boete geëist wegens spreekkoren

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft FC Utrecht een schikkingsvoorstel gedaan van 10.000 euro boete voor de kwetsende en discriminerende spreekkoren tijdens de wedstrijd tegen Ajax (2-3) op 1 oktober. In de strafmaat is rekening gehouden met hetzelfde vergrijp door de Utrechtse aanhang in het seizoen 2005-2006.

Ajax moet van de aanklager 5000 euro betalen wegens de wanordelijkheden tijdens hetzelfde duel.

In het bezoekersvak sneuvelden verscheidene stoeltjes. Ook Ajax heeft een strafkaart, waarop een aantekening voorkomt van 30 januari voor het aanbrengen van vernielingen. Utrecht en Ajax moeten de KNVB voor 13 november laten weten of ze het schikkingsvoorstel accepteren. Anders zal de tuchtcommissie zich erover buigen.

De aanklager heeft in beide zaken kennis genomen van het rapport van de auditor alsmede van de verklaringen van beide clubs. Scheidsrechter Dick van Egmond legde de wedstrijd overigens niet stil.


Niet te volgen dit  :-\\ ... Waarom moeten wij 10.000 betalen? En de club uit 020 maar 5.000 euro? Ik weet niet, maar er waren 1000 stoeltjes kapot.. Maar goed, het is zeist he! Amsterdam twee  :-\\ ::niet-ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #898 Gepost op: 6-11-2006, 22:47:52 »
Niet te volgen dit  :-\\ ... Waarom moeten wij 10.000 betalen? En de club uit 020 maar 5.000 euro? Ik weet niet, maar er waren 1000 stoeltjes kapot.. Maar goed, het is zeist he! Amsterdam twee  :-\\ ::niet-ok::

Inderdaad niet te volgen dit. ::niet-ok:: Gaan jullie nou naar een wedstrijd voor het voetbal of voor heel andere dingen? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #899 Gepost op: 6-11-2006, 22:48:41 »
Inderdaad niet te volgen dit. ::niet-ok:: Gaan jullie nou naar een wedstrijd voor het voetbal of voor heel andere dingen? ???

Ik heb die stoeltjes niet gesloopt he! De gasten hebben het gemold, niet ik  :)