Poll

Wat moet er met Chriz gebeuren als hij schuldig wordt bevonden?

We vergeven het hem, hij doet tenminste wat aan de terreur op deze site
1 (4.3%)
Omdat hij zoveel van Cora houdt, geven we Cora een ban
1 (4.3%)
Hij moet onmiddellijk worden geband
6 (26.1%)
Dat is zo'n lieve jongen, ik kan me niet voorstellen dat hij schuldig is.
5 (21.7%)
Voor straf maken we hem admin van de site
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Realitynet wordt bedreigd!!!  (gelezen 31437 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #40 Gepost op: 19-05-2004, 10:31:00 »
Ik wil ook in de commissie. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er informatie wordt achter gehouden/iemand een hand boven het hoofd wordt gehouden.


en bertha's moeder is niet goed wijs.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #41 Gepost op: 19-05-2004, 10:37:25 »
Verdi, ik hoop dat je dat kunt motveren want anders lijkt wel alsof je slechte plannen hebt enzo.
En als je aan komt zetten met dat het is omdat mijn naam door het slijk is gehaald en genoemd word , houd dan maar meteen op want jouw naam is ook niet echt zuiver, dat blijkt vele berichten.  >:( Ik wil ook bij die commissie, ik ben heel erg aangeslagen door alle gebeurtenisen, ik functioneer bijna niet meer, ik zit steeds met mijn hoofd hier. Wie kan er zo slecht, doortrapt en gemeen zijn om RealityNet over te  willen nemen. En waarom schuift bertha iemand alle schuld op mij en chriz. Hij heeft het zelf gedaan Maar we gaan met de commissie op zoek naar de dader, op een zeer objectieve wijze gaan we dat aanpakken. Objectiviteit is het belangrijkste dus snap ik sowieso al niet wat verdi in deze commissie doet we gaan de onderste steen boven halen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #42 Gepost op: 19-05-2004, 11:03:25 »
Wat ik ook niet snap is waarom de namen Dorine en Chriz, elke keer samen worden genoemd. Er zijn GEEN banden tussen ons dus stop er mee.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #43 Gepost op: 19-05-2004, 11:05:58 »
de ' betrokken partijen' (dhr531, CZ, DO) mogen natuurlijk niet participeren in de commissie...  ::)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #44 Gepost op: 19-05-2004, 11:10:24 »
het spijt me maar ik wil wel even benadrukken dat er ook stukken binnen zijn gekomen waarin de de naam van dhr.V.di ook genoemd word. Dus mss moet er besloten worden ook deze meneer niet op te nemen in de commissie.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #45 Gepost op: 19-05-2004, 11:21:43 »
het spijt me maar ik wil wel even benadrukken dat er ook stukken binnen zijn gekomen waarin de de naam van dhr.V.di ook genoemd word. Dus mss moet er besloten worden ook deze meneer niet op te nemen in de commissie.

Ik word alleen maar zijdelings genoemd en links en rechts beledigd, maar nergens blijkt uit de stukken betrokkenheid bij een coup. Er wordt zelfs door de betrokkenen duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is mij te passeren!


Ik wil ook bij die commissie, ik ben heel erg aangeslagen door alle gebeurtenisen, ik functioneer bijna niet meer, ik zit steeds met mijn hoofd hier. Wie kan er zo slecht, doortrapt en gemeen zijn om RealityNet over te  willen nemen. En waarom schuift bertha iemand alle schuld op mij en chriz.

Nou, uit de aangetroffen (al dan niet valse) PM's blijkt dat je weldegelijk betrokken zou kunnen zijn bij de coup, dus dat slachtoffertoontje mag je wel laten varen. In de commissie kunnen natuurlijk alleen mensen zitting nemen die zelf niet verdacht worden (of die, zoals ik, volkomen onschuldig en onkreukbaar zijn) dus je komt er gewoon niet in!
En ik lekker wel!
« Laatst bewerkt op: 19-05-2004, 11:48:28 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #46 Gepost op: 19-05-2004, 11:51:39 »
Ik vind jouw houding hierin ook niet echt objectief. Je lijkt al besloten te hebben dat ik er iets mee te maken heb.
en idd zou k er bij betrokken KUNNEN zijn, maar datzelfde geldt voor jou.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #47 Gepost op: 19-05-2004, 11:55:53 »
Vond de volgende propaganda in de stal bij bertha...
Test, het wordt tijd dat we ons werk serieus op gaan pakken!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #48 Gepost op: 19-05-2004, 12:04:31 »
Voor alle duidelijkheid zal ik even de volledige pm plaatsen, zodat er geen misverstanden bestaan over de verdachten.

