Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022215 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1000 Gepost op: 16-06-2007, 08:44:01 »
Ik kwam gisteren een Youtube tegen op een van de andere forums waar ik kom, maar kon hem niet overzetten naar hier, omdat ik de complete URL niet had. Nu dus wel.

Kijk en verbaas je. Let vooral op de gezichten van de juryleden. Een van hen maakt er een gewoonte van om toekomstige zangers en zangeressen door zijn manier van doen, de stuipen op het lijf te jagen.

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
« Laatst bewerkt op: 16-06-2007, 08:47:35 door Bodejos »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1001 Gepost op: 16-06-2007, 09:23:02 »
Ik kwam gisteren een Youtube tegen op een van de andere forums waar ik kom, maar kon hem niet overzetten naar hier, omdat ik de complete URL niet had. Nu dus wel.

Kijk en verbaas je. Let vooral op de gezichten van de juryleden. Een van hen maakt er een gewoonte van om toekomstige zangers en zangeressen door zijn manier van doen, de stuipen op het lijf te jagen.

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Wow wat een stem, ongelofelijk. ::ok::
Verder heeft hij wel een bolle en chagrijnige kop ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1002 Gepost op: 16-06-2007, 09:26:30 »
Er hoort ook een verhaal bij.

Die Paul is in het dagelijks leven verkoper van mobiele telefoons, hij staat er met zijn kleding en (inderdaad) chagrijnige kop, nou niet bepaald bij als moeders mooiste (lijkt wel of ie pas een behoorlijke optater heeft gehad op zijn mond).

En dan die koppen van de jury, de reactie van het publiek, en de verbazing van de jury achteraf.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1003 Gepost op: 16-06-2007, 09:28:07 »
Er hoort ook een verhaal bij.

Die Paul is in het dagelijks leven verkoper van mobiele telefoons, hij staat er met zijn kleding en (inderdaad) chagrijnige kop, nou niet bepaald bij als moeders mooiste (lijkt wel of ie pas een behoorlijke optater heeft gehad op zijn mond).

En dan die koppen van de jury, de reactie van het publiek, en de verbazing van de jury achteraf.

Ja echt super. Hij zingt ook echt super fantastisch ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1004 Gepost op: 16-06-2007, 21:50:37 »
(...) en de verbazing van de jury achteraf.
En dat vind ik jammer. Dat betekent dus dat ze zich niet open hadden gesteld. Je zag dat ze vantevoren dachten van: "Oh gedver, opera, nou laat maar", maar waren geschokt en verbaasd omdat ze er ineens achterkwamen dat ze het mooi vonden.
The British are not impressed.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1005 Gepost op: 16-06-2007, 21:54:19 »
En dat vind ik jammer. Dat betekent dus dat ze zich niet open hadden gesteld. Je zag dat ze vantevoren dachten van: "Oh gedver, opera, nou laat maar", maar waren geschokt en verbaasd omdat ze er ineens achterkwamen dat ze het mooi vonden.

Idd, niet bepaald objectief. Die man kan trots zijn op zichzelf ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1006 Gepost op: 16-06-2007, 22:37:49 »
En dat vind ik jammer. Dat betekent dus dat ze zich niet open hadden gesteld. Je zag dat ze vantevoren dachten van: "Oh gedver, opera, nou laat maar", maar waren geschokt en verbaasd omdat ze er ineens achterkwamen dat ze het mooi vonden.

Ik denk dat ze eerder dachten: 'Daar heb je weer zo'n sjakie die denkt dat ie kan zingen waar we er elke dag 1000 van krijgen'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1007 Gepost op: 17-06-2007, 08:22:56 »
Van de ene kant: nu de video de wereld over is gegaan, kijken er wel ontzettend veel meer mensen dan gebruikelijk naar die finale.

Van de andere kant: de verrassing is weg, kan ook niet meer terugkomen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1008 Gepost op: 18-06-2007, 08:17:35 »
Citaat
Paul Potts has won the final of this competition and ins £100000 and will perform at the Royal Variety Performance
Dit haal ik van Google af.

Ik dacht: een tweede keer zal hem dit niet lukken, omdat de verrassing achter het optreden weg is.

Dus tóch.........

