Auteur Topic: [kandidaten] Jaap  (gelezen 47836 keer)

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2004, 23:13:04 »
Jaapie, goede keus, ben blij dat jij en Bram er nog inzitten en yes, je bent WEER een ronde verder: mijn complimenten voor de goede strijd die je levert!!

 ::zwaai:: Succes volgende week!!!

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2004, 23:16:52 »
Jaap, je bent een kanjer!! Te gek dat je weer een ronde verder bent!!(ondanks selectie 3)
Enne...bedankt!  ::jaja::

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2004, 23:18:51 »
Jaap!! ::ok::

Ik ben zo blij dat je dr nog inzit..! Ik had echt met je te doen toen je moest kiezen enzo.. altijd moeilijk lijkt me.

Zet em op volgende week!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #43 Gepost op: 23-04-2004, 23:22:21 »
Vanavond tikje terug Jaap  ::rofl::

Tikje?? Ik vond het een knaller!!!

Jaap je bent een kanjer  ::bravo::
Zoals je keek na die voetbalwedstrijd, gewoon genieten van de blijdschap van anderen  ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #44 Gepost op: 24-04-2004, 02:34:36 »
Ik denk dat we Jaap maar Mister Retourstrijd moeten gaan noemen!  ::rofl::
Ook al nomineren ze hem elke keer, hij blijft er in.
Ga zo door Jaap! ::ok::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2004, 09:39:38 »
Jaap geweldig dat je er weer doorheen bent. Die Suzanne en Arjan zijn maar watjes. Blijkbaar als je lef toont in de missie om nieuw leven in de groep te krijgen word je afgebrand. geweldig dat je Kim koos. Veel commentaar en weinig wol. Als je naar de uitzending zit te kijken blaast die alleen maar en heeft geen of nauwelijks inbreng. De sterke karakters komen bovendrijven. ik hoop dat we nog lang kunnen genieten van je. Het moet eens afgelopen zijn dat men de smoes gebruikt dat je al een keer op de berg bent geweest. Laat een ieder nu maar eens hun ware kant zien inplaats van dekking zoeken.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #46 Gepost op: 24-04-2004, 10:48:30 »
Ik had met je te doen Jaap... zoveel tegengas en je dan toch staande weten te houden... zou ik ook emotioneel van worden (werd het nu al ::tandpastasmiley:: )
Best wel lullig om steeds naar die retourstrijd gestuurd te worden en wel laf ook deze keer eigenlijk... maar Jaap heeft zich weer geweldig gehouden ::ok::

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #47 Gepost op: 24-04-2004, 11:59:10 »
congatulations on a job well done....
ik heb 2 favorieten...jij bent er 1 van om het simpele feit dat je enorm sympathiek overkomt...
ga door...hou vol !

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #48 Gepost op: 24-04-2004, 14:31:24 »
ik heb 2 favorieten...jij bent er 1 van om het simpele feit dat je enorm sympathiek overkomt...
ga door...hou vol !

En Bertje wie is die andere favoriet? Of is die al vertrokken?

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #49 Gepost op: 1-05-2004, 12:30:20 »
Leuk dat Jaap er nog inzit...je speelt het spel erg slim...eerst de sterke kandidaten er uit...om de zwakste (bram) over te houden...denk er alleen aan dat hij jou ook zo weer kan wegstemmen als hij een deal met iemand anders sluit en die kans is erg groot aangezien hij dat vaker heeft gedaan...

Ga zo door jaap... ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #50 Gepost op: 7-05-2004, 23:05:00 »
7 dagen later...... helaas jammer jammer jammer,......Jaap, begrijp jij wat die luitjes toch allemaal voor beren zagen????
Zelfs in het niet kunnen duiken wordt een strategie gezien,...niet te geloven ::ohno:: ::ohno::

Maar, je was een superkandidaat!!!! Ik hoop dat die FAN-dag doorgaat en ik je de hand mag schudden!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #51 Gepost op: 7-05-2004, 23:16:06 »
ow jee jaap, nou gaan ze de kili toch niet naar jou vernoemen  ::ohno::...
tsss slechte zaak


jammer dat je dr uit bent..
Hoop snel je dagboek te lezen!  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline duijmpie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #52 Gepost op: 7-05-2004, 23:17:21 »
Jaap, wat vinden wij het jammer dat dat het die schijnheilige rotlui gelukt is om je eruit te stemmen. Ik heb veel respect voor je immer positieve kijk op alles, wij hadden je zo die tweede keer gegund. wij zijn nl zelf helemaal verslaafd aan Afrika.Wij hopen dat je ver boven die andere kandidaten staat en dat je er niet verdrietig van wordt als je hoort hoe achterbaks die waren. Je hebt net als Frank vanaf het begin geen kans gehad en dit komt alleen voort uit afgunst. Ik hoop dat je de kili evengoed nog eens gaat doen en jij was de reden waarom wij iedere week keken. Jou leeftijd laat maar weer zien dat je zo als zo vaak, een betere houding, instelling en conditie hebt dan menig van de huidige frikandellen generatie.Jaap het gaat je goed.

Irene (37)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 19:18:02 door duijmpie »

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #53 Gepost op: 7-05-2004, 23:21:31 »
frikandellen generatie

 ::rofl::

hoor ik daar dan ook bij ;;krabtzichachterdeorensmilie::  ???
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #54 Gepost op: 7-05-2004, 23:26:04 »
Complimenten Jaap, dat je het tussen de jeugd hebt volgehouden.Je hebt ongetwijfeld kwaliteiten. Het blijkt toch weer dat niet alle jeugd "patatjeugd"
is, anders had je ongetwijfeld fysieke testen gewonnen.  ::ok::

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #55 Gepost op: 7-05-2004, 23:31:19 »
Ik vind er niks meer aan zonder Jaap  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ik denk dat ik de volgende aflevering niet meer ga kijken. Kan me helemaal niks schelen wie er gaat winnen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #56 Gepost op: 7-05-2004, 23:45:48 »
Jammer Jaap..!!

Ik vond je een leuke en zeer sportieve kandidaat!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #57 Gepost op: 8-05-2004, 13:30:17 »
Jaap, wat vinden wij het jammer dat dat het die schijnheilige rotlui gelukt is om je eruit te stemmen.
::jaja:: dat vind ik ook. Ik vond het  ::niet-ok:: dat ze er alles aan gedaan hebben om Jaap eruit te krijgen. Maar hij heeft wel bewezen een top kandidaat te zijn, hij was immers steeds in de retourstrijd de beste, tot bij deze aflevering bram de laatste had. Ik vond het echt tactloos van bram dat hij alsnog een complot tegen Jaap had gesmeed. Veel suc6 nog Jaapie, en ik hoop dat je nog een keer op de berg mag staan.  ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #58 Gepost op: 8-05-2004, 18:58:03 »
Helaas Jaap,

ook jij bent het slachtoffer van Bram geworden...misschien dacht je wel dat het de zwakste kandidaat was...maar heb je er aan gedacht dat hij wel eens weer een ander complot aan het smeden was ::vergroot::

Maar ja dat is achteraf gepraak...Jaap het ga je goed

Offline JP

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #59 Gepost op: 8-05-2004, 19:21:24 »
Ja, zéér spijtig Jaap! Ik had jou toch het liefst als winnaar gezien...zoals zovelen denk ik  :P

Je was een tóp kandidaat!