Auteur Topic: Lekker Belangrijk  (gelezen 21033 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #40 Gepost op: 21-07-2004, 13:46:44 »
Bea Willemstein zwijgt niet langer


AMSTERDAM - De ex-styliste van Eigen Huis en Tuin, Bea Willemstein, heeft er genoeg van. In het Algemeen Dagblad doet ze een boekje open over klusjesman Nico Zwinkels: "Ineens kwam hij in zijn blootje mijn douchecel binnen." Willemstein reageert hiermee op het feit dat Zwinkels alles glashard ontkent. Zelf heeft ze het verhaal nooit naar buiten gebracht.

Na door een duw in het zwembad te zijn beland, tijdens een feestje in 1994, haalde Bea droge kleren uit haar auto en dook onder de douche: "Hij moet de douchecel naast me zijn ingelopen. Dat had ik niet door. Er stond keiharde muziek aan. Ineens kwam hij in zijn blootje mijn douchecel binnen. Hij zette me tegen de muur, hield mijn armen vast en wilde me zoenen. Ik vocht en riep 'rot op'. Maar hij zei: 'Kom op Bé, je leeft maar één keer," aldus Willemstein in de krant.

De styliste heeft jarenlang haar mond gehouden, voor zijn vrouw en omdat ze het succes van de serie niet in gevaar wilde brengen. Maar nu de klusjesman alle aantijgingen glashard ontkent en zo haar als een leugenares bestempelt, wilde ze toch haar kant van het verhaal vertellen.

De televisiezender SBS zette vorige maand Nico Zwinkels en zijn collega Rob Verlinden op straat nadat de geruchten naar buiten waren gekomen.

bron: nu.nl
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #41 Gepost op: 21-07-2004, 15:24:30 »
Slaapverwekkend

Een bejaarde vrouw uit San Francicso heeft een inbreker overmeesterd door haar familiefoto's aan de man te laten zien. De man wilde inbreken bij de oude dame, toen de vrouw wakker werd van zijn gestommel. Toen de man de vrouw zag, wilde hij haar overmeesteren maar de dame kreeg het voorelkaar de man te kalmeren en bood hem wat te eten aan. Onder het eten liet de vrouw haar familiefoto's zien en vertelde lange verhalen over haar dochter. De inbreker sukkelde weg en gaf de vrouw de gelegenheid om de politie te bellen. 

bron: nu.nl
 
 


That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #42 Gepost op: 21-07-2004, 18:02:25 »
Bea Willemstein zwijgt niet langer


Ik heb het interview gelezen in het AD en haar foto ook gezien, ik denk nu eerlijkgezegd dat Nico nog eerder op Rob zou zijn gesprongen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #43 Gepost op: 22-07-2004, 10:35:19 »
RealitynetVIP bertha531 opgepakt ivm met illegale dierenhandel

Enschede 22 juli 2004,
Om middernacht is dhr. bertha531 opgepakt. Hij is de hoofdverdachte in de illegale dierenhandelzaak. Agent Vledder was toevallig ter plaatse: 'Tsja, een heterdaadje mag ik wel zeggen. Ik zag onze welbekend RealitynetVIP opeens een aapje onder zijn jas vandaan halen en hij gaf dit aan een jonge vrouw van een jaar of 14. Het aapje was duidelijk niet goed verzorgd. Heel erg mager en zijn vacht werd ook niet netjes bijgeknipt, hele lange haren enzo. Vervolgens gaf hij er ook nog een geheel vervalst document erbij over hoe je een aapje moest verzorgen. Schandalig!' Inmiddels is bertha531 overgebracht naar de Burk-Burk gevangenis voor verder verhoor. Het aapje is weer vrijgelaten en teruggebracht naar zijn moeder die momenteel in Turkije bivakeert.