Staatsgreep:

Hiervoor ligt een sluw plan klaar. In stappen:

Stap 1: Ik doe alsof Chriz en Dorine een staatsgreep willen plegen en verraadt hen en geeft aan Compuart door dat Dorine en Chriz de macht willen grijpen.
Stap 2: Compuart is blij met mijn verraad en maakt mij admin.
Stap 3: bertha wordt admin
Stap 4: Ik  (als admin) schop Compuart, Han13 en Cora Bora weg als admin.
Stap 5: De macht is aan mij. Muwahahaha

Wat vind je ervan, VERDI?

Groeten

bertha531! 

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #49 Gepost op: 19-05-2004, 12:16:15 »

Stap 4: Ik  (als admin) schop Compuart, Han13 en Cora Bora weg als admin.
Stap 5: De macht is aan mij. Muwahahaha

Wat vind je ervan, *****?

Groeten

*****531!  :o

Ik weet niet voor wie de pm was bestemd, maar ik vind het een grof schandaal.


Hier schrijf je nog dat je niet weet voor wie de PM was bestemd. Waarmee je bent betrapt op jokkebrokkerij Chriz!
 :(

Daarnaast is het een PM van *****531, wiens ware identiteit je dan ook wel zal kennen. Misschien wordt het tijd dat je dat openbaar gaat maken. Het feit dat *****531 een PM aan mij wil versturen en dat deze vervolgens bij jou terecht komt, pleit mij dus eigenlijk vrij van alle verdenkingen. Ik heb de PM nooit gekregen en wist dus nergens wat van af. Bovendien zou ik me met zulke snode zaken nooit inlaten. Test weet dit en daarom heeft hij mij ook in de commissie toegelaten.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #50 Gepost op: 19-05-2004, 12:28:58 »
In de pm wordt jouw naam genoemd. Blijkbaar was er al eerder informatie uitgewisseld tussen jullie 2.

Dat de pm bij mij terecht kwam, was uiterst verdacht. Daarom de vraag: 'Ik weet niet voor wie hij bestemd was' want het leek me zeer onwaarschijnlijk dat hij voor mij bedoeld was.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #51 Gepost op: 19-05-2004, 12:30:20 »
In de pm wordt jouw naam genoemd. Blijkbaar was er al eerder informatie uitgewisseld tussen jullie 2.

Dat de pm bij mij terecht kwam, was uiterst verdacht. Daarom de vraag: 'Ik weet niet voor wie hij bestemd was' want het leek me zeer onwaarschijnlijk dat hij voor mij bedoeld was.
ik heb 2 woorden voor de commissie: valse pm.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #52 Gepost op: 19-05-2004, 12:59:22 »
Miscchien heeft de commissie hier nog iets aan, ik had die teksten wel gezien toen maar er geen aandacht aan besteed, maar nu vallen bij mij de puzzle stukjes wel op zn plaats.

Citaat
[15:16:28] <Doorffweg> brb
[15:16:35] <bert> zelf weten
[15:16:47] <cora> keej door
[15:17:03] <bert> coor, ik iets zeggen over de site, jij ben nu admin he
[15:17:09] <cora> ja
[15:17:23] <bert> nou ik heb plannen enzo
[15:17:31] <cora> ik vind alles best he
[15:17:36] <bert> ja?
[15:17:40] <bert> oh
[15:17:44] <bert> ::ok::
[15:17:50] <cora> maar wat dan
[15:17:52] <bert> nou
[15:17:54] <bert> hehe
[15:17:55] <bert> grootse plannen
[15:17:59] <bert> maar ik heb jou wel nodig en zo
[15:17:59] <bert> oh! door logt
[15:18:06] <bert> ik ga ff prive verder hoor
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #53 Gepost op: 19-05-2004, 13:01:24 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

en dit zou IK gezegd hebben?? [15:17:31] <cora> ik vind alles best he
muwahahahahahahahaha!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #54 Gepost op: 19-05-2004, 13:52:05 »
Tsja, de puzzelstukjes vallen nu wel zo op zijn plek he? Geen wonder dat Cora mij zo verdacht probeerde te maken en het net leek alsof ze de hand boven bertha's hoofd hield. Dus....daar weten we ook wat we er aan hebben.

Laten we eerlijk en wel zijn, de enige man die geen belangenverstrengelingen heeft en nog objectief is, is Test. Jammer, maar helaas zal de onderzoekcommissie alleen uit Test moeten bestaan. Maar ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.

Misschien dat dhr. Test gelijk even de chatlog van het afgelopen kwartier kan nalezen over de rol van Cora in dit geheel? 
« Laatst bewerkt op: 19-05-2004, 14:11:57 door Chriz »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #55 Gepost op: 19-05-2004, 14:32:38 »
Waarom begint iedereen er nu pas over?

