Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022309 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1660 Gepost op: 31-07-2009, 12:28:50 »
Acht Nederlanders dood bij busongeluk Spanje

(Novum) - Bij een busongeluk in het noordoosten van Spanje zijn zeker acht Nederlanders omgekomen. Nog eens 42 Nederlanders raakten gewond, vijftien inzittenden bleven ongedeerd. Dat heeft een woordvoerder van reisorganisatie Sundio Group vrijdag gezegd.

Het ongeluk gebeurde rond 23.15 uur bij Sant Pol de Mar, op ruim vijftig kilometer ten noorden van Barcelona. In de bus zaten 65 vakantiegangers. Zij waren na een dagexcursie in Barcelona op de terugweg naar de Costa Brava, toen de bus door nog onbekende oorzaak bij het verlaten van de snelweg van de weg raakte en kantelde.

Op de chauffeur na waren alle inzittenden Nederlanders. Zij hadden vrijwel allemaal een reis geboekt bij Sundio, waar onder meer Sunweb, Sudtours, Jiba en Vaya.nl bij horen. De gewonden zijn overgebracht naar ziekenhuizen in de regio. Sundio heeft naar alle ziekenhuizen reisleiders gestuurd om hen bij te staan. Vrijdagochtend stuurt de reisorganisatie een medisch team naar Spanje.
Uitgegeven op Vrijdag 31 juli 2009 om 06:09:06 , bijgewerkt om 06:37:27
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1661 Gepost op: 31-07-2009, 16:37:27 »
Citaat
Grafschenners Wolvega bekennen
WOLVEGA -  Twee jongens van 16 en 17 jaar uit Wolvega hebben vrijdag bekend meer dan 25 grafstenen vernield te hebben. Volgens de politie waren de jongens in de nacht van 10 op 11 juli onder invloed van alcohol en richtten ze op meerdere plekken in Wolvega vernielingen aan.

Behalve de grafzerken werden ook bloemen, grafmonumenten en bloempotten vernield. Op hun route naar de begraafplaats toe liet het tweetal een spoor van vernielingen achter. Auto's, tuinlantaarns en brievenbussen en de ramen van een woning moesten eraan geloven.

Dinsdag pakte de politie twee jongens van 14 en 17 jaar op. De jongste bleek onschuldig. Daarna kwam de politie uit bij de 16-jarige jongen. De jongens zijn ondertussen weer op vrije voeten. Ze moeten nog voor de rechter komen.

En zet die jongens nu maar flink aan het werk op het kerkhof..ben er nog steeds kwaad om ook al hebben ze het graf van mijn vader met rust gelaten maar ik ken wel twee mensen van wie ze het graf gesloopt hebben >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1662 Gepost op: 31-07-2009, 18:14:47 »
VROUW KRIJGT BLEEK IN GEZICHT OM VRAAG

Een simpele vraag om niet door de film heen te praten, is een vrouw uit het Engelse Leeds duur komen te staan.

De vrouw zat met haar gezin in de bioscoop. Een groep jongeren zat steeds te praten terwijl de film liep. De vrouw vroeg of ze hun mond wilden houden. Na de film ging het gezin eten in een restaurant. De jongeren kwamen daar binnen en gooiden de vrouw uit wraak bleekmiddel in het gezicht.

Het slachtoffer is met brandwonden aan haar gezicht, haar schouders en haar rug naar het ziekenhuis gebracht. Het kan zijn dat ze blijvende schade aan haar ogen heeft opgelopen.

De politie noemde het voorval 'compleet onvergeeflijk'. Een woordvoerder riep getuigen op om zich te melden. Hij liet ook weten dat de leden van de groep zich beter zelf kunnen melden, 'voordat we jullie vinden'.

rtlnieuws.nl

Ik kan hier zo kwaad om worden  >:( ::niet-ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1663 Gepost op: 31-07-2009, 18:24:31 »
VROUW KRIJGT BLEEK IN GEZICHT OM VRAAG

Een simpele vraag om niet door de film heen te praten, is een vrouw uit het Engelse Leeds duur komen te staan.

De vrouw zat met haar gezin in de bioscoop. Een groep jongeren zat steeds te praten terwijl de film liep. De vrouw vroeg of ze hun mond wilden houden. Na de film ging het gezin eten in een restaurant. De jongeren kwamen daar binnen en gooiden de vrouw uit wraak bleekmiddel in het gezicht.

Het slachtoffer is met brandwonden aan haar gezicht, haar schouders en haar rug naar het ziekenhuis gebracht. Het kan zijn dat ze blijvende schade aan haar ogen heeft opgelopen.

