Poll

Wat moet er met Chriz gebeuren als hij schuldig wordt bevonden?

We vergeven het hem, hij doet tenminste wat aan de terreur op deze site
1 (4.3%)
Omdat hij zoveel van Cora houdt, geven we Cora een ban
1 (4.3%)
Hij moet onmiddellijk worden geband
6 (26.1%)
Dat is zo'n lieve jongen, ik kan me niet voorstellen dat hij schuldig is.
5 (21.7%)
Voor straf maken we hem admin van de site
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Realitynet wordt bedreigd!!!  (gelezen 31429 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #20 Gepost op: 18-05-2004, 09:11:02 »
Bertha die admin wil worden van een SMF forum :o Nee, dat kan toch niet... ??? Hij die altijd zo afgeeft op dit forum en het liefst de concurrent zou willen gebruiken? Tssssss, hoe desperate kan je worden. ::niet-ok::


* Gaat nu wel twijfelen of het wel Bertha531 is die onder zijn account aan het posten is.
ja dat vond ik ook al zo vreemd test..  ??? bertha...smf ??  ::ohno:: zit een héél vreemd luchtje aan de zaak.
ik stel voor: een speciale forumrechercheteam samen te stellen om dit tot op de bodem uit te zoeken, onder leiding van test. verder nog 3 anderen..wie? ikzelf wil mn objectiviteit natuurlijk niet verliezen in deze zaak he..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #21 Gepost op: 18-05-2004, 11:07:56 »
Mensen laten idd de vreemdste dingen slingeren.

Citaat van: chriz
He kinders,

Nu bertha de koe weer terug heeft, neem ik aan dat hij onze nieuwe compagnon is in de strijd tegen de huidige Realitynet-terreur-leiding.

Aangezien we de macht willen grijpen over Realitynet moeten we wat dingen duidelijk hebben.

1. Verdi: bertha had het erover dat hij samen met Verdi de macht over Realitynet wou grijpen. Dat kan dus echt niet he! Verdi is de verpersoonlijking van de vergrijzing op Realitynet. Hij is al iets van 199 jaar. Bovendien hoorde ik laatst geruchten dat hij 19e eeuwse geitenwollen sokken draagt. Zulke mensen neem ik niet serieus hoor.

2. Hoe gaan we het aanpakken? Graag wil ik van jullie weten hoe we de macht gaan grijpen. Ik heb de volgende plannen liggen:

A. Forumverkiezingen: We schrijven forumverkiezingen uit waarin we democratisch gekozen worden. (Dit moet lukken dmv propaganda).

B. Staatsgreep: Hiervoor ligt een sluw plan klaar. In stappen:

Stap 1: bertha531 doet net alsof hij ons verraadt en geeft aan Compuart door dat Dorine en Chriz de macht willen grijpen.
Stap 2: Compuart is blij met bertha's verraad en maakt hem admin.
Stap 3: bertha als admin, maakt ook Dorine en Chriz admin.
Stap 4: Wij als admin schoppen Compuart, Han13 en Cora Bora weg als admin.
Stap 5: De macht is aan ons. Muwahahaha

Groeten
Chriz
« Laatst bewerkt op: 18-05-2004, 11:09:50 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #22 Gepost op: 18-05-2004, 11:08:58 »
En deze lag hier ook op de grond..



Citaat van: chriz
he bertha (en Dorine die mag meelezen  ),

Zoals we al dachten ben je slecht en onbetrouwbaar en was je daarom voor ons een ideale compagnon, maar bovenal ben je dom en zijn wij slim. We zijn je weer een stapje voor. Gnagna.

Het is dus plan C geworden. Wij verraden bertha en nemen de macht over.   

Groeten en succes met je forumban 
Chriz
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #23 Gepost op: 18-05-2004, 11:40:34 »

ja dat vond ik ook al zo vreemd test..  ??? bertha...smf ??  ::ohno:: zit een héél vreemd luchtje aan de zaak.
ik stel voor: een speciale forumrechercheteam samen te stellen om dit tot op de bodem uit te zoeken, onder leiding van test. verder nog 3 anderen..wie? ikzelf wil mn objectiviteit natuurlijk niet verliezen in deze zaak he..

