Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022918 keer)

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1580 Gepost op: 19-06-2009, 18:38:00 »
Jan Smit is de populairste vrijgezel

Het tijdschrift Jackie heeft een overzicht gemaakt van de vijftig meest geliefde vrijgezellen van Nederland. Dit jaar staat zanger Jan Smit op nummer één.

Naast Jan zijn ook Dennis Storm en Chris Zegers erg gewild. Deze presentatoren maken de top drie compleet. Dit jaar is het voor de derde keer dat Jackie het overzicht heeft gemaakt. In 2007 was dj Don Diablo het populairst. In 2008 was het Jort Kelder die als leukste vrijgezel werd verkozen.

Bron: Kidsweek.
Why don't I ever listen to me?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1581 Gepost op: 20-06-2009, 19:09:18 »
Het tijdschrift Jackie heeft een overzicht gemaakt van de vijftig meest geliefde vrijgezellen van Nederland. Dit jaar staat zanger Jan Smit op nummer één.

en bij de vrouwen dan?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1582 Gepost op: 20-06-2009, 22:42:12 »
en bij de vrouwen dan?

Hier op het forum ben jij dat natuurlijk, maar ja, niet heel nederland zit op het forum zeker.? :(
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1583 Gepost op: 20-06-2009, 22:56:58 »
Hier op het forum ben jij dat natuurlijk, maar ja, niet heel nederland zit op het forum zeker.? :(

ik kan dat niet zijn want ik ben geen vrijgezel ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1584 Gepost op: 21-06-2009, 00:49:14 »
ik kan dat niet zijn want ik ben geen vrijgezel ;)

Nee, idd, maar voor de helft.  Niet vrij, wel gezellig ;D
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1585 Gepost op: 21-06-2009, 09:57:10 »
en bij de vrouwen dan?

Stond er niet bij. Srry. ::schaam::
Why don't I ever listen to me?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1586 Gepost op: 21-06-2009, 12:58:19 »
Don't shoot the messenger  ::ohno:: Ik heb dit niet geschreven  ::ohno:: ,ik heb het ook maar gelezen he  ::jaja::

Wat we wel en niet leuk vinden aan Nederlanders
Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen heeft een onderzoek gedaan naar het imago van onze noorderburen bij Britten, Amerikanen, Fransen, Duitsers en Belgen. Die vijf landen leveren immers de meeste toeristen aan Nederland.

Grierig, luidruchtig, opdringerig en arrogant
Belgen vinden Nederlanders, zo blijkt uit de studie, gierig, luidruchtig, opdringerig en arrogant. De Belgen zijn ook niet erg te spreken over de files in Nederland en de Hollandse keuken. Duitsers storen zich aan het Nederlands drugsbeleid en vinden dat Nederlanders te veel vooroordelen hebben. Amerikanen, Britten en Fransen storen zich vooral aan de taal. De Britten en Amerikanen vinden het land te duur. Drugs, prostitutie en het weer is overigens in elk lijstje te vinden als negatief punt.


Drugs,prostitutie...kan mij het wat schelen...
Maar deze vind ik een goeie ;
Belgen vinden Nederlanders, zo blijkt uit de studie, gierig, luidruchtig, opdringerig en arrogant.  >:D >:D >:D
(Dit moest ik dan weer zeggen van Cout  ::jaja:: ) Want zelf zou ik hier niet eens aan durven denken  ::ohno:: ::ohno::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1587 Gepost op: 21-06-2009, 13:11:46 »


 Want zelf zou ik hier niet eens aan durven denken  ::ohno:: ::ohno::

Straks gaan ze in Nederland nog vertellen dat wij schijters zijn. >:(

Koekoe, en wat vinden de nederlanders van ons, Belgen?  Wees gerust, daar zal geen studie over gepubliceerd worden, die zien ze overal graag komen.  ::jaja:: En dat zullen ze niet graag toegeven. ;D
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1588 Gepost op: 21-06-2009, 13:12:34 »
Als Nederlanders al gierig zijn, moet je je voorstellen hoe gierig die Belgen zijn, die toch aanzienlijk minder geld uitgeven aan bijvoorbeeld ontwikkelingshulp dan Nederlanders.  ;D

En om dan nog antwoord te geven op cout, ik ken aardig wat mensen die aan de kust hebben gewerkt. Veel met Belgen en Duitsers. Enneh die vinden Belgen grote zeurders die werkelijk overal over klagen. En fooi geven ze al helemaal niet.

Nog veel gieriger dan die Hollanders die Belgen.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-06-2009, 13:18:02 door Mloesje »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1589 Gepost op: 21-06-2009, 13:18:02 »

Belgen vinden Nederlanders, zo blijkt uit de studie, gierig, luidruchtig, opdringerig en arrogant.

