Poll

Wat moet er met Chriz gebeuren als hij schuldig wordt bevonden?

We vergeven het hem, hij doet tenminste wat aan de terreur op deze site
1 (4.3%)
Omdat hij zoveel van Cora houdt, geven we Cora een ban
1 (4.3%)
Hij moet onmiddellijk worden geband
6 (26.1%)
Dat is zo'n lieve jongen, ik kan me niet voorstellen dat hij schuldig is.
5 (21.7%)
Voor straf maken we hem admin van de site
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Realitynet wordt bedreigd!!!  (gelezen 31439 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #60 Gepost op: 19-05-2004, 17:02:25 »
samengevat eidm, houd dat het volgende in:

Lorelei for president[/color][/b][/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #61 Gepost op: 19-05-2004, 17:06:50 »
samengevat eidm, houd dat het volgende in:

Lorelei for president[/color][/b][/size]

Oke, dank je wel, dat snap ik tenminste  ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #62 Gepost op: 19-05-2004, 17:20:21 »


Oke, dank je wel, dat snap ik tenminste  ;)
Zeg >:( ... ;)

Ja ik kan het niet zo direct zeggen he dat zou teveel opvallen enzo.. moet het wel een beetje subtiel aanpakken ;D

Dorine begrijpt me tenminste :-*

Ach het gaat mij ook alleen maar om de waarheid boven tafel te krijgen hoor ::pinokkio::

Kort samengevat dus..:
1. V. en b531 waren zoals blijkt al langer bezig met een coup voorbereiden
2. Dhr V probeert eerst dhr b531 vrij te pleiten, om zo de coup te waarborgen
3. dhr b531 doet poging om in commissie te komen.. (om zijn eigen positie te versterken..)
4. Dit is voor dhr V gevaarlijk omdat hij zo zijn mogelijke positie in de samenzwering kwijt raakt door al het belastende materiaal dat dhr b531 van hem heeft
5. dhr V probeert dhr b531 in diskrediet te brengen en zich zelf in te slijmen praten  in een zoveelste commissie...En op deze wijze de absolute machtsgreep door dhr b consui te verijdelen..
6. dit lukt omdat mw Co een derde handlanger is (die kennelijk niet op de hoogte is van het verraad van dhr V..) :o
7. dit stel ik ter discussie omdat ik zelf in de commissie wil en mijn propagandamacht die dhr b531 mij heeft beloofd niet kwijt wil
 omdat ik waarheidslievend ben en RN een warm hart toedraag, alsmede de stichters !!!! ::trots::

Zo duidelijker ?? ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 19-05-2004, 17:30:27 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #63 Gepost op: 19-05-2004, 17:58:54 »
Overigens wil ik van deze gelegenheid maar meteen misbruik gebruik maken om nog wat meer laster te verspreiden om de aandacht van mezelf af te leiden om jullie te bewijzen hoezeer RN en zijn leiders me aan het hart gaan, door te tonen hoe objectief en scherp analytisch ik te werk zou gaan ::jaja::

Ik wil daarbij ter discussie stellen dat ook de huidige leiding niet geheel vrij is van verdenking.. :o
Het mag dan zo lijken alsof zij de wat naivige, passieve slachtoffers zijn in dit geheel (overigens, waar blijft de reactie van deze zelfde mensen.. je zou zeggen dat dit alles ze toch aan het hart zou gaan ??!! Merkwaardig..>:( ) ..maar zijn ze dit wel?!

Wie garandeert ons dat dit alles niet een voortvloeisel is van snode plannen hunnerzijds om hun eigen machtsbastion te waarborgen door tweedracht en verdenking onder eventuele ' bedreigingen'  te zaaien??!!

We weten allemaal dat, hoewel de onbetwiste leider dhr CoArt nog steeds een vrij hoog populariteitsquotient heeft, deze de laatste tijd toch wat begon te tanen met name richting dhr b531, dhr V en dhr Cz ..

