Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022626 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1720 Gepost op: 10-09-2009, 16:09:16 »
Middeleeuwse straffen zijn er niet meer, maar als het aan mij lag, zoiu ik hem opsluiten in de kerkers die hij voor zijn slachtoffers heeft laten bouwen. Op alle wanden foto's van zijn slachtoffers, en teksten die hem iedere seconde van de dag herinneren aan wat ie heeft gedaan.

Ja, ik weet het: dat is helaas niet mogelijk.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1721 Gepost op: 14-09-2009, 17:48:21 »
Man liegt meer dan vrouw

14.09.2009 Uit Brits onderzoek is naar voren gekomen dat een man twee keer zo veel liegt per dag als een vrouw. In totaal spreken ze zes keer per dag niet de waarheid tegenover drie keer van een vrouw.

De gemiddelde man komt zo op 42 leugens in de week tegen hun partner, baas of collega. Als je dat optelt voor een jaar brengt ze dat op 2184 leugens en gemiddeld op een heel leven is dat een schrikbarend totaal van 126672 leugens.

Bij vrouwen staat "het gaat prima met me" op de eerste plaats in de leugen top tien. Het staat synoniem voor "ik voel me rot".

Volgens de Britse onderzoeker Richard Newman is het een fabeltje dat mensen hun gezicht verbergen of oogcontact vermijden als ze liegen. De mensen die de grootste leugens staan te verkondigen kunnen je recht in je gezicht aan blijven kijken. Mensen die veel met hun ogen staan te knipperen of hun gezicht aanraken, daar moet je voor oppassen volgens de Britse onderzoeker.

Ondanks de hoeveelheid leugens zegt vier van de vijf deelnemers uit het onderzoek precies te kunnen vertellen wanneer hun partner aan het jokken is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1722 Gepost op: 14-09-2009, 17:50:02 »
ik las het ook. geweldig nieuws ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1723 Gepost op: 14-09-2009, 17:50:41 »
ik twijfelde nog of ik het hier zou plaatsen of in het man-vrouw discussietopic  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1724 Gepost op: 14-09-2009, 18:54:11 »
Man liegt meer dan vrouw

14.09.2009 Uit Brits onderzoek is naar voren gekomen dat een man twee keer zo veel liegt per dag als een vrouw. In totaal spreken ze zes keer per dag niet de waarheid tegenover drie keer van een vrouw.

De gemiddelde man komt zo op 42 leugens in de week tegen hun partner, baas of collega. Als je dat optelt voor een jaar brengt ze dat op 2184 leugens en gemiddeld op een heel leven is dat een schrikbarend totaal van 126672 leugens.

Bij vrouwen staat "het gaat prima met me" op de eerste plaats in de leugen top tien. Het staat synoniem voor "ik voel me rot".

Volgens de Britse onderzoeker Richard Newman is het een fabeltje dat mensen hun gezicht verbergen of oogcontact vermijden als ze liegen. De mensen die de grootste leugens staan te verkondigen kunnen je recht in je gezicht aan blijven kijken. Mensen die veel met hun ogen staan te knipperen of hun gezicht aanraken, daar moet je voor oppassen volgens de Britse onderzoeker.

Ondanks de hoeveelheid leugens zegt vier van de vijf deelnemers uit het onderzoek precies te kunnen vertellen wanneer hun partner aan het jokken is.
Persoonlijk vind ik ibung een jonge,lekkere,knappe,lieve,leuke,vriendelijke,gezellige,grappige stoot  ::jaja:: ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1725 Gepost op: 14-09-2009, 21:11:39 »
Hoe zat het ook weer met die uitspraak:


Als een meisje nee zegt, dan bedoelt ze.....?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1726 Gepost op: 14-09-2009, 22:04:24 »
Bron: L1-teletekst.


De Nederlandse Volksunie wil volgend jaar op meerdere plaatsen in Limburg meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. De extreemrechtse partij wil nog niet zeggen in welke plaatsen. Eerder deed de partij zonder succes mee in Kerkrade en Landgraaf. De NVU doet in ieder geval niet mee aan de vervroegde gemeenteraadsverkiezingen in Venlo in november.

