Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022377 keer)

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1520 Gepost op: 4-06-2009, 16:56:08 »
Neeee, de oudjes zijn mede verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van de jongeren, laat dat klaar zijn.  Het is enkel maar een vaststelling en een veralgemening.  Als jij je geassocieerd voelt met die toogzeikers, nou ja, das wat anders hé.  Er lopen er, gelukkig maar, nog een hele boel anderen rond. ::jaja::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1521 Gepost op: 4-06-2009, 17:16:39 »
Nee oke dan is het goed, een beetje nuance kan geen kwaad ;)!
Ananas

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1522 Gepost op: 4-06-2009, 17:18:02 »

Ik vrees dat het meer een kwestie is van respect voor de anderen en zelfdicipline.  En zijn dat nou net niet de zaken waar het onze jeugd tegenwoordig te weinig van heeft.? ::jaja::  Of ben ik nu de ouwe zak aan het uithangen, M@ri@nne?  ;)

 ::rofl:: Nee hoor, ben zelf ook niet meer de jongste ;), en idd  is er te weinig respect voor elkaar tegenwoordig.  ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1523 Gepost op: 4-06-2009, 17:35:00 »
De Metro heeft echt geen idee waar ze't over hebben
Scan van Metro
Je moet het stuk een paar keer lezen, om te zien waar de fout zit. Wat een sukkels.........

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1524 Gepost op: 4-06-2009, 17:38:43 »
Je moet het stuk een paar keer lezen, om te zien waar de fout zit. Wat een sukkels.........
Het valt me nog mee dat ze ze niet naast elkaar gebruiken! Had me ook niks verbaasd eigenlijk.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1525 Gepost op: 4-06-2009, 17:50:02 »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1526 Gepost op: 4-06-2009, 17:54:12 »
Idd, de democratie is ginds nog ver weg. ::niet-ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1527 Gepost op: 4-06-2009, 21:26:04 »
Het valt me nog mee dat ze ze niet naast elkaar gebruiken! Had me ook niks verbaasd eigenlijk.

Ik zie m niet.. Is dat gek??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1528 Gepost op: 4-06-2009, 21:28:17 »
Ik zie m niet.. Is dat gek??
Ze hebben het over een Boeing met het type A330-200
Dat kan natuurlijk niet, want het ging, ten eerste een om een Airbus, en ten tweede, is de A330-200 geen Boeing type, dus dat had al een lampje moeten laten branden bij de journalist die't verhaaltje heeft geschreven
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1529 Gepost op: 4-06-2009, 21:29:19 »
okee. dat si t dus.. k heb totaal geen verstand van sulk soort dingen dus t logisch dat ik het niet zag..
Wel n domme fout..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1530 Gepost op: 9-06-2009, 18:00:30 »
Ambulancebroeder weigert overwerk, patiënt sterft
Uitgegeven:    9 juni 2009 17:37
Laatst gewijzigd:    9 juni 2009 17:47
LONDEN - Een 69-jarige Britse man is overleden na een beroerte, omdat de chauffeur van een ambulance weigerde over te werken. In plaats van naar het ziekenhuis van de Noord-Engelse plaats Stockton reed de verpleger naar de ambulancecentrale, omdat zijn dienst erop zat.

Dat meldde de Britse omroep BBC.

In de centrale liet hij de patiënt achter bij de ambulancebroeder met wie hij dienst had, zonder andere chauffeurs op de hoogte te brengen. Een toevallig passerende collega ontdekte de man, wiens toestand inmiddels kritiek was, en bracht hem naar het ziekenhuis.

Door de omweg kwam de patiënt echter twintig minuten later dan normaal aan in het hospitaal. Daar konden artsen niets meer voor hem doen. Hij stierf op de afdeling spoedeisende hulp.

De zoon van het slachtoffer reageerde woedend. ''Als een patiënt in je ambulance ligt, denk je niet aan het einde van je dienst'', zei hij tegen de krant Daily Mail. De ambulancechauffeur is hangende een onderzoek geschorst.



wat een schande!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1531 Gepost op: 9-06-2009, 20:50:12 »
wow! lekker gemotiveerd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1532 Gepost op: 9-06-2009, 20:55:57 »



wat een schande!


