Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022320 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1400 Gepost op: 20-03-2009, 17:09:15 »
legaal rookcafé

 ::rofl:: wat een inventiviteit!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1401 Gepost op: 22-04-2009, 22:59:53 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1402 Gepost op: 22-04-2009, 23:53:27 »
Heel naar ja. Hij heeft maar kort kunnen genieten van zijn mooie plekje op de voorpagina. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1403 Gepost op: 23-04-2009, 13:29:41 »
Rel rond homofiele olifant in Polen

De seksuele voorkeur van een olifant heeft de gemoederen verhit in Polen. Lokale media meldden dat de partij Recht en Rechtvaardigheid kritiek heeft geuit op de dierentuin van de stad Poznan wegens het aanschaffen van het mogelijk homofiele zoogdier.

''We hebben geen 37 miljoen zloty's (8,5 miljoen euro) uitgegeven voor het grootste olifantenhuis van Europa om dan te zien dat er een homo-olifant leeft'', aldus raadslid Michal Grzes van de rechtse oppositiepartij.

''Het was de bedoeling dat we een kudde zouden krijgen, maar hoe kan Ninio nageslacht produceren als hij mannelijke vrienden prefereert boven vrouwelijke?''

De directeur van de dierentuin heeft verklaard dat de 10-jarige bul waarschijnlijk nog twijfelt over zijn seksuele voorkeur. Het zou goed kunnen zijn dat Ninio alsnog op vrouwtjes gaat vallen. Olifanten zijn doorgaans rond hun veertiende levensjaar geslachtsrijp.

Bron: nu.nl

 ::rofl:: geweldig!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1404 Gepost op: 23-04-2009, 13:39:45 »
Woehahaha ::rofl:: ::rofl::
Hij twijfelt nog ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1405 Gepost op: 23-04-2009, 20:19:53 »
 ::rofl::  ::rofl:: waar sommige mensen zich druk over maken zeg...  :P

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1406 Gepost op: 27-04-2009, 18:39:12 »
Een item over Eddie Zoe bij E.R. bij RTL boulevard... hij is blijkbaar net met zijn hele gezin naar Maleisie vertrokken... ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1407 Gepost op: 30-04-2009, 12:10:15 »
Het incident in Apeldoorn.

Op dit moment is nog niet duidelijk of het een ongeluk is of een aanslag, maar ik zat verbijsterd voor de televisie. Ik zag wel dat een beschadigde auto in beeld verscheen, maar had niet in de gaten wat e rprecies gebeurde.

Momenteel zouden er 14 gewonden zijn, van wie enkelen ernstig.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1408 Gepost op: 30-04-2009, 13:30:30 »
Inmiddels net bevestigd dat er twee doden zijn gevallen..erg triest allemaal :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1409 Gepost op: 30-04-2009, 13:42:40 »
Inderdaad afschuwelijk. Las nu zelfs al vier doden. En als je dat allemaal zo leest zou je toch bijna denken aan een aanslag.   :\'(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1410 Gepost op: 30-04-2009, 13:48:37 »
4 doden had ik nog niet meegekregen. Inderdaad, wat je zegt: hoe meer je erover nadenkt, hoe onwaarschijnlijker ik het vind dat het om een ongeluk gaat. Want als dat zo zou zijn, dan zou die Suzuki in eerste instantie al snelheid hebben verloren.

Kan natuurlijk altijd dat de bestuurder onwel is geworden, vervolgens op het publiek inreed, en van daaruit met ingedrukt gaspedaal zijn weg vervolgde. Maar het klinkt te bizar om dat aan te nemen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1411 Gepost op: 30-04-2009, 14:42:24 »
Deze kl**tzak van een vent heeft dus (volgens ooggetuigen) de stoet gevolgd, gewacht tot de bus van de koninklijke familie langskwam, vaart gemaakt, ten minste twee mensen doodgereden en op een haar na de koninklijke bus en de perswagen gemist. En hij is er verd*mme zelf nog levend vanaf gekomen ook.

Het was juist zo'n heerlijke zonnige koninginnedag, en dit drama werpt een afschuwelijke schaduw over alles.  Ik ben bang dat komende koninginnedagen nooit meer zo gemoedelijk zullen zijn als anders...

Mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en hun families. :\'(
« Laatst bewerkt op: 30-04-2009, 17:14:02 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1412 Gepost op: 30-04-2009, 14:58:43 »
Echt verschrikkelijk... Hoe kun je zoiets doen!!! Ik snap er niets van...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1413 Gepost op: 30-04-2009, 16:09:34 »
23 slachtoffers en 4 doden ::ohno::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1414 Gepost op: 30-04-2009, 18:06:50 »
23 slachtoffers en 4 doden ::ohno::
daar zijn nog niet eens de psychologische slachtoffers bijgerekend :(
allemaal kleine kinderen die dit hebben zien gebeuren ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1415 Gepost op: 30-04-2009, 18:08:47 »
Ik zat straks in de bus terug naar huis, en ik hoorde achter me mensen zeggen: ''het zal wel een zwarte zijn die dit op zijn geweten heeft''.

Ik heb de persconferentie gezien, en daarin werd uitdrukkelijk vermeld dat het een autochtone man van 38 jaar was. Aan de daad zelf verandert het niets, maar ik hoop van harte dat dat klopt. Want mocht het een allochtoon zijn geweest, dan had dit wilders en consorten minimaal 10 tot 15 kamerzetels opgeleverd.

Eigenlijk ook verschrikkelijk, dat onwetenden er zonder meer vanuit gaan dat het wel een allochtoon zal zijn geweest. Die dommeriken waren alleen maar kwaad dat het vuurwerk hier in Maastricht niet zal doorgaan, voor de rest interesseert het ze niet, wat er in Apeldoorn gebeurd is.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1416 Gepost op: 30-04-2009, 18:10:34 »
het was een blanke 38 jarige man
die van mij apart heel lang achter de tralies mag zitten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1417 Gepost op: 30-04-2009, 18:27:42 »
Wat bezielt zo'n man? Zou het een zelfmoordaanslag zijn geweest? Hij moet beseft hebben dat je hier nooit mee wegkomt...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1418 Gepost op: 30-04-2009, 18:33:17 »
Ik ben niet koningsgezind, maar ben er ook niet tegen. Ik vraag me af, of het koninklijke gezelschap zich naast de schrik om het gebeurde, realiseert dat zij het echte doelwit waren. Het is dat die eerdere botsing het tijdsschema van de dader in de war schopte (met als gevolg veel slachtoffers in het publiek), anders had de Suzuki dus inderdaad de bus geraakt.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1419 Gepost op: 30-04-2009, 19:53:31 »
Ik vraag me af, of het koninklijke gezelschap zich naast de schrik om het gebeurde, realiseert dat zij het echte doelwit waren.

Natúúrlijk realiseren ze zich dat Jos... Ik heb de koningin ook nog ooit zo aangeslagen gezien!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"