In die plaats heeft de Volksunie volgende week zaterdag een demonstratie gepland. De NVU stapt naar de rechter als de gemeente Venlo geen toestemming geeft.


Het moet niet gekker worden in ons land. Dacht ik dat we met wilders en zijn domme clubje de grens van het toelaatbare al hadden overschreden, komt glibberveen en zijn nazi's weer opzetten. dit tuig ruikt uiteraard bloed. Maar heeft nog nooit de kiesdrempel, die er in Nederland eigenlijk niet eens is, kunnen halen.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2009, 22:06:04 door Bodejos »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1727 Gepost op: 14-09-2009, 22:22:18 »
dus niet druk om maken. lukt ze nu zeker weer niet.
Die willen alleen publiciteit.

Nee wat dat betreft is Geert gevaarlijker
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1728 Gepost op: 14-09-2009, 22:28:15 »
Haha, gevaarlijker? Denkt ie dat serieus? Barack Obama zal er echt niet wakker van liggen, van de uitspraken die de beruchtste cavia van ons land over hem deed.


Ja, gevaarlijker, in de zin van: de massa slikt alles wat ie zegt, drie jaar geleden was verdonk een heilige, nu ze heeft afgedaan, is hij het ineens. Wie volgt? Mensen met gezond verstand trappen er niet in.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1729 Gepost op: 14-09-2009, 22:45:31 »
ai zo denk ik  ook altijd, maar die peilingen dan ?
zijn er zoveel mensen zonder gezond verstand in Nederland?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1730 Gepost op: 14-09-2009, 22:58:55 »
Ja, die peilingen. Helaas zijn er veel mensen die slechts afgaan op hard schreeuwen. Wie het hardste schreeuwt, wordt het meeste gehoord. Maar als je goed kijkt, zie je dat ie in werkelijkheid helemaal geen oplossingen heeft voor de problemen in ons land. Als je goed kijkt naar de peilingen, zie je dat ie in enkele maanden tijd in de peilingen 8 zetels is kwijtgeraakt. Dat gebeurde tot twee keer toe toen hij zijn ware gezicht liet zien.



Ik gebruik het volgende argument vaker, in discussies over dit onderwerp, bijvoorbeeld met collega's:

Hij hoeft maar 2 woorden in de mond te nemen, en hij krijgt al een oorverdovend applaus. Wanneer ie roept: De buitenlanders, of De allochtonen, dan krijgt ie al bijval. Dan heeft ie nog niets anders gezegd. Maar wat hij wil, is geen oplossing, hij scheerrt alle buitenlanders over een kam, en vergeet gemakshalve dat onze economie voor een heel groot deel draait op de inbreng van alloctonen.

Hij vraagt: wat kost een allochtoon? Dat vinden zijn aanhangers geweldig. Hij vraagt namelijk niet: wat brengt een allochtoon ons land op? Want dat laatste komt niet zo goed in zijn straatje te pas. Wanneer er een antwoord gegeven wordt op de vraag: wat kost een allochtoon, en het antwoord daarop luidt: 100.000 euro, dan gaat wilders rekenen.

Dan zegt ie: Blanken, luister goed: een allochtoon kost 100.000 euro. Vermenigvuldig dat met anderhalf miljoen, dan weten jullie wat die zwarten ons blanken kosten. (bewust zo hard gesteld door mij) Dat komt neer, als je redeneert op wilderiaanse wijze, op 150 miljard euro.