De politie noemde het voorval 'compleet onvergeeflijk'. Een woordvoerder riep getuigen op om zich te melden. Hij liet ook weten dat de leden van de groep zich beter zelf kunnen melden, 'voordat we jullie vinden'.

rtlnieuws.nl

Ik kan hier zo kwaad om worden  >:( ::niet-ok::

belachelijk hé!!! >:( >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1664 Gepost op: 1-08-2009, 06:48:11 »
Dit zijn geen mensen meer, ::kots::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1665 Gepost op: 1-08-2009, 10:34:57 »
Oppakken en in een bleekbadje wassen... stelletje !@#$%^&* 
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1666 Gepost op: 3-08-2009, 15:34:36 »
Ferdi E.,de ontvoerder en moordenaar
 van Gerrit Jan Heijn,is omgekomen bij 
 een verkeersongeluk.Hij kwam in Vorden
 in Gelderland op de fiets onder een   
 graafmachine,waaraan hij geen voorrang
 had verleend.E. (66) overleed korte   
 tijd na aankomst in het ziekenhuis.   
                                       
 In april 1988 hield de politie hem aan
 nadat hij bankbiljetten uit het losgeld
 voor Heijn in Amsterdam-Noord had     
 uitgegeven.In 2001 kwam Ferdi E. vrij.
                                       
 De ontvoering van de broer van Albert 
 Heijn hield Nederland maanden in de   
 ban.De ontvoering was op 9 september   
 1988.Op dezelfde dag schoot E. hem dood
 maar hij eiste vervolgens wel losgeld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1667 Gepost op: 3-08-2009, 15:38:12 »
Waar het mij om gaat: de NOS, die dit bericht op teletekst plaatst, controleert haar bronnen niet goed. Kijk maar eens naar de datum: Ferdi Elzas wordt in april 1988 gearresteerd, omdat ie losgeld uitgeeft dat ie kreeg na de ontvoering in september 1988.
« Laatst bewerkt op: 3-08-2009, 15:48:02 door Bodejos »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1668 Gepost op: 3-08-2009, 17:27:04 »
Waar het mij om gaat: de NOS, die dit bericht op teletekst plaatst, controleert haar bronnen niet goed. Kijk maar eens naar de datum: Ferdi Elzas wordt in april 1988 gearresteerd, omdat ie losgeld uitgeeft dat ie kreeg na de ontvoering in september 1988.

Die bronnen zullen wel kloppen.... ik denk eerlijk gezegd eerder dat het gewoon een typefout betreft... de ontvoering vond namelijk plaats in september 1987 en niet 1988.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1669 Gepost op: 3-08-2009, 18:13:57 »
Daarom. Maar het valt me op dat de NOS de laatste tijd erg slordig omgaat met haar teksten; de grammatica, enzo. Niet dat ik foutloos ben, integendeel.

Laatst stond er een berichtje op teletekst, dat de drie ontsnapte gevangenen uit Brugge herkend waren op een bewakingsvideo, toen ze een gewapende overval pleegden op een tankstation.

1 van de 3 behoorde tot ''één van de gevaarlijkste criminelen van België''. Als ik de zin oplees, denk ik meteen: ''zien jullie dan zelf niet dat daar onzin staat?''. Door jezelf af te vragen tot welke gevaarlijke crimineel 1 van die ontsnapte gevangenen behoort, realiseer je je toch dat er grammaticaal niets van klopt? OF het zou natuurlijk de partner kunnen zijn.

Er waren meer van dit soort fouten, en als je erop gaat letten, stoort het.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1670 Gepost op: 4-08-2009, 20:22:22 »
Nog iets. De NOS had die hele Waar-word-toch-WIDM-opgenomen-roddel toch overgenomen?
Why don't I ever listen to me?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1671 Gepost op: 4-08-2009, 22:41:04 »
Ja, alleen was het niet alleen de NOS die dat deed.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1672 Gepost op: 5-08-2009, 09:49:13 »
dat de Mexicaanse griep met opzet is gecreeerd en men met de vaccinaties 90 tot 95% van de wereldbevolking uit wil roeien ::rofl::

http://eqgen.nl/alarm_varkensgriep.html

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1673 Gepost op: 5-08-2009, 12:45:28 »
Is dat een artikel, dat geschreven is door een jehova getuige? Die komen altijd met dit soort complot-theorieën. Ik had eens een ''ontwaakt'' in mijn brievenbus aangetroffen, en daar stond een soortgelijk artikel in.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1674 Gepost op: 6-08-2009, 08:56:49 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1675 Gepost op: 7-08-2009, 11:20:12 »
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1676 Gepost op: 7-08-2009, 12:58:45 »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1677 Gepost op: 7-08-2009, 15:27:57 »
Nog iets. De NOS had die hele Waar-word-toch-WIDM-opgenomen-roddel toch overgenomen?

Ja, en dat is niet het ergste, maar wel dat ze lukraak 'een groep sterren' overnemen terwijl dat nooit is gezegd.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1678 Gepost op: 8-08-2009, 11:18:19 »
Ja, en dat is niet het ergste, maar wel dat ze lukraak 'een groep sterren' overnemen terwijl dat nooit is gezegd.

Idd.
Why don't I ever listen to me?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1679 Gepost op: 8-08-2009, 17:37:53 »
http://www.nu.nl/algemeen/2055202/drama-met-nederlandse-baby-in-frankrijk.html

 :( :(

Het stel dat dit meemaakte woont in een dorpje bij mij in de buurt. Hoorde vandaag op mn werk (werken in een supermarkt in een klein dorp = laatste nieuwtjes aanhoren) dat SBS alweer aan de deur had gestaan voor een interview  ::ohno::
The sun came up and reality set in.