Wat een onzin Koekoe! Pffffff
OVERIGENS NODIG IK MEZELF UIT OM MORGEN BIJ JE TE KOMEN ETEN, DAT SCHEELT WEER EEN PAAR CENTEN EN JIJ HEBT WEER EEN GEWELDIG PERSOON OP BEZOEK, KOEKOE ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1590 Gepost op: 21-06-2009, 13:18:27 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1591 Gepost op: 21-06-2009, 13:18:37 »
Wij geven meer uit dan nederlanders aan hulpbehoevenden, zeker weten ::jaja:: maar bij ons noemen ze dat sociale zekerheid, of heb je nog niet gezien wie en wat wij hier allemaal betalen. Wij moeten dat geld niet opsturen, ze komen het zelf halen(en blijven dan) :(  Ik zou nog eens graag nederlands horen spreken voor mn voordeur.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1592 Gepost op: 21-06-2009, 13:23:56 »
Tja, Koekoe, een tijdje geleden heeft Dwaas me nog verteld dat ik welkom ben op zn barbeque ::ok:: maar hij heeft me eerst zo ver gekregen dat ik het vlees(en dat is het duurste) zelf moet meebrengen ;) ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1593 Gepost op: 21-06-2009, 13:29:16 »
zo blijkt uit de studie, gierig, luidruchtig, opdringerig en arrogant

terecht zijn we arrogant, we zijn ook te leuk ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1594 Gepost op: 21-06-2009, 13:35:58 »
luidruchtig zijn we ook, dat kenmerkt onze gezelligheid

gierig en opdringerig vind ik nergens op slaan
ik kom weleens bij gezinnen die geen nederlanders zijn en daar kan je geen nee zeggen
bij alle echte Nederlanders die ik ken kan je makkelijk nee zeggen
en gierig, wij geven het meeste uit aan de europese unie van alle EU landen
aan ontwikkelingshulp geven we ook heel veel uit

Het is duidelijk een belgisch onderzoek, ipv naar het noorden te kijken zaten ze naar het zuiden te kijken ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1595 Gepost op: 21-06-2009, 13:38:11 »
Tja, Koekoe, een tijdje geleden heeft Dwaas me nog verteld dat ik welkom ben op zn barbeque ::ok:: maar hij heeft me eerst zo ver gekregen dat ik het vlees(en dat is het duurste) zelf moet meebrengen ;) ::rofl::

::rofl::  alleen was je vergeten je eigen drinken mee te nemen (en dus heb ik ook niets kunnen drinken toen >:( ) ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1596 Gepost op: 21-06-2009, 13:40:00 »
::rofl::  alleen was je vergeten je eigen drinken mee te nemen (en dus heb ik ook niets kunnen drinken toen >:( ) ;)

Zelfs dat kon er niet af >:( ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1597 Gepost op: 21-06-2009, 13:47:00 »
Zelfs dat kon er niet af >:( ::rofl::

Ondankbaar hoor.... ik heb mijn tuin toch voor je opengesteld (nadat je de entree betaald had) ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1598 Gepost op: 21-06-2009, 13:56:01 »
Ondankbaar hoor.... ik heb mijn tuin toch voor je opengesteld (nadat je de entree betaald had) ::)

Tja, en dan vroeg hij nog of ie wat benzine mocht aftappen voor zn grasmaaier met de belofte dat de volgende maal het gras wel kort zou zijn, maar dat viel lelijk tegen, ik rijd met diesel :P
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1599 Gepost op: 21-06-2009, 14:26:07 »
Wat een onzin Koekoe! Pffffff
OVERIGENS NODIG IK MEZELF UIT OM MORGEN BIJ JE TE KOMEN ETEN, DAT SCHEELT WEER EEN PAAR CENTEN EN JIJ HEBT WEER EEN GEWELDIG PERSOON OP BEZOEK, KOEKOE ::)

Dwaas heeft mijn bericht niet goed gelezen  ::ohno::  ::) ::)
Ik zei dat ik dat ook maar in een Vlaamse krant gelezen heb,en ik denk voor 99,9% dat ik  een getuige heb,want ik lees "Het Laatste Nieuws" Net als Cout(daar ga ik toch van uit aangezien zijn interview met EVI uit 'Nina' die in de weekendkrant tussen HLN steekt  ::jaja:: ::jaja::
En trouwens Dwaastoo,ik maak nu geen grap,morgen gaat uiteraard niet,maar vanaf 18 juli ben ik een maand in verlof,.....je bent steeds welkom..........ik daag je uit  ::jaja:: ::jaja:: je durft niet  ::ohno:: ::ohno:: Wedden of zwijgen?  ::) ::) en ik meen het hoor  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::