Ik wist dit ruim 2 maanden geleden al, en het is toen ook openbaar gemaakt:

[14:59:55] <elise_is_de_mol>  wel voor andere mensen
[15:00:00] <verdi> we willen namelijk de site overnemen
[15:00:01] <bert> nou
[15:00:07] <bert> verdi
[15:00:09] <verdi> ow
[15:00:10] <verdi> sorry
[15:00:15] <bert> moest je dat nou elise vertellen?
[15:00:16] <verdi> dat was ook een geheim
[15:00:19] <verdi> dommmmmm
[15:00:26] <bert> oei!
[15:00:27] <LC> en nu weet ik het ook
[15:00:29] <bert> elise is nog niet zo erg
[15:00:31] <bert> maar idd
[15:00:31] <LC> en ik ben een logger
[15:00:32] <verdi> logger!!

Paar nieuwe Onthullingen ;)



Mag je chatlogs wel plaatsen LC?

Mijn CTRL- V: <verdi> ik stuur de kinderopruimingsdienst wel
<bert> dat had je nou niet moeten zeggen
<bert> ah, handig
<bert> wat rekenen die in een uur?
<verdi> 50 euri
<bert> kinderen krijgen korting neem ik aan?
<elise_is_de_mol>  ::rofl::
<bert> aan de andere kant
<bert> het is wel de kinderopruimingsdienst
<verdi> ja
<bert> dus kinderen zijn hun specialiteit
<elise_is_de_mol>  dan krijgen volwassenen korting
<bert> weet je zeker dat t de goedkoopste is?
<verdi> anders moet je het zelf doen
<bert> tja, niet zon zin in



"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #56 Gepost op: 19-05-2004, 16:13:03 »
hmmhmm opvallende ontwikkelingen allemaal.
::staartpijnzendvoorzichuitsmiley::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #57 Gepost op: 19-05-2004, 16:33:51 »
Inderdaad Dorine... hoogst verdacht allemaal >:( ::ohno::

Ik ben van mening dat de rol die dhr V tot nu toe speelt een uiterst dubieuze is... >:(
Ik ben tevens van mening dat hij absoluut geen recht heeft op een plek  in de commissie, die neutraal en objectief dient te zijn want daar wil ik inzitten
Hij heeft zichzelf geproclameerd en op de gebruikelijke subtiele wijze naar voren geschoven als lid van de commissie en zo gaat het telkens met dhr V want hij zit in elke commissie die RN in het leven roept hebben jullie dat nog niet gezien ?? Hij is al maanden zo niet jaren bezig met deze coup poging voor te bereiden samen met dhr B531, die hij subtiel bewerkt heeft imHo
En uitgerekend HIJ moet in die commissie..??
Alleen hij zelf heeft beweerd dat hij objectief en onkreukbaar zou zijn - terwijl de bewijslast hier tegen toch aanzienlijk is onderhand zou ik zeggen- en alleen mej Do en dhr Cz hebben dit ook ingezien - uitgerekend degenen die dhr V overduidelijk als zondebokken wil slachtofferen..>:(
En voor dhr V weer begint te stuiteren dat het belachelijke aantijgingen zijn (terwijl hij zichzelf consistent verspreekt en tegenspreekt..) zou ik u willen uitnodigen om even te herlezen wat dhr V zoal heeft geschreven..


Verdi  18/05  om 11:07
Citaat
from Chriz (....lijkt gefingeerd >:( )

He kinders,
Nu bertha de koe weer terug heeft, neem ik aan dat hij onze nieuwe compagnon is in de strijd tegen de huidige Realitynet-terreur-leiding.
Aangezien we de macht willen grijpen over Realitynet moeten we wat dingen duidelijk hebben.
1. Verdi: bertha had het erover dat hij samen met Verdi de macht over Realitynet wou grijpen. Dat kan dus echt niet he! Verdi is de verpersoonlijking van de vergrijzing op Realitynet. Hij is al iets van 199 jaar. Bovendien hoorde ik laatst geruchten dat hij 19e eeuwse geitenwollen sokken draagt. Zulke mensen neem ik niet serieus hoor.
2. Hoe gaan we het aanpakken? Graag wil ik van jullie weten hoe we de macht gaan grijpen. Ik heb de volgende plannen liggen:
A. Forumverkiezingen: We schrijven forumverkiezingen uit waarin we democratisch gekozen worden. (Dit moet lukken dmv propaganda).
B. Staatsgreep: Hiervoor ligt een sluw plan klaar. In stappen:
Stap 1: bertha531 doet net alsof hij ons verraadt en geeft aan Compuart door dat Dorine en Chriz de macht willen grijpen.
Stap 2: Compuart is blij met bertha's verraad en maakt hem admin.
Stap 3: bertha als admin, maakt ook Dorine en Chriz admin.
Stap 4: Wij als admin schoppen Compuart, Han13 en Cora Bora weg als admin.
Stap 5: De macht is aan ons. Muwahahaha
Groeten
Chriz