Offline alathea

  • Forumlid
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #44 Gepost op: 23-07-2004, 11:06:38 »
Sorry, ik kan het niet laten

Jammer joh
It's not  that easy beeing green

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #45 Gepost op: 12-08-2004, 15:21:31 »
Rob ingestort door gedoe rond Nico

Uitgegeven: 12 augustus 2004 12:24

AMSTERDAM - Rob Verlinden, de tuinier van Nico Zwinkels in het televisieprogramma 'Eigen huis & Tuin', heeft het moeilijk gehad met de negatieve publiciteit van Zwinkels. Die werd verdacht van seksuele intimidatie. In een interview met het Algemeen Dagblad laat Verlinden donderdag weten thuis 'ingestort' te zijn. "Het was een ontzettende dreun."

Verlinden geeft in het gesprek verder aan niet op de hoogte te zijn van Zwinkels' belevenissen op zijn werk. Op de vraag of de twee dan geen onafscheidelijk koppel zijn, zegt hij: "Ik heb mij en Nico nooit als duo gezien. We werkten altijd afzonderlijk en zagen elkaar hoogstens één keer per week. Vergelijk het met Carlo Boszhard en Irene Moors. Die doen ook hun eigen dingen."

Tijdens een kort geding van Zwinkels, Verlinden en televisiekokkin Angelique Schmeinck werd woensdag overigens duidelijk dat RTL-directeur Fons van Westerloo SBS6 telefonisch heeft benaderd om de zender te waarschuwen voor beide presentatoren. Dat telefoontje was genoeg reden voor SBS6 om af te zien van een contract met Zwinkels.

De advocaat van SBS6 liet verder weten dat volgens Van Westerloo een gedragscode was opgelegd aan Zwinkels. Dit zou zijn gebeurd in verband met twee incidenten met vrouwen. Het eerste geval heeft betrekking op Maaike, een verslaggeefster van Ivo Niehe. Volgens Zwinkels is hij tegen haar heup gebotst.

In het tweede geval zou de klusjesman een productiemedewerkster bij haar borsten hebben gepakt. Tegen Algemeen Dagblad zegt hij hierover: "Ik ken dat verhaal niet en het klopt dus ook niet."

bron: nu.nl
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #46 Gepost op: 20-08-2004, 12:34:06 »
 :\'(  :\'(

Robbie weer aan de vriendin


AMSTERDAM - Robbie Williams heeft weer een vriendin na achttien maanden single te zijn geweest. De zanger is afgelopen weekend voor het eerst uitgegaan met de Amerikaanse actrice Valerie Cruz, bekend van de tv-serie 'Nip/Tuck'. Dat meldt The Sun.

Het is voor Williams zijn eerste vrouwelijke gezelschap sinds zijn breuk met Rachel Hunter in februari 2003. Een ingewijde vertelde The Sun: "Robbie is echt gek op Valerie en hij vroeg haar mee uit. Ze hebben samen een leuke tijd gehad. Zij kan erg met hem lachen. Het is voor Robbie niet makkelijk om zo maar met een meisje op stap te gaan, simpelweg om wie hij is. Maar in Amerika ligt dat een stuk makkelijker, omdat hij daar veel minder herkend wordt".

Deze herfst publiceert Williams zijn autobiografie 'Feel' en brengt hij een verzamelalbum op de markt.

bron: nu.nl

That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #47 Gepost op: 20-08-2004, 12:35:38 »
'Fred Durst en Paris Hilton zijn een stel'


AMSTERDAM - Zanger Fred Durst van de band 'Limp Bizkit' heeft een nieuwe vlam: Paris Hilton. Dat melden diverse media. Volgens de pers heeft Durst zich in het openbaar getoond met de erfgename van de Hilton-keten. Zij zijn volgens het Engelse Sun gesignaleerd op een VIP-party in Los Angeles.