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1009 Gepost op: 18-06-2007, 13:46:06 »
Ik denk dat ze eerder dachten: 'Daar heb je weer zo'n sjakie die denkt dat ie kan zingen waar we er elke dag 1000 van krijgen'
Kan ook, in elk geval hadden ze zich niet opengesteld voor het potentiele talent. Waarom een talentenjacht organiseren als je bij elke kandidaat denkt, dat zal wel niks worden.
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1010 Gepost op: 22-06-2007, 18:06:25 »
Een nichtje van mijn ma heeft een vleesetende bacterie, gistermorgen werd had ze haar enkel verstuikt en daarna werd het helemaal zwart. Ze is toen gelijk naar de dokter gegaan die haar doorverwees naar het ziekenhuis. Haar been is er toen helemaal af gehaald, vanmiddag werden ook andere delen van haar lichaam helemaal zwart.

:( :( :(
« Laatst bewerkt op: 22-06-2007, 18:11:03 door Tinuzzz »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1011 Gepost op: 22-06-2007, 18:08:24 »
Een nichtje van mijn ma heeft een vleesetende bacterie, gistermorgen werd had ze haar enkel verstuikt en daarna werd het helemaal zwart. Ze is toen gelijk naar de doktor gegaan die haar doorverwees naar het ziekenhuis. Haar been is er toen helemaal af gehaald, vanmiddag werden ook andere delen van haar lichaam helemaal zwart.

:( :( :(

 :o meen je dat nou :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1012 Gepost op: 22-06-2007, 18:10:48 »
:o meen je dat nou :o

Ja, ik had laatst een op TV iemand gezien, die had een vleesetende bacterie in zijn gezicht (bij "De 25 meest schokkende TV beelden"). :(

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1013 Gepost op: 22-06-2007, 18:15:50 »
:| Da's niet zo best, Tinuzzz... Sterkte ermee.
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1014 Gepost op: 22-06-2007, 18:26:35 »
Een nichtje van mijn ma heeft een vleesetende bacterie, gistermorgen werd had ze haar enkel verstuikt en daarna werd het helemaal zwart. Ze is toen gelijk naar de dokter gegaan die haar doorverwees naar het ziekenhuis. Haar been is er toen helemaal af gehaald, vanmiddag werden ook andere delen van haar lichaam helemaal zwart.

:( :( :(
Wat afschuwelijk! Nooit geweten dat je van een verstuikte enkel zoiets naars kan krijgen! ::oink:: :( :(
Maar als andere lichaamsdelen ook zwart worden, hoe eindigt het dan?  ??? :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1015 Gepost op: 22-06-2007, 18:26:47 »
:| Da's niet zo best, Tinuzzz... Sterkte ermee.

Bedankt.

Wat afschuwelijk! Nooit geweten dat je van een verstuikte enkel zoiets naars kan krijgen! ::oink:: :( :(

Waarschijnlijk had de bacterie het spierweefsel al aangetast, dus dan verstuik je je enkel erg makkelijk.

Citaat
Maar als andere lichaamsdelen ook zwart worden, hoe eindigt het dan?  ??? :(

Haar overlevingskans is nu nog erg nihil.


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1016 Gepost op: 22-06-2007, 18:32:40 »
Afschuwelijk! Zoals Daedalus al zei: Sterkte ermee.



Ik vond trouwens dit via google:

Citaat
Risicogroepen zijn kinderen met waterpokken, mensen met beschadigde immuunsystemen, brandwondenslachtoffers, ouderen met overgewicht en diabetes, kankerpatiënten die chemokuren krijgen, gebruikers van injecteerbare drugs en anabolengebruikers.


De vleesetende bacterie heeft aan een piepkleine opening genoeg om in het lichaam te komen. Eenmaal binnen eet hij eerst het onderhuids vet op en andere zachte weefsels.


Premier Balkenende werd in 2004 ook geveld door een bacterie in zijn been. Het ging toen om een zeer gevaarlijke vleesetende bacterie, een streptokok. Artsen konden toen nog net op tijd een amputatie van de voet van de premier voorkomen.
::oink::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1017 Gepost op: 22-06-2007, 18:36:40 »

Waarschijnlijk had de bacterie het spierweefsel al aangetast, dus dan verstuik je je enkel erg makkelijk.

Haar overlevingskans is nu nog erg nihil.

wat verschrikkelijk, sterkte Tinuzzz
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1018 Gepost op: 22-06-2007, 18:42:12 »
Jullie ook bedankt.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1019 Gepost op: 22-06-2007, 19:16:52 »
Sterkte inderdaad ::hug::
First you go backwards, but then forwards again