Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022696 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1060 Gepost op: 1-09-2007, 15:51:24 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1061 Gepost op: 9-09-2007, 18:46:03 »
'Ik heb het geld niet gestort'

'Miljonair' misleidt anorexiepatiënte

door Harrie Nijen Twilhaar

APELDOORN - De 38-jarige Apeldoornse 'miljonair' Frank Verbeek, die in de uitzending van Pauw & Witteman vrijdagavond in vermomming bekendmaakte dat hij de 32-jarige anorexiepatiënte Saskia van Ruiten uit Leeuwarden minstens 150.000 euro schenkt voor een noodzakelijke behandeling in Zweden, blijkt dit te hebben verzonnen.



De man werd gisteren door deze krant via zijn paspoort ontmaskerd als de 32-jarige Remon de B. uit Apeldoorn die in zijn verleden een spoor van ellende zou hebben achtergelaten. "Ik trok me het lot van de vrouw aan omdat mijn zus aan anorexie is overleden. Maar ik heb het geld niet overgemaakt, dat klopt. Ik weet niet eens hoe die kliniek heet", biechtte De B. op, die beweert dat hij in 2004 zeven miljoen euro met de Staatsloterij won. Volgens De B., alias Frank Verbeek, alias Frank Brown, wilde Univé ook de noodzakelijke behandeling van zijn zus destijds niet betalen. Het identieke verhaal over de anorexiepatiënte had hij ook al bij andere slachtoffers opgehangen. "Dit heeft hij ons ook verteld. Hij noemde zich toen Frank Brown", vertelt een gedupeerde. "Hij plunderde mijn bankrekening leeg."

Dolgelukkig

Saskia, die slechts 41 kilo weegt, krijgt de unieke behandeling die zij nodig heeft niet vergoed. Zij en haar ouders waren dolgelukkig toen Remon de B. het geld wilde betalen. In de uitzending benadrukte hij dat hij liever onherkenbaar wilde blijven.

"Ik heb veel dingen in mijn leven fout gedaan. Het klopt dat ik met justitie in aanraking ben geweest. Iedereen denkt dat ik toch al een fantast ben. Daarom wilde ik ook niet op televisie worden herkend."

De ouders van Saskia hebben hun dochter gisteravond op de hoogte gebracht van het vreselijke nieuws. De redactie van Pauw & Witteman komt morgenavond met een rectificatie.


Linkje naar de uitzending van Pauw en Witteman van afgelopoen vrijdag

::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1062 Gepost op: 9-09-2007, 18:51:18 »
Wat een lul ::niet-ok::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1063 Gepost op: 9-09-2007, 19:47:56 »
Het zal niet de laatste keer zijn, dat ie dit soort dingen doet. Inderdaad een mafketel.


Tja, wat kun je Pauw en Witteman verwijten? Te weinig research gedaan? Ik weet het niet.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1064 Gepost op: 18-09-2007, 16:27:11 »
Echtpaar gaat online vreemd met elkaar
Uitgegeven: 17 september 2007 14:32

AMSTERDAM - Een Bosnisch echtpaar heeft met onmiddellijke ingang een scheiding aangevraagd toen bleek dat ze al tijden onder schuilnamen online aan het chatten waren met elkaar.
 
Het stel trof elkaar in een chatbox zonder te weten dat ze te maken hadden met hun partner. Ze voerden gesprekken over hun huwelijksproblemen en dachten beiden hun soulmate te hebben gevonden. 

Ontmoeten

Sana en Adnan, online bekend als 'Sweetie' en 'Prince of Joy', ontdekten hun wederzijdse geheim toen ze het tijd vonden om elkaar eens in het echte leven te ontmoeten.

Na de onthullende ontmoeting besloot het stel direct te scheiden. Die beslissing was wederzijds, ze beschuldigen elkaar ervan vreemd te zijn gegaan.


Ge-wel-dig  ::rofl:: ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1065 Gepost op: 18-09-2007, 16:43:15 »
]

kijk en huiver: democratische V.S.

verkiezingen 2004; er was gesjoemeld met de stemmen waardoor Bush president werd.
de man stelt de vraag waarom kerry hier niets tegen gedaan heeft.
vervolgens wordt de man verwijderd en krijgt stroomstoten toegediend.

is het echt of zou het in scene zijn gezet?
(filmpje is van 17-9-07
« Laatst bewerkt op: 18-09-2007, 21:02:31 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1066 Gepost op: 18-09-2007, 18:27:25 »
Ik heb het akelige vermoeden dat het niet in scene gezet is.