Idd, zulke mensen zijn geen job waard.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2009, 06:50:55 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1533 Gepost op: 9-06-2009, 20:59:31 »
Hoe heb ik dat weer geflikt? ???
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1534 Gepost op: 9-06-2009, 21:09:15 »
Ambulancebroeder weigert overwerk, patiënt sterft
Uitgegeven:    9 juni 2009 17:37
Laatst gewijzigd:    9 juni 2009 17:47
LONDEN - Een 69-jarige Britse man is overleden na een beroerte, omdat de chauffeur van een ambulance weigerde over te werken. In plaats van naar het ziekenhuis van de Noord-Engelse plaats Stockton reed de verpleger naar de ambulancecentrale, omdat zijn dienst erop zat.

Dat meldde de Britse omroep BBC.

In de centrale liet hij de patiënt achter bij de ambulancebroeder met wie hij dienst had, zonder andere chauffeurs op de hoogte te brengen. Een toevallig passerende collega ontdekte de man, wiens toestand inmiddels kritiek was, en bracht hem naar het ziekenhuis.

Door de omweg kwam de patiënt echter twintig minuten later dan normaal aan in het hospitaal. Daar konden artsen niets meer voor hem doen. Hij stierf op de afdeling spoedeisende hulp.

De zoon van het slachtoffer reageerde woedend. ''Als een patiënt in je ambulance ligt, denk je niet aan het einde van je dienst'', zei hij tegen de krant Daily Mail. De ambulancechauffeur is hangende een onderzoek geschorst.



wat een schande!
die gast is gek
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1535 Gepost op: 9-06-2009, 21:34:49 »
Ambulancebroeder weigert overwerk, patiënt sterft
Uitgegeven:    9 juni 2009 17:37
Laatst gewijzigd:    9 juni 2009 17:47
LONDEN - Een 69-jarige Britse man is overleden na een beroerte, omdat de chauffeur van een ambulance weigerde over te werken. In plaats van naar het ziekenhuis van de Noord-Engelse plaats Stockton reed de verpleger naar de ambulancecentrale, omdat zijn dienst erop zat.

Dat meldde de Britse omroep BBC.

In de centrale liet hij de patiënt achter bij de ambulancebroeder met wie hij dienst had, zonder andere chauffeurs op de hoogte te brengen. Een toevallig passerende collega ontdekte de man, wiens toestand inmiddels kritiek was, en bracht hem naar het ziekenhuis.

Door de omweg kwam de patiënt echter twintig minuten later dan normaal aan in het hospitaal. Daar konden artsen niets meer voor hem doen. Hij stierf op de afdeling spoedeisende hulp.

De zoon van het slachtoffer reageerde woedend. ''Als een patiënt in je ambulance ligt, denk je niet aan het einde van je dienst'', zei hij tegen de krant Daily Mail. De ambulancechauffeur is hangende een onderzoek geschorst.



wat een schande!

Echt gestoord!! Zoiets doe je toch niet???
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1536 Gepost op: 9-06-2009, 22:47:26 »
Werkelijk ongelofelijk!! Het zal je vader maar zijn die door zo'n eikel dus gewoon is gestorven..
Hopelijk gaat hij nooit meer aan het werk waarbij hij iets met mensen moet doen...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1537 Gepost op: 9-06-2009, 23:02:03 »
Ik las het berichtje net pas ja schandalig er gebeurd nog teveel onterechte dingen in de wereld echt belachelijk. ::ohno::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1538 Gepost op: 12-06-2009, 14:18:06 »
Ik hoor net dat yomanda is vrijgesproken. Laffe rechter, hoor.


Hopelijk gaat het OM hiertegen in beroep.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1539 Gepost op: 13-06-2009, 12:23:51 »
Hoezo laffe rechter?

Het was Sylvia haar eigen keus! Dat Sylvia geen vertrouwen had in de dokters en de reguliere geneesmethode is echt niet Jomanda haar fout hoor. Kom op ze heeft haar eigen verantwoordelijkheid. Ze heeft een mooi leven gehad en het geleefd zoals ze gewild heeft met haar eigen keuzes en ideeen en dat ze daardoor niet langer heeft geleefd dat is nou eenmaal het gevolg. Daarnaast heeft ze zo wel minder hoeven te lijden denk ik.. gezien al die geneesmethodes die ze anders had moeten volgen..
« Laatst bewerkt op: 14-06-2009, 17:07:34 door Go_ahead »
Ananas