De Duitse krant Bild ontwikkelt alvast een eigen theorie. Durst heeft inmiddels veel beroemde vrouwen gehad; van Britney Spears tot Halle Berry. Hij zou dan ook heel goed bezig kunnen zijn met het afwerken van een namenlijstje met daarop de meest mooie vrouwen, denkt het blad.

De Belgische website Showbizzsite weet te melden dat het tweetal ook een romantische diner heeft genoten in een duur restaurant in Los Angeles. Van een relatie wil Hilton echter nog niet spreken, weet de site te melden. Zij zou tegen vrienden hebben gezegd dat ze weer terug is bij haar ex Jason Straw.

bron:nu.nl
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #48 Gepost op: 6-09-2004, 19:13:19 »
De koning van Swaziland heeft een nieuwe vrouw gekozen! Volgens “The Times” uit Swaziland is het meisje 16 jaar oud.

13e vrouw
Op het moment heeft koning Mswati III elf vrouwen en een verloofde. Het meisje zou de 13de vrouw van de koning worden. Het meisje is uit 40.000 vrouwelijke maagden gekozen. Het meisje moet eerst een AIDS test ondergaan; ongeveer 40 procent van de inwoners zijn namelijk besmet met AIDS. Vrouwenbelangenorganisaties hopen dat de koning nu tevreden is gesteld en stopt met het kiezen van vrouwen. De wet van het land stelt echter geen grens aan het aantal vrouwen.

bron: RTLBoulevard.nl
 
« Laatst bewerkt op: 6-09-2004, 19:18:18 door Grace »
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #49 Gepost op: 6-09-2004, 19:17:12 »
Volgende maand kunnen alle Robbie Williams-fans weer opgelucht ademhalen: er komt een nieuwe single uit!

Electro-pop
Op vier oktober komt Robbie’s nieuwe nummer, ‘Radio’, uit. Het inmiddels grijsgedraaide album 'Escapology' mag nu eindelijk uit de cd-speler. Als je het nieuwe nummer zo hoort is het duidelijk dat Robbie zich niet in een muzikaal hokje wil laten plaatsen. Na de tienerpop met Take That, zijn eigen popsuccessen en het jazzy album ‘Swing When You’re Winning’, is dit een onvervalste jaren ’80-achtige electro-pop plaat.


Pure Francis
Het lijkt een voorproefje op de nieuwe stijl die hij wil gaan volgen: in zijn net verschenen biografie ‘Feel’, kondigt hij aan dat hij een electro-pop album uit gaat brengen: “Neil Diamond, maar met een beetje Kraftwerk of Depeche Mode”. De Robbie Williams zoals de hele wereld hem nu kent zou dat volgens Robbie zelf niet kunnen. Dus heeft hij een nieuw imago voor zichzelf bedacht, of eigenlijk een alterego, dat ‘Pure Francis’ zal gaan heten.

Nieuwe hitjes
Er staan in totaal vier nieuwe tracks op de nieuwe single Radio. Het nummer ‘Radio’ komt ook op zijn Greatest Hits Album dat op 18 oktober zal verschijnen. Hier zullen nummers als ‘Feel’ en ‘Angels’ op staan, maar ook twee nieuwe nummers, waarnonder dus het nummer Radio. Tegelijkertijd zal zijn nieuwe album uitkomen dat hij onder de naam Pure Francis uitbrengt, of zoals hij zelf zegt: “dat hij voor Pure Francis heeft geschreven”. De voorlopige titel van het album is ‘Diamond’, maar dat is nog niet zeker.

Dubbele persoonlijkheid?
Robbie heeft helemaal in zijn hoofd hoe de nieuwe Pure Francis persoon zou zijn. Volgens hem is het een Amerikaanse alcoholist die waarschijnlijk uit Orange County komt, naar West Hollywood is verhuisd en veel pech heeft in zijn leven. Robbie denkt erover om zich vanaf nu te kleden, te eten en te drinken als deze imaginary Pure Francis, compleet met valse neus en pruik.