OT, vanaf mijn balkon zag ik onderstaande scene. Later bleek dat een kind met een fiets het zebrapad was overgestoken, en de grijze auto niet meer heeft kunnen remmen.

Fietser kwam op de motorkap terecht, en de voorruit van de auto compleet ingedeukt, dus het is een behoorlijke klap geweest.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1067 Gepost op: 19-09-2007, 10:04:18 »
]

kijk en huiver: democratische V.S.

verkiezingen 2004; er was gesjoemeld met de stemmen waardoor Bush president werd.
de man stelt de vraag waarom kerry hier niets tegen gedaan heeft.
vervolgens wordt de man verwijderd en krijgt stroomstoten toegediend.

is het echt of zou het in scene zijn gezet?
(filmpje is van 17-9-07

Hmmm ik weet niet of het echt is hoor.
Ik vind die man niet heel erg natuurlijk.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1068 Gepost op: 19-09-2007, 15:09:25 »
ik twijfel een beetje; ik weet niet hoelang de man al het woord had toen het filmpje begon, je ziet vrijwel meteen dat de twee agenten elkaar aankijken en iets zeggentegen elkaar, daarna wordt hij vastgepakt. de omstanders zitten er zo relaxet bij, het stemgeluid van de man is steeds op goede sterkte.
maar waarom zou het een vooropgezette actie zijn?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1069 Gepost op: 19-09-2007, 16:12:11 »
ik twijfel een beetje; ik weet niet hoelang de man al het woord had toen het filmpje begon, je ziet vrijwel meteen dat de twee agenten elkaar aankijken en iets zeggentegen elkaar, daarna wordt hij vastgepakt. de omstanders zitten er zo relaxet bij, het stemgeluid van de man is steeds op goede sterkte.
maar waarom zou het een vooropgezette actie zijn?

Om Bush in een kwaad daglicht te stellen?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1070 Gepost op: 19-09-2007, 17:27:05 »
als het wel echt is, vind ik wel dat de omstanders heeeeeel relaxed reageren op een getrokken pistool
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1071 Gepost op: 19-09-2007, 18:31:05 »
Citaat
Automobiliste rijdt van Ketelbrug water in
LELYSTAD - Een auto is woensdagmiddag op de A6 van de Ketelbrug afgereden en in het water beland. De inzittende is gewond uit het water gehaald en gereanimeerd, zo meldde de politie woensdag.
De vrouwelijke bestuurder passeerde de eerste gesloten slagbomen, bemerkte de vergissing, en reed vervolgens achteruit omdat zij dacht op de brug te staan. Zij was er echter al voorbij, waardoor zij achteruit van de brug afreed en dertien meter lager in het Ketelmeer viel.
De vrouw zou ongeveer 25 minuten in het water hebben gelegen. Zij is met spoed openomen in een ziekenhuis. Over haar toestand is verder nog niets bekend.
De Ketelbrug is gestremd voor scheepvaartverkeer. Auto's kunnen wel weer over de brug, maar ze worden over één rijstrook geleid.
Zo bizar, we zijn gewoon over haar heen gereden ::oink:: We stonden eerst helemaal stil, vlak voor de brug. Nadat de traumaheli was geland konden we weer verder rijden. Wel stonden er een paar mannetjes naar beneden te staren. En dan lees je later dit!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1072 Gepost op: 21-09-2007, 19:17:53 »
Salaris minister gaat omhoog


Het kabinet heeft besloten het huidge ministerssalaris te verhogen met tien procent. Dat salaris geldt als de maximumnorm voor de overige inkomens in de publieke sector. Dit ligt in lijn met voorstellen van een commissie onder leiding van oud-minister Hans Dijkstal.

Die stelde voor het salaris nog verder te verhogen, tot maximaal 130 procent van het huidige. Zover gaat het kabinet nu nog niet. Een in te stellen commissie van wijzen moet besluiten over de fasering van de verdere verhoging.

Het kabinet wil een "samenhangend loongebouw" invoeren, waarin de minister-president het meest verdient; 110 procent van het salaris van de andere ministers. Een staatssecretaris verdient dan 90 procent van het salaris van een minister.

De minister-president verdient nu nog bruto 9.925 per maand, evenveel als de andere ministers.