Dhr Cz heeft zich toevalligerwijs wel eens uitgelaten over wel bereid zijn tot overname van RN.. :o .. En idd blijken ook dhr b531 en dhr V  niet geheel vies  te zijn van dit idee... (zo we de bewijsstukken mogen geloven)

Dus wie garandeert ons dat dit geen actie is van de kant van dhr CoArt consui om verdeeldheid te zaaien, en zo de eigen macht te consolideren .. ?!! Ik hoorde hem laatst nog iets zeggen over 'Verdeel en heers' enzo.. ::jaja::
En hij vroeg ook ineens of ik misschien een profiel op wilde stellen over dhr V , dhr b531 en dhr Cz waaruit mogelijkerwijs zou blijken dat ze voor onmiddelijke opname in aanmerking zouden komen ivm grootheidswanen ed..
Ik nam toen aan dat het  ter voorkoming van eventuele rechtszaken ed zou zijn maar in dit licht gesteld ziet het er al weer  heel anders uit... ::ohno::

Uiteraard blijf ik in dit alles uitermate objectief en probeer ik me zelf niet al weken bij dhr CoArt in te slijmen   en vertel ik jullie dit alleen omdat de belangen van RN me boven alles gaan en niet omdat het de aandacht van b531 en mij afleidt .

In afwachting van jullie stem van vertrouwen, verblijf ik

Lorelei
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #64 Gepost op: 19-05-2004, 19:28:35 »
dit topic moet niet te ver naar beneden hoor. dus bij deze kick ik m ff omhoog weer.  ::jaja::
we zouden toch niet willen dat de waarheid niet boven komt.   >:D
« Laatst bewerkt op: 19-05-2004, 19:38:09 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #65 Gepost op: 19-05-2004, 19:34:40 »
Ja, Lorelei weer hoor!
 :P

Ik heb tot nu toe alleen alle stukken die ik tegenkwam, dus vrijpleitende en beschuldigende stukken over alle betrokkenen open op tafel gelegd.

Vervolgens komt EIDM met logs waarvan ik dacht dat ze allang gewist waren die overduidelijk vervalst zijn, met het doel mij te wraken voor de 'schone bezem commissie' van T. est.

 >:( >:(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #66 Gepost op: 19-05-2004, 19:48:52 »
dit topic moet te ver naar beneden hoor. dus bij deze kick ik m ff omhoog weer.  ::jaja::
we zouden toch niet willen dat de waarheid niet boven komt.   >:D
::jaja:: ::jaja:: Inderdaad Dorine jij zegt het helemaal juist :-*

Hier gebeurt teveel wat duidelijk niet in de haak is .. ::ohno::

ik kreeg net - ik neem aan per abuis!!!- het volgende bericht in mijn postbakje van dhr b531.. Ik denk dat hij mij voor mijn naar nu blijkt nogal bekokstovende en onbetrouwbare alter aanzag ::ohno:: >:(

Hierbij wil ik even duidelijk stellen dat zij en ik nu NIETS meer met elkaar van doen hebben, want het moge duidelijk zijn dat ik mij geenszins identificeer met de stellingen zoals hier door mej Lo geponeerd, en er volledig afstand van doe.. >:(

Ik begrijp niet wat er gebeurd is met haar de laatste keer dat ik haar trof was ze no zo'n lief en integer meerminnetje ::ohno:: Vast de schuld van (mannelijk) gezelschap van twijfelachtig allooi  :-\\  ::niet-ok::

Citaat van: bertha531

Hey Loor..

Ja inderdaad alles gaat volgens plan, het gaat prima !! Ik heb nog geen idee wat ik met al die macht ga doen eik. Ik besef eigenlijk nog nieteens hoeveel het eik is.


Ik heb deze pm voor de zekerheid zelfs dubbel verstuurd, maar dus net de verkeerde aliasjes gekozen! ;D
ach rouge zal haar mond wel houden, die is net als jij !!! ;D

Tja, en je moet nog wel even op me stemmen hoor ;)

En over die mogelijke problemen met dat profiel , dat dhr CoArt wil.. moet je mischien maar eens iets posten in het forum, forum, dat leidt de aandacht mooi af van ons... mwuhahahaha...   ;) >:D

Wat vind je trouwens van dit nieuwe logo voor RN dat we gaan lanceren op het moment dat duidelijk wordt dat de coup geslaagd is? Ik heb V er maar even uitgefilterd, die kunnen we nu toch niet meer gebruiken, dus die hoeft er niet meer in , toch? Wat vind jij eik?
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #67 Gepost op: 19-05-2004, 19:59:41 »
Citaat
Ik heb V er maar even uitgefilterd, die kunnen we nu toch niet meer gebruiken, dus die hoeft er niet meer in , toch? Wat vind jij eik?

Uiteraard heb ik nooit in enig verbond met lorelei en bertha gezeten (en als ik er wel in zat dan ben ik nu erg beledigd dat ik uit het logo verwijderd ben!!)

