Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022840 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1160 Gepost op: 24-01-2008, 20:29:17 »
 ::oink::
Geniet nooit met mate...

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1161 Gepost op: 24-01-2008, 22:34:22 »
 ::oink:: Je zal d'r maar liggen zeg.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1162 Gepost op: 27-01-2008, 01:27:11 »
Dees vind ik niet online terug,ik heb het gehoord op de radio......
Ergens in een croc farm (krokodillenkwekerij) is een "kweker" gegrepen door een krokodil. Zijn collega haalde vliegensvlug een geweer,mikte,en...miste...ipv de krokodil schoot hij zijn collega dood  :o :o

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1163 Gepost op: 27-01-2008, 11:23:23 »
Citaat
Kapotte satelliet dreigt op aarde neer te storten

Iedereen kan in februari en maart beter goed uitkijken. Een Amerikaanse spionagesatelliet heeft het begeven en dreigt nu ergens op Aarde neer te storten.

Dat meldt de Amerikaanse omroep Fox News vandaag. Een hoge functionaris van het Witte Huis heeft het nieuws bevestigd en vertelt dat momenteel nog onderzocht wordt hoe de schade zo klein mogelijk kan worden gehouden. Het gevaarte zal waarschijnlijk binnen twee maanden neerploffen. De satelliet bevat mogelijk schadelijke materialen.

Gelukkig is Valthermond maar klein. ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1164 Gepost op: 1-03-2008, 18:16:46 »
Sorry Bakkertje...  ;D

Almere lelijkste plek van Nederland

De Belgische stad Charleroi is verkozen tot lelijkste plek ter wereld. Binnen Nederland mag Almere zich winnaar noemen van de verkiezing, georganiseerd door volkskrantreizen.nl. In totaal brachten 2.900 mensen hun stem uit; samen verdeelden zij ruim 17 duizend punten over tien genomineerde plekken.
Door bezoekers van de site van verkozen tot lelijkste plek van Nederland. Wereldwijd wordt Charleroi als extreem lelijk beschouwd.
De verkiezing is het resultaat van een levendig debat op de site over lelijke plekken. Lezers stuurden honderden voorbeelden toe. De reisredactie organiseerde vervolgens de wedstrijd. De meest genoemde bestemmingen werden genomineerd: vijf in het buitenland en vijf in Nederland. Per categorie konden lezers zes punten verdelen.

Charleroi kreeg bijna eenderde van de punten. Luik, eveneens in België, belandde op een tweede plaats – ondanks een oproep van de Belgische Radio 1 voor het Noord-Russische Nikel te kiezen. Die stad werd derde, gevolgd door de collega-mijnsteden Katowice (Polen) en Copsa Mica (Roemenië). In Nederland ging zowel Almere als Nieuwegein van begin af aan op kop; uiteindelijk kreeg Almere 4.212 punten en Nieuwegein 4.118 – een miniem verschil. Den Helder werd derde, Heerlen vierde en Eindhoven vijfde.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1165 Gepost op: 1-03-2008, 18:57:46 »
Ben vaker in ALmere geweest, er zijn best leuke hoekjes te vinden, hoor.

Maar wat denk ik tot deze uitverkiezing heeft bijgedragen, dat is dat oerlelijke podium (die hefbrug zonder doel), op de markt in Almere Stad. Weg dat ding, en Almere fleurt er meteen van op.


De plaatselijke handelaar in oud ijzer zou er zielsgelukkig mee zijn.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1166 Gepost op: 1-03-2008, 20:08:38 »
Ben vaker in ALmere geweest, er zijn best leuke hoekjes te vinden, hoor.

Maar wat denk ik tot deze uitverkiezing heeft bijgedragen, dat is dat oerlelijke podium (die hefbrug zonder doel), op de markt in Almere Stad. Weg dat ding, en Almere fleurt er meteen van op.


De plaatselijke handelaar in oud ijzer zou er zielsgelukkig mee zijn.


Nou weet je Bodejos...ze pronken zo met het nieuwe stadscentrum maar hebben niet door dat dat Almere nu juist zo lelijk maakt.
Ik vind het jammer dat er enkel gekeken wordt naar de gebouwen in Almere. Ze vergeten te kijken naar het vele groen wat de stad ook behelst en niet te vergeten al die mooie watertjes middenin de woonwijken.
Ik vermoed dat de meesten mensen nog nooit een mooie wandeling hebben gemaakt in Almere, want dan hadden ze kunnen weten dat Almere zo lelijk nog niet is....enkel de kern van Almere Centrum is gewoon oerlelijk!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1167 Gepost op: 1-03-2008, 21:38:10 »
Mijn broer heeft onder meer op de Olstgracht, Nijmegenpad (of weg?), Enschedepad, en op nog een adres (boven een DA-drogist) gewoond.