De voorstellen van minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) voorzien ook in versoberingen, zoals beperking van de duur van uitkeringen, invoering van sollicitatieplicht en aanpassing van vergoedingen voor onkosten.



absurd gewoon ::ohno::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1073 Gepost op: 21-09-2007, 19:20:22 »
]

kijk en huiver: democratische V.S.

verkiezingen 2004; er was gesjoemeld met de stemmen waardoor Bush president werd.
de man stelt de vraag waarom kerry hier niets tegen gedaan heeft.
vervolgens wordt de man verwijderd en krijgt stroomstoten toegediend.

is het echt of zou het in scene zijn gezet?
(filmpje is van 17-9-07


Het is dus wel echt zo! ::oink::

De agenten wilden de jongen grijpen omdat hij de orde zou verstoren.
Kerry heeft inmiddels gezegt dat hij ook vond dat de politie veel te hard optrad.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1074 Gepost op: 21-09-2007, 19:50:14 »
wow! ::oink::
te erg!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1075 Gepost op: 22-09-2007, 17:23:55 »
Agenten krijgen denk ik ook slechts opdracht, maar mogen gerust zelf te kijk worden gezet doordat ze ingegrepen hebben terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand was. Dat heet democratie in Amerika.......

Wanneer die jongen had gezegd dat de leider van de ku klux klan een standbeeld had moeten krijgen, hadden ze waarschijnlijk gezegd: ''vrijheid van menings-uiting staat bij ons hoog in het vaandel......''

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1076 Gepost op: 3-10-2007, 19:08:27 »
Nonnen in heuse catfight  8) 8) 8)
 Een Italiaans klooster moet de deuren sluiten omdat de drie resterende nonnen enkele maanden geleden in een heuse catfight met elkaar verwikkeld zijn geraakt. Moeder overste moest als gevolg van de vechtpartij korte tijd met schrammen in het gezicht opgenomen worden in het ziekenhuis.

De lokale aartsbisschop die zich met de zaak bemoeide, vroeg het Vaticaan daarop om de deuren van het Santa Clara-klooster in Bari definitief te vergrendelen. Zover is het echter nog niet want zuster Liliana, de 'bazige tiran' tegen wie de twee andere nonnen hun agressie richtten, weigert haar verblijfplaats van de laatste 44 jaar te verlaten.

Gebed en boetedoening
De Clarissen worden beschouwd als de strengste geloofsgemeenschap binnen de Romeinse katholieke kerk. Gebed, boetedoening en zelfreflectie staan er centraal. De gebruikelijke rust werd er vorige zomer echter bruusk verstoord toen zusters Annamaria en Gianbattista in opstand kwamen tegen het moeilijke karakter van hun moeder overste. Ze krabden haar gezicht open en wierpen haar tegen de grond. Beide onruststooksters zijn intussen in een nabijgelegen klooster ingetrokken.

Oppernon Liliana moet van de aartsbisschop eigenlijk ook ophoepelen, maar zij is niet van plan om zich zonder slag of stoot over te geven. In een brief naar de paus heeft ze geschreven dat ze haar klooster pas zal verlaten als God daartoe de tijd rijp heeft gevonden. (svm)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1077 Gepost op: 4-10-2007, 22:16:21 »
Twee tegen een is gemeen, hoor.

Zuster Serpentia, Zuster Secretia, en Zuster Ammehoela zouden voor leuke Reality-TV kunnen zorgen......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1078 Gepost op: 4-10-2007, 22:19:38 »
Twee tegen een is gemeen, hoor.

Zuster Serpentia, Zuster Secretia, en Zuster Ammehoela zouden voor leuke Reality-TV kunnen zorgen......

Nee! Niet nóg een Gouden Kooi!
 ::niet-ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1079 Gepost op: 7-10-2007, 19:10:52 »
Vlaamse nationalisten verbranden Belgische vlag

Citaat
Ongeveer 350 Vlaamse nationalisten hebben vandaag in een plaats bij Brussel Belgische vlaggen verbrand en opgeroepen tot onafhankelijkheid van het Franstalige Wallonië.

De demonstranten hielden een mars in Sint-Genesius-Rode, op de breuklijn van de politieke crisis. Het ligt in het Nederlandstalige Vlaanderen, maar 60 procent van de inwoners is Franstalig. De mars was georganiseerd door de Voorpost, een radicale Vlaamse beweging die voor splitsing van België is. De deelnemers, onder wie zeventien parlementsleden van het rechtse Vlaams Belang, droegen spandoeken met teksten als 'Dood aan België'.

:o