Ik stel voor dat Test en ik zo spoedig mogelijk de verhoren gaan beginnen op de chat van Realitynet. De commissie wil iig laten getuigen:

  • bertha531
  • Chriz
  • Dorine
  • Lorelei
  • Rougekappje
  • Elise Is De Mol
  • Cora Bora
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #68 Gepost op: 19-05-2004, 20:01:49 »
Zonder ook maar enige interpratie wil ik graag bij deze even de volgende PM's even openbaar maken.
Deze verscheen net in mijn box.

Citaat
bertha531, beste vriend..

Ik zit intussen in commissie. Uiteraard met het doel deze te corrumperen. Heb net een onschuldig postertje geknutseld waarmee jij (zogenaamd) in een kwaad daglicht wordt gesteld. Dit om de schijn van onpartijdigheid hoog te houden. In het ergste geval getuig je voor de commissie dat je er democratische bedoelingen mee had.

Ik zorg wel dat je vrijgepleit wordt en dat Dorine en Chriz geschandpaald gaan worden. Test heb ik immers in mijn zak. Het is natuurlijk wel erg lullig voor ze (vooral voor Dorine, die echt van niets weet en nu thuis met hoofdpijn op de bank zit te bedenken hoe dit toch allemaal heeft kunnen gebeuren) maar grote veranderingen vragen immers grote offers en het doel heiligt de middelen (zoals een bevriend landgenoot van mij ooit zo doeltreffend formuleerde).

We gaan recht op het doel af. Laat je niet afleiden door de spraakverwarringen in het topic, maar blijf trouw aan ons oorspronkelijke bondgenootschap (we waren net zo lekker op koers tot jij zo **** was de voor mij bedoelde PM naar die Chriz te sturen).


Direct daarna ontving de volgende

Citaat
Oeps...

Ik verzoek je het vorige bericht als niet verzonden te beschouwen.

Met vriendelijke groet en de hoogste achting

Verdi


verdi, je verzoek tot niet verzonden beschouwen...  ::rofl::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #69 Gepost op: 19-05-2004, 20:15:32 »

::jaja:: ::jaja:: Inderdaad Dorine jij zegt het helemaal juist :-*

Hier gebeurt teveel wat duidelijk niet in de haak is .. ::ohno::

ik kreeg net - ik neem aan per abuis!!!- het volgende bericht in mijn postbakje van dhr b531.. Ik denk dat hij mij voor mijn naar nu blijkt nogal bekokstovende en onbetrouwbare alter aanzag ::ohno:: >:(

Hierbij wil ik even duidelijk stellen dat zij en ik nu NIETS meer met elkaar van doen hebben, want het moge duidelijk zijn dat ik mij geenszins identificeer met de stellingen zoals hier door mej Lo geponeerd, en er volledig afstand van doe.. >:(

Ik begrijp niet wat er gebeurd is met haar de laatste keer dat ik haar trof was ze no zo'n lief en integer meerminnetje ::ohno:: Vast de schuld van (mannelijk) gezelschap van twijfelachtig allooi  :-\\  ::niet-ok::


Volgens mij lijden jullie aan schizofrenie



Uiteraard heb ik nooit in enig verbond met lorelei en bertha gezeten (en als ik er wel in zat dan ben ik nu erg beledigd dat ik uit het logo verwijderd ben!!)

Ik stel voor dat Test en ik zo spoedig mogelijk de verhoren gaan beginnen op de chat van Realitynet. De commissie wil iig laten getuigen:

  • bertha531
  • Chriz
  • Dorine
  • Lorelei
  • Rougekappje
  • Elise Is De Mol
  • Cora Bora

Waarom ik wel en LC niet? Hij was er ook bij, en plaatste de belangrijkste chatlog. Ze zijn trouwens absoluut niet vervaslt :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #70 Gepost op: 20-05-2004, 00:09:16 »
ff omhoog weer  ::tandpastasmiley::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #71 Gepost op: 20-05-2004, 00:14:34 »
ff omhoog weer  ::tandpastasmiley::
sticky dan maar.. ;)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #72 Gepost op: 20-05-2004, 00:16:08 »

sticky dan maar.. ;)