Nieuw speeltje
Britse tabloids hebben Robbie een paar dagen geleden gesignaleerd in zijn spiksplinternieuwe Mercedes SLR McLaren. Blij als een kind zat Robbie in zijn nieuwe speeltje van £400.000 pond. Op de bijrijdersstoel weliswaar. Hij heeft namelijk nog altijd geen rijbewijs.

bron: RTLBoulevard.nl
 
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #50 Gepost op: 6-09-2004, 19:22:35 »
Fans boos op Britney

AMSTERDAM - Britney Spears heeft zich de woede van haar fans op de hals gehaald nadat ze niet kwam opdagen op haar eigen kinderkamp. Het is voor het eerst in het vijfjarige bestaan van het kamp dat de zangeres niet zelf kwam opdagen.
De ster heeft een knieblessure en gaf vorige week ook al geen acte de presence op de MTV Video Music Awards. Jonge Britney-fans, die het Britney Spears-kamp voor jonge artiesten in South Yarmouth, Massachusetts bezochten waren bijzonder teleurgesteld toen de ster niet langskwam bij de afsluitingsshow. De moeder van de zangeres was wel aanwezig om de kinderen te begroeten.

Teleurgesteld

Op haar fansite Worldofbritney.com reageren fans zeer kwaad. Een fan zegt: 'Ik ben bijzonder teleurgesteld, ik denk dat ze er gewoon geen zin in had, omdat ze al haar tijd met haar vriend Kevin Federline wil doorbrengen. Ik vind dat ze dan ook wel tijd voor haar trouwe aanhang vrij had kunnen maken door een bezoek aan het kamp te brengen."

In juni onderging Britney een operatie aan haar knie. Volgens haar woordvoerder Leslie Sloane- Zelnick duurt het herstel na de knieoperatie langer dan verwacht.

bron: Nu.nl

That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #51 Gepost op: 8-09-2004, 19:02:37 »
Het is niet de meest gebruikelijke plaats, maar in het park van het koninklijk paleis in de Noorse hoofdstad Oslo, zijn hennepplanten aangetroffen. 

Sierplant?
Een woordvoerder van het paleis zei dat de planten, waaruit hasj en marihuana gewonnen kunnen worden, inmiddels zijn vernietigd. Wie de hennep geplant heeft, is niet duidelijk. Ook is niet bekend of het gewas was bedoeld als sierplant of dat het om het kweeksel ging van een stoutmoedige hasj- of marihuanagebruiker. Het park bij het paleis valt onder de verantwoordelijkheid van de gemeente Oslo.

bron: RTLBoulevard.nl
 
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #52 Gepost op: 8-09-2004, 19:05:45 »
Superman?

Een Oostenrijks gezin dat in de tuin van hun huis in Graz van de zon genoot, is zondagmiddag met de schrik vrijgekomen toen opeens een brok ijs uit de lucht kwam vallen. Volgens de politie kwam de vijftien centimeter grote ijsbal waarschijnlijk uit het toilet van een overvliegend vliegtuig, te oordelen aan de geur en de blauwe kleur.

bron: nu.nl
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #53 Gepost op: 27-09-2004, 16:20:14 »
Kevin Costner getrouwd met Christine Baumgartner

HAMBURG - De Amerikaanse acteur Kevin Costner is dit weekeinde getrouwd met zijn negentien jaar jongere vriendin Christine Baumgartner. De ceremonie had plaats op de ranch van Costner in Aspen in de staat Colorado in aanwezigheid van onder anderen Brad Pitt en Jack Nicholson, meldde de Duitse tabloid Bild am Sonntag.

Het huwelijksfeest kostte een slordige 2 miljoen dollar (1,6 miljoen euro) en duurde vier dagen. Vijfhonderd gasten woonden het feestje bij. De huwelijksreis van de 49-jarige Costner en zijn tweede vrouw leidt naar Schotland. Costner heeft uit zijn huwelijk met Cindy Silva, dat in 1995 na zestien jaar werd ontbonden, twee dochters en een zoon.

