Auteur Topic: [kandidaten] Jaap  (gelezen 47839 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[kandidaten] Jaap
« Gepost op: 23-03-2004, 16:02:54 »
Hier kun je alles kwijt over Jaap...
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2004, 08:31:47 »
Ik las in een van de plaatselijke kranten dat Jaap uit Dordrecht komt.
Hij beschrijft de reis daar als redelijk luxe.Hij heeft ook al tochten door Afrika en Azie achter de rug en daarbij ergere ontberingen meegemaakt.Hij zegt in de krant ook:"Er zijn in de groep wel gekke dingen gebeurt.Je kent elkaar helemaal niet ,dus de spanning liep wel eens hoog op".Hij zegt ook :"Je leeft in een roes,zonder geld of paspoort.Maar je slaapt ookop prachtige locaties ,midden in de natuur tussen de wilde beesten"

Ik ben echt benieuwd naar KM.Al ben ik wel bang dat door al dit soort series tegelijk uit te zenden het een beetje overkill wordt en je daardoor het niet zo leuk meer vind.

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2004, 13:20:40 »
Jeetje Jaap,

Ik hoop niet dat elke aflevering in de weg-stem-ronde jouw naam wordt genoemd "omdat jij al een keer op de top van de berg bent geweest" :P
Dat het een keer wordt genoemd als reden om jou de hoofdprijs van dit spel niet te gunnen is niet meer dan logisch. ;)
Maar ik zou het erg jammer vinden als het elke aflevering zo zou gaan, en dat zou inhouden dat je vanaf nu elke aflevering in de retourstrijd moet! :-\\
Ook goed van je ingeschat dat er een groep van "oudere" en "jongere" deelnemers zou ontstaan.
Dat de groep jongeren groter is dan de groep waar jij bij hoort......vette pech.
Ik hoop dat je je staande kunt houden in de rest van de strijd naar de top!!
En dat we meer van je zien dan alleen je deelname in de retourstrijd!
We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2004, 17:46:21 »
Ik vind Jaap lief, volgens mij een hele lieve pappie  ::ok::
Hoop dat ie ook al is ie gebombardeerd asl 1 van de oudjes; hij erg ver gaat komen!!

 ::zwaai::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 23:33:14 »
Jaap akn wel een lieve papa zijn maar als je naar zijn ogen kijkt lijkt het mij ook een oude snoepert. Of heb ik het mis Jaap? ::schaam:: ::rofl::

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2004, 07:39:37 »
 ::tandpastasmiley::
Scherp gezien

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #6 Gepost op: 9-04-2004, 18:52:55 »
Hé Japie!

Nog weinig van je gezien. Misschien vanavond?  ::)

vriendelijke groet Gympie
ps Waar is het brood nu het lekkerst?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2004, 23:12:11 »
Nou Jaap, mijn sympathie heb je hoor!

die retourstrijdjes zijn een piece of cake voor jou... hehe ga zo door zou ik zeggen  ::ok::

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2004, 23:22:49 »
Jaap is cool! ::ok:: Ik hoop dat hij 't zo nog een poosje volhoudt..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2004, 23:37:15 »
Heeej Anne-Marie, cool dat je nu ook hier bent!!

Ik vind het knap van Jaap dat hij zich zo kalm kan houden als hij naar de retourstrijd moet.. pfoe lijkt me niet makkelijk.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2004, 00:56:03 »
hey jaap, hier een logootje voor je fanclub!

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2004, 10:01:31 »
Vraag me af wanneer Jaap 's een vraag moet beantwoorden in de retourstrijd...  ::rofl::  Hopelijk overleeft ie het complot van de bende van 6 bij de volgende aflevering.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2004, 10:18:03 »
Voor Jaap heeft het weinig zin de andere twee opdrachten erin te blijven. Wat hij kan doen is gelijk het eerste spel verliezen en vervolgens al zijn tijd besteden aan het bestuderen van de reader om zo zijn kansen te optimaliseren voor de voor hem onontkoombare retourstrijd.
Daarmee verbreekt hij ook het verbond van de bende van 6.
Ook zal de spanning bij de 6 toenemen, wat hun voorbereiding op de retourstrijd ook niet ten goede zal komen. ;D ;)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2004, 12:16:15 »
Heb je helemaal gelijk in... alleen weet Jaap niet van het bestaan van 'de bende van 6', hij kan hooguit iets vermoeden
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2004, 12:20:07 »
Zelf als hij niet weet van de 6, moet het hem toch zijn opgevallen dat hij steeds wordt weggestemd, en dat er geen reden is hier een verandering in te verwachten, gezien de groepssamenstelling.

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2004, 13:33:34 »
Jaap is dus echt de held in de retourstrijd  ::ok::, ik ben benieuwd naar de volgende aflvering. Wat nu als Jaap per ongeluk als eerste of tweede in de retourstrijd komt, door een spel? (ter verduidelijking, niet dat ik het Jaap gun, vind hem juist OK, verwacht natuurlijk ook dat hij dan zonder een vraag te hoeven beantwoorden door mag) Hoe gaat de bende dan stemmen????  ???
Jaap, je was erg stoer tijdens de bungyjump!

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2004, 17:21:29 »
Jaap trek je maar niet te veel aan van die bende van 6. Ik verwacht dat jij dat spel wel overleeft. Zolang je geen vragen behoeft te beantwoorden zal het nog wel meevallen want ze zijn natuurlijk als de dood als ze jou een vraag geven en je beantwoord die goed dat zij er uit vliegen. Je komt erg sterk en simpathiek over. Er is niets tegen om twee keer die berg te beklimmen. Zullen er niet veel hebben gedaan. Succes

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2004, 23:30:43 »
Ik zie Jaap maar weinig in 'biecht'-filmpjes, is dat zo of ligt dat aan mij? :-X Of ligt dat gewoon eraan dat hij niet in de 'bende' zit en daar dus niets over kan zeggen? Zou juist wel leuk zijn als hij in zo'n biecht zou zeggen dat ie het wel vermoedt ofzo..

Offline nijlpaardje

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #18 Gepost op: 15-04-2004, 16:37:35 »
He Jaap,

Kanjer, ga jij even voor verrassingen zorgen? Ik kon je helaas niet meer helpen, maar je doet het toch wel in je uppie?

Ben benieuwd,

liefs, NijlMaartje

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Jaap
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2004, 22:54:54 »
Goed gedaan, ouwe jongen !  ;)  ::ok::

Echt gedurfd van je dat je de laatste vraag ook gewoon zelf nam.

Als er vanavond iemand gescoord heeft, ben jij het wel !  ::bravo::