Auteur Topic: George is de mol (deel 10)  (gelezen 25425 keer)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 10)
« Reactie #40 Gepost op: 19-04-2002, 00:23:23 »

Als George de MOL niet is, dan weet ik het niet meer... kan ik dan van iemand de hele serie op video kopen ofzo... want als we net zulke summiere onthullingen krijgen als vorig jaar... wil ik het toch wel even nakijken!!!  >:( :( :o ;D

Vlaming zet alle molacties integraal op het net als je het eens lief vraagt...  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2002, 00:34:44 »
Dat zal ik dan doen... :D
toch eerst maar even afwachten, ik weet zeker dat het wel George is... 8)

of???  ???

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #42 Gepost op: 19-04-2002, 00:46:18 »
is hij wel uit dat vliegtuig gesprongen?

huh?

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 19-04-2002, 00:48:34 »
Zekers... ik heb het zelf gezien!  8)

;)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #44 Gepost op: 19-04-2002, 00:52:43 »
 iemand die op hem leek... en hij stapt morgen vrolijk uit het vliegtuig.

huh?

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 19-04-2002, 01:07:23 »
is hij wel uit dat vliegtuig gesprongen?

iemand die op hem leek... en hij stapt morgen vrolijk uit het vliegtuig.

Als George de MOL is (wat ik denk) dan zijn alle afl. en opdr. met hem doorgenomen/overlegd/goed gekeurd/... en wist hij al die tijd al dat hij op het eind een parachutesprong moest maken! Op het laatst uit angst terugtrekken zou toch raar zijn?!  :o

« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 14:11:29 door Dreamalot »

aggie

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 19-04-2002, 07:58:20 »

Als George de MOL is (wat ik denk) dan zijn alle afl. en opdr. met hem doorgenomen/overlegd/goed gekeurd/... en wist hij al die tijd al dat hij op het eind een parachutesprong moest maken! Op het laatst uit angst terugtrekken zou toch raar zijn?!  :o

Ik vind het niet zo zinvol om hierover te speculeren. zo kunnen we allerlei situaties bedenken die gebeurd zouden kunnen zijn en dat lijkt me niet zo produktief...

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #47 Gepost op: 19-04-2002, 09:24:55 »

Hij zat wel zo wat te sterven daarboven.
Indien hij van vooraf zou geweten hebben dat dit de apotheose was, zou hij er zeker nooit aan begonnen zijn.
Maar George wist hier niet van, anders zou hij de mol moeten zijn, en dat is hij zeker niet  ;)

In het andere geval is hij de perfecte dubbelspion en is hij volgens mij lid van MI6 of zoiets...

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 19-04-2002, 10:26:41 »

kan ik dan van iemand de hele serie op video kopen ofzo...
Ja hoor, hoeveel bied je? :P

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 19-04-2002, 10:59:02 »
ja hoor hij zat zowat te sterven...en hij zou niet gaan miepen zei-d-ie (wat ik wel een grappig moment vond maar da's een ander topic)
maar er viel me iets heel vreemds op.
Toen hij met de begeleider meeliep vlak voor de sprong keek hij nog een keertje achterom naar Jantien. Jantien sloeg op dat moment de handen voor de ogen van angst. Maar George GRIJNSDE volgens mij...of probeerde hij zichzelf moed in te grijnzen of zo?
Ik vond het in ieder geval heel vreemd.Als je bang bent ga je toch strak voor je uit kijken. En trouwens, met een echt heel paniekerig iemand gaan ze heus niet springen volgens mij. Je kunt zo iemand toch niet vertrouwen dat hij/zij zich aan de instructies houdt. Een kat in nood maakt rare sprongen en dat kon daar in de lucht wel eens levensgevaarlijk zijn!

aggie

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 19-04-2002, 11:43:51 »

ja hoor hij zat zowat te sterven...en hij zou niet gaan miepen zei-d-ie (wat ik wel een grappig moment vond maar da's een ander topic)
maar er viel me iets heel vreemds op.
Toen hij met de begeleider meeliep vlak voor de sprong keek hij nog een keertje achterom naar Jantien. Jantien sloeg op dat moment de handen voor de ogen van angst. Maar George GRIJNSDE volgens mij...of probeerde hij zichzelf moed in te grijnzen of zo?
Ik vond het in ieder geval heel vreemd.Als je bang bent ga je toch strak voor je uit kijken. En trouwens, met een echt heel paniekerig iemand gaan ze heus niet springen volgens mij. Je kunt zo iemand toch niet vertrouwen dat hij/zij zich aan de instructies houdt. Een kat in nood maakt rare sprongen en dat kon daar in de lucht wel eens levensgevaarlijk zijn!