That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #54 Gepost op: 3-10-2004, 10:29:15 »
Eerste K3-film in première
geplaatst: 30/9/2004 
De eerste speelfilm van de Belgische meidengroep K3, getiteld 'K3 en het Magische Medaillon', is woensdag in Pathé Arena in Amsterdam in première gegaan. Vele jonge fans waren op hun vrije woensdagmiddag naar Amsterdam gekomen om hun grote idolen te kunnen zien. Naast Karen, Kristel en Kathleen speelt Paul de Leeuw de rol van een hyperactieve geest-uit-de-fles in de kinderfilm.

Ook bekende Nederlanders als Irene Moors en Daphne Deckers waren met hun kroost op de première afgekomen. Moors: "Mijn kinderen zijn grote fans. Ik hoor de muziek elke dag. Dus moest ik ze wel meenemen". Voor de filmpremière begon, gaf het trio nog een mini-concert voor hun fans. En daarna vertrokken de Belgische dames weer.

De film, die een speciale speelduur voor kinderen van nog geen uur heeft, draait vanaf donderdag in Nederland in de bioscoop.
 
Ben Affleck in confrontatie met schoonpapa
geplaatst: 1/10/2004 
Ben Affleck is weer helemaal in love. Zijn 'Daredevil'-liefje Jennifer Garner heeft hem zelfs voorgesteld aan zijn schoonpapa -en mama. Jennifer bracht de acteur naar haar ouderlijk huis in Charleston, West-Virginia.

Niet alleen was het de vuurdoop voor Ben Affleck, maar kon hij gelijk door naar het verjaardagspartijtje van Jennifer's vriendin. Het stel gaat sinds drie maanden met elkaar om. Ben en Jen II hebben al de woorden "Ik hou van jou!" uitgewisseld.

Ben heeft zijn lesje wel geleerd sinds het drama met ex-verloofde Jennifer Lopez. De acteur houdt zijn lippen stijf op elkaar. "Ik ga niemand iets vertellen over mijn liefdesleven!"

movie-alert.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #55 Gepost op: 4-10-2004, 15:58:47 »
Renée Zellweger is weer vrijgezel.
 
 
Renée Zellweger is weer vrijgezel. Ze heeft definitief een punt gezet achter haar relatie met rocker Jack White van The White Stripes.
De relatie tussen Renée en Jack was al eerder een tijdje uit, maar de laatste tijd leek het juist weer goed te gaan. Waarom de relatie nu wederom ten einde is wil de 35-jarige 'Bridget Jones'-actrice niet zeggen. Volgens geruchten zou het drukke leven van beiden een relatie in de weg staan. Renée zegt dat er momenteel niemand anders in haar leven is en ze ook geen interesse heeft in een nieuwe relatie. "Ik vind het heerlijk om gewoon eventjes alleen te zijn. Doordat ik nu ook een zwart kapsel heb, in plaats van het blonde 'Bridget Jones' koppie, word ik op straat ook niet meer herkend.
Ik moest zwart haar hebben voor de nieuwe film 'The Cinderella Man', maar ik denk dat ik voortaan altijd zwart haar hou. Het is ongelooflijk dat mensen niet zien dat ik het ben door mijn zwarte haar, maar tegelijkertijd is het ook wel lekker want ik heb veel meer privacy," aldus Renée Zellweger.
Toch voegde ze er wel aan toe dat ze nog altijd van Jack houdt, ondanks dat een relatie niet blijkt te werken. Nog geen maand geleden gingen er geruchten dat de twee sterren tijdens de kerstdagen zouden gaan trouwen, maar dat huwelijk lijkt nu definitief niet door te gaan.


Bron : Radio 538
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #56 Gepost op: 4-10-2004, 16:02:22 »
Orlando Bloom en Kate Bosworth gaan trouwen. 

