Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022714 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #960 Gepost op: 13-02-2007, 23:31:30 »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #961 Gepost op: 13-02-2007, 23:34:16 »
Whaha  ::rofl::  ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #962 Gepost op: 24-02-2007, 20:12:14 »
Opa en Oma verslingerd aan de Wii

Spelcomputers zijn meestal voorbehouden voor de jeugd en oudere jongeren. Maar met de komst van de Wii van Nintendo blijkt dat bejaarden zich ook graag vermaken met gamen. Waarmee Nintendo één van haar speerpunten waarmaakt, het bereiken van zoveel mogelijk doelgroepen. Zoals in het rusthuis Sedgebrook te Chigago, hier spelen veel bewoners graag een competitie bowls wat in het pakket Wii Sports zit. De 72-jarige Flora Dierbach leidt de activiteiten in het rusthuis en heeft nu al 20 aanmeldingen voor een heus gametoernooi. Er is zelfs een ventilator aangeschaft om de handen droog te houden bij het virtuele bowlen. Waar vroeger de kleinkinderen de Opa’s en Oma’s bij moesten leren zijn het nu de ouderen wie de jeugd nog een lesje kunnen leren.

WorldExpress

  • Gast
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #963 Gepost op: 4-03-2007, 00:04:02 »
Er is een maansverduistering nu! :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #964 Gepost op: 4-03-2007, 10:11:04 »
Opa en Oma verslingerd aan de Wii

Spelcomputers zijn meestal voorbehouden voor de jeugd en oudere jongeren. Maar met de komst van de Wii van Nintendo blijkt dat bejaarden zich ook graag vermaken met gamen. Waarmee Nintendo één van haar speerpunten waarmaakt, het bereiken van zoveel mogelijk doelgroepen. Zoals in het rusthuis Sedgebrook te Chigago, hier spelen veel bewoners graag een competitie bowls wat in het pakket Wii Sports zit. De 72-jarige Flora Dierbach leidt de activiteiten in het rusthuis en heeft nu al 20 aanmeldingen voor een heus gametoernooi. Er is zelfs een ventilator aangeschaft om de handen droog te houden bij het virtuele bowlen. Waar vroeger de kleinkinderen de Opa’s en Oma’s bij moesten leren zijn het nu de ouderen wie de jeugd nog een lesje kunnen leren.
De Wii is voor oude mannekes  ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #965 Gepost op: 5-03-2007, 16:07:24 »
AMSTERDAM - AMSTERDAM - Britney Spears heeft onlangs in de ontwenningskliniek waar ze verblijft geprobeerd zich op te hangen met een laken. Dat meldt de Britse tabloid News of the World.

De popdiva zou de zelfmoordpoging hebben gedaan nadat ze het nummer 666 op haar kaal geschoren hoofd had gekrast en een paar keer had uitgeroepen 'de antichrist' te zijn. In het christendom is 666 een symbolisch getal dat zou verwijzen naar de antichrist.


Het personeel van de ontwenningskliniek in Malibu wist te voorkomen dat de 25-jarige Britney een eind aan haar leven maakte. Inmiddels zou het een stuk beter met haar gaan. "Ze is een ander mens vergeleken bij het meisje dat zich vorige week aanmeldde", zegt een medewerker van de kliniek in de krant.

Verzoening

De bron weet bovendien te melden dat de zangeres het steeds vaker heeft over een verzoening met Kevin Federline, met wie ze in scheiding ligt. Ze zou zich hebben gerealiseerd hoezeer hij haar tot steun is en hun huwelijk nu zelfs willen redden.

's Avonds zou ze uren met Federline aan de telefoon hangen. Ook zou ze het regelmatig hebben over een derde kind. Het stel heeft al twee zoontjes, Sean Preston (1) en Jayden James (5 maanden).

Antidepressiva

Eerder meldde diverse Amerikaanse media al twee zelfmoordpogingen van Spears. Ze zou tegen het verkeer in zijn gelopen en hebben gedreigd een pot antidepressiva te slikken. Ook toen kwam ze er heelhuids vanaf. De manager van Britney ontkende de wanhoopsdaden overigens.

