Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022933 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1680 Gepost op: 10-08-2009, 18:48:50 »
Voor iedereen die in en om Arnhem woont en/of werkt:


Bijna 22.000 weggebruikers hebben in april en mei onterecht een boete gehad voor te hard rijden op de A12.

Ze waren geflitst bij de trajectcontrole bij Arnhem tussen Velperbroek en Waterberg. In het controlesysteem was wekenlang een storing waardoor mensen die niet te hard reden toch een boete kregen.



Toen de fout werd ontdekt, werd besloten dat de politie de boetes niet naar het justitieel incassobureau zou sturen. Maar door een vergissing kregen toch nog duizenden mensen onterecht een boete, zegt het Openbaar Ministerie.

De geflitste weggebruikers krijgen een brief met uitleg over de boetes.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1681 Gepost op: 12-08-2009, 20:53:51 »
Bejaardenverzorger verdacht van zedendelict


De politie heeft woensdag een 21-jarige man uit Nuenen aangehouden op verdenking van een zedendelict waarvan een 93-jarige vrouw het slachtoffer is geworden. Dat meldde de politie.

De verdachte was sinds een jaar werkzaam in zorgcentrum Brunswijck in Woensel-Zuid (gem. Eindhoven). De vrouw, die lijdt aan dementie, woont in dit tehuis.

De man werd in de nacht van dinsdag op woensdag op heterdaad betrapt door een collega in ''een grensoverschrijdende situatie'', zei een woordvoerder van Vitalis WoonZorg Groep, de exploitant van het zorgcentrum.

Er zijn volgens hem geen aanwijzingen dat de man zich eerder schuldig heeft gemaakt aan een zedendelict in het tehuis.

Bron: nu.nl

21 jaar en dan aan een vrouw van 93 zitten :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1682 Gepost op: 12-08-2009, 21:01:43 »
Voor iedereen die in en om Arnhem woont en/of werkt:


Bijna 22.000 weggebruikers hebben in april en mei onterecht een boete gehad voor te hard rijden op de A12.

Ze waren geflitst bij de trajectcontrole bij Arnhem tussen Velperbroek en Waterberg. In het controlesysteem was wekenlang een storing waardoor mensen die niet te hard reden toch een boete kregen.



Toen de fout werd ontdekt, werd besloten dat de politie de boetes niet naar het justitieel incassobureau zou sturen. Maar door een vergissing kregen toch nog duizenden mensen onterecht een boete, zegt het Openbaar Ministerie.

De geflitste weggebruikers krijgen een brief met uitleg over de boetes.
wij hebben een boete daar gekregen :P. Maar wij reden wel echt te hard, sturen ze het nu van niemand door of alleen van de foute niet?
Wij hebben met de vouwwagen 100 gereden en we mogen maar 90 :P.  toen we van vakantie thuis kwam lag er een boete op de mat, van de heenweg. van de terug weg moeten we nog krijgen :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1683 Gepost op: 13-08-2009, 17:48:59 »
Ik denk dat ze achteraf niet meer kunnen zien, wie wel, en wie niet te hard gereden heeft. De ''te hard-rijders'' zullen immers volhouden dat hun snelheid daar niet te hoog was.

Ik denk dat ze het beste gewoon ALLE boetes uit die periode kunnen verscheuren. Overigens vind ik 10 km teveel (ook al is het met een caravan riskanter rijden dan zonder zo'n ding) niet eens zo'n ramp.


Als jullie die boete willen aanvechten, denk ik dat je gehoor zult vinden bij het CJIB. Ik kan niets garanderen, maar het lijkt me sterk dat ze twee maanden na datum uit een defect registratiesysteem toch nog de echte snelheidsovertreders kunnen filteren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1684 Gepost op: 22-08-2009, 10:36:40 »
Da's niet heel ver weg van waar wij nog naar toe gaan... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1685 Gepost op: 22-08-2009, 10:43:19 »
Da's niet heel ver weg van waar wij nog naar toe gaan... :-\\
dat is ook dichtbij waar ik zat, 10 km ofzo :o
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1686 Gepost op: 22-08-2009, 10:49:08 »
Da's niet heel ver weg van waar wij nog naar toe gaan... :-\\
Doet me denken aan het Oog op Malta. Daar is ook al jaren een natuurlijke loopbrug steeds verder aan het afbrokkelen, en wel zodanig, dat er ieder jaar decimeters steen verdwijnen. Wanneer ik hem vind, post ik er een foto van.

Jammer dat hiervoor 5 mensen moesten overlijden. Maar wellicht een geluk voor degenen die er nu nog naartoe gaan, men had al maatregelen genomen, maar nu zal het wellicht helemaal worden afgesloten.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1687 Gepost op: 23-08-2009, 21:25:23 »
Jammer dat hiervoor 5 mensen moesten overlijden. Maar wellicht een geluk voor degenen die er nu nog naartoe gaan [...]

Je bedoeld het natuurlijk niet zo... maar di's wel een vreemde redenering hoor :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1688 Gepost op: 27-08-2009, 10:41:25 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1689 Gepost op: 27-08-2009, 15:01:06 »
Ze gaan toch niet heel Realitynet blokkeren als er één iemand een torrentje post ???
Tell me what your telescope says

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1690 Gepost op: 27-08-2009, 15:07:58 »
Ik ben ook daar in de buurt geweest maar, dat is al tien jaar geleden, gewoon goed uitkijken waar je loopt en ligt Test. ;D ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1691 Gepost op: 29-08-2009, 22:23:03 »
me zus gaat morgen weg :(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1692 Gepost op: 29-08-2009, 22:31:23 »
me zus gaat morgen weg :(

 ::hug:: waarheen?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1693 Gepost op: 29-08-2009, 23:14:30 »
 ::hug:: ::hug:: Succes morgen ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1694 Gepost op: 30-08-2009, 00:06:27 »
Ze gaan toch niet heel Realitynet blokkeren als er één iemand een torrentje post ???

Niet te hopen, kunnen we RealityWorld wel opdoeken ;D
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1695 Gepost op: 30-08-2009, 09:54:37 »
Je bedoeld het natuurlijk niet zo... maar di's wel een vreemde redenering hoor :-\\

Nee, inderdaad. Ik volg hier de redenering van het gezegde: ''als het kalf verdronken is, dempt men de put''. Met andere woorden: pas als er echt iets ernstigs gebeurt, neemt met maatregelen, die men beter eerder had kunnen nemen, zodat er helemaal geen doden waren gevallen.

Maar doet men dat, dan wordt gezegd: die maatregelen zijn ook erg overdreven........

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1696 Gepost op: 1-09-2009, 15:06:58 »
http://www.nu.nl/algemeen/2073015/deelnemer-realityshow-verdrinkt-voor-camera.html

het kan ook vreselijk mis gaan voor de ogen van de camera dus...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1697 Gepost op: 1-09-2009, 15:29:50 »
Je zou denken dat het die 7 kilo bagage zijn geweest, maar dan had iets soortgelijks toch met de andere deelnemers ook moeten gebeuren?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1698 Gepost op: 3-09-2009, 21:39:21 »
Nederlandse dames door naar halve finale!!!!!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

hoewel frankrijk beter was
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1699 Gepost op: 3-09-2009, 22:00:08 »
 ::bravo:: Jeetje. Je wilt echt niet weten hoe verschrikkelijk trots ik op die meiden ben. In de meeste andere landen (die meedoen aan zo'n toernooi toch in elk geval) is vrouwen voetbal zoveel beter geregeld dan hier. Meiden bravo! Ga zo door!  ::bravo::