Vervolgens toont dhr V ons  een pm van dhr b 531 aan Cz die zouden wijzen op dat Cz de instigator van eea is (in samenwerking met mej Do) en dhr b531 onschuldig (b)lijkt
***** edit: hoe heeft dhr V deze pm onderschept.??. Is het door de propagandamachine 'toevallig' bij hem terecht gekomen om dhr b531 vrij te pleiten en dhr Cz en Mej Do in kwaad daglicht te stellen...? Jongens zeg nou eerlijk dit klopt niet... want ik heb zelf dat briefje laten slingeren dus ik kan het weten ******


Om 11:08 publiceert dhr V het volgende 'bewijsstuk' , een zogenaamde pm van dhr Cz en mej Do in cc, aan dhr b531..

Citaat
he bertha (en Dorine die mag meelezen  ),
Zoals we al dachten ben je slecht en onbetrouwbaar en was je daarom voor ons een ideale compagnon, maar bovenal ben je dom en zijn wij slim. We zijn je weer een stapje voor. Gnagna.
Het is dus plan C geworden. Wij verraden bertha en nemen de macht over.   
Groeten en succes met je forumban 
Chriz

Implicerende nog steeds dat dhr Cz het meesterbrein achter de coup is terwijl we allemaal weten hoe onwaarschijnlijk dat zou zijn >:(
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #58 Gepost op: 19-05-2004, 16:39:41 »
Een dag later is dhr V alweer als een blad aan de boom omgedraaid en wordt zijn compagnonschap met dhr b531 kennelijk te heet onder de voeten..
Zodra hij merkt dat dhr b531 misschien in de commissie komt, draait dhr V meteen zijn mening over dhr b531 bij zeker bang dat dhr b531 de totale macht grijpt en hij zelf een ban krijgen zal vanwege alle onfrisse zaken die aan het licht zullen komen door de geweldige propagandamachine van dhr b531... en meent ineens dat dhr b531 echt niet in de commissie kan..
Waarom niet?? Dhr b531 was toch zo onschuldig volgens de eerdere pm die dhr V zo sluw plaatste nadat ik het met opzet bij hem op de grond heb laten vallen


Op 19/05 om 10:28 schrijft dhr V dan ook:
Citaat
Het is natuurlijk ondenkbaar dat Dorine en bertha531 in de commissie zouden plaatsnemen!!
 >:( >:(
Mensen denk eens goed na... Waarom is dat ineens ondenkbaar geworden..?!!
Vanwege de (100% integere!!) logs die Mej Do (die dhr V meent te verdenken) en mej Lo over dhr b531 publiceerden?
Dhr V heeft zelf al aangegeven weinig fidusie te hebben in de   waarheidsgetrouwheid van beide dames..>:( (Overigens een self serving bias, en als het hem uitkomt  wordt alles weer in een ander daglicht gesteld >:(  ::ohno:: )
Dhr V doet alsof hij van 'rare dingen' wordt beschuldigd (die hij zelf heeft geintimeerd!) en komt zo met het grootste gemak in de commissie (naar blijkt  uit bewijsstuk F -met dank aan mej EIDM ! -heeft zijn handlanger dhr b531 eerst Mw Co bewerkt omgepraat >:( )
Ik stel dan ook voor dat we de antecedenten van dhr V eerst even beter nagaan voordat we hem verder tot de commissie toelaten!

Bovendien is hij een onbetrouwbaar sujet op zijn zachtst gezegd vreemd bezig nu hij dhr b531 telkens afvalt en nu weer beschuldigt van propaganda vond ik overigens een van mijn mooiste posters ::trots:: terwijl hij ons eerder nog leek te willen overtuigen van dhr b 531's onschuld... >:(
Dus op zijn minst is hij erg dubieus bezig.. en het riekt er verdacht naar dat dhr V dhr b531 als slachtoffer wil gebruiken om vervolgens de macht volledig zelf te hebben , met mw Co als verlengstuk. En dan ben ik mijn mooie propagandabaan ook kwijt waarschijnlijk want  ik heb te fel geageerd tegen dhr V >:( ..

Ik stel dan ook voor dat we verkiezingen houden over wie er in de commissie komt die ik makkelijk kan fingeren, en naar mijn hand zetten door stemmen achter te houden zodat we een werkelijk onkreukbaar en objectief iemand in die commissie krijgen, die geen belangenverstrengeling heeft  !! ik dus ::trots:: ...
   
« Laatst bewerkt op: 19-05-2004, 16:53:08 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #59 Gepost op: 19-05-2004, 16:44:47 »
en nou samengevat?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."