Die meid draait echt helemaal door, en zij stond vorig jaar als voorbeeld voor christendom in ons boek  ::oink::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #966 Gepost op: 5-03-2007, 19:18:03 »
Vorig jaar? Toen kon ik het ook al geen positief voorbeeld meer noemen hoor. In 2000 was het nog wat, maar daarna niet meer.
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #967 Gepost op: 8-03-2007, 20:19:56 »
John Inman overleden.

John WIE?????

Ja, Mr. Wilberforce Humphries uit de populaire warenhuis-serie ''Are you being served'', overleed vandaag op 71-jarige leeftid aan een hepatitis-A-infectie.

John Inman maakte er niet echt een geheim van, dat hij homosexueel was. In Are you being served gaf hij zijn karakter Mr. Humphries op een zodanige absurde manier gestalte, dat de kijkers geen moeite hadden met zijn geaardheid. Dit, in een tijd dat homosexualiteit nog lang niet algemeen aanvaard werd.

Een van de leukste afleveringen die ik mij herinner, was de aflevering, waarin het voltallige personeel wegens slechte weersomstandigheden gedwongen werd op de bovenste verdieping van het warenhuis te overnachten.

Deze aflevering eindigde met een uitspraak van Mrs. Slocombe:

Mr. Humphries, STAY OFF MY PUSSY.............


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #968 Gepost op: 12-03-2007, 22:46:26 »
    
Prive
      
AMSTERDAM - Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft donderdagavond een aantal uren vastgezeten op een Amsterdams politiebureau. Ze werd beticht van diefstal van een roddelblad, maar volgens de actrice uit het BNN-programma ONM berustte het hele verhaal op een misverstand. Ze zou simpelweg vergeten zijn het tijdschrift af te rekenen, meldde haar management vrijdag.

Volgens een woordvoerster deed Cabau van Kasbergen boodschappen in de supermarkt met „haar goede vriend” Mark van Eeuwen ( Goede Tijden, Slechte Tijden). Al babbelend kwamen ze aan bij de kassa en rekenden af. De actrice zou zijn vergeten dat ze nog een blad onder haar arm had.

Een beveiligingsbeambte hield haar aan en de actrice besefte dat ze een vergissing had gemaakt. Ze wilde alsnog de 1,90 euro betalen, maar moest mee naar het politiebureau. Daar doorliep ze de volledige procedure van iemand die wordt ingerekend (persoonlijke eigendommen inleveren, fouilleren en dergelijke).

Na enkele uren cel en een verhoor mocht ze weer gaan. Zowel producent Endemol van Onderweg naar Morgen (ONM) als omroep BNN zei vrijdag dat ze de actrice „steunen in deze vervelende situatie”. Zij benadrukken dat het hier om een misverstand gaat en betreuren de gang van zaken. Volgens hen blijkt uit het voorval dat het hebben van een bekend gezicht in het nadeel van prominenten kan werken.

Cabau van Kasbergen stond de laatste tijd veelvuldig in de roddelbladen en andere media, omdat zij de nieuwe vriendin van Jan Smit zou zijn. Zowel de zanger als de actrice hebben aangegeven dat ze geen liefdeskoppel vormen.







Yolanthe fouilleren ::oink::
Ik heb besloten bij de politie te gaan werken ::oink::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #969 Gepost op: 13-03-2007, 01:22:35 »
Ken ik niet.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #970 Gepost op: 13-03-2007, 19:31:53 »
kuch


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #971 Gepost op: 16-03-2007, 18:25:13 »
FC Utrecht meldt zich alsnog aan voor de eredivisie vrouwenvoetbal.

Daarmee krijgt het vrouwenvoetbal de status van topsport in Utrecht. Om dit mogelijk te maken moeten gemeente Utrecht en FC Utrecht de trainingscapaciteit van trainingscomplex bij Stadion Galgenwaard uitbreiden.

