Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022118 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1440 Gepost op: 1-05-2009, 21:05:20 »
Dat beroep van beveiliger klopt kennelijk niet. Nu was ie ineens transportmedewerker bij een postorderbedrijf.

Maar het doet er verder niet meer toe. Hij heeft momenteel 6 mensen de dood in gejaagd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1441 Gepost op: 1-05-2009, 22:01:02 »
Hij heeft momenteel 6 mensen de dood in gejaagd.

Waaronder een goede bekende van mijn moeder.
Wat een idioot.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1442 Gepost op: 1-05-2009, 23:55:39 »
Waaronder een goede bekende van mijn moeder.
Wat een idioot.

::ohno:: Sterkte aan je moeder :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1443 Gepost op: 2-05-2009, 00:06:10 »
Waaronder een goede bekende van mijn moeder.
Wat een idioot.

Echt erg... Heel veel sterkte aan je moeder dan..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1444 Gepost op: 2-05-2009, 00:13:57 »
Hij verdient iig een darwin award. Ik ben hem dankbaar dat hij zijn genen uit de genenpool heeft gehaald.

Waaronder een goede bekende van mijn moeder.
Wat een idioot.
ook namens mij veel sterkte aan je moeder. En aan je zelf natuurlijk ook.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1445 Gepost op: 2-05-2009, 11:08:54 »
sterkte aan je moeder, Lautjuh. En ook voor jou, want jij zal die persoon uiteraard ook hebben gekend.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1446 Gepost op: 2-05-2009, 22:43:58 »
Ook namens mij veel sterkte voor jou en je moeder, Lau, en uiteraard ook voor alle andere betrokkenen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1447 Gepost op: 2-05-2009, 23:38:29 »
Bedankt hoor allemaal  :), al hoeven jullie mij geen sterkte te wensen, ik ken haar niet.
Apeldoorn is hier wel heel dichtbij, ben blij dat ik er niet heen geweest ben.
Maar goed. Wat valt er nog over te zeggen..

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1448 Gepost op: 3-05-2009, 00:14:00 »
Apeldoorn is hier ook heel dichtbij!
Ik ben daar vaak langs gekomen, langs die naald.
Twee weken geleden nog voor een lasergame!

Tja, dat maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Het is erg, hoe dan ook!
Eigenlijk zou je willen zeggen, blij dat ik daar niet was, omdat het zo dicht bij is. Maar het is nooit in me opgekomen om daar naar toe te gaan.

~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1449 Gepost op: 3-05-2009, 07:41:31 »
Ramptoerisme, ja iedereen kent het fenomeen. We zullen nooit weten of mensen die gisteren De Naald bezochten, dit deden uit respect voor de slachtoffers, of dat ze er misschien stiekem spijt van hadden dat ze er donderdag niet live bij waren.

Jaren geleden was er die aardbeving in Midden-Limburg. Twee dagen naderhand kreeg het plaatselijke cafe bezoek van een ouder echtpaar uit Zoetermeer. De kastelein zag dat de mensen teleurgesteld om zich heen keken, en vroeg wat er aan de hand was. Zeggen ze: nu komen we helemaal  uit Zuid-Holland naar Herkenbosch , en nu is er niets te zien.........

De man heeft hen fijntjes uitgelegd dat de lokale bevolking niet op dit soort belangstelling zat te wachten, en heeft ze naar Roermond verwezen, toen ze vroegen of ze ergens iets konden eten.........