Orlando Bloom heeft zijn vriendin Kate Bosworth ten huwelijk gevraagd.
De 'Pirates of the Carribean'-acteur ging tijdens een romantisch avondje uit op z'n knieën en schoof een diamantenverlovingsring van bijna 250.000 euro op de vinger van Kate.
De manager van Bloom adviseerde hem de verloving zo lang mogelijk stil te houden, om de fans niet te shockeren. De acteur zelf vond dat onzin en bracht het nieuws zelf naar buiten.
Wanneer Orlando en Kate gaan trouwen is nog niet bekend, maar waarschijnlijk wordt het juni 2005. De huwelijksceremonie zal in ieder geval in twee delen plaatsvinden.
De ene ceremonie zal in Los Angeles zijn, de stad waar Kate geboren is, en de andere zal in Orlando's geboortestad Londen zijn. Orlando en Kate leerden elkaar begin 2003 kennen tijdens de samenwerking aan het filmproject 'Gap'.
Sindsdien zijn ze onafscheidelijk en zeggen ze samen oud te willen worden

Bron : Radio 538
 
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2004, 14:30:35 »
'Balkenende' als kakkerlak in Pluk-verfilming

AMSTERDAM - Een moralistische kakkerlak met het stemgeluid van premier Jan-Peter Balkenende. Dat biedt de verfilming van het Annie M.G. Schmidt-boek Pluk van de Petteflet, die volgende maand in de bioscoop gaat draaien.

Cabaretier Owen Schumacher, die de premier al regelmatig persifleerde in het tv-programma Kopspijkers, leent als zijn bekende typetje Balkenende zijn stem aan kakkerlak Zaza, de goede vriend van hoofdrolspeler Pluk. Dat heeft regisseur Ben Sombogaart dinsdag gemeld.

De dieren in de film worden gespeeld met handpoppen. Bekende Nederlanders als Karin Bloemen (paard Langhors), Martine Sandifort (Dolly de duif), Marc-Marie Huijbrechts (de Lispeltuut), Frits Lambrechts (de Heen-en-weerwolf) en Dolf Jansen (Schuw konijn) spreken de stemmen van de dieren in.

"Het is zeker niet de bedoeling onze premier te beschimpen", verduidelijkte Sombogaart. "Scenariste Tamara Bos had al vanaf de eerste scriptversie de stem van Schumacher als Balkenende in haar hoofd. Zaza heeft ook regeltjes, normen en waarden hoog in het vizier staan en is bovenal een keurige kakkerlak." Sombogaart benadrukte dat er geen uiterlijke gelijkenis is tussen Zaza en Balkenende.

Pluk van de Petteflet vertelt het bekende verhaal van Annie M.G. Schmidt over een jongetje dat in een klein rood kraanwagentje door de stad rijdt op zoek naar een huis om in te wonen. Via Dolly de Duif komt hij terecht in de torenkamer van de Petteflet. Samen met een groot aantal medebewoners, onder wie Zaza de kakkerlak, de familie Stamper en Paard Langhors, komt hij vervolgens in actie wanneer blijkt dat de kwade Parkmeester de bomen in de wilde Torteltuin wil omhakken.

bron: nu.nl

That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2004, 21:54:27 »
Beau van Erven Dorens stopt misschien met RTL Boulevard

De geruchten gaan dat de presentator het na dit seizoen voor gezien houdt.

Hij zou in onderhandeling zijn om de Staatsloterij-show te gaan presenteren. Albert Verlinde heeft ook gehoord dat de naam van Mike Starink genoemd wordt als opvolger van Beau.


 :\'(
That's all

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Lekker Belangrijk
« Reactie #59 Gepost op: 16-11-2004, 22:08:56 »
Mike Staring???!?!??!?!  ::oink::  ::ohno::

Over flapdrolgehalte gesproken...  ::zwaai::
Angel of the first degree