goeie daad!!!!  ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #73 Gepost op: 20-05-2004, 00:47:07 »
De onrust is toegeslagen bij RN. De machtsovernameplannen worden als maar concreter en de dreiging van een omwenteling komt nabijer dan ooit. Gelukkig zijn er informanten die me op de hoogte houden, waardoor ik niet helemaal nietsvermoedend zal worden afgezet ::tandpastasmiley::
Citaat
[04:23] Informant: strax ben je zomaar ineens van je troon gestoten
[04:23] Informant: :o
[04:23] CompuArt: lol, ja, ik ben op m'n hoede...
[04:23] Informant: jaja
[04:24] CompuArt: heh, ik wens ze veel succes
[04:24] Informant: ..gevaarlijk spul dat
[04:24] CompuArt: (psst) heb allemaal boobytraps ingebouwd  ;)(
[04:24] Informant: ze werven mij nu al voor propaganda enzo :o
[04:24] Informant: ohw?
[04:24] Informant: dit sluis ik door aan bertha vertel?
[04:25] CompuArt: zodra ze denken de macht overgenomen te hebben dan gebeuren er allerlei willekeurige dingen. Avatars branden af, willekeurige bans worden ingesteld, extra titels worden verwijderd dan wel toegevoegd
[04:25] CompuArt: om maar wat te noemen ;)
[04:26] Informant: :o
[04:26] Informant: :o :o :o
[04:26] Informant: des duivels
[04:27] CompuArt: ja, dacht toch niet zomaar dat ik zo makkelijk de macht uit handen zou geven he...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #74 Gepost op: 20-05-2004, 09:19:56 »
Citaat van: Dorine
Zonder ook maar enige interpratie wil ik graag bij deze even de volgende PM's even openbaar maken.
Deze verscheen net in mijn box.


Godverd..
Ik kan me van deze PM's niets herinneren!
 ;D ;D

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #75 Gepost op: 20-05-2004, 10:11:28 »

 

God verdi


grootheidswaanzin  ::)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #76 Gepost op: 20-05-2004, 10:28:54 »
Waarom ik wel en LC niet? Hij was er ook bij, en plaatste de belangrijkste chatlog. Ze zijn trouwens absoluut niet vervaslt :P


Ja, Hoe zit dat. EIDM wel en ik niet. Ik wil ook meedoen :(

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #77 Gepost op: 20-05-2004, 10:41:05 »
e.o.d begonnen met boobytrap vrij maken van realitynet

de eod is vandaag begonnen met het boobytrap vrij maken van realitynet

nadat een user van deze zeer bekende fansite
in een verborgen forum struikelde en een boobytrap liet afgaan

die in heel enschede was tezien



de eod meld dat het ruimen van de zichtbare en ontzichtbare aangebrachte boobytraps nog wel 40 jaar kan duren

en wijst er op dat alles een boobytrap kan laten afgaan die geplaatst is door de heer compuart

ook in america bij lewis media waar de realitynet server staat zijn boobytraps gevonden maar die kunnen niet onschadenlijk worden gemaakt zonder realitynet in rook tedoen opgaan

de politie heb in verband met deze zaak de heer compuart aangehouden voor verhoor
maar die wens alleen via toetsenbord een verklaren afteleggen

ivm met het activeren van boobytraps via een toetsenbord ging de politie dus niet op dit verzoek in

ook speelde de heer compuart de hele dag met een afstandbediening met wat rode knopjes en het realitynet logo

na 3 legen potten koffie en geen woordt gezet tehebben is de heer compuart weer naar huis toe gebracht

de ontplofte boobytrap was immers volgens de eod niet door de heer compuart tot ontploffing gebracht
dus kan daar ook niet voor verandwoordelijk worden gehouden

ook zijn er alleen maar boobytraps op plaatsen waar een normale user nooit kan komen
dus loopt niemand gevaar

de heer compuart gaat dus vrij uit
politie zoekt nog de mensen die de ontplofte user mogenlijk wijs hebben gemaakt dat hij daar iets kon vinden

hun zal moord door schuld telaste worden gelegt

« Laatst bewerkt op: 20-05-2004, 10:50:58 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #78 Gepost op: 20-05-2004, 10:47:56 »
owwww jeroen..  :o zijn er al berichten van ontplofte avatars gemeld ook??
* cora houdt haar hart vast.. en weet waar compuart toe in staat is

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #79 Gepost op: 20-05-2004, 11:00:54 »


Uiteraard heb ik nooit in enig verbond met lorelei en bertha gezeten (en als ik er wel in zat dan ben ik nu erg beledigd dat ik uit het logo verwijderd ben!!)

Ik stel voor dat Test en ik zo spoedig mogelijk de verhoren gaan beginnen op de chat van Realitynet. De commissie wil iig laten getuigen:

  • bertha531
  • Chriz
  • Dorine
  • Lorelei
  • Rougekappje
  • Elise Is De Mol
  • Cora Bora

Toegevoegd:
  • LC (momenteel in getuigenbeschermingsprogramma)
  • Compuart
  • Malcolm
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”