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1450 Gepost op: 3-05-2009, 13:07:44 »
Ramptoerisme, ja iedereen kent het fenomeen. 
::niet-ok::Tja, daar zouden ze nog wat op moeten kunnen bedenken dat ze die mensen(?) op de ene of de andere manier kunnen bestraffen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1451 Gepost op: 3-05-2009, 13:12:44 »
is nieuwsgierigheid niet menseigen? als er iets leuks te zien is gaan mensen toch ook kijken, waarom dan niet als er iets naars is?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1452 Gepost op: 3-05-2009, 13:52:40 »
Nieuwsgierigheid naar andermans miserie, waarom, om jezelf achteraf beter te voelen?
Jij moet voor mij geen ellende kennen opdat ik mij beter zou voelen.
Als je het achteraf allemaal in de krant kunt lezen weet je het toch ook, en dit met een beetje verbeelding (is ook menseigen), toch?
En dan kunnen de ordemensen wss beter hun ding doen en mss zelfs nog wat of iemand redden of helpen, waar het nu vaak moeilijk wordt.
Het gaat niet altijd om dingen die voorbij maar vaak maar nog aan de gang zijn.
Ramptoerisme? ::ohno::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1453 Gepost op: 3-05-2009, 17:01:23 »
maar waarom  het ene wel (het leuke)accepteren en het andere niet (de ramp)?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1454 Gepost op: 3-05-2009, 17:06:28 »
Het niet-leuke hoeft toch niet.  Ramptoeristen zijn trouwens meestal mensen die uit zijn op sensatie.
En omwille van de nabestaanden en om de werking van de ordediensten niet in het gedrang te brengen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1455 Gepost op: 3-05-2009, 19:00:26 »
::niet-ok::Tja, daar zouden ze nog wat op moeten kunnen bedenken dat ze die mensen(?) op de ene of de andere manier kunnen bestraffen.
Dat kan soms middels een noodverordening, zoals onlangs rondom het Turkish Airlines toestel van kracht was.
The British are not impressed.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1456 Gepost op: 3-05-2009, 20:36:18 »
Dat kan soms middels een noodverordening, zoals onlangs rondom het Turkish Airlines toestel van kracht was.

Maar ja... daar leverde het levensgevaarlijke situaties op de A9 op....
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1457 Gepost op: 10-05-2009, 19:13:44 »
Diverse bronnen (teletekst, krant en L1-radio) vermeldden het volgende:



Jomanda, het zelfverklaarde Nederlandse medium, waarschuwde in de weken voor Koninginnedag dat er die dag "grote problemen" te verwachten waren. Dat liet haar advocaat weten, nu blijkt dat mevrouw maandag niet aanwezig zal zijn op een rechtbankzitting rond een zaak waarin ze terecht staat. Jomanda zei ook aan Pim Fortuyn, twee weken voor hij vermoord werd, om een bodyguard te nemen. Dat laat haar - goedgelovige - advocaat Luc Benistant zaterdag weten.

Nu kan ze niet in Nederland op een proces rond de in 2001 overleden actrice Sylvia Millecam aanwezig zijn, omdat "op dit moment in haar beleving een soortgelijk probleem speelt komende week, waardoor zij zich niet in staat acht te komen. Het tijdstip geeft haar zorgen", aldus advocaat Benistant zaterdag. Welke ramp dan maandag over Nederland zal komen, kan hij niet zeggen. Een woordvoerder van de rechtbank zegt dat de zitting maandag gewoon om 9 uur start.


Borstkanker

Bang voor het proces is ze volgens Benistant niet. Jomanda staat samen met twee andere alternatieve artsen terecht. Ze zou Sylvia Millecam in de armen van alternatieve genezers hebben gedreven. De actrice zette de conventionele kankerbehandeling stop, en overleed uiteindelijk toch aan borstkanker.
Wanneer Jomanda, die in Canada verblijft, wel naar Nederland komt, weet haar raadsman niet. Een woordvoerster van de rechtbank houdt het bij: "We gaan gewoon maandag om 9.00 uur beginnen." De advocaat dient maandag een verzoek in om de zitting te verplaatsen naar een andere datum.



Op de eerste plaats heeft ze dit inderdaad verteld toen Pim Fortuyn werd vermoord (maar ieder weldenkend mens had dat kunnen  bedenken), echter: het verhaal kwam ook pas achteraf in de media, dus nooit te bewijzen dat het authentiek is. En nu presteert ze het weer: een ''voorspelling achteraf'' wereldkundig maken.


Op dezelfde manier komen ook die nostradamusvoorspellingen in de publiciteit: vooraf wordt er met geen woord over gerept, en heeft er een ramp plaatsgevonden, dan haasten ze zich om te beweren dat ze het al weken geleden hebben gezegd.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1458 Gepost op: 15-05-2009, 17:03:03 »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1459 Gepost op: 15-05-2009, 17:14:25 »
Ik was het net via een andere site ook aan het lezen.


Het meest kwalijke in het artikel vind ik nog dat dit al een maand bij de schooldirectie bekend was, en dat men gedaan heeft alsof hun neus bloedt. Dat maakt voor mij de positie van de directie ook onhoudbaar.