Volgens mij is George gewoon een beetje bang voor hoogte.
Die dam waarvan ze moesten abseilen was extreem, dus dan vind ik het begrijpelijk dat iemand gaat flippen. Het parallelen is ook best eng. Ik heb het ook eens gedaan en rilde flink, ondanks dat ik geen hoogtevrees heb...
Dus zijn vermeende hoogtevrees vind ik geen argument om hem als mol te zien...

Offline Stephanie

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 19-04-2002, 11:51:35 »
Het schijnt dat hoogtevrees ook minder erg wordt als je geen contact meer hebt met de aarde. Mensen met hoogtevrees durven meestal wel te vliegen en zo.
De angst voor parachute springen bestaat niet alleen maar uit de hoogtevrees, er zitten ook andere angsten bij.

Dus om te zeggen dat iemand met hoogtevrees nooit zou durven parachute springen? Nee!
Hoogtevrees speelt hierbij mee, maar is niet de belangrijkste factor.

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 19-04-2002, 14:12:24 »
Ik vind het niet zo zinvol om hierover te speculeren. zo kunnen we allerlei situaties bedenken die gebeurd zouden kunnen zijn en dat lijkt me niet zo produktief...

Ik reageerde op Moljanne...zie pag.5 !!!
Ik heb de quotes er even bij gezet!  :)

« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 14:13:14 door Dreamalot »

aggie

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 19-04-2002, 14:35:11 »

Ik reageerde op Moljanne...zie pag.5 !!!
Ik heb de quotes er even bij gezet!  :)

Dat weet ik dreamalot, maar je was de laatste over dit onderwerp, dus daarom nam ik jou quote. Het is natuurlijk alleen maar MIJN mening en MIJN idee hoe we op zoek moeten gaan naar de mol ;)

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 19-04-2002, 14:47:48 »

Dat weet ik dreamalot, maar je was de laatste over dit onderwerp, dus daarom nam ik jou quote. Het is natuurlijk alleen maar MIJN mening en MIJN idee hoe we op zoek moeten gaan naar de mol ;)

Het is ook niet mijn idee van Mollenvangen hoor!  ;)
Zoals ERIKTKS bijvoorbeeld: "Prince werkt bij de TV en dit hebben ze bij de AVRO niet gezegd...dus Prince is de MOL!!!"

Nou, dat hebben we geweten he  ;) :D  (No offense Erik)
Dat slaat natuurlijk nergens op!!!  8) ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #55 Gepost op: 19-04-2002, 14:48:50 »
Citaat
Dus om te zeggen dat iemand met hoogtevrees nooit zou durven parachute springen? Nee!

klopt, ik heb hoogtevrees maar ik durf wel te vliegen en prachutespringen durf ik ook wel...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 19-04-2002, 15:13:42 »
Er schiet mij ineens een angstige gedachte in t hoofd!!!  :o

George zat boven de letters LMO!!! = MOL

Zou het ook kunnen betekenen dat George op de MOL zit?!
Dat hij het dus goed heeft en de winnaar is?!!!

(Dat gun ik hem wel hoor, maar ik wil zo graag dat hij de MOL is!  :-[)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-04-2002, 15:50:43 »

Er schiet mij ineens een angstige gedachte in t hoofd!!!  :o

George zat boven de letters LMO!!! = MOL

Zou het ook kunnen betekenen dat George op de MOL zit?!
Dat hij het dus goed heeft en de winnaar is?!!!

(Dat gun ik hem wel hoor, maar ik wil zo graag dat hij de MOL is!  :-[)

Zou op zich wel kunnen ja, al is 't volgens mij niet echt goed Nederlands om te zeggen 'dat je op de mol zit'.

En troost je, toen ik met die letters als aanwijzing kwam, waren er niet veel mensen die me serieus namen, dus 't zal waarschijnlijk wel helemaal niks te betekenen hebben.  :-\

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 19-04-2002, 15:58:12 »
Zou op zich wel kunnen ja, al is 't volgens mij niet echt goed Nederlands om te zeggen 'dat je op de mol zit'.

Dat was anders een correct Nederlandse zin hoor!!! (Ben je een Belg ofzo?!  ;D) Alleen omdat iets niet mogelijk is... kan het nog wel goed taalgebruik zijn hoor... het was uiteraard figuurlijk bedoeld  >:( :D

En troost je, toen ik met die letters als aanwijzing kwam, waren er niet veel mensen die me serieus namen, dus 't zal waarschijnlijk wel helemaal niks te betekenen hebben.  :-\

Ik vind het toch wel OVERDUIDELIJK iets te betekenen hebben hoor, maar wat???  :-/

« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 16:00:40 door Dreamalot »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 19-04-2002, 16:02:04 »

vind het toch wel OVERDUIDELIJK iets te betekenen hebben hoor, maar wat???  :-/

Als 't 'n hint is, vind ik 't nog steeds 't meest logisch om 'm te gebruiken als hint naar de mol, maar dat is mijn mening.

Och ja, nog maar 'n paar uurtjes en we weten of 't iets te betekenen had.  :)