De gemeente en FC Utrecht samenwerken om vrouwenvoetbal ook als amateursport in Utrecht te bevorderen. Wethouder Janssen voor Sport vindt dat deze ontwikkeling goed past bij de aanzienlijke groei van vrouwenvoetbal in Nederland. Inmiddels is voetbal de tweede grootste en meest populaire sport die vrouwen beoefenen. Janssen: "Vrouwenvoetbal heeft een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen jaren. Een eredivisie hoort daar bij en dan kan Utrecht niet achterblijven."

 :o Twee dames elftallen?? ik dacht dat we er aan 1 al genoeg hadden  :P :P ... Goed initiatief  ::ok:: ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #972 Gepost op: 16-03-2007, 20:36:02 »
FC Utrecht doet dit in samenwerking met de Zeister damesvoetbalvereniging Saestum, die nu al landskampioen is en ook op Europees niveau mee speelt.

 ::tandpastasmiley:: Sorry dat moest ik er even bij zetten. Saestum is mijn cluppie, vandaar. Ik speel alleen 3 elftallen te laag om bij FC Utrecht te mogen voetballen ben ik bang  ;D Maar goed FC Utrecht gaan dus gewoon kampioen worden, daar kan niemand meer iets aan veranderen. Bij de mannen ben ik danwel niet voor FC Utrecht, maar bij de vrouwen zeker wel  ::ok:: Super leuk voor de meiden van ons eerste dat ze alsnog naar Utrecht kunnen.  ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #973 Gepost op: 16-03-2007, 20:41:48 »
FC Utrecht doet dit in samenwerking met de Zeister damesvoetbalvereniging Saestum, die nu al landskampioen is en ook op Europees niveau mee speelt.

 ::tandpastasmiley:: Sorry dat moest ik er even bij zetten. Saestum is mijn cluppie, vandaar. Ik speel alleen 3 elftallen te laag om bij FC Utrecht te mogen voetballen ben ik bang  ;D Maar goed FC Utrecht gaan dus gewoon kampioen worden, daar kan niemand meer iets aan veranderen. Bij de mannen ben ik danwel niet voor FC Utrecht, maar bij de vrouwen zeker wel  ::ok:: Super leuk voor de meiden van ons eerste dat ze alsnog naar Utrecht kunnen.  ::ok::

Worden we teminste ooit nog eens kampioen  ::) ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #974 Gepost op: 16-03-2007, 22:36:56 »
Met de vrouwen elk jaar  ::jaja:: Tenminste de vrouwen die naar FC Utrecht gaan komen zijn de laatste 11 jaar geloof ik 7 keer landskampioen geworden en hebben dit jaar als eerste vrouwenteam van Nederland kwart finale UEFA Cup gehaald. Dat wil ik de mannen van FC Utrecht nog wel eens zien presteren  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #975 Gepost op: 3-04-2007, 20:59:15 »
Brandalarm in Amsterdam Arena
AMSTERDAM - De brandweer is dinsdagmiddag uitgerukt na een brandmelding in stadion Amsterdam Arena. Het bleek loos alarm.

Volgens een woordvoerster van de Amsterdamse brandweer was een filmprojector in het Ajax Museum in het stadion oververhit geraakt. Daardoor ontstond enige rook, en ging het brandalarm af.

In tegenstelling tot een eerder bericht is echter geen brand ontstaan. Volgens de brandweer heeft een monteur zich inmiddels over de projector ontfermd.

Jammer dat het loos alarm was  :(

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #976 Gepost op: 3-04-2007, 21:02:35 »
Jammer dat het loos alarm was  :(

 ::rofl::

hoor ik daar een Utreghooligan ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #977 Gepost op: 3-04-2007, 21:03:25 »
::rofl::

hoor ik daar een Utreghooligan ::)

 ::rofl::

Nee, ik vind het cultureel gezien geen mooi gebouw  ::) ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #978 Gepost op: 3-04-2007, 21:04:21 »
Nee, ik vind het cultureel gezien geen mooi gebouw  ::) ;D


nee, met de Galgenwaard haal je prijzen binnen  :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #979 Gepost op: 3-04-2007, 21:07:28 »

nee, met de Galgenwaard haal je prijzen binnen  :P

 ::rofl::

Volgens de panorama, is stadion Nieuw Galgenwaard het beste stadion van Nederland  ::trots::

Zie Hier