Nou ik zal eens kijken of ik deze taak op me kan nemen. Moet sowieso wel een heel goed en betrouwbaar team hebben dan he? Naders is het onbegonnen werk. Het zijn sluwe gasten. Onderschat ze niet... ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #24 Gepost op: 18-05-2004, 11:42:59 »


Nou ik zal eens kijken of ik deze taak op me kan nemen. Moet sowieso wel een heel goed en betrouwbaar team hebben dan he? Naders is het onbegonnen werk. Het zijn sluwe gasten. Onderschat ze niet... ::ohno::
je kan het!  ::ok:: ik heb vertrouwen in jou en in je (nog nader samen te stellen) team..  ::jaja::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #25 Gepost op: 18-05-2004, 11:49:03 »

mischien kan hij helpen er een nieuw licht op telaten schijnen ?
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #26 Gepost op: 18-05-2004, 11:54:18 »
Citaat
Session Start: Thu May 13 00:46:53 2004
Session Ident: bert
[00:47:05] <Door> he bert, lang niet gesproken
[00:47:17] <bert> ja moeten het hebben over rn
[00:47:29] <Door> pff ik heb daar niks mee te maken
[00:53:47] <bert> nou ik ga rn overnemen
[00:53:49] <bert> ::ok::
[00:54:00] <Door> oke let op
[00:54:02] <Door> nog 1x
[00:54:14] <Door> ik heb daar niets mee te maken en ik wil niet je compagnon zijn
[00:54:29] <Door> hoevaak moet ik dat nog zeggen dan
[00:54:42] <Door> je wil mij betrekken in iets wat ik helemaal niet wil
[00:54:53] <Door> ik wil niet dat je het er steeds over hetb zoek mar een andree
[00:55:00] <Door> zijn vast mensen die dat wel willen
[00:56:06] <bert> oh! ja vast wel
[00:56:14] <bert> goed plan dorine
[00:56:22] <bert> ik dnek dat verdi wel wil
[00:56:30] <bert> ik ga hem vragen
[00:56:34] <bert> maar het moet geheim blijven dus jij mag niks zeggen he!
[00:56:35] <bert> hehe
[00:56:46] <bert> nou dat klinkt wel alsof ik je iets aan zou doen
[00:56:53] <bert> muwhahahaha
[00:57:18] <bert> ik doe je niks hoor dorine ::pinokkio::
[00:57:28] <Door> bert je maakt me bang
[00:57:47] <bert> tja
[00:57:53] <bert> zeg dus maar niks tegen niemand, hoef je ook niet bang te zijn
[00:57:55] <bert> hehe
[00:57:59] <bert> Doei!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #27 Gepost op: 18-05-2004, 12:00:15 »

zéér officiele mededeling van RN-crew
------------------------------------------------------
ik heb alle regels en statuten erop nageplozen, maar we kunnen geen gerechtelijke stappen ondernemen tegen dhr.531 op gronden van 'vermeende staatsgreep'. dit álles doordat de ***** (hierna te noemen als dhr.CZ de bewijsstukken op onrechtmatige manier naar buiten heeft gebracht. het publiceren van Privé Berichten op het openbare forum, is niet toegestaan. hierdoor gaat dhr.531 vrijuit. dit alles te danken aan de onzorvuldigheid en niet respecteren van de rn-regels door dhr CZ. Rn-crew gaat zich nog beraden over de eventuele sancties die dhr. CZ krijgt opgelegd. officieel bericht volgt. 

------------------------------------------------------------

einde zéér officiele mededeling van RN-crew

Weer een zo'n duidelijk geval van demonisatie. Het wordt weer zo gedraaid dat het lijkt alsof ik schuldig ben.

Dan komt de volgende grapjas:

Geheimzinnige 531, ik sta aan jouw kant hoor! Laat Chriz eerst maar met harde bewijzen komen! ::bravo::

Hoeveel meer bewijzen wil je hebben? Moet ik het pmtje doorsturen naar je. Bovendien voor wie was de pm die de geheimzinnige 531 stuurde eigenlijk bedoelde, Annuh! Het waren heel toevallig 5 sterretjes, hoeveel letters heeft jouw nickname.  ::jaja::

Alle beledigingen die slaan op iemand die geitenwollensokken zou dragen, blijken allemaal geruchten te zijn, verspreid door dezelfde geheimzinnige 531. Ik heb hiervoor bewijzen. Oa dit:

Nee, op die geitewollensokken ben ik ook afgenknapt, hij schijnt ze zelfs nooit te wassen!

De spelfouten zeggen genoeg, denk ik zo...


Vervolgens; JOEHOE BEWIJSMATERIAAL!!!

't Eerst wat ik ga doen is het forum omzetten van SMF naar phpbb! Bij phpbb hebben ze vast wel een convert-tool!  :D


Vervolgens strooit dhr. Verdi met VERVALSTE pm's. Is dat ook niet strafbaar?

Al met al kom ik weer bekaaid af en dhr. 531 wordt op een voetstuk geplaatst. Over mevr. D. wordt zelfs helemaal gezwegen, net zoals over mijn beloning. Ik begin bijna daadwerkelijk te denken dat een staatsgreep helemaal niet zo'n slecht idee is, want dit zooitje ongeregeld is helemaal niks. Ik stel verkiezingen voor om deze dictatuur tegen te werken!



Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #28 Gepost op: 18-05-2004, 12:24:46 »
Ik heb zelf i.i.g. niets vervalst. Kreeg alleen deze PM's. Heb geen idee of ze vals zijn. De commissie onder leiding van T. est moet dit maar beoordelen.

En als straks alle mensen met een twijfelachtige reputatie zijn verwijderd van RN dan kijk ik wel welke vacatures er zijn!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #29 Gepost op: 18-05-2004, 16:31:21 »
Hmm.. interessant..
Ik had niet lang daarna een gesprek van soortgelijke strekking met dhr b531..
Hij probeerde mij te werven voor zijn coup, wat uiteraard niet lukte.
(Ik speelde het spelletje natuurlijk gewoon mee he om te horen wat hij van plan was enzo.. had uiteraard nooit enige intentie hier echt aan mee te gaan doen, dat spreekt vanzelf..)
Maar nu zien jullie dus maar eens wat voor snode plannen hij allemaal heeft..
Hij doet alsof hij met Chriz consui in zee gaat maar bewerkt ondertussen lekker zelf de achterban via een onschuldige buitenstaander als ik..::ohno::  >:(

Megalomane neigingen gecombineerd met delusies en gebrek aan geweten..antisociale persoonlijkheidstrekjes .. ik zeg je dit is een gevaarlijke maniak waar we mee te maken hebben mensen.. We moeten snel een einde hieraan gaan maken, als de prachtige democratische principes van RN ons dierbaar zijn !!!!   >:(  >:(



Session Start: Thu May 13 01:16:53 2004
Session Ident: bert
[01:17:05] <Loor> heyyyy bert, tijd niet gezien!
[01:18:17] <bert> ja moeten het hebben over rn..ik ga jou bewerken.. met jou aan mijn zijde lijkt het al veel geloofwaardiger.
[01:19:29] <Loor> pff ik heb daar niks mee te maken.. ik ben niet eens crew of lid ofzo joh..jullie vechten het maar lekker zelf uit..
[01:23:47] <bert> nou ik ga rn overnemen, en jij mag de propaganda texten schrijven om zieltjes te winnen muwhahahaha..
[01:23:49] <bert> Jij wordt minister van Propaganda en Censuur, en ik heb ondertussen de absolute macht..klinkt goed toch?
[01:24:00] <Loor>Hmm oke wat schuift het ? Nee daar doe ik niet aan mee bert..
[01:24:02] <Loor> daar zijn mijn principes te hoogstaand voor enzo.. (min of meer)
[01:24:14] <Loor> hoewel een beetje oefening in volksmennerij en massamanipulatie feitelijk nooit weg is natuurlijk..
[01:24:39] <Loor> en ik eigenlijk ook wel een beetje genoeg heb van de gelukzalige democratische principes die Compuart aanhangt..
[01:24:43] <Loor> dus zo heel verkeerd is je plan misschien toch ook niet..
[01:24:51] <Loor> maar ik wil wel een sterk team dan enzo, ik bedoel mensen die ook lekker corrupt zijn en niet vies van macht enzo
[01:25:10] <Loor> want er moet natuurlijk wel eea geimplementeerd en behouden worden he..
[01:25:31] <Loor> Misschien een minister van Onderdrukking van het Gepeupel en Plebs? Maar dan met 'n eufemistische naam..ehm..
[01:25:42] <Loor> Minister van Democratie en Orde.. zoiets? Zijn vast wel mensen die willen.. Verdi is al enige tijd aan het polsen..
[01:25:53] <Loor> die kijkt als een hongerige aasgier of er plekjes vrijkomen om zijn eigen machtswellust bot te vieren..
[01:26:06] <bert> oh! ja vast wel
[01:26:14] <bert> goed plan Loor
[01:26:22] <bert> ik dnek dat verdi wel wil
[01:26:30] <bert> ik ga hem vragen
[01:26:34] <bert> maar het moet geheim blijven dus jij mag niks zeggen he!
[01:26:35] <bert> hehe
[01:26:46] <bert> nou dat klinkt wel alsof ik je iets aan zou doen
[01:26:53] <bert> muwhahahaha
[01:27:18] <bert> ik doe je niks hoor Loor
[01:27:28] <Loor> Nee zou niet best zijn he.. dan ligt je propagandamachine plat en wordt je zelf gelyncht...
[01:27:37] <Loor> Of ik keer me tegen je.. en krijg zelf het plebs op mijn hand, dat zich in een joelende menigte tegen je keert...
[01:27:42] <Loor>  ...zou 'k dus maar niet doen als ik jou was...
[01:27:47] <bert> tja
[01:27:53] <bert> zeg dus maar niks tegen niemand, hoef je ook niet bang te zijn
[01:27:55] <bert> hehe
[01:27:59] <bert> Doei!