Maar wat een allochtoon in het laatje brengt, dat interesseert hem niets. Dat verhaal wil zijn aanhang namelijk niet horen, dus legt ie de nadruk op de kosten.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1731 Gepost op: 14-09-2009, 23:08:21 »
we zijn het eens ::cheerleader::

maar hoe maken we dat die meeloperts duidelijk ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1732 Gepost op: 14-09-2009, 23:11:27 »
niet, ze zullen wel merken dat ze achter een zak lucht aanlopen. een zak lucht met een pruik op, beter gezegd.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1733 Gepost op: 15-09-2009, 07:59:12 »
Patrick Swayze is overleden... 57jr...
Pancreaskopkanker...
Wat is en blijft 't toch een K#$%^&*-ziekte... ::ohno::

Rust in Vrede...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1734 Gepost op: 15-09-2009, 08:13:11 »
mijn droomvent, destijds   :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1735 Gepost op: 16-09-2009, 19:41:08 »
Citaat
Nederland is binnen het bereik gekomen van wolven. Volgens de Zoogdierenvereniging zijn er nu roedels wolven in het Duitse Hessen op 200 kilometer van de Nederlandse grens.

Jonge zwervende wolven leggen gemakkelijk viijftig kilometer per dag af en het is "niet ondenkbaar dat de roofdieren op korte termijn Nederlands gebied betreden", zegt de Zoogdierenvereniging.

Bron: NOS

Ik heb hier zo m'n bedenkingen mee.
Het is wel leuk voor Nederland maar, is Nederland (en België) er wel klaar voor?
Why don't I ever listen to me?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1736 Gepost op: 17-09-2009, 13:51:21 »
Misschien kan Geert Wilders een belasting voor wolven gaan voorstellen...  ;D ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1737 Gepost op: 17-09-2009, 15:55:57 »
Misschien kan Geert Wilders een belasting voor wolven gaan voorstellen...  ;D ::rofl::

Ja! Die wolven zijn je reinste gelukzoekers!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1738 Gepost op: 20-09-2009, 11:13:43 »
Het olieconcern Trafigura zegt een schikking te hebben getroffen met de gedupeerden van de illegale afvaldump in Ivoorkust.

Ruim 30.000 mensen zijn ziek geworden door de stoffen uit het schip de Probo Koala. Maar volgens Trafigura hebben de advocaten van de gedupeerden toegegeven dat er geen verband is gevonden tussen de lozing en sterfgevallen, miskramen en ernstige verwondingen.

Nadere details over de schikking ontbreken nog. De advocaten van de slachtoffers zouden volgens Trafigura hebben ingestemd met het voorstel, maar zij hebben nog niet officieel gereageerd.

Vrijpleiten
De directeur van het bedrijf zegt dat de schikking Trafigura compleet vrijpleit. Het zou vaststaan dat mensen in de havenstad Abidjan hooguit griepachtige verschijnselen van het afval hadden kunnen krijgen.

Greenpeace en een VN-rapporteur zeiden eerder deze week dat in Abidjan zeker vijftien mensen zijn gestorven door stoffen uit de Probo Koala.

Gevangenis
Volgende maand zou in Londen een grote rechtszaak over de Probo Koala plaatsvinden. Mogelijk gaat dat nu niet door.

Eerder had Trafigura al een schikking getroffen met de regering van Ivoorkust voor 152 miljoen euro. Twee medewerkers van het Afrikaanse bedrijf dat het afval dumpte, kregen gevangenisstraffen van twintig en vijf jaar.


Dit staat momenteel op teletekst.


Ik geloof er geen barst van dat ze onschuldig zijn.

Wanner je onschuldig bent, treft je immers geen schikking, tenminste: zo zou ik reageren. Dan zou ik er alles voor over hebben om mijn onschuld te bewijzen. Een schikking impliceert mijns inziens juist dat je schuldig bent, en op die manier probeert de financiële gevolgen van je illegale activiteiten te beperken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #1739 Gepost op: 20-09-2009, 11:22:52 »

Wanner je onschuldig bent, treft je immers geen schikking, tenminste: zo zou ik reageren. Dan zou ik er alles voor over hebben om mijn onschuld te bewijzen. Een schikking impliceert mijns inziens juist dat je schuldig bent, en op die manier probeert de financiële gevolgen van je illegale activiteiten te beperken.

Het is voor bedrijven en personen (denk MJ) vaak goedkoper en beter om een schikking te treffen ook al voelen ze zich/ zijn ze  onschuldig. De kosten van een proces en de negatieve reclame gedurende het proces zijn vaak vele malen hoger dan het bedrag van de schikking.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.