Auteur Topic: [kandidaten] Jaap  (gelezen 47581 keer)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #20 Gepost op: 16-04-2004, 23:07:34 »
idd, helemaal goed gedaan. Lef om die laatste vraag te nemen, zelfs zonder enkele voorbereiding! T was uiteindelijk een pure gok leek het, maar daar zegt niemand meer wat van. Ik betwijfel of Peter ook goed zou hebben gegokt.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #21 Gepost op: 16-04-2004, 23:13:35 »
Goed gedaan, ouwe jongen !  ;)  ::ok::

Echt gedurfd van je dat je de laatste vraag ook gewoon zelf nam.

Als er vanavond iemand gescoord heeft, ben jij het wel !  ::bravo::

Was ook wel gewoon slim om die laatste vraag te nemen!! Mocht een van de andere twee het goed hebben dan wist Jaap ook wel dat ie eruit vloog..

Maar goed gedaan hoor Jaap ::ok:: ::ok:: Laat het kleuterklasjebende maar eens lekker ff zweten
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2004, 23:46:33 »
Petje af, erg moedig om de laatste vraag te houden. 8)
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #23 Gepost op: 17-04-2004, 03:09:38 »
Proficiat Jaap!
Het mag dan pas de vierde aflevering zijn, maar voor mij heb je al gewonnen. Het kalme doorzettingsvermogen tegen de stroom in: TOP!


Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2004, 09:09:29 »
Grandioos Jaap, wat een lef om de grip in eigen hand te houden. Volgens mij heb je het respect van de andere kandidaten terug. maar zullen ze je het nu ook gaan gunnen om voor de tweede keer naar boven te mogen? Je hebt het wel verdiend. Wij zullen zien. ::zwaai::

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2004, 10:45:02 »
Ik vond het zo goed dat juist Jaap die reis naar de goriila's kreeg en ok vooral de manier waarop natuurlijk... maar hij genoot er echt van.
En dan nog hoe hij zich staande hield op het eind. Zelfs al haalt hij die Kilimanjaro niet, voor mij is hij al een winnaar ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-04-2004, 13:30:33 door Robin »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #26 Gepost op: 17-04-2004, 12:01:48 »
Grandioos Jaap, wat een lef om de grip in eigen hand te houden.

Lijkt me logisch, hij heeft 50% kans om de vraag zelf goed te beantwoorden. Als hij hem weggegeven zou hebben zou hij ook 50% kans hebben gehad om eruit gestemd te worden want bij een goed antwoord van een van de andere kandidaten zou hij zeker weggestemd worden. Het lijkt me dus niet een kwestie van lef maar van logisch redeneren.
Het zou nu slim zijn van wanneer Jaap zich niet blijft afzetten tegen de 'bende'.

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #27 Gepost op: 17-04-2004, 12:06:12 »
Lijkt me logisch, hij heeft 50% kans om de vraag zelf goed te beantwoorden.
Zo van: of je hebt hem goed, of niet he ::rofl::

Doet me denken aan een blondjesmop ::rofl::

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #28 Gepost op: 17-04-2004, 14:55:00 »
Geweldig, word je weer door iedereen in de routerrace gezet, mag je naar de berggorilla's! 700 ter wereld, en hij ziet er dan gelijk e stuk of 5. Wat een ervaring!

Ik vind Jaap inderdaad sterk, en slim. Ik gun het hem wel.
callie

Offline Johan W

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #29 Gepost op: 17-04-2004, 23:32:14 »
::ok::
Jaap je bent een sterke duikelaar, iedere keer kom je gewoon weer boven......en weet je je kansen goed in te schatten!
Peter wegsturen zal je niet zoveel krediet opleveren bij de overblijvers, maar is wel een goede zet om zelf nog een poosje (of nog 3 uitzendingen?) te overleven in MK. Ik denk dat je gezin trots is op je uitstraling en overlevingstactieken.........en zo'n interim-manager kunnen ze in het bedrijfsleven best gebruiken!!

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #30 Gepost op: 18-04-2004, 11:57:34 »
Ik vond het opvallend en goed om te zien dat Jaap zo ontspannen was tijdens zijn reis naar de gorilla's. Even alleen zijn was hem gegund..en ook goed voor hem!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #31 Gepost op: 18-04-2004, 12:07:42 »
Waarom was het niet goed voor hem om bij de groep te zijn  ???

Offline dondersteen

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #32 Gepost op: 18-04-2004, 12:59:51 »
ik denk dat volgende week iedereen verbaast zal staan als ze horen dat peter het geld aan jaap geeft ::oink::

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #33 Gepost op: 18-04-2004, 15:25:01 »
ik denk dat volgende week iedereen verbaast zal staan als ze horen dat peter het geld aan jaap geeft ::oink::

Yup, dat denk ik ook.
Ik was zelf ook heel erg  ::oink::
Ik dacht echt dat hij het aan Maria zou geven...

Maar ik vind Jaap echt goed, en ik hoop dat hij nog een paar van de bende van 6 eruit gooit. Moeten ze maar geen complot smeden. :P
En ik denk trouwens ook dat het complot volgende week niet zo goed meer werkt omdat Peter eruit is... Heel mooi voor Jaap toch??  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #34 Gepost op: 18-04-2004, 22:20:35 »
Ik vond het opvallend en goed om te zien dat Jaap zo ontspannen was tijdens zijn reis naar de gorilla's. Even alleen zijn was hem gegund..en ook goed voor hem!
Zo, dus jullie hebben hem weggestemd omdat hij rust nodig had? Wat gek, ik wist niet dat jullie wisten wat er ging gebeuren.
Ik vond Jaap er helemaal niet ontspannen uitzien tijdens het bezoek aan de gorilla's. Tuurlijk vond hij het een hele belevenis, maar ik vond dat de spanning en gekwetstheid voortdurend op zijn gezicht getekend waren.

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #35 Gepost op: 19-04-2004, 17:52:16 »
Geweldig, word je weer door iedereen in de routerrace gezet, mag je naar de berggorilla's! 700 ter wereld, en hij ziet er dan gelijk e stuk of 5. Wat een ervaring!

ja wat een actie! Die ervaring kun je in je zak steken, pakt niemand je meer af. Jaap, ik heb na deze aflevering nog meer bewondering voor je!

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #36 Gepost op: 19-04-2004, 22:13:18 »
ik denk dat volgende week iedereen verbaast zal staan als ze horen dat peter het geld aan jaap geeft ::oink::

Ik denk het niet .. en ECHTE reden waarom hij nou dit geld aan Jaap heeft gegeven is echt mooi, maar daar kan inhoudelijk pas meer over verteld worden als het programma is afgelopen.
Oost west mij best

Offline Karnel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2004, 09:14:39 »
De gebalde vuist van Jaap, toen hij in het busje stapte zegt alles!!!

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #38 Gepost op: 23-04-2004, 12:32:05 »
Vanavond tikje terug Jaap  ::rofl::
Oost west mij best

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #39 Gepost op: 23-04-2004, 22:49:50 »
Jaap,....Mijn Held!!!!!!! ::bravo::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....