Dit liet hij per ongeluk liggen... :o


Oh hoi Bertha.. ::tandpastasmiley::

[doetalsofneusbloedtmodus] Hey heb je al nieuws over onze coup , wanneer beginnen we..?? [/doetalsofneusbloedtmodus]
« Laatst bewerkt op: 18-05-2004, 16:44:37 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #30 Gepost op: 18-05-2004, 17:05:49 »


Mijn geitewollensokkengeheim ligt op straat! Hoor je mij klagen?
 :P :P
Heh alsof dat zo'n geheim was, dat wisten de meesten hier al lang hoor ::jaja::

als hij je jarretelfetisj had blootgegeven was het een andere zaak geweest natuurlijk.. :P
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #31 Gepost op: 18-05-2004, 17:53:28 »

[01:25:40}Zijn vast wel mensen die willen.. Verdi is al enige tijd aan het polsen..
[01:25:53] <Loor> die kijkt als een hongerige aasgier of er plekjes vrijkomen om zijn eigen machtswellust bot te vieren..
[01:26:06] <bert> oh! ja vast wel
[01:26:14] <bert> goed plan Loor
[01:26:22] <bert> ik denk dat verdi wel wil

Wat is dit nu weer voor rare beschuldiging...
 >:( >:(

En wat EIDM later ook zegt... het is niet waar!!
 ::pinokkio:: ::pinokkio::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #32 Gepost op: 18-05-2004, 18:07:40 »


Wat is dit nu weer voor rare beschuldiging...
 >:( >:(

En wat EIDM later ook zegt... het is niet waar!!
 ::pinokkio:: ::pinokkio::

HUH ???

Wat heb ik nou weer gedaan?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #33 Gepost op: 18-05-2004, 19:32:42 »
En als straks alle mensen met een twijfelachtige reputatie zijn verwijderd van RN dan kijk ik wel welke vacatures er zijn!


Wat is dit nu weer voor rare beschuldiging...
 >:( >:(

My, my how quickly we forget.. Komt echt overtuigend over Ver .. ::pinokkio::

Misschien een lichte vorm van dementia praecox..? toch geen Korsakoff hoop ik?! :o

Volgens mij slokken die sokken uw geheugen langzaam op..  hier zit een luchtje aan...::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #34 Gepost op: 18-05-2004, 21:22:22 »
Vanwege mijn reputatie van onkreukbaarheid en absolute objectiviteit voel ik mij moreel verplicht mij aan te bieden als lid van de commissie van onderzoek.

Dan zullen we de daders eens van het kerkhof sleuren!!
 8) 8)
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #35 Gepost op: 18-05-2004, 22:47:21 »
ok tot nu toe bestaat commissie vuile spelletjes uit:

- test
- verdi


wie nog meer?? >:(

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #36 Gepost op: 18-05-2004, 23:02:59 »
ok tot nu toe bestaat commissie vuile spelletjes uit:

- test
- verdi


wie nog meer?? >:(

...tegen vuile spelletjes, mag ik hopen... :o

Denk dat we de commissie "Nieuwe bezems vegen niet schoon" moeten noemen...
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #37 Gepost op: 19-05-2004, 00:58:09 »
Ja, ik heb het eik een beetje druk de laatste tijd maar ik wil toch wel tijd vrijmaken om te helpen in deze commisie.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #38 Gepost op: 19-05-2004, 02:00:49 »
Vervolgens; JOEHOE BEWIJSMATERIAAL!!!

Mn moeder zei altijd: doorgestreept bewijsmateriaal telt niet.  ::trots::

Ik meld me ook aan voor die commissie; volgens mij kunnen je wel de expertise van een meester-chatlogvervalser als ik  ::trots:: gebruiken, want er hangt een luchtje aan een aantal chatlogs die hier gepubliceerd zijn!  >:(

Verder vind ik het jammer dat ik aldoor schuin wordt aangekeken terwijl het toch niet eens duidelijk is wie die ***531 is? En het onderzoek is nog niet eens begonnen! Dus iedereen, behalve Chriz en Dorine (want die zijn zo schuldig als wat dat is wel duidelijk) is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.  ::jaja::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #39 Gepost op: 19-05-2004, 10:28:25 »
Het is natuurlijk ondenkbaar dat Dorine en bertha531 in de commissie zouden plaatsnemen!!
 >:( >:(


 >:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”