We maakten vaker wandelingen langs het Weerwater, en vlakbij het stadscentrum door die gewone woonstraten. Ik heb Almere zelf best wel leuk gevonden hoor, maar inderdaad: het centrum bepaalt dus een beetje het hele image van de hele stad. Terwijl je Almere-Haven hebt, Muziekwijk, en hoe heten de andere kernen ook weer? Tussen die kernen in kun je inderdaad leuk wandelen.


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1168 Gepost op: 2-03-2008, 18:01:38 »
Nou weet je Bodejos...ze pronken zo met het nieuwe stadscentrum maar hebben niet door dat dat Almere nu juist zo lelijk maakt.
Ik vind het jammer dat er enkel gekeken wordt naar de gebouwen in Almere. Ze vergeten te kijken naar het vele groen wat de stad ook behelst en niet te vergeten al die mooie watertjes middenin de woonwijken.
Ik vermoed dat de meesten mensen nog nooit een mooie wandeling hebben gemaakt in Almere, want dan hadden ze kunnen weten dat Almere zo lelijk nog niet is....enkel de kern van Almere Centrum is gewoon oerlelijk!!!

Vergeet de Regenboogbuurt niet, dat vind ik persoonlijk niet erg mooi  ::ohno::


Maar idd, Almere heeft ook wel hele mooie wijken, en veel groen  ::jaja:: ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1169 Gepost op: 18-03-2008, 10:45:04 »
  121     Teletekst di 18 mrt           
 ***************************************
    Eindelijk regeerakkoord in België   

 ***************************************
 ` In België zijn de vijf beoogde       
 coalitiepartijen het na een vergadering
 van 21 uur eens geworden over de       
 laatste punten van het regeerakkoord. 
 Daarmee komt een eind aan de politieke
 crisis in België,die negen maanden     
 heeft geduurd.                         
                                       
 Uit kringen rond de onderhandelaars is
 vernomen dat er vooral over het       
 vreemdelingenbeleid veel verschillen   
 van mening waren.                     
                                       
 Er kunnen nu ministers worden benoemd 
 en koning Albert zal waarschijnlijk   
 donderdag de nieuwe regering beëdigen.
 Yves Leterme,die de verkiezingen in   
 juni won,wordt dan eindelijk premier.

122     Teletekst di 18 mrt           
 ***************************************
    Nieuwe regering België is kwetsbaar

 ***************************************
 ` Nu er in België een regeerakkoord op
 tafel ligt,is er een einde gekomen aan
 de langste formatie in de geschiedenis
 van België.Ruim negen maanden is er   
 gepraat.De regering is kwetsbaar:in het
 akkoord staat weinig concreets en     
 besluiten over de staatshervorming zijn
 eerder al naar juli doorgeschoven.     
                                       
 Een groep van wijzen onderhandelt tot 
 die tijd over meer bevoegdheden voor   
 Vlaanderen en Wallonië.               
                                       
 Het akkoord is vooral gesloten onder   
 druk van interimpremier Verhofstadt.Hij
 had aangekondigd dat hij hoe dan ook   
 donderdag zou stoppen en die deadline 
 heeft waarschijnlijk geholpen.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1170 Gepost op: 18-03-2008, 11:03:10 »
Citaat
Een groep van wijzen

uhm.....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1171 Gepost op: 20-03-2008, 06:06:07 »
uhm.....
Filip,Mathilde en Laurent  ::)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1172 Gepost op: 20-03-2008, 09:03:20 »
ach ja, natuurlijk!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1173 Gepost op: 22-03-2008, 12:52:49 »
Citaat
De NS wil in het volgende overleg over de OV-studentenkaart praten over de onduidelijke regels voor feestdagen. Studenten kunnen kiezen tussen vrij reizen in het weekend of doordeweeks.

Met een weekkaart kan niet vrij worden gereisd op feestdagen als Goede Vrijdag en Tweede Paasdag. Toch waren gisteren veel scholen en universiteiten open en wisten veel weekkaartstudenten niet dat ze een kaartje moesten kopen.

