Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022232 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1480 Gepost op: 17-05-2009, 13:25:08 »
Hebben jullie dan geen buren. ??? >:D
Het zit hem veel dieper dan alleen maar buur zijn.  De taal, de gebondenheid, wederzijdse sympathie, migratie, geschiedenis enz.....
Maar idd, het concept zou eens poeten herzien worden.  Zolang ze dat niet doen, kijk ik niet meer(ondertussen al 3 jaar).

Wat je zegt klopt Cout daar hebben vele mensen last van en dat is jammer, en oke tdietz er zit verbetering in maar, dat mag ook wel maar, ze gaven die punten niet met liefde weg aan hun niet buur land zeg maar, als je byvoorbeeld kijkt naar Andorra die Spanje 12 punten geeft en naar Cyprus die Griekenland 10 of 12 punten geeft is het voor mijn niet meer dan logisch dat ze moeten kijken naar de beste en niet naar hun buurlanden bullshit is dat, gelukkig is er wel een eerlijke Winnaar uitgekomen. ::jaja::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1481 Gepost op: 17-05-2009, 18:05:28 »
Wel grappig dat er weer een viool aan te pas is gekomen bij dit liedje. De vorige overwinning van Noorwegen was in 1995, Secret Garden (Nocturne). Het wonderlijke van dat nummer was dat er vrijwel niet in werd gezongen.

Eindelijk weer eens een kwaliteitsnummer dat gewonnen heeft. Al moet je eens goed luisteren naar de tekst. Die klopt niet helemaal.



Violen die doen t m  gewoon hea :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1482 Gepost op: 17-05-2009, 23:33:06 »
Die link was niet helemaal goed, ik heb er een spatie teveel in gezet, kennelijk. Maar nu is ie in orde.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1483 Gepost op: 18-05-2009, 17:16:10 »
Citaat
Vrouw krijgt tweeling van twee vaders



DALLAS - Een moeder van een tweeling in het Amerikaanse Dallas reageerde geschokt toen ze van artsen vernam dat de kinderen van twee vaders zijn.
 
Zij had besloten deskundigen te raadplegen toen zij en haar partner constateerden dat de elf maanden oude tweelingbroertjes Justin en Jordan verschillende gezichtskenmerken vertoonden.


Test

Een vaderschapstest verschafte opheldering: twee eicellen waren bevrucht door verschillend sperma. De waarschijnlijkheid dat de twee jongens een verschillende vader hebben, is daarmee 99,99 procent, meldden Amerikaanse media.


Artsen van het DNA-laboratorium in Dallas hadden nog nooit met een dergelijk testresultaat te maken.


Affaire

De Afro-Amerikaanse Mia Washington bekende daarop dat ze een affaire had gehad. Ze was tegelijkertijd van twee mannen zwanger geworden. Mia's huidige partner is een van de vaders.

Hij zei dat hij zijn verloofde had vergeven en dat hij ook het andere kind als zijn eigen zoon wil opvoeden.

eh bizar :o

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1484 Gepost op: 18-05-2009, 17:39:58 »
eh bizar :o

Echt wel ;D

De kans hierop lijkt me ook niet zo heel groot.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1485 Gepost op: 18-05-2009, 17:57:42 »
mams lust er wel pap van blijkbaar.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1486 Gepost op: 19-05-2009, 17:39:56 »
Gadver!
Why don't I ever listen to me?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1487 Gepost op: 19-05-2009, 18:22:03 »
Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven:    19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd:    19 mei 2009 16:33
VOLENDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn uit elkaar. De twee vormden tweeënhalf jaar lang een droompaar, maar nu is het sprookje voorbij. Dat heeft het management van de zanger en de tv-presentatrice/actrice dinsdag bekendgemaakt.
ANP
Jan en Yolanthe uit elkaar
slideshow video

De twee namen de beslissing voor de breuk al even geleden, laat manager Aloys Buijs weten. ''Maar ze hebben ervoor gekozen het nog even stil te houden totdat zij alles op een rijtje hadden.''

Jan en Yolanthe lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet officieel bekendgemaakt.

Wesley Sneijder

Het gerucht gaat dat Yolanthe Jan niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in het Hilversumse en Amsterdamse uitgaansleven.

Trouwen

Jan en Yolanthe lieten gedurende hun relatie geen moment onbenut om de pers te laten zien hoe gelukkig ze met elkaar waren. Zo liet het koppel doorschemeren dat ze in de toekomst graag wilden trouwen en een gezin wilden stichten.

De brunette zei een maand eerder nog tegen een tijdschrift: ''Natuurlijk wil ik graag trouwen met Jan en hij andersom ook met mij, maar het heeft geen haast. Als hij me morgen vraagt, zeg ik wel ja natuurlijk. Maar over drie jaar ook, ik zit niet te wachten.''

Tatoeage

Smit liet in maart nog een tatoeage zetten voor zijn vriendin. Op zijn onderarm staat in het Spaans vrij vertaald 'voor altijd één met jou, Y'. Cabau van Kasbergen had een Spaanse vader en is geboren op het Spaanse eiland Ibiza.
© NU.nl/ANP
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1488 Gepost op: 19-05-2009, 18:54:42 »
Makkelijk die tatoeage, bij de volgende hoeft ie maar 1 letter te veranderen en klaar is kees.
Maar wat als het ditmaal een italiaanse is? ???
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1489 Gepost op: 19-05-2009, 19:00:39 »
Zet ie er toch eem M voor? en ''sweethart'' erachter?


Of hij ondergaat een amputatie.......