De NS was gisteren coulant en deelde geen bekeuringen uit, maar waarschuwt dat dit geen gewoonte gaat worden. Studenten die al een kaartje gekocht hadden, kunnen hun geld terugkrijgen.

Ik zet dit bewust als quote, omdat ik er meteen op wil reageren.

Gisteren nam ik de bus naar het station, en inderdaad: er stapten op diverse plekken studenten in, die niet op de hoogte waren van deze rare regel. In Maastricht waren diverse scholen en de Universiteit gewoon open, mensen hadden bloktoetsen, mijn zus werkt bij de Universiteit en had ook geen vrij.

De studenten werden met boetes geconfronteerd als ze niet betaalden. De meesten deden dat, echter onder protest.

Toch vind ik het betalen op een vrijdag, wanneer je een weekOV hebt, onterecht. Ik weet niet of het zo is, maar een bezitter van een WEEKEND-OV, die kan WEL reizen op Goede Vrijdag, en Paasmaandag. Zo is me dat tenminste verteld.

Ik vind dat heel raar. Wie weet of dat klopt? Het is een stukje rechtsongelijkheid. Een student die vrijdag naar huis wil, en soms enkele tientjes neer moet tellen, voelt dat toch echt in zijn of haar portemonnee, terwijl die vrijdag in feite gewoon een vrijdag is. Als alles nou gesloten was (winkels, banken, scholen en universiteiten) dan kon ik me er nog iets bij voorstellen. Maar nu klopt het niet.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1174 Gepost op: 23-03-2008, 16:36:44 »


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nu kan PSV de titel niet meer ontgaan  ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1175 Gepost op: 24-03-2008, 12:32:43 »

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nu kan PSV de titel niet meer ontgaan  ;D


Denk nog eens terug aan vorig jaar, het kan snel gaan in voetbal. ;)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1176 Gepost op: 24-03-2008, 13:13:37 »
Kom op man,  ;D
7 Punten verschil, nog 4 wedstrijden en Ajax moet volgende week tegen SC Heereveen, als ze dat verliezen en PSV wint dan is PSV kampioen  ;D

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1177 Gepost op: 24-03-2008, 13:34:56 »
Ajax moet volgende week tegen SC Heereveen, als ze dat verliezen
Hoezo "ALS"???? Uiteraard verliest Ajax van SC Heerenveen!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1178 Gepost op: 11-04-2008, 16:00:01 »
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een 36-jarige moeder uit het Belgische Angleur, vlakbij Luik, is opgepakt nadat ze heeft toegegeven dat ze haar zoontje expres heeft laten verhongeren.

De vrouw vond haar bijna twee jaar oude zoontje dinsdagochtend dood in zijn stoeltje. Twee uur later belde ze de hulpdiensten. Artsen stelden vast dat het kind ondervoed was en slechts 6,350 kilo woog. Een autopsie bracht donderdag aan het licht dat het lichaam van het kind geen vet bevatte, meldt persbureau Belga.

De moeder verklaarde dat ze het kind van honger had laten omkomen omdat het niet gewenst was en ze zich in de steek gelaten voelde, omdat haar partner in het buitenland werkt. De vrouw zit vast en riskeert een celstraf van tien tot zeventien jaar. Drie andere kinderen zijn uit huis geplaatst.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

afschuwelijk
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1179 Gepost op: 23-04-2008, 13:16:46 »
Tony Blair blijkt zwartrijder
Uitgegeven: 23 april 2008 11:49
Laatst gewijzigd: 23 april 2008 12:02

LONDEN - Miljoenen verdiende hij sinds zijn afscheid als premier van Groot-Brittannië maar de gewezen regeringsleider Tony Blair had maandag geen geld of creditcards op zak om een treinkaartje te kunnen betalen.
 
De 54-jarige oud-politicus werd maandag zonder geldig vervoersbewijs gesnapt door een conducteur die uiteindelijk met de hand over het hart streek en Blair gratis mee liet reizen, meldde de Britse tabloid Daily Mail woensdag. 

Een beveiligingsman van Blair zou volgens een woordvoerder van de ex-premier hebben aangeboden het eerste klasse kaartje te betalen maar dat hoefde niet van de conducteur. Blair, in de trein op weg naar vliegveld Heathrow, spaarde 30 euro uit door de geste.

 ::rofl:: ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again