Vond ik wel zielig: het spandoek met: ''Superboeren houden van Yolanthe'', terwijl beiden het toen al wisten. En Jan Smit reageerde daar met een brok in zijn keel op. Kon dus ook nog een andere betekenis hebben.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1490 Gepost op: 20-05-2009, 18:18:37 »
Patricia Paay (60) en Adam Curry (44) gaan na een huwelijk van meer dan twintig jaar scheiden. Curry biechtte vorige week op een affaire te hebben met actrice Micky Hoogendijk (38), zo onthult Paay deze week in Story.

"Ik ben werkelijk verbijsterd. Adam is verliefd op iemand die hij nog maar zes weken kent. Nu hij weggaat voel ik mij als een weduwe die zojuist haar man heeft begraven", zo zegt de zangeres en tv-persoonlijkheid in het weekblad. Het initiatief voor een scheiding komt van Paay.

Curry wil met Hoogendijk in Amerika gaan samenwonen. Hij heeft inmiddels de echtelijke woning in Londen verlaten. Paay en hun dochter Christina (18) blijven daar wonen... bladiebla

Bron: nu.nl

 ::oink::

Dat vind ik nou wel sneu!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1491 Gepost op: 20-05-2009, 18:36:22 »
De scheidingen hangen wel in de lucht :o
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1492 Gepost op: 20-05-2009, 20:52:58 »
Scheidingen zijn net als zelfmoord. Hoe meer er in je omgeving zijn hoe groter de kans dat ze nog vaker zich zullen voordoen, want als ze zien dat het voor iemand anders effect heeft, waarom dan niet ook voor jou?

Klinkt hard, maar is wel zo.

Maar hieruit blijkt maar weer dat loyaliteit een belangrijk en moeilijk facet is binnen een relatie, zowel voor de mannen als de vrouwen. Alleen komt het bij vrouwen minder vaak boven tafel, omdat die praktischer te werk gaan blijkt uit onderzoek (ander leuk weetje van tussen de oren :p of ik heb het ergens anders gehoord of gelezen  ::schaam::). Maar daaruit bleek dat mannen minder met timemanagement werken en het ook gewoon thuis kunnen doen waar ze eerder betrapt worden, terwijl vrouwen veel sluwer en met een minder grote pakkans te werk gaan :p!
Ananas

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1493 Gepost op: 24-05-2009, 23:01:50 »
Wel een beetje laat, maar ik heb van de week  echt vreselijk moeten lachen om dat verhaal van die scheet in de Efteling.
Het is toch diep treurig dat je door een opmerking daarover met z'n 2en een jongen van 16 in elkaar gaat slaan?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1494 Gepost op: 25-05-2009, 08:31:35 »
Het is toch diep treurig dat je door een opmerking daarover met z'n 2en een jongen van 16 in elkaar gaat slaan?

heel treurig, schaamteloos ook ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1495 Gepost op: 25-05-2009, 16:07:17 »

Het is toch diep treurig dat je door een opmerking daarover met z'n 2en een jongen van 16 in elkaar gaat slaan?

Niet om het gedrag goed te spreken van de geweldenaars maar op welke manier heeft die jongen daar een opmerking over gemaakt? heeft hij die rufter belachelijk gemaakt in het openbaar?  Beetje uitgerokken verhaal lijkt me.

Winden en boertjes zijn nu eenmaal zaken die uit ons lichaam moeten.   ;)


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1496 Gepost op: 25-05-2009, 17:22:19 »
Niet om het gedrag goed te spreken van de geweldenaars maar op welke manier heeft die jongen daar een opmerking over gemaakt? heeft hij die rufter belachelijk gemaakt in het openbaar?  Beetje uitgerokken verhaal lijkt me.

Winden en boertjes zijn nu eenmaal zaken die uit ons lichaam moeten.   ;)


Er bestaat geen viezer woord. Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik hem ook een klap verkopen :P.
maar nee, ik denk niet dat die 16-jarige het beleefd zij. Ik denk dat hij het een beetje uitlokte. Maar nog geen reden natuurlijk om te gaan slaan etc.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1497 Gepost op: 25-05-2009, 18:04:38 »
Ik keek hier mijn email na, en dat is maar goed ook, want ik krijg via email een 8-daagse reis vanuit Duitsland naar Antalya aangeboden voor maximaal 4 personen, waarbij ik slechts de  reserveringskosten en brandstoftoeslag verschuldigd ben.

Inclusief 4 excursies en een boottocht (en uiteraard)een orienteringsrondrit.

Uiteraard gaat het daarom.

Ik vind het leuk hoor, maar vertrouw het voor geen meter. De trekking is vanuit Oostenrijk gedaan, maar het is een Zwitsers emailadres, en de reis gaat vanuit Duitsland...........


wie heeft ook die email gekregen? Misschien kan iemand kijken op het volgende webadres


Ik geloof er in elk geval geen snars van dat ik dat gewonnen heb. Ik moet voor 1 juni reageren........

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1498 Gepost op: 26-05-2009, 10:20:07 »
't Is volgens mij heel simpel, je kunt nooit iets winnen waar je niet aan mee hebt gedaan. Gewoon in je prullenbak gooien dus.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1499 Gepost op: 26-05-2009, 16:20:13 »
Ja, uiteraard was dat al mijn bedoeling hoor, want uiteindelijk blijk je je 8-daagse ´vakantie´ gewoon dubbel en dwars te hebben betaald, en hang je ook nog vast aan een pepersuur time-share contract.

Als ze iets aan te bieden hebben, waarom dan niet gewoon in eigen land? Als het zuivere koffie is, zouden ze dat doen.  Maar nee hoor: mensen  worden in de watten gelegd, dronken gevoerd, en ze geven hun credit cardgegevens af, en daar draait dit soort oplichting allemaal om.

Ik had ze al getraceerd, het is gewoon oplichting, een of andere dure wellness-vakantie, waar je dan een ´kortting´ op krijgt van